Zeg zitten er wel goed bovenop met luisteren naar kritiek en dat vervolgens snel fixenquote:Op maandag 23 maart 2026 09:02 schreef Divje het volgende:
Volledige patch notes:
https://crimsondesert.pea(...)e/Detail?_boardNo=73
Map is gefixedhopelijk geen crashes meer
quote:Op maandag 23 maart 2026 13:23 schreef Divje het volgende:
Kom er net na 26uur achter dat je kisten en barrels kapot kan slaan voor goodies
Ja okéquote:Op maandag 23 maart 2026 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Al sinds (de originele) Demon's Souls en de eerste Dark Souls gaan kisten en tonnen en zulks kapot bij mij in games
Ik móet ze kapot maken
Extra inventory schijnt wel King te zijn ja.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja okémaar dat je op die manier dus ook +10 inventory slots (large leather bag oid) (en gigaveel ingrediënten) kan vinden wist ik niet
Nee de game is niet moeilijk tot nu toe, het eerste gebied is goed te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:51 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga nog even een prijsdrop, aanbieding of marktplaats vondst afwachten, maar tot die tijd, is deze game moeilijk?
En kan je ook keuzes maken in de game die gevolg hebben zoals in red dead redemption 2?
En kan de PS5 deze game een beetje draaien?
Nogal uitgebreid is de understatement van het jaarquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:14 schreef Scrummie het volgende:
Toch nog ook maar even wat "Things I wish I knew" kijken, want zoveel systemen in de game die ik nog helemaal niet aan heb geraakt. Nog geen 1 keer naar mijn wapens/uitrusting gekeken bijvoorbeeld. Skills wel naar gekeken, en geloof ik ook wat punten in stamina gestopt maar dat was het dan ook wel weer.
Het is nogal uitgebreid lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afrondde.
Dus ik heb nu in principe de basis.
Zijn er nog bepaalde dingen die het beste nog kan doen voor bepaalde benodigdheden (skills, wapens, gear etcetera) of kan ik nu volledig mijn eigen gang gaan?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb mij nu vooral op de main quest gericht sinds ik begon om iig Axiom Force en Force Palm te hebben, en ik kan nu vliegen/zweven.
En de eerste 2 echte sidequests gedaan, voor Rhett en die Blacksmith, wat in principeStamina is erg belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afrondde.
Zijn er nog bepaalde dingen die het beste nog kan doen voor bepaalde benodigdheden (skills, wapens, gear etcetera) of kan ik nu volledig mijn eigen gang gaan?Die Axiom Force heeft ook 2 skills die 180 en 200 stamina kosten
Gelukkig kan je tijdens het vliegen ook gewoon stamina shit nuttigen, als ik dat eerder had geweten was ik minder vaak te pletter gevallen
Zou verder gewoon lekker gaan exploren
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik heb de eerste 2 skillpoints idd al in Stamina gestoken.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Stamina is erg belangrijkDie Axiom Force heeft ook 2 skills die 180 en 200 stamina kosten
Zou verder gewoon lekker gaan exploren
Mooie prijs.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:02 schreef summer2bird het volgende:
![]()
Ik heb de game op marktplaats voor 45 kunnen overnemen dus na vanmiddag ga ik los
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb mij nu vooral op de main quest gericht sinds ik begon om iig Axiom Force en Force Palm te hebben, en ik kan nu vliegen/zweven.
En de eerste 2 echte sidequests gedaan, voor Rhett en die Blacksmith, wat in principeHaha nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afrondde.
Zijn er nog bepaalde dingen die het beste nog kan doen voor bepaalde benodigdheden (skills, wapens, gear etcetera) of kan ik nu volledig mijn eigen gang gaan?
Mainline de main quest tot chapter 4/5.
Natuurlijk kan je gewoon lekker gaan ontdekken, maar ga niet voorbij de eerste regio want dan wordt je geowned door gastjes in gele kledij.
Maar tot 4/5 heb je nog niet alle mechanics tot je beschikkingwelcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Defukquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha nee.
Natuurlijk kan je gewoon lekker gaan ontdekken, maar ga niet voorbij de eerste regio want dan wordt je geowned door gastjes in gele kledij.
Maar tot 4/5 heb je nog niet alle mechanics tot je beschikking
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha nee.
Maar tot 4/5 heb je nog niet alle mechanics tot je beschikking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
En, hoe bevalt ie?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:02 schreef summer2bird het volgende:
![]()
Ik heb de game op marktplaats voor 45 kunnen overnemen dus na vanmiddag ga ik los
Is blijkbaar gepatcht nu, er is telkens een guard beneden die je betrapt.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ik had gister wel die goudstaaf uit die mansion gejat
Erg blij mee, heb tot nu toe 2 uurtjes gespeeld en ik vind het enorm leuk. Vechten voelt heerlijk, paardrijden is leuk, en de quests zijn makkelijk op te volgenquote:
Op Marktplaats is ie goepkoop al te vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:50 schreef Cod_player het volgende:
Ughhhh ik wil hem ook zo graag! Helaas nog maand wachten (lang leve bewindvoering)
Ik zag het, maar dan zal bewindvoerder alsnog extra budget ervoor over moeten maken. (Geen schulden of niks, vrijwillig bewindvoering , maar op zulke momenten is het echt kut)quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op Marktplaats is ie goepkoop al te vinden.
@:Summer2bird scoorde hem voor 45 vandaag.
Dat zou ik niet durven zeggen, heb er zelf ook nog niet zo veel uren in zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:56 schreef Cod_player het volgende:
Het lijkt me van wat ik tot nu toe lees en zie echt een toffe game. Hoe zit het met "monsters" enzo? Dat is het enige waar ik niet van hou
Nog geen monsters gezien! Vind ik dan wel weer jammer persoonlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:56 schreef Cod_player het volgende:
Het lijkt me van wat ik tot nu toe lees en zie echt een toffe game. Hoe zit het met "monsters" enzo? Dat is het enige waar ik niet van hou
Ik kan Instant Gaming aanraden, veel games hebben daar vaak 30%+ korting. Kies gewoon bij ‘land’ voor Zwitserland zodat je geen belasting hoeft te betalen, no questions asked. Ik doe dit zelf al vier jaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:51 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga nog even een prijsdrop, aanbieding of marktplaats vondst afwachten, maar tot die tijd, is deze game moeilijk?
En kan je ook keuzes maken in de game die gevolg hebben zoals in red dead redemption 2?
En kan de PS5 deze game een beetje draaien?
40 zelfs, bij aankomst gooide hij zelfs zelf 5 euro van de prijs afquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op Marktplaats is ie goepkoop al te vinden.
@:Summer2bird scoorde hem voor 45 vandaag.
Ik ben aangevallen door een soort brandende stenen gooiende mini-Onyx slangen zonetquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:56 schreef Cod_player het volgende:
Dat vond ik ook erg fijn, dat is dan ook mijn grootste klacht met Red Dead Redemption 2, de tijd gaat daar zo snel.quote:Op woensdag 25 maart 2026 12:10 schreef summer2bird het volgende:
De tijd loopt ook lekker langzaam, een paar uur in de game word het pas donker, leuk, is wat realistischer dan sommige games waar alles zo snel gaat.
Die moet ik dan gemist hebben, die gast die met je wil vechtenquote:Op woensdag 25 maart 2026 12:10 schreef summer2bird het volgende:
Net die gast verslagen in dat begin stadje die met je wilt vechten. Controls moet ik nog een beetje onder de knie zien te krijgen, momenteel is het vooral paniekeer buttonmash wat ik doe
Wel leuk dat je als je verslagen word kan kiezen om op te geven of nog eens te proberen. Heb hem uiteindelijk wel verslagen.
De tijd loopt ook lekker langzaam, een paar uur in de game word het pas donker, leuk, is wat realistischer dan sommige games waar alles zo snel gaat.
Vind de game ook lekker rustig, er is ontzettend veel te doen maar omdat alles niet zo snel op je afkomt overvalt het me niet.
Oh en het is leuk om al de beesten die ik heb gevangen los te laten in slaapkamers enzo.
Ergens een kat zoeken, die kan je oppakken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:51 schreef StateOfMind het volgende:
En hoe pak je dieren op?
Ik kan ze alleen aaien.
Haha die is echt helemaal in het begin, in het eerste dorp, buiten het kasteel. Denk dat als je terug gaat hij er nog wel staat.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die moet ik dan gemist hebben, die gast die met je wil vechten
En hoe pak je dieren op?
Ik kan ze alleen aaien.
Dat ga ik meteen proberenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:33 schreef Divje het volgende:
Je kunt bomen vastpakken met die axiom force, de boom naar je toe buigen en jezelf lanceren
Kan je als je verslagen wordt, en ervoor kiest het niet opnieuw te proberen en op te geven, het op een later moment nog eens proberen ?quote:Op woensdag 25 maart 2026 12:10 schreef summer2bird het volgende:
Net die gast verslagen in dat begin stadje die met je wilt vechten. Controls moet ik nog een beetje onder de knie zien te krijgen, momenteel is het vooral paniekeer buttonmash wat ik doe
Wel leuk dat je als je verslagen word kan kiezen om op te geven of nog eens te proberen. Heb hem uiteindelijk wel verslagen.
Vind de game ook lekker rustig, er is ontzettend veel te doen maar omdat alles niet zo snel op je afkomt overvalt het me niet.
Oh en het is leuk om al de beesten die ik heb gevangen los te laten in slaapkamers enzo.
quote:
HDR is puur voor het contrast en scherpere kleuren en zulks, dat heeft verder geen enkel effect op de performance.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:36 schreef Cod_player het volgende:
Ik heb trouwens de gewone ps5. Ik las dat je dan het beste als je het spel speelt je instellingen op ps5 hdr mode ofzo uit kon zetten? Heb wel een prima tv
Er was wat discussie over wat de beste instelling zou zijn om het spel mooi te hebben. Veel mensen zeiden turn of "enable 120 Hz mode"quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
HDR is puur voor het contrast en scherpere kleuren en zulks, dat heeft verder geen enkel effect op de performance.
Geen idee wat je ermee bedoelt
Ah, VRRquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:28 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Er was wat discussie over wat de beste instelling zou zijn om het spel mooi te hebben. Veel mensen zeiden turn of "enable 120 Hz mode"
LG OLED55C16LAquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, VRR
Heb jij een tv die 120Hz heeft, of wat misschien makkelijker op te zoeken is, HDMI 2.1
Ah, de C1.quote:
Ja dat is echt heel vet iddquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:33 schreef Divje het volgende:
Je kunt bomen vastpakken met die axiom force, de boom naar je toe buigen en jezelf lanceren
Ik heb dat punt niet nog een keertje gehaald tot nu toe, maar elke battle waar ik verslagen werd kon ik of met een specifiek item mezelf weer tot leven wekken, of hij respawnde me ergens op een dichte afstand van de plek af waar ik dood ben gegaan zodat ik het opnieuw kan proberen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:34 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Kan je als je verslagen wordt, en ervoor kiest het niet opnieuw te proberen en op te geven, het op een later moment nog eens proberen ?
Ik heb ook een gewone PS5 en niet zon bijzondere tv en het ziet er erg mooi allemaal uitquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:36 schreef Cod_player het volgende:
Ik heb trouwens de gewone ps5. Ik las dat je dan het beste als je het spel speelt je instellingen op ps5 hdr mode ofzo uit kon zetten? Heb wel een prima tv
Ik wist niet eens dat dat ding uit kan en weet al helemaal niet met welke knop combo dat moetquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
Tip: hou altijd je lantaarn aan, ook overdag.
Dan zie je namelijk dingen in de buurt die anders niet ziet.
Op PS5 D-pad naar links en dan over de lantaarn hoveren en dan loslaten.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat ding uit kan en weet al helemaal niet met welke knop combo dat moet
Omg dankje!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op PS5 D-pad naar links en dan over de lantaarn hoveren en dan loslaten.
Klepje van helm open en dicht idem.
Weet jij toevallig nog hoe/waar je die quest van dat geneesvrouwtje, met dat huisje met die martel kelder, gekregen hebt?quote:
Als je dpad links inhoudt krijg je een radial menuquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat ding uit kan en weet al helemaal niet met welke knop combo dat moet
Spuit 11quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je dpad links inhoudt krijg je een radial menu
Ik heb hem iig op quality staan en merk verder geen rare dingen als framedrops ofzo. Verder 120 uitstaan in systeeminstellingen ps5.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:43 schreef Cod_player het volgende:
Maar vroeg me af wat de beste instellingen zijn om het spel zo mooi mogelijk te laten draaien op de base ps5.
Veel verder dan 30fps kan je ook niet gaanquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:39 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik heb hem iig op quality staan en merk verder geen rare dingen als framedrops ofzo. Verder 120 uitstaan in systeeminstellingen ps5.
120Hz staat los van 30fps.quote:
Is volgens mij zelfs een knop voorquote:Op woensdag 25 maart 2026 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik las dat je schijnbaar boven in de abyss ook gewoon verder kan na de intro ???
Dat huis had ik toevallig gevonden, was niet deel van de quest.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Weet jij toevallig nog hoe/waar je die quest van dat geneesvrouwtje, met dat huisje met die martel kelder, gekregen hebt?
De wereld is echt schitterend.quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:20 schreef Scrummie het volgende:
Gister in het uurtje dat ik had een beetje lopen exploren. Oude ruines
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik de komende tijd wel meer plaatjes ga posten
Die vecht dude is Matthias waarschijnlijk?quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Haha die is echt helemaal in het begin, in het eerste dorp, buiten het kasteel. Denk dat als je terug gaat hij er nog wel staat.
Overigens, ik was een missie aan het doen voor een geneesvrouw ofzo, en ik loop door dat bos heen, staat er een super schattig huisje, ik dat huis in, overal bloed en sleepsporen, kom ik de 2e kamer in, gewoon hinderlaag en in de kelder een dikke torture kelder
Laatste keer dat ik zo iets in een game zag was RDR2
Haha ja klopt, wist niet dat die via de main quest was hahaquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die vecht dude is Matthias waarschijnlijk?
Hele stad ondersteboven gekeerd, maar niks gevonden.
Dus even opgezocht, en die Matthias die kom je pas tegen na een bepaalde main quest, die ik nog moet doen![]()
Heb na aankomst in de stad alleen maar andere dingen gedaan.
Fijn zeg! Veel plezier!!!quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:21 schreef Cod_player het volgende:
Als het goed is ligt ie straks in de brievenbus en bewindvoerder heeft goedgekeurd dat ik hem niet terug hoef te sturen.
Zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |