Zinger Rinus burger?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Was ook coņo druk, dus nu KFC. En dan een zinger burger
Gewoon theedoek over je hoofd binden en keihard 'allah akbar' beginnen schreeuwen en zelf even je burgertje bakkenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Allah snackbar. Wel alleen halal frituren!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon theedoek over je hoofd binden en keihard 'allah akbar' beginnen schreeuwen en zelf even je burgertje bakken
Halal Snackah!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Allah snackbar. Wel alleen halal frituren!
"Niet de bacon vergeten he, allah akhbar!"quote:Op zondag 22 maart 2026 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon theedoek over je hoofd binden en keihard 'allah akbar' beginnen schreeuwen en zelf even je burgertje bakken
KFC ben ik nooit geweest die zit hier ook nietquote:Op zondag 22 maart 2026 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
"Niet de bacon vergeten he, allah akhbar!"
Wij hebben mac, KFC en bkquote:Op zondag 22 maart 2026 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KFC ben ik nooit geweest die zit hier ook niet
@hemarookworst was toen in gesprekquote:Op zondag 22 maart 2026 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Chickie zou binnen een half uur bellen, ze kwam net online maar is blijkbaar nog ff met wat anders bezig dus heb ik nog ff.
Ze wilde eerst even op warmen met een dikke rookworstquote:
Hier zit alleen de MAC BK zit in Apeldoorn naast de mediamarkt dus als ik daar heen ga eten we daar altijd een broodjequote:
Ik heb daar al veel gegeten en klaag nietquote:Op zondag 22 maart 2026 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Vreten was koud, het broodje was mega droog, de bacon was slecht van smaak enz.
Ik heb geen idee, we waren op doorreis door je land heen.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb daar al veel gegeten en klaag niet
We hebben het toch over Minderhout ofni
@Lovelyquote:Op zondag 22 maart 2026 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon op de melodie van "Lalala gehaktbal", dat zie je toch zo?
O hoezo wat ga je doen?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik denk dat mijn gezicht binnenkort vol glittertjes hangt hihi
Van die tattoo op mijn handquote:
O je hebt een plakplaatjes tattoo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |