In ieder geval geen Aziatisch land deze keer!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik. leuk voor je. Waar komt deze mevr vandaan?
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
In ieder geval geen Aziatisch land deze keer!
Verder hou ik het nog ff liever voor me, sowieso ook omdat dit net iets van de afgelopen 2 - 3 weken of zo is, maar het voelt echt veel beter!
Daar moet je dan ook gewoon een friet mayo en een bickie burger bestellenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Behalve langs de snelweg in België!![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
In ieder geval geen Aziatisch land deze keer!
Verder hou ik het nog ff liever voor me, sowieso ook omdat dit net iets van de afgelopen 2 - 3 weken of zo is, maar het voelt echt veel beter!
quote:
Vel kijk plezierquote:
Het voelt in ieder geval wel goed!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]Fijn voor je ToT hopelijk wordt het iets heel mooie en blijvends
Er is maar 1 Burger King aan de snelweg in Belgiequote:Op zondag 22 maart 2026 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Behalve langs de snelweg in België!![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Er is maar 1 Burger King aan de snelweg in Belgie
Groot gelijk op je eigen tempo en doen wat goed voeltquote:Op zondag 22 maart 2026 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Het voelt in ieder geval wel goed!Maar ik blijf uiteraard nog voorzichtig.
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:28 schreef mario390 het volgende:
heb eh niet tijd gaa ik erste halbfinal kijken volleyball oostenrijkse liga bleiburg geg.ried![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff in het tel topic, dan gaat het wel snel
Ja best apart ook zo tussen de gewone jaren 70 rijtjeshuizenquote:
tellenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff in het tel topic, dan gaat het wel snel
Zinger Rinus burger?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Was ook coño druk, dus nu KFC. En dan een zinger burger
Gewoon theedoek over je hoofd binden en keihard 'allah akbar' beginnen schreeuwen en zelf even je burgertje bakkenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Allah snackbar. Wel alleen halal frituren!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon theedoek over je hoofd binden en keihard 'allah akbar' beginnen schreeuwen en zelf even je burgertje bakken
Halal Snackah!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Allah snackbar. Wel alleen halal frituren!
"Niet de bacon vergeten he, allah akhbar!"quote:Op zondag 22 maart 2026 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon theedoek over je hoofd binden en keihard 'allah akbar' beginnen schreeuwen en zelf even je burgertje bakken
KFC ben ik nooit geweest die zit hier ook nietquote:Op zondag 22 maart 2026 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
"Niet de bacon vergeten he, allah akhbar!"
Wij hebben mac, KFC en bkquote:Op zondag 22 maart 2026 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KFC ben ik nooit geweest die zit hier ook niet
@hemarookworst was toen in gesprekquote:Op zondag 22 maart 2026 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Chickie zou binnen een half uur bellen, ze kwam net online maar is blijkbaar nog ff met wat anders bezig dus heb ik nog ff.
Ze wilde eerst even op warmen met een dikke rookworstquote:
Hier zit alleen de MAC BK zit in Apeldoorn naast de mediamarkt dus als ik daar heen ga eten we daar altijd een broodjequote:
Ik heb daar al veel gegeten en klaag nietquote:Op zondag 22 maart 2026 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Vreten was koud, het broodje was mega droog, de bacon was slecht van smaak enz.
Ik heb geen idee, we waren op doorreis door je land heen.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb daar al veel gegeten en klaag niet
We hebben het toch over Minderhout ofni
@Lovelyquote:Op zondag 22 maart 2026 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon op de melodie van "Lalala gehaktbal", dat zie je toch zo?
O hoezo wat ga je doen?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat mijn gezicht binnenkort vol glittertjes hangt hihi
Van die tattoo op mijn handquote:
O je hebt een plakplaatjes tattoo?quote:
quote:
Hij blij, jij blijquote:Op zondag 22 maart 2026 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet de koter zo weer deze kant op sleuren.
Wat is het Blubske zie het niet goedquote:
Mooi Blubskequote:
Ieder zijn smaak zijn er veel meer want het is er meestal wel drukquote:Op zondag 22 maart 2026 18:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik hou gewoon van mac![]()
Maar KFC is een goede tweede
Ja toeslagen zijn weer uitbetaald. En dan merk je het directquote:Op zondag 22 maart 2026 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak zijn er veel meer want het is er meestal wel druk
O echt lolquote:Op zondag 22 maart 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja toeslagen zijn weer uitbetaald. En dan merk je het direct
Ik ben laatst nog in de US of the freaking A geweest, komt wel dichtbij zo!quote:Op zondag 22 maart 2026 18:15 schreef Fogel het volgende:
Ga volgende week met mijn zoon naar de VS. Vroeg hem wat ie wilde doen behalve naar NASA en national air and space museum gaan. "Naar KFC"... life goals enzo.
Leukquote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gaat het ook snel..
Benieuwd wanneer ik het aantal haal. Moet ik wel in de gaten houden
Lol nou dan weet je in ieder geval waar je volgende week eetquote:Op zondag 22 maart 2026 18:15 schreef Fogel het volgende:
Ga volgende week met mijn zoon naar de VS. Vroeg hem wat ie wilde doen behalve naar NASA en national air and space museum gaan. "Naar KFC"... life goals enzo.
Ik heb ooit tijdens corona bij een klantenservice van een webshop gewerkt. Laatste week en eerste week was het daar altijd het drukste door salaris stortingen.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt lolwas met de kinderbijslag vroeger ook, was het altijd druk in de stad
Dat geloof ik graag dat het dan de drukste dagen zijnquote:Op zondag 22 maart 2026 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit tijdens corona bij een klantenservice van een webshop gewerkt. Laatste week en eerste week was het daar altijd het drukste door salaris stortingen.
En natuurlijk tussen black friday en oud op nieuw en tijdens het uitkeren van vakantiegeld
En natuurlijk wil dan iedereen vandaag bestellen en gister ontvangen dus gaat iedereen constant bellen met 'waar blijft mijn pakketje want ik heb het 0,000000000003 seconden geleden besteld'quote:Op zondag 22 maart 2026 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag dat het dan de drukste dagen zijniedereen heeft weer geld en kan weer uitgeven
Ik zag het laatst toevallig in de top 500.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk nooit hoeveel posten ik heb. En al helemaal niet hoeveel een ander er heeft
Geef een seintje aan de modquote:Op zondag 22 maart 2026 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen is het topic dicht, dus als het zover is. Moet het topic wel open zijn
Meen je niet lol Stelletje mafklappersquote:Op zondag 22 maart 2026 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En natuurlijk wil dan iedereen vandaag bestellen en gister ontvangen dus gaat iedereen constant bellen met 'waar blijft mijn pakketje want ik heb het 0,000000000003 seconden geleden besteld'
Hey Dagoduckquote:Op zondag 22 maart 2026 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag het laatste toevallig in de top 500.
Welk topic is dicht?quote:Op zondag 22 maart 2026 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen is het topic dicht, dus als het zover is. Moet het topic wel open zijn
Ben weer weg hoor, andere reeksen roepenquote:
Groot gelijkquote:Op zondag 22 maart 2026 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben weer weg hoor, andere reeksen roepen
O jammer, hier kan je ook gezellig kletsebetsen hoorquote:Op zondag 22 maart 2026 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben weer weg hoor, andere reeksen roepen
Geen idee welk topic je bedoeld, nooit gezien waar staat die dan?quote:Op zondag 22 maart 2026 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar ik het in moet posten,aantal post wat ik moet halen
Die is leukquote:Op zondag 22 maart 2026 18:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in mijn 'nieuwe' slaapkamer
Ik overdreef lichtelijkquote:Op zondag 22 maart 2026 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet lol Stelletje mafklappers
Is niet dicht zie ikquote:
Post #189quote:Op zondag 22 maart 2026 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee welk topic je bedoeld, nooit gezien waar staat die dan?
Moeilijk blijkbaarquote:Op zondag 22 maart 2026 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik overdreef lichtelijk![]()
Maar ik heb toen wel serieus mensen aan de lijn gehad die een cadeau voor hun kind van middelbare school leeftijd besteld waar bij het product al een levertijd van meer dan 3 dagen stond en die helemaal gek werden waarom het niet de dag na bestelling geleverd kon worden.
En dan dacht ik alleen 'dan had je een decennia geleden toen dat kind geboren werd effe de datum moeten opschrijven en in je agenda zetten. Dan had je ruim van te voren iets kunnen bestellen'
How sweetquote:Op zondag 22 maart 2026 18:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in mijn 'nieuwe' slaapkamer
Mensen lezen dan ook niet alles, je kan zien als er een levertijd op zitquote:Op zondag 22 maart 2026 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik overdreef lichtelijk![]()
Maar ik heb toen wel serieus mensen aan de lijn gehad die een cadeau voor hun kind van middelbare school leeftijd besteld waar bij het product al een levertijd van meer dan 3 dagen stond en die helemaal gek werden waarom het niet de dag na bestelling geleverd kon worden.
En dan dacht ik alleen 'dan had je een decennia geleden toen dat kind geboren werd effe de datum moeten opschrijven en in je agenda zetten. Dan had je ruim van te voren iets kunnen bestellen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |