RIP aan je nabestaanden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er vijf weken geleden nog geweest. Aan de dood ontsnapt zie ik.
Dat zal je leren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:25 schreef Pheno het volgende:
Ik kan nergens heen, dus ook niet naar Utrecht. Benzine is veel te duur, OV onbetaalbaar
Zo erg is dat toch niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ga al niet op vakantie, ik zal wel gezeik krijgen dat ik mijn vrije dagen niet opneem, maar nee, geen fijne "even eruit in mei". Het zit er gewoon niet in.
dagen ruilen voor geld?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ga al niet op vakantie, ik zal wel gezeik krijgen dat ik mijn vrije dagen niet opneem, maar nee, geen fijne "even eruit in mei". Het zit er gewoon niet in.
Ik ben op kantoor. Niet mijn schuld.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:09 schreef Ama het volgende:
NWS / klopjacht in Utrecht @:dud0r Moet dat nou.
Heb je straks geld maar niet de tijd om het uit te gevenquote:
Hmmm.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je straks geld maar niet de tijd om het uit te geven
Daar is alleen de belasting blij meequote:
Mwoa, ik vind vakantie toch wel fijnquote:
Ja het einde van de wereld is nabij, kom naar snel weer terug naar Nederlandquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:43 schreef bitterbal het volgende:
fleur panikeert weer
Hoi Bal, zijn bij jullie de restaurantje nog open? In India zijn er heleboel gesloten gezien er geen gas meer geleverd wordt. Rauwkost wel uitkijken met het water anders zelf wassen en zelf klar maaken. Hoop alles onder controle liefs f
Klar maken nog wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:43 schreef bitterbal het volgende:
fleur panikeert weer
Hoi Bal, zijn bij jullie de restaurantje nog open? In India zijn er heleboel gesloten gezien er geen gas meer geleverd wordt. Rauwkost wel uitkijken met het water anders zelf wassen en zelf klar maaken. Hoop alles onder controle liefs f
Zal haar Duitse afkomst wel zijn; klar machen bitte.quote:
Whehehe, ik mis de schreeuwende stem nog.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal haar Duitse afkomst wel zijn; klar machen bitte.
Lag de sneeuw er nog op?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was wel even spannend onder dat beroemde bollendak.
nee fleur is niet duitsquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal haar Duitse afkomst wel zijn; klar machen bitte.
Misschien kan ballie bevestigen of Fleur haar punt maakt met stemverheffing?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, ik mis de schreeuwende stem nog.
Wel in Duitsland?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ze zegt dat ze dyslectisch is en in haar jeugd heeft ze ook niet in NL gewoond
Stiekem toch een Duitse?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ze zegt dat ze dyslectisch is en in haar jeugd heeft ze ook niet in NL gewoond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |