Die moet ik dan gemist hebben, die gast die met je wil vechtenquote:Op woensdag 25 maart 2026 12:10 schreef summer2bird het volgende:
Net die gast verslagen in dat begin stadje die met je wilt vechten. Controls moet ik nog een beetje onder de knie zien te krijgen, momenteel is het vooral paniekeer buttonmash wat ik doe
Wel leuk dat je als je verslagen word kan kiezen om op te geven of nog eens te proberen. Heb hem uiteindelijk wel verslagen.
De tijd loopt ook lekker langzaam, een paar uur in de game word het pas donker, leuk, is wat realistischer dan sommige games waar alles zo snel gaat.
Vind de game ook lekker rustig, er is ontzettend veel te doen maar omdat alles niet zo snel op je afkomt overvalt het me niet.
Oh en het is leuk om al de beesten die ik heb gevangen los te laten in slaapkamers enzo.
Ergens een kat zoeken, die kan je oppakken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:51 schreef StateOfMind het volgende:
En hoe pak je dieren op?
Ik kan ze alleen aaien.
Haha die is echt helemaal in het begin, in het eerste dorp, buiten het kasteel. Denk dat als je terug gaat hij er nog wel staat.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die moet ik dan gemist hebben, die gast die met je wil vechten
En hoe pak je dieren op?
Ik kan ze alleen aaien.
Dat ga ik meteen proberenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:33 schreef Divje het volgende:
Je kunt bomen vastpakken met die axiom force, de boom naar je toe buigen en jezelf lanceren
Kan je als je verslagen wordt, en ervoor kiest het niet opnieuw te proberen en op te geven, het op een later moment nog eens proberen ?quote:Op woensdag 25 maart 2026 12:10 schreef summer2bird het volgende:
Net die gast verslagen in dat begin stadje die met je wilt vechten. Controls moet ik nog een beetje onder de knie zien te krijgen, momenteel is het vooral paniekeer buttonmash wat ik doe
Wel leuk dat je als je verslagen word kan kiezen om op te geven of nog eens te proberen. Heb hem uiteindelijk wel verslagen.
De tijd loopt ook lekker langzaam, een paar uur in de game word het pas donker, leuk, is wat realistischer dan sommige games waar alles zo snel gaat.
Vind de game ook lekker rustig, er is ontzettend veel te doen maar omdat alles niet zo snel op je afkomt overvalt het me niet.
Oh en het is leuk om al de beesten die ik heb gevangen los te laten in slaapkamers enzo.
quote:
HDR is puur voor het contrast en scherpere kleuren en zulks, dat heeft verder geen enkel effect op de performance.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:36 schreef Cod_player het volgende:
Ik heb trouwens de gewone ps5. Ik las dat je dan het beste als je het spel speelt je instellingen op ps5 hdr mode ofzo uit kon zetten? Heb wel een prima tv
Er was wat discussie over wat de beste instelling zou zijn om het spel mooi te hebben. Veel mensen zeiden turn of "enable 120 Hz mode"quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
HDR is puur voor het contrast en scherpere kleuren en zulks, dat heeft verder geen enkel effect op de performance.
Geen idee wat je ermee bedoelt
Ah, VRRquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:28 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Er was wat discussie over wat de beste instelling zou zijn om het spel mooi te hebben. Veel mensen zeiden turn of "enable 120 Hz mode"
LG OLED55C16LAquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, VRR
Heb jij een tv die 120Hz heeft, of wat misschien makkelijker op te zoeken is, HDMI 2.1
Ah, de C1.quote:
Ja dat is echt heel vet iddquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:33 schreef Divje het volgende:
Je kunt bomen vastpakken met die axiom force, de boom naar je toe buigen en jezelf lanceren
Ik heb dat punt niet nog een keertje gehaald tot nu toe, maar elke battle waar ik verslagen werd kon ik of met een specifiek item mezelf weer tot leven wekken, of hij respawnde me ergens op een dichte afstand van de plek af waar ik dood ben gegaan zodat ik het opnieuw kan proberen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:34 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Kan je als je verslagen wordt, en ervoor kiest het niet opnieuw te proberen en op te geven, het op een later moment nog eens proberen ?
Ik heb ook een gewone PS5 en niet zon bijzondere tv en het ziet er erg mooi allemaal uitquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:36 schreef Cod_player het volgende:
Ik heb trouwens de gewone ps5. Ik las dat je dan het beste als je het spel speelt je instellingen op ps5 hdr mode ofzo uit kon zetten? Heb wel een prima tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |