Ja. Maar die is er nog nietquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je nieuwe Stellantis bakkie niet full electric?
Denk dat ik dan even daarheen moet rijden om te tanken, is meer dan de helft goedkoperquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:11 schreef bitterbal het volgende:
41–46 THB/liter for standard grades, while premium gasoline exceeds 49 THB/liter
hier is het zo'n 1,22 euro
Ligt zeker in de Straat van Hormuzquote:
Ik zie wel wat praktische uitdagingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik dan even daarheen moet rijden om te tanken, is meer dan de helft goedkoper
Gewoon Trump bellen en zeggen dat ie geweldig is. De beste president ever, met de beste plannen ever. het beste dat de wereld is overkomen, en zal overkomen, niets gaat er beter dan hij zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie uit die regio moet komen.
Ja je moet door het Midden-Oosten of Ruslandquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie wel wat praktische uitdagingen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwehehe, komt er nog een tweede date? Samen naar een FvD borrel ofzo?
Maar daar verdienen ze tien euro per weekquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:11 schreef bitterbal het volgende:
41–46 THB/liter for standard grades, while premium gasoline exceeds 49 THB/liter
hier is het zo'n 1,22 euro
Eventjes je cv 'onderhouden' huehuequote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt ie een nieuwe ketel plaatsen.
ja dus het is voor de thai ook aan de hoge kantquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar verdienen ze tien euro per week
Eventjes 'je expansievat bijvullen' huehuequote:
Das ist Klar.quote:
Boekje voor de PTA / [PTA TT NYR] PTA Treinentopic Nieuwjaarsronde 2026 afronden.quote:
Het leidingwerk moest zo te lezen ook gedaan worden huehuequote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eventjes 'je expansievat bijvullen' huehue
Je hebt niet gekotstquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:42 schreef mschol het volgende:
stressfactor verlaagd...
het viel mee qua problemen..
voor iemand die 10 jaar niet geweest is, was ze oprecht verbaasd dat ik praktisch geen problemen heb met mn gebit..
beetje tandsteen en een klein gaatje, ik ga er maar aan geloven dat wel te laten fixen, maar even kijken wanneer. ik lag met reinigen al heel erg gespannen op die stoel
hoe was het laatst gegaan met in de zon zitten?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:43 schreef Karzai het volgende:
Slecht geslapen, was toe aan een dutje en ik vind het nog koud buiten.
nee ook dat niet gelukkig..quote:
stoer dat je bent geweest schol! Was je alleen gegaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:42 schreef mschol het volgende:
stressfactor verlaagd...
voor iemand die 10 jaar niet geweest is, was ze oprecht verbaasd dat ik praktisch geen problemen heb met mn gebit..
beetje tandsteen en een klein gaatje, ik ga er maar aan geloven dat wel te laten fixen, maar even kijken wanneer. ik lag met reinigen al heel erg gespannen op die stoel
Dat is een broodje aap.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dat de eerste mensen in nederland er uit zagen als indiers?
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
...10 jaar?!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:42 schreef mschol het volgende:
stressfactor verlaagd...
Hint van Clint: Vervolgafspraak kun je ook weer verzetten en annulerenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Tip van Flip: meteen de vervolgafspraak maken voor je naar buiten gaat anders blijf je uitstellen.
yupquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stoer dat je bent geweest schol! Was je alleen gegaan?
die snap ik, heb ik niet gedaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Tip van Flip: meteen de vervolgafspraak maken voor je naar buiten gaat anders blijf je uitstellen.
Tijdje terug een boek gelezen over hoe besmettelijke ziektes de wereld hebben veranderd, veel 'oorspronkelijke' bewoners werden uitgeroeid door ziektes van de nieuwkomers. Beetje Amerika-effect.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Beetje ruggengraat kweken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hint van Clint: Vervolgafspraak kun je ook weer verzetten en annuleren![]()
Op die stoelen lukt dat wel.quote:
super stoerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
[..]
die snap ik, heb ik niet gedaan.
dit gaatje is irritant genoeg dat ik hem wel behandeld wil hebben, dus die afspraak komt er wel.
ik weet alleen niet of ik dat hier of bij tandarts in huidige woonplaats laat doen
En ik dacht dat ik jaren niet geweest was toen ik een keer moestquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
yep.
De fotos die ze had waren van 16 jaar geleden
Ja, we stammen allemaal af van de donkere Afrikanen, dus niet zo gek dat ze hier vroeger een tintje haddenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef bitterbal het volgende:
ik al langer denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook eens tien jaar niet geweest.
ja dat wist ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, we stammen allemaal af van de donkere Afrikanen, dus niet zo gek dat ze hier vroeger een tintje hadden
Dit ja, ik doe dat tegenwoordig gewoon standaard met de halfjaarlijkse controle, niet heel de tijd uitstellen omdat je niet wilt bellenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:44 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |