SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
je bent zelf hetzelfdequote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie elk seizoen hetzelfde was
Seizoen 1:quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie elk seizoen hetzelfde was
heb je nou al een date geregeld?quote:
Gaaf welquote:
Wie gaat naar wie?quote:
Vechten nog wel.quote:
Het is vanaf vandaag officieel lente.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:54 schreef Pheno het volgende:
Is er al leuker nieuws dan oorlog, energiepaniek, Canarische eilanden met sneeuw en meer ellende?
Ah, kak, dan gaat binnenkort die klok weer een uur vooruit.quote:
Ik heb de was buiten hangen, de hond ligt ook buiten uit te hijgen. En ik ben AI agents aan het werk aan het zetten, zodat ik kan lamballen. Nu nog een AI agent die de was kan doen en ophangenquote:
quote:
Ik dacht dat dat morgen pas wasquote:
Is het weer donker in de ochtendquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, kak, dan gaat binnenkort die klok weer een uur vooruit.
binnenkort salarisboot?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:54 schreef Pheno het volgende:
Is er al leuker nieuws dan oorlog, energiepaniek, Canarische eilanden met sneeuw en meer ellende?
Klinkt als iets dat de Mayas voorspeld hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag om 15:46 is de vernal equinox en dan is het lente
Het is niet heel moeilijk als je weet hoe het werkt nee. Maar dat is met alles.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat de Mayas voorspeld hebben
Ik krijg nog de jaarlijkse evaluatie, waarvan ik weet dat ik er geen aars bij ga krijgen, laat staan euro's. Ondanks "prima gefunctioneerd". Maar je moet tegenwoordig helemaal iets bijzonders doen (lees klanten binnenhalen of zo als tester) zodat je erg positief opvalt om er een procent of 1 bij te krijgen. Ja de groetenquote:
Ik heb geen idee hoe het werkt. Behalve dat een weerman of -vrouw zegt dat de lente is begonnen. Maar dan heb je ook nog de meteorologische wisseling, omdat ze zelf te lui zijn om de statistiekjes moeilijker te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk als je weet hoe het werkt nee. Maar dat is met alles.
Blij dat ik die gevaarlijkse stad uit ben gevlucht.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:09 schreef Ama het volgende:
NWS / klopjacht in Utrecht @:dud0r Moet dat nou.
Misschien waren ze wel op zoek naar jouquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:13 schreef Haags het volgende:
Ik was vanmorgen nog in Utrecht, het komt wel dichtbij zo.
Gewoon zonder broek lopen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
Weer een broek kapot gelopen, meer stapjes is niet alleen maar meer hapjes maar dus ook meer broekje
Dan kan ik de telefoon niet in mijn broekzak doen om de stapjes te tellenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zonder broek lopen. Probleem opgelost.
Ik heb drie weken geleden Utrecht nog gezien op de kaart, het komt echt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:13 schreef Haags het volgende:
Ik was vanmorgen nog in Utrecht, het komt wel dichtbij zo.
Met elastiekje om je piemel binden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ik de telefoon niet in mijn broekzak doen om de stapjes te tellen
quote:
Derde been.quote:
Ik ben er vijf weken geleden nog geweest. Aan de dood ontsnapt zie ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb drie weken geleden Utrecht nog gezien op de kaart, het komt echt dichtbij zo.
Elke keer ook dat geluidseffect.quote:
Ik was vorig jaar nog op de Utrechtse Heuvelrug, komt wel erg dichtbij zoquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er vijf weken geleden nog geweest. Aan de dood ontsnapt zie ik.
ov is inderdaad ook bizar duur gewordenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:25 schreef Pheno het volgende:
Ik kan nergens heen, dus ook niet naar Utrecht. Benzine is veel te duur, OV onbetaalbaar
RIP aan je nabestaanden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er vijf weken geleden nog geweest. Aan de dood ontsnapt zie ik.
Dat zal je leren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:25 schreef Pheno het volgende:
Ik kan nergens heen, dus ook niet naar Utrecht. Benzine is veel te duur, OV onbetaalbaar
Zo erg is dat toch niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ga al niet op vakantie, ik zal wel gezeik krijgen dat ik mijn vrije dagen niet opneem, maar nee, geen fijne "even eruit in mei". Het zit er gewoon niet in.
dagen ruilen voor geld?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ga al niet op vakantie, ik zal wel gezeik krijgen dat ik mijn vrije dagen niet opneem, maar nee, geen fijne "even eruit in mei". Het zit er gewoon niet in.
Ik ben op kantoor. Niet mijn schuld.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:09 schreef Ama het volgende:
NWS / klopjacht in Utrecht @:dud0r Moet dat nou.
Heb je straks geld maar niet de tijd om het uit te gevenquote:
Hmmm.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je straks geld maar niet de tijd om het uit te geven
Daar is alleen de belasting blij meequote:
Mwoa, ik vind vakantie toch wel fijnquote:
Ja het einde van de wereld is nabij, kom naar snel weer terug naar Nederlandquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:43 schreef bitterbal het volgende:
fleur panikeert weer
Hoi Bal, zijn bij jullie de restaurantje nog open? In India zijn er heleboel gesloten gezien er geen gas meer geleverd wordt. Rauwkost wel uitkijken met het water anders zelf wassen en zelf klar maaken. Hoop alles onder controle liefs f
Klar maken nog wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:43 schreef bitterbal het volgende:
fleur panikeert weer
Hoi Bal, zijn bij jullie de restaurantje nog open? In India zijn er heleboel gesloten gezien er geen gas meer geleverd wordt. Rauwkost wel uitkijken met het water anders zelf wassen en zelf klar maaken. Hoop alles onder controle liefs f
Zal haar Duitse afkomst wel zijn; klar machen bitte.quote:
Whehehe, ik mis de schreeuwende stem nog.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal haar Duitse afkomst wel zijn; klar machen bitte.
Lag de sneeuw er nog op?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was wel even spannend onder dat beroemde bollendak.
nee fleur is niet duitsquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal haar Duitse afkomst wel zijn; klar machen bitte.
Misschien kan ballie bevestigen of Fleur haar punt maakt met stemverheffing?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, ik mis de schreeuwende stem nog.
Wel in Duitsland?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ze zegt dat ze dyslectisch is en in haar jeugd heeft ze ook niet in NL gewoond
Stiekem toch een Duitse?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ze zegt dat ze dyslectisch is en in haar jeugd heeft ze ook niet in NL gewoond
Oh ja dat is waarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die was toen al weg, anders had de trein ook niet gereden.
gelukkig praat ze niet in hiërogliefenquote:
dat was idd lastig lezen geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
gelukkig praat ze niet in hiërogliefen
Details.quote:
Awwww... jammer.quote:
Zal ze wel nicht mehr gewusst hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Details.Zal je Duitse opvoeding wel zijn.
Al die mensen die een sterke leider als Trump wilde hoor ik niet zoveel meer tegenwoordig. Toeval?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:03 schreef Nattekat het volgende:
2,36 nu bij mijn lokale pomp
Zaterdag nog voor 2,20 getankt. 8% erbij op je muil.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:03 schreef Nattekat het volgende:
2,22quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Denk het.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die mensen die een sterke leider als Trump wilde hoor ik niet zoveel meer tegenwoordig. Toeval?
Ik weet niet of je nog met conservatieve rednecks praat?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die mensen die een sterke leider als Trump wilde hoor ik niet zoveel meer tegenwoordig. Toeval?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk het.
Denk ook dat het voor mij voordeliger is om wat vaker thuis of in Den Haag te werken.
Waarschijnlijk niet dusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog met conservatieve rednecks praat?
huil0nquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik had er net nog eentje.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een elektrische auto, zit je niet meer aan de benzineprijs. En als het zo doorgaat heb je het er zo uitquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk het.
Denk ook dat het voor mij voordeliger is om wat vaker thuis of in Den Haag te werken.
Bwehehe, komt er nog een tweede date? Samen naar een FvD borrel ofzo?quote:
Is je nieuwe Stellantis bakkie niet full electric?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk het.
Dan moet nattekad gewoon 'even' omrijden om daar te tankenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:11 schreef bitterbal het volgende:
41–46 THB/liter for standard grades, while premium gasoline exceeds 49 THB/liter
hier is het zo'n 1,22 euro
Ja. Maar die is er nog nietquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je nieuwe Stellantis bakkie niet full electric?
Denk dat ik dan even daarheen moet rijden om te tanken, is meer dan de helft goedkoperquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:11 schreef bitterbal het volgende:
41–46 THB/liter for standard grades, while premium gasoline exceeds 49 THB/liter
Ligt zeker in de Straat van Hormuzquote:
Ik zie wel wat praktische uitdagingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik dan even daarheen moet rijden om te tanken, is meer dan de helft goedkoper
Gewoon Trump bellen en zeggen dat ie geweldig is. De beste president ever, met de beste plannen ever. het beste dat de wereld is overkomen, en zal overkomen, niets gaat er beter dan hij zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie uit die regio moet komen.
Ja je moet door het Midden-Oosten of Ruslandquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie wel wat praktische uitdagingen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwehehe, komt er nog een tweede date? Samen naar een FvD borrel ofzo?
Maar daar verdienen ze tien euro per weekquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Eventjes je cv 'onderhouden' huehuequote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt ie een nieuwe ketel plaatsen.
ja dus het is voor de thai ook aan de hoge kantquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar verdienen ze tien euro per week
Eventjes 'je expansievat bijvullen' huehuequote:
Das ist Klar.quote:
Boekje voor de PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2026 afronden.quote:
Het leidingwerk moest zo te lezen ook gedaan worden huehuequote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eventjes 'je expansievat bijvullen' huehue
Je hebt niet gekotstquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:42 schreef mschol het volgende:
stressfactor verlaagd...
het viel mee qua problemen..
voor iemand die 10 jaar niet geweest is, was ze oprecht verbaasd dat ik praktisch geen problemen heb met mn gebit..
beetje tandsteen en een klein gaatje, ik ga er maar aan geloven dat wel te laten fixen, maar even kijken wanneer. ik lag met reinigen al heel erg gespannen op die stoel
hoe was het laatst gegaan met in de zon zitten?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:43 schreef Karzai het volgende:
Slecht geslapen, was toe aan een dutje en ik vind het nog koud buiten.
nee ook dat niet gelukkig..quote:
stoer dat je bent geweest schol! Was je alleen gegaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:42 schreef mschol het volgende:
stressfactor verlaagd...
voor iemand die 10 jaar niet geweest is, was ze oprecht verbaasd dat ik praktisch geen problemen heb met mn gebit..
beetje tandsteen en een klein gaatje, ik ga er maar aan geloven dat wel te laten fixen, maar even kijken wanneer. ik lag met reinigen al heel erg gespannen op die stoel
Dat is een broodje aap.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dat de eerste mensen in nederland er uit zagen als indiers?
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
...10 jaar?!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:42 schreef mschol het volgende:
stressfactor verlaagd...
Hint van Clint: Vervolgafspraak kun je ook weer verzetten en annulerenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Tip van Flip: meteen de vervolgafspraak maken voor je naar buiten gaat anders blijf je uitstellen.
yupquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stoer dat je bent geweest schol! Was je alleen gegaan?
die snap ik, heb ik niet gedaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Tip van Flip: meteen de vervolgafspraak maken voor je naar buiten gaat anders blijf je uitstellen.
Tijdje terug een boek gelezen over hoe besmettelijke ziektes de wereld hebben veranderd, veel 'oorspronkelijke' bewoners werden uitgeroeid door ziektes van de nieuwkomers. Beetje Amerika-effect.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Beetje ruggengraat kweken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hint van Clint: Vervolgafspraak kun je ook weer verzetten en annuleren![]()
Op die stoelen lukt dat wel.quote:
super stoerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
[..]
die snap ik, heb ik niet gedaan.
dit gaatje is irritant genoeg dat ik hem wel behandeld wil hebben, dus die afspraak komt er wel.
ik weet alleen niet of ik dat hier of bij tandarts in huidige woonplaats laat doen
En ik dacht dat ik jaren niet geweest was toen ik een keer moestquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
yep.
De fotos die ze had waren van 16 jaar geleden
Ja, we stammen allemaal af van de donkere Afrikanen, dus niet zo gek dat ze hier vroeger een tintje haddenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef bitterbal het volgende:
ik al langer denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook eens tien jaar niet geweest.
ja dat wist ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, we stammen allemaal af van de donkere Afrikanen, dus niet zo gek dat ze hier vroeger een tintje hadden
Dit ja, ik doe dat tegenwoordig gewoon standaard met de halfjaarlijkse controle, niet heel de tijd uitstellen omdat je niet wilt bellenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef CherryLips het volgende:
En nu komen ze met een tintje het land in.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, we stammen allemaal af van de donkere Afrikanen, dus niet zo gek dat ze hier vroeger een tintje hadden
nee moet binnenkort weer gaan denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en jij? elk (half) jaar naar de tandarts?
Maar dan moet je bellen, en dat is juist het grote probleem, dus dan stel je dat uit en moet je toch naar de afspraak omdat je het verzetten hebt uitgesteldquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hint van Clint: Vervolgafspraak kun je ook weer verzetten en annuleren![]()
Ja dit ookquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Idee van iemand met een andere kutnaam dan Ambar die wel rijmt op idee: Als ze vragen of je verdoving wilt is het antwoord ja.
Ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en jij? elk (half) jaar naar de tandarts?
valt wel meequote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:50 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie schol nu niet een onwijze baas
Ja dat is gewoon een manier van de natuur om de balans te houden. Alleen denken wij mensen dat we plots onoverwinnelijk zijn omdat het nu net een paar decennia lukt een deel van de besmettelijke ziektes te verspreidenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug een boek gelezen over hoe besmettelijke ziektes de wereld hebben veranderd, veel 'oorspronkelijke' bewoners werden uitgeroeid door ziektes van de nieuwkomers. Beetje Amerika-effect.
Ja, want het is kut.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:50 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie schol nu niet een onwijze baas
Ja mijn huidige tandarts is echt super relaxt en alsnog lig ik daar altijd vol spanning in die stoelquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want het is kut.
Ik heb een superlieve tandarts. En toch wil ik niet.
Zal ik meegaan om je hand vast te houden?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want het is kut.
Ik heb een superlieve tandarts. En toch wil ik niet.
verder wel goed gebit?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet binnenkort weer gaan denk ik
Ik zat zowat te janken voor de wortelkanaalbehandeling, zo bang was ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn huidige tandarts is echt super relaxt en alsnog lig ik daar altijd vol spanning in die stoel
Alleen maar omdat m'n tandarts zo mooi is zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik meegaan om je hand vast te houden?
wauwquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:55 schreef Ama het volgende:
Ik ga braaf ieder half jaar en ook meteen schoonmaak.
Pics van je tandarts?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen maar omdat m'n tandarts zo mooi is zeker
ik voelde daar ook niets van.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat zowat te janken voor de wortelkanaalbehandeling, zo bang was ikEn ik heb er NIETS van gevoeld. Moest later nog terug voor deel 2 en toen waren die zenuwen zo goed als weg.
Als ze zeggen keurig, dan is het goed.quote:
Ik heb volgens mij 3 keer een wortelkanaalbehandeling gehad, de eerste keer was echt pure hel. Dat was toen na mijn ongeluk waar ze niet echt naar mijn gebit hebben gekeken (zit er allemaal nog in dus niet boeiend), tot ik van de zware medicatie af ging en ik daar de ontsteking voelde. Heeft toen geloof ik 5 behandelingen gekost voordat die aan het werk kon, de eerste paar keer dat die er in ging lopen peuteren zat ik tegen het dak van de pijn ondanks liters verdovingquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat zowat te janken voor de wortelkanaalbehandeling, zo bang was ikEn ik heb er NIETS van gevoeld. Moest later nog terug voor deel 2 en toen waren die zenuwen zo goed als weg.
quote:
netjesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze zeggen keurig, dan is het goed.
hmm, dat is wel jammer jaquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm heb inmiddels 2 kroken en wat gaatjes gehad dus mwa
Of wijzen ze naar de koffiemachinequote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze zeggen keurig, dan is het goed.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 3 keer een wortelkanaalbehandeling gehad, de eerste keer was echt pure hel. Dat was toen na mijn ongeluk waar ze niet echt naar mijn gebit hebben gekeken (zit er allemaal nog in dus niet boeiend), tot ik van de zware medicatie af ging en ik daar de ontsteking voelde. Heeft toen geloof ik 5 behandelingen gekost voordat die aan het werk kon, de eerste paar keer dat die er in ging lopen peuteren zat ik tegen het dak van de pijn ondanks liters verdovingNa een zware antibioticakuur en nog wat geklooi kon de laatste behandeling opeens zonder verdoving en ook geen pijn.
ik ben dus een enorme zoetekauw dus ben oprecht verbaasd dat ik niet meer gaatjes hebquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef Ama het volgende:
Sowieso sinds ik ben gestopt met energiedrankjes heb ik nooit meer gaatjes. Dat drink ik ook al jaren niet meer.
OKE, DIT WAS DE LAATSTE KEER DAT IK GINGquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 3 keer een wortelkanaalbehandeling gehad, de eerste keer was echt pure hel. Dat was toen na mijn ongeluk waar ze niet echt naar mijn gebit hebben gekeken (zit er allemaal nog in dus niet boeiend), tot ik van de zware medicatie af ging en ik daar de ontsteking voelde. Heeft toen geloof ik 5 behandelingen gekost voordat die aan het werk kon, de eerste paar keer dat die er in ging lopen peuteren zat ik tegen het dak van de pijn ondanks liters verdovingNa een zware antibioticakuur en nog wat geklooi kon de laatste behandeling opeens zonder verdoving en ook geen pijn.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben dus een enorme zoetekauw dus ben oprecht verbaasd dat ik niet meer gaatjes heb
Ja was wel een hoop gedoetjes, ben er nu nog steeds mee bezig omdat kaakchirurg daar ook al twee keer heeft lopen klooien voor de restantjes van die ontsteking. En een hoop gedoetjes bij de verzekering van de kaakdeskundige of het wel gerelateerd is aan het ongelukquote:
Zijn wel drie kiezen getrokken en de 4e moet in de toekomst wellicht.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
netjes
[..]
hmm, dat is wel jammer ja
Als je niet eerst een boom gaat knuffelen en vervolgens een paar maanden in het ziekenhuis ligt valt het allemaal best meequote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
OKE, DIT WAS DE LAATSTE KEER DAT IK GING
Ook geen energie meerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef Ama het volgende:
Sowieso sinds ik ben gestopt met energiedrankjes heb ik nooit meer gaatjes. Dat drink ik ook al jaren niet meer.
quote:
Ja dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al flauwe grappen gelezen over z'n ziekenhuisbezoek, maar niet dat het zo ernstig was.
En dit.quote:
ja heb je een erg goed gebitquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben dus een enorme zoetekauw dus ben oprecht verbaasd dat ik niet meer gaatjes heb
Oh ik wou net even een colaatje pakken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef Ama het volgende:
cola zero een optie?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik wou net even een colaatje pakken.
Weleens laten bezorgen, was prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:11 schreef STING het volgende:
[..]
Het wordt SHABU bij de bios, toevallig ervaring mee?
Nee heb hier van die 0,15 blikjes staan. Regular.quote:
Huehue krikken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:13 schreef STING het volgende:
5K stappen, nog even naar buiten om het aantal op te krikken
Daar gaan je tanden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee heb hier van die 0,15 blikjes staan. Regular.
Shotje colaquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee heb hier van die 0,15 blikjes staan. Regular.
"Ik ga je tanden uit je bek slaan!"quote:
ja normaal gebruik ik ze voor roestige muntjes.quote:
Ah, ik lees niet terugquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Chuck Norris is overleden
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a7588a70/
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik ga je tanden uit je bek slaan!"
"Haha, ik drink zoveel energiedrank dat ik ze niet meer heb!"
"wacht, ik zal ze even uit doen , kost duur, nieuwe tanden"quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik ga je tanden uit je bek slaan!"
"Haha, ik drink zoveel energiedrank dat ik ze niet meer heb!"
Is het ziekenhuis oké?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:16 schreef Pheno het volgende:
Nog meer wereld doom-ellende: https://variety.com/2026/(...)ger-dies-1236694953/
RIP Chuck
steven segall, rocky en zo zijn er vast wel meerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
Bruce Willis zal ook wel niet lang meer duren
Wie?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Chuck Norris is overleden
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a7588a70/
quote:
quote:
Deze was 4.49. Wil het gewoon een keer proberen.quote:
Ook lekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:38 schreef LTVDK het volgende:
Ik had boterkoek, had, ik moet dat spul niet meer kopen
hoe lang had je het in huis?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:38 schreef LTVDK het volgende:
Gisterenquote:
dat valt dan nog best mee.quote:
waren vriendjes van elkaar dus dat zal vast goed komen.quote:
Oh ja morgen even langs de bakker lopenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:38 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik ben geen CherryLips he, ik heb nog enige vorm van zelfcontrolequote:
ik heb ook veel zelfcontrole. Zolang het pak dicht is lukt dat prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben geen CherryLips he, ik heb nog enige vorm van zelfcontrole
Of uberhaupt tanken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat er olietekort is in Thailand. Denk dat je snel moet zijn als je daar nog goedkoop wil tanken.
Het probleem is vooral het hebben. Als ik het niet in huis heb mis ik het niet, als ik het wel heb moet het opquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook veel zelfcontrole. Zolang het pak dicht is lukt dat prima.
Dan kan het weken in de kast liggen.
Als het pak aangebroken is.... kan het binnen een uur op
Zelfcontrole wat is dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben geen CherryLips he, ik heb nog enige vorm van zelfcontrole
ja dat is ook waar... afgelopen week geen zin om boodschappen te doen. genoeg in de vriezer enzo... maar dus geen snackies spul.... soms savonds wel even dat ik het heen en weer had. maar dan pakte ik maar een nieuwe bak T en was het ook wel weer voorbijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het probleem is vooral het hebben. Als ik het niet in huis heb mis ik het niet, als ik het wel heb moet het op
's Avonds heb ik eigenlijk nooit echt trek dus dan snack ik ook niks, tenzij ik en film ga kijken, dan moet er chips bijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is ook waar... afgelopen week geen zin om boodschappen te doen. genoeg in de vriezer enzo... maar dus geen snackies spul.... soms savonds wel even dat ik het heen en weer had. maar dan pakte ik maar een nieuwe bak T en was het ook wel weer voorbij
Confronterend herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het probleem is vooral het hebben. Als ik het niet in huis heb mis ik het niet, als ik het wel heb moet het op
mwa... een paar stukjes droge worst of kaas of idd sjippies, maar ook een koekje gewoon bij de T bijv... gewoon iets...quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Avonds heb ik eigenlijk nooit echt trek dus dan snack ik ook niks, tenzij ik en film ga kijken, dan moet er chips bij
Bij de thee na het eten moet er wel een chocolaatje bij jaquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa... een paar stukjes droge worst of kaas of idd sjippies, maar ook een koekje gewoon bij de T bijv... gewoon iets...
had ik ook niet in huis... was erg karig... maar goed ik ben naar de winkel geweest dus er is weer watquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de thee na het eten moet er wel een chocolaatje bij ja
Ik heb een periode gehad dat het me lukte om gewoon netjes een bakje chips te pakken en dan 5x met een zak chips te doen, rare tijdenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:54 schreef Nizno het volgende:
maar een zak sjips is ook open en op. want in de kast terugleggen is zonde ofzo
Geen chocolade in huis?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ik ook niet in huis... was erg karig... maar goed ik ben naar de winkel geweest dus er is weer wat
dat klinkt engquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat het me lukte om gewoon netjes een bakje chips te pakken en dan 5x met een zak chips te doen, rare tijden
als je niet naar de winkel gaat dan gaat het een keer op hequote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen chocolade in huis?Dat het ik hier altijd, al-tijd
Dan zou ik 3 maanden niet naar de winkel moeten ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je niet naar de winkel gaat dan gaat het een keer op he
ow nee zoveel haal ik niet in huis. want ook zo veel gaat in een week opquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou ik 3 maanden niet naar de winkel moeten ofzo?
Gewoon telkens meer kopen dan je opeetquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee zoveel haal ik niet in huis. want ook zo veel gaat in een week op
uhuh dan heb ik dus niet 3 maand aan voorraad hequote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon telkens meer kopen dan je opeet
Je hoeft ook niet gelijk voor 3 maanden te halen, het is een geleidelijk procesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh dan heb ik dus niet 3 maand aan voorraad he
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet gelijk voor 3 maanden te halen, het is een geleidelijk proces
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee zoveel haal ik niet in huis. want ook zo veel gaat in een week op
Als je 10 kilo in een week haalt gaat dat echt niet op hoorquote:
hhahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahaaaquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je 10 kilo in een week haalt gaat dat echt niet op hoor
Ben jij stiekem de zus van CL?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hhahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahaaa
neequote:
Amateurquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je 10 kilo in een week haalt gaat dat echt niet op hoor
Nou en?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:30 schreef CherryLips het volgende:
FWP: Leuke schoenen gezien bij de Van Haren, nu met 30% korting. Heeft m'n zus natuurlijk precies die schoenen gekocht
gezellig de dubbelganger zijn van je zusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:30 schreef CherryLips het volgende:
FWP: Leuke schoenen gezien bij de Van Haren, nu met 30% korting. Heeft m'n zus natuurlijk precies die schoenen gekocht
Van alleen dezelfde schoenen word je geen dubbelganger hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig de dubbelganger zijn van je zus
Er zit 30 kilo tussen ons dus dat wordt lastig, maar toch.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig de dubbelganger zijn van je zus
vrijdagmiddag 16:40quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik: lekker op tijd naar huis om de files voor te zijn
A4: haha!
Ok, de ergere files danquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vrijdagmiddag 16:40Nah
![]()
14:00 misschien nog net. 14:30 is al te laat.
Er valt niets te vrezen behalve de vrees zelf, en precies dat is het probleem meestal. Wat een kutsituatiequote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
M’n moeder heeft dit jaar een tia gehad en is nu bang dat het weer zal gebeuren. Nu heeft ze waarschijnlijk van de stress een hoge bloeddruk en daarvoor medicatie gekregen.
Kan wel zeggen dat ze zich niet druk moet maken maar dat heeft geen zin.
Toch maar eens proberen haar richting de huisarts te bewegen, misschien kunnen ze haar van de angst afhelpen
Ik hoorde dat er voor NL nog geen tekorten zijn en geen maatregelen afgekondigd worden.quote:
Dit is voorbereiding voor het ergste. Wat ze in 2020 nagelaten hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er voor NL nog geen tekorten zijn en geen maatregelen afgekondigd worden.
Dat gaat nog wel veranderen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er voor NL nog geen tekorten zijn en geen maatregelen afgekondigd worden.
Mijn contract loopt eind juni af.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog een jaar goedkope stroom en gas, dus het zal wel.
Gaan we hoor.quote:
De prijs schiet alleen enorm omhoog.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De prijs schiet alleen enorm omhoog.
En gaan weer een paar mensen enorm rijk worden hiervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |