Ik ga geen geld uitgeven voor vega eten, nep eten een neppe hamburgert of zoquote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook salade, en koffie.
En vast ook wel iets vega.
idd, voor een klomp soja ga je niet in je nette kloffie in een restaurant zitten of zo.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga geen geld uitgeven voor vega eten, nep eten een neppe hamburgert of zo
Nee ga dan liever ergens anders eten
ALs Max naar de mac wilde bestelde ik alleen een broodje kroket, dat ging nog, zelfs de patat vind ik daar niet lekker. Dan beter naar de BurgerKingquote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Voor een keertje is het wel weer eens vieslekker
Heet het zo, tegenwoordigquote:Op zondag 22 maart 2026 17:20 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een rondleiding van het park gegeven!
Was weer gezellig!
Ik heb natuurlijk toen met Utopia en zo ook veel streamverslagen geschreven hequote:
Jij kunt je niet meer herinneren dat we ook een 'parkje' hebben in een van de ruimtes in het tuinhuisjequote:
Ik had niet mee gekregen dat je weer een nieuwe dame had ontmoet of online had gevondenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:20 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een rondleiding van het park gegeven!
Was weer gezellig!
Gewoon ff de park checkenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kunt je niet meer herinneren dat we ook een 'parkje' hebben in een van de ruimtes in het tuinhuisje
Dan gaat het ook snel..quote:Op zondag 22 maart 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk toen met Utopia en zo ook veel streamverslagen geschreven he
Ja, de BK is beter, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs Max naar de mac wilde bestelde ik alleen een broodje kroket, dat ging nog, zelfs de patat vind ik daar niet lekker. Dan beter naar de BurgerKing
Ja weer iets beginnends, maar deze keer pakken we het heel rustig aan. Ik heb geen zin in gezeik zoals de vorige keer!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niet mee gekregen dat je weer een nieuwe dame had ontmoet of online had gevonden
BKquote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de BK is beter, daar heb je gelijk in.
Vind je dat belangrijk?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gaat het ook snel..
Benieuwd wanneer ik het aantal haal. Moet ik wel in de gaten houden
Absoluut!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de BK is beter, daar heb je gelijk in.
SNap ik. leuk voor je. Waar komt deze mevr vandaan?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weer iets beginnends, maar deze keer pakken we het heel rustig aan. Ik heb geen zin in gezeik zoals de vorige keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |