Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Bim Bam Bolk, ik plaats een, ow wacht ik had al gebolkt
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik had je nog zo gevraagd geen video's van mijn opa te delen hierquote:![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had je nog zo gevraagd geen video's van mijn opa te delen hier![]()
!
![]()
![]()
omdat over gevraagd werd he. bandje enzo waar ik in speel.
Dit is het idee ervan? niet alleen israel nrs.
Bekijk deze YouTube-video
enne oke he dat vind ik mooi en daarom doe ik er aan mee. want soms zeg maar dat er hulp zover weg lijkt en er is wel is. of soms dus met door sponsor van dit bandje.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
naja ik hoop snappen jullie dan mss beetje en ook waarom ik in dat bandje speel. zoek rest op trouwens als het je aanspreekt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:45 schreef kree het volgende:
naja ik hoop snappen jullie dan mss beetje en ook waarom ik in dat bandje speel. zoek rest op trouwens als het je aanspreekt.
Op Youtube staan nu wat 'aangepaste' Star Wars scenesquote:Op zondag 22 maart 2026 16:41 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
We blijven ff bij LOTR AI!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind deze die je nu quote wel een leuke reeks. Schijtslecht qua techniek natuurlijk, maar iets minder erg dan in het begin. Het commentaar is gewoon geinig en met name Sean Bean (Boromir) vind ik erg leuk gedaan met z'n onzekere gedrag!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Op Youtube staan nu wat 'aangepaste' Star Wars scenes![]()
![]()
Ik plaats even een lokale ToTBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De Gall & Gall weet hij blijkbaar prima te vinden. Evenals de kratten Heineken in de supermarktquote:Op zondag 22 maart 2026 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Lukt hem nog niet als er van het plafond tot de vloer een "A" geschilderd is op de muur.
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Gall & Gall weet hij blijkbaar prima te vinden. Evenals de kratten Heineken in de supermarktToet toet, vroem!
![]()
![]()
dat weet ik wel, maar weet ook dat ik onwijze motivatie heb juist voor dat soort dingen. enzo.quote:
Zeg maar dat is mss beetje wat ik goed doe aan de wereld dan en mss mensen helpt?
dus oke heel kritiek daarop kan ik dan nooit zo waarderen?
He en prima kritiek op liedjes. maar dan hebben jullie helft niet gehoord die we maken.....Do what you love, love what you do!![]()
Ja het is super dat je de wereld verbetert met muziek en goede teksten.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar weet ook dat ik onwijze motivatie heb juist voor dat soort dingen. enzo.
Zeg maar dat is mss beetje wat ik goed doe aan de wereld dan en mss mensen helpt?
dus oke heel kritiek daarop kan ik dan nooit zo waarderen?
He en prima kritiek op liedjes. maar dan hebben jullie helft niet gehoord die we maken.....![]()
nouja probeer dat iig.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is super dat je de wereld verbetert met muziek en goede teksten.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: