Ik heb natuurlijk toen met Utopia en zo ook veel streamverslagen geschreven hequote:
Jij kunt je niet meer herinneren dat we ook een 'parkje' hebben in een van de ruimtes in het tuinhuisjequote:
Ik had niet mee gekregen dat je weer een nieuwe dame had ontmoet of online had gevondenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:20 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een rondleiding van het park gegeven!
Was weer gezellig!
Gewoon ff de park checkenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kunt je niet meer herinneren dat we ook een 'parkje' hebben in een van de ruimtes in het tuinhuisje
Dan gaat het ook snel..quote:Op zondag 22 maart 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk toen met Utopia en zo ook veel streamverslagen geschreven he
Ja, de BK is beter, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs Max naar de mac wilde bestelde ik alleen een broodje kroket, dat ging nog, zelfs de patat vind ik daar niet lekker. Dan beter naar de BurgerKing
Ja weer iets beginnends, maar deze keer pakken we het heel rustig aan. Ik heb geen zin in gezeik zoals de vorige keer!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niet mee gekregen dat je weer een nieuwe dame had ontmoet of online had gevonden
BKquote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de BK is beter, daar heb je gelijk in.
Vind je dat belangrijk?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gaat het ook snel..
Benieuwd wanneer ik het aantal haal. Moet ik wel in de gaten houden
Absoluut!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de BK is beter, daar heb je gelijk in.
SNap ik. leuk voor je. Waar komt deze mevr vandaan?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weer iets beginnends, maar deze keer pakken we het heel rustig aan. Ik heb geen zin in gezeik zoals de vorige keer!
In ieder geval geen Aziatisch land deze keer!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik. leuk voor je. Waar komt deze mevr vandaan?
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
In ieder geval geen Aziatisch land deze keer!
Verder hou ik het nog ff liever voor me, sowieso ook omdat dit net iets van de afgelopen 2 - 3 weken of zo is, maar het voelt echt veel beter!
Daar moet je dan ook gewoon een friet mayo en een bickie burger bestellenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Behalve langs de snelweg in België!![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
In ieder geval geen Aziatisch land deze keer!
Verder hou ik het nog ff liever voor me, sowieso ook omdat dit net iets van de afgelopen 2 - 3 weken of zo is, maar het voelt echt veel beter!
quote:
Vel kijk plezierquote:
Het voelt in ieder geval wel goed!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]Fijn voor je ToT hopelijk wordt het iets heel mooie en blijvends
Er is maar 1 Burger King aan de snelweg in Belgiequote:Op zondag 22 maart 2026 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Behalve langs de snelweg in België!![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Er is maar 1 Burger King aan de snelweg in Belgie
Groot gelijk op je eigen tempo en doen wat goed voeltquote:Op zondag 22 maart 2026 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Het voelt in ieder geval wel goed!Maar ik blijf uiteraard nog voorzichtig.
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:28 schreef mario390 het volgende:
heb eh niet tijd gaa ik erste halbfinal kijken volleyball oostenrijkse liga bleiburg geg.ried![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |