Loopt ook tegen het eind van het seizoen aan, hequote:Op zondag 22 maart 2026 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo
Wat is machiel eten dan?
Heb hier het eten al op. Had witlof met een kaassausje, maar zat geen smaak een de witlof dit keer was erg waterig van smaak
Zit er al inquote:
Macquote:Op zondag 22 maart 2026 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo
Wat is machiel eten dan?
Heb hier het eten al op. Had witlof met een kaassausje, maar zat geen smaak een de witlof dit keer was erg waterig van smaak
Witlof kan je tegenwoordig een heel jaar door kopen.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Loopt ook tegen het eind van het seizoen aan, he
O, dan hoop ik dat het gesmaakt heeftquote:
Kan wel, maar dan heb je wel mindere kwaliteitquote:Op zondag 22 maart 2026 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Witlof kan je tegenwoordig een heel jaar door kopen.
Had vorige week prei ook weinig smaak aan
Lol dat is geen eten tochquote:
Met je moeder?quote:
De kwaliteit van groente is toch al een heel stuk minder vind ikquote:Op zondag 22 maart 2026 17:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan heb je wel mindere kwaliteit
Nou, zo'n burger bestaat uit kaas, tomaat, vlees, groente, brood, aardappelen (patat)....quote:
Nee, en yepquote:Op zondag 22 maart 2026 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met je moeder?
[..]
De kwaliteit van groente is toch al een heel stuk minder vind ik
Achja, als je verwarmde handschoenen nodig hebt op je motor dan ben ik niet verbaasd dat ze ook 450ste rangs voedsel eetquote:Op zondag 22 maart 2026 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, zo'n burger bestaat uit kaas, tomaat, vlees, groente, brood, aardappelen (patat)....
Ik had gister ook nog een muts op hoor.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, als je verwarmde handschoenen nodig hebt op je motor dan ben ik niet verbaasd dat ze ook 450ste rangs voedsel eet
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had gister ook nog een muts op hoor.
Het is maar waar je van houdquote:Op zondag 22 maart 2026 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had gister ook nog een muts op hoor.
Vind echt niets aan het eten van mac was voor mij een straf als ik daar moest etenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, zo'n burger bestaat uit kaas, tomaat, vlees, groente, brood, aardappelen (patat)....
Ja het was koud hier in het noorden. Vanochtend had het zo te zien zelfs nog gevroren.quote:
Ik kijk nooit hoeveel posten ik heb. En al helemaal niet hoeveel een ander er heeftquote:Op zondag 22 maart 2026 17:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik let daar dan weer niet zo op
Tenzij het een rond getal is
Ze hebben daar ook salade, en koffie.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind echt niets aan het eten van mac was voor mij een straf als ik daar moest eten
Voor een keertje is het wel weer eens vieslekkerquote:Op zondag 22 maart 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind echt niets aan het eten van mac was voor mij een straf als ik daar moest eten
Idd. De cheeseburgerquote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Voor een keertje is het wel weer eens vieslekker
Big Tasty-genotquote:
Jij hebt er best wel wat..quote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk nooit hoeveel posten ik heb. En al helemaal niet hoeveel een ander er heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |