Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Bim Bam Bolk, ik plaats een, ow wacht ik had al gebolkt
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik had je nog zo gevraagd geen video's van mijn opa te delen hierquote:![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had je nog zo gevraagd geen video's van mijn opa te delen hier![]()
!
![]()
![]()
omdat over gevraagd werd he. bandje enzo waar ik in speel.
Dit is het idee ervan? niet alleen israel nrs.
Bekijk deze YouTube-video
enne oke he dat vind ik mooi en daarom doe ik er aan mee. want soms zeg maar dat er hulp zover weg lijkt en er is wel is. of soms dus met door sponsor van dit bandje.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
naja ik hoop snappen jullie dan mss beetje en ook waarom ik in dat bandje speel. zoek rest op trouwens als het je aanspreekt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:45 schreef kree het volgende:
naja ik hoop snappen jullie dan mss beetje en ook waarom ik in dat bandje speel. zoek rest op trouwens als het je aanspreekt.
Op Youtube staan nu wat 'aangepaste' Star Wars scenesquote:Op zondag 22 maart 2026 16:41 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
We blijven ff bij LOTR AI!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind deze die je nu quote wel een leuke reeks. Schijtslecht qua techniek natuurlijk, maar iets minder erg dan in het begin. Het commentaar is gewoon geinig en met name Sean Bean (Boromir) vind ik erg leuk gedaan met z'n onzekere gedrag!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Op Youtube staan nu wat 'aangepaste' Star Wars scenes![]()
![]()
Ik plaats even een lokale ToTBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De Gall & Gall weet hij blijkbaar prima te vinden. Evenals de kratten Heineken in de supermarktquote:Op zondag 22 maart 2026 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Lukt hem nog niet als er van het plafond tot de vloer een "A" geschilderd is op de muur.
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Gall & Gall weet hij blijkbaar prima te vinden. Evenals de kratten Heineken in de supermarktToet toet, vroem!
![]()
![]()
dat weet ik wel, maar weet ook dat ik onwijze motivatie heb juist voor dat soort dingen. enzo.quote:
Zeg maar dat is mss beetje wat ik goed doe aan de wereld dan en mss mensen helpt?
dus oke heel kritiek daarop kan ik dan nooit zo waarderen?
He en prima kritiek op liedjes. maar dan hebben jullie helft niet gehoord die we maken.....Do what you love, love what you do!![]()
Ja het is super dat je de wereld verbetert met muziek en goede teksten.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar weet ook dat ik onwijze motivatie heb juist voor dat soort dingen. enzo.
Zeg maar dat is mss beetje wat ik goed doe aan de wereld dan en mss mensen helpt?
dus oke heel kritiek daarop kan ik dan nooit zo waarderen?
He en prima kritiek op liedjes. maar dan hebben jullie helft niet gehoord die we maken.....![]()
nouja probeer dat iig.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is super dat je de wereld verbetert met muziek en goede teksten.
Do what you love, love what you do!![]()
Busje van de baas, passen er wel genoeg in voor een dag of 4 denk ikquote:Op zondag 22 maart 2026 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
7 dagen? Zoveel kratten passen nooit in 1x in de auto!
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Busje van de baas, passen er wel genoeg in voor een dag of 4 denk ik
Ja, chickie wil videobellen, tot later!![]()
![]()
Wel oppassen met parkerenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff rolletje keukenpapier binnen handbereik, he!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat is altijd een uitdaging, zeker als je al die kratten bier en dozen vodka uit de achterklep moet halen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En dan moet je weer boos worden op CBR, gedoe iedere keer weerquote:Op zondag 22 maart 2026 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja dat is altijd een uitdaging, zeker als je al die kratten bier en dozen vodka uit de achterklep moet halen.
Het is altijd de schuld van het CBR dat die kut boom in de weg stond waardoor de achterdeuren zo ingedeukt zijn dat ze niet meer open gaanquote:Op zondag 22 maart 2026 16:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dan moet je weer boos worden op CBR, gedoe iedere keer weer![]()
Je wordt goed in de gaten gehoudenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je weer een dame gevonden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja he zeg he
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Vino, je motorritje er weer op zitten?quote:
O heb dat niet meegekregen leuk voor hem
Yes was heerlijkquote:Op zondag 22 maart 2026 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Vino, je motorritje er weer op zitten?
O heb dat niet meegekregen leuk voor hem![]()
Nu Machiel eten![]()
![]()
Mooi zoquote:
Wat is machiel eten dan?
Heb hier het eten al op. Had witlof met een kaassausje, maar zat geen smaak een de witlof dit keer was erg waterig van smaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Macaroni-genot
Eet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Loopt ook tegen het eind van het seizoen aan, hequote:Op zondag 22 maart 2026 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo
Wat is machiel eten dan?
Heb hier het eten al op. Had witlof met een kaassausje, maar zat geen smaak een de witlof dit keer was erg waterig van smaakIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit er al inquote:
Macquote:Op zondag 22 maart 2026 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo
Wat is machiel eten dan?
Heb hier het eten al op. Had witlof met een kaassausje, maar zat geen smaak een de witlof dit keer was erg waterig van smaak![]()
![]()
Witlof kan je tegenwoordig een heel jaar door kopen.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Loopt ook tegen het eind van het seizoen aan, he
Had vorige week prei ook weinig smaak aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo naar de bios
O, dan hoop ik dat het gesmaakt heeftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan wel, maar dan heb je wel mindere kwaliteitquote:Op zondag 22 maart 2026 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Witlof kan je tegenwoordig een heel jaar door kopen.
Had vorige week prei ook weinig smaak aanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lol dat is geen eten tochquote:
Met je moeder?quote:De kwaliteit van groente is toch al een heel stuk minder vind ikquote:Op zondag 22 maart 2026 17:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan heb je wel mindere kwaliteitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou, zo'n burger bestaat uit kaas, tomaat, vlees, groente, brood, aardappelen (patat)....quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Nee, en yepquote:Op zondag 22 maart 2026 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met je moeder?
[..]
De kwaliteit van groente is toch al een heel stuk minder vind ikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Achja, als je verwarmde handschoenen nodig hebt op je motor dan ben ik niet verbaasd dat ze ook 450ste rangs voedsel eetquote:Op zondag 22 maart 2026 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, zo'n burger bestaat uit kaas, tomaat, vlees, groente, brood, aardappelen (patat)....
Ik had gister ook nog een muts op hoor.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, als je verwarmde handschoenen nodig hebt op je motor dan ben ik niet verbaasd dat ze ook 450ste rangs voedsel eetWerkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had gister ook nog een muts op hoor.
Het is maar waar je van houdquote:Op zondag 22 maart 2026 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had gister ook nog een muts op hoor.
Vind echt niets aan het eten van mac was voor mij een straf als ik daar moest etenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, zo'n burger bestaat uit kaas, tomaat, vlees, groente, brood, aardappelen (patat)....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het was koud hier in het noorden. Vanochtend had het zo te zien zelfs nog gevroren.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik kijk nooit hoeveel posten ik heb. En al helemaal niet hoeveel een ander er heeftquote:Op zondag 22 maart 2026 17:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik let daar dan weer niet zo op
Tenzij het een rond getal is
Ze hebben daar ook salade, en koffie.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind echt niets aan het eten van mac was voor mij een straf als ik daar moest eten
En vast ook wel iets vega.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Voor een keertje is het wel weer eens vieslekkerquote:Op zondag 22 maart 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind echt niets aan het eten van mac was voor mij een straf als ik daar moest etenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Idd. De cheeseburgerquote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Voor een keertje is het wel weer eens vieslekker![]()
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Big Tasty-genotquote:
Jij hebt er best wel wat..quote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk nooit hoeveel posten ik heb. En al helemaal niet hoeveel een ander er heeft![]()
![]()
![]()
Ik ga geen geld uitgeven voor vega eten, nep eten een neppe hamburgert of zoquote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook salade, en koffie.
En vast ook wel iets vega.
Nee ga dan liever ergens anders etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
idd, voor een klomp soja ga je niet in je nette kloffie in een restaurant zitten of zo.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga geen geld uitgeven voor vega eten, nep eten een neppe hamburgert of zo
Nee ga dan liever ergens anders eten![]()
ALs Max naar de mac wilde bestelde ik alleen een broodje kroket, dat ging nog, zelfs de patat vind ik daar niet lekker. Dan beter naar de BurgerKingquote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Voor een keertje is het wel weer eens vieslekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heet het zo, tegenwoordigquote:Op zondag 22 maart 2026 17:20 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een rondleiding van het park gegeven!
Was weer gezellig!
Ik heb natuurlijk toen met Utopia en zo ook veel streamverslagen geschreven hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij kunt je niet meer herinneren dat we ook een 'parkje' hebben in een van de ruimtes in het tuinhuisjequote:
Ik had niet mee gekregen dat je weer een nieuwe dame had ontmoet of online had gevondenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:20 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een rondleiding van het park gegeven!
Was weer gezellig!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon ff de park checkenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kunt je niet meer herinneren dat we ook een 'parkje' hebben in een van de ruimtes in het tuinhuisjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ZeauxI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
![]()
Dan gaat het ook snel..quote:Op zondag 22 maart 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk toen met Utopia en zo ook veel streamverslagen geschreven he
Benieuwd wanneer ik het aantal haal. Moet ik wel in de gaten houden![]()
![]()
Ja, de BK is beter, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs Max naar de mac wilde bestelde ik alleen een broodje kroket, dat ging nog, zelfs de patat vind ik daar niet lekker. Dan beter naar de BurgerKingWerkplek
(zelfst. naamw.)
Ja weer iets beginnends, maar deze keer pakken we het heel rustig aan. Ik heb geen zin in gezeik zoals de vorige keer!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niet mee gekregen dat je weer een nieuwe dame had ontmoet of online had gevonden![]()
![]()
BKquote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de BK is beter, daar heb je gelijk in.
Vind je dat belangrijk?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gaat het ook snel..
Benieuwd wanneer ik het aantal haal. Moet ik wel in de gaten houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Absoluut!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de BK is beter, daar heb je gelijk in.
Behalve langs de snelweg in België!![]()
![]()
![]()
![]()
SNap ik. leuk voor je. Waar komt deze mevr vandaan?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weer iets beginnends, maar deze keer pakken we het heel rustig aan. Ik heb geen zin in gezeik zoals de vorige keer!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: