Ja. Maar die is er nog nietquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je nieuwe Stellantis bakkie niet full electric?
Denk dat ik dan even daarheen moet rijden om te tanken, is meer dan de helft goedkoperquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:11 schreef bitterbal het volgende:
41–46 THB/liter for standard grades, while premium gasoline exceeds 49 THB/liter
hier is het zo'n 1,22 euro
Ligt zeker in de Straat van Hormuzquote:
Ik zie wel wat praktische uitdagingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik dan even daarheen moet rijden om te tanken, is meer dan de helft goedkoper
Gewoon Trump bellen en zeggen dat ie geweldig is. De beste president ever, met de beste plannen ever. het beste dat de wereld is overkomen, en zal overkomen, niets gaat er beter dan hij zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie uit die regio moet komen.
Ja je moet door het Midden-Oosten of Ruslandquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie wel wat praktische uitdagingen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwehehe, komt er nog een tweede date? Samen naar een FvD borrel ofzo?
Maar daar verdienen ze tien euro per weekquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:11 schreef bitterbal het volgende:
41–46 THB/liter for standard grades, while premium gasoline exceeds 49 THB/liter
hier is het zo'n 1,22 euro
Eventjes je cv 'onderhouden' huehuequote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt ie een nieuwe ketel plaatsen.
ja dus het is voor de thai ook aan de hoge kantquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar verdienen ze tien euro per week
Eventjes 'je expansievat bijvullen' huehuequote:
Das ist Klar.quote:
Boekje voor de PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2026 afronden.quote:
Het leidingwerk moest zo te lezen ook gedaan worden huehuequote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eventjes 'je expansievat bijvullen' huehue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |