En natuurlijk wil dan iedereen vandaag bestellen en gister ontvangen dus gaat iedereen constant bellen met 'waar blijft mijn pakketje want ik heb het 0,000000000003 seconden geleden besteld'quote:Op zondag 22 maart 2026 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag dat het dan de drukste dagen zijniedereen heeft weer geld en kan weer uitgeven
Ik zag het laatst toevallig in de top 500.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk nooit hoeveel posten ik heb. En al helemaal niet hoeveel een ander er heeft
Geef een seintje aan de modquote:Op zondag 22 maart 2026 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen is het topic dicht, dus als het zover is. Moet het topic wel open zijn
Meen je niet lol Stelletje mafklappersquote:Op zondag 22 maart 2026 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En natuurlijk wil dan iedereen vandaag bestellen en gister ontvangen dus gaat iedereen constant bellen met 'waar blijft mijn pakketje want ik heb het 0,000000000003 seconden geleden besteld'
Hey Dagoduckquote:Op zondag 22 maart 2026 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag het laatste toevallig in de top 500.
Welk topic is dicht?quote:Op zondag 22 maart 2026 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen is het topic dicht, dus als het zover is. Moet het topic wel open zijn
Ben weer weg hoor, andere reeksen roepenquote:
Groot gelijkquote:Op zondag 22 maart 2026 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben weer weg hoor, andere reeksen roepen
O jammer, hier kan je ook gezellig kletsebetsen hoorquote:Op zondag 22 maart 2026 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben weer weg hoor, andere reeksen roepen
Geen idee welk topic je bedoeld, nooit gezien waar staat die dan?quote:Op zondag 22 maart 2026 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar ik het in moet posten,aantal post wat ik moet halen
Die is leukquote:Op zondag 22 maart 2026 18:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in mijn 'nieuwe' slaapkamer
Ik overdreef lichtelijkquote:Op zondag 22 maart 2026 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet lol Stelletje mafklappers
Is niet dicht zie ikquote:
Post #189quote:Op zondag 22 maart 2026 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee welk topic je bedoeld, nooit gezien waar staat die dan?
Moeilijk blijkbaarquote:Op zondag 22 maart 2026 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik overdreef lichtelijk![]()
Maar ik heb toen wel serieus mensen aan de lijn gehad die een cadeau voor hun kind van middelbare school leeftijd besteld waar bij het product al een levertijd van meer dan 3 dagen stond en die helemaal gek werden waarom het niet de dag na bestelling geleverd kon worden.
En dan dacht ik alleen 'dan had je een decennia geleden toen dat kind geboren werd effe de datum moeten opschrijven en in je agenda zetten. Dan had je ruim van te voren iets kunnen bestellen'
How sweetquote:Op zondag 22 maart 2026 18:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in mijn 'nieuwe' slaapkamer
Mensen lezen dan ook niet alles, je kan zien als er een levertijd op zitquote:Op zondag 22 maart 2026 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik overdreef lichtelijk![]()
Maar ik heb toen wel serieus mensen aan de lijn gehad die een cadeau voor hun kind van middelbare school leeftijd besteld waar bij het product al een levertijd van meer dan 3 dagen stond en die helemaal gek werden waarom het niet de dag na bestelling geleverd kon worden.
En dan dacht ik alleen 'dan had je een decennia geleden toen dat kind geboren werd effe de datum moeten opschrijven en in je agenda zetten. Dan had je ruim van te voren iets kunnen bestellen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |