Weleens laten bezorgen, was prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:11 schreef STING het volgende:
[..]
Het wordt SHABU bij de bios, toevallig ervaring mee?
Nee heb hier van die 0,15 blikjes staan. Regular.quote:
Huehue krikken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:13 schreef STING het volgende:
5K stappen, nog even naar buiten om het aantal op te krikken
Daar gaan je tanden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee heb hier van die 0,15 blikjes staan. Regular.
Shotje colaquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee heb hier van die 0,15 blikjes staan. Regular.
"Ik ga je tanden uit je bek slaan!"quote:
ja normaal gebruik ik ze voor roestige muntjes.quote:
Ah, ik lees niet terugquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Chuck Norris is overleden
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a7588a70/
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik ga je tanden uit je bek slaan!"
"Haha, ik drink zoveel energiedrank dat ik ze niet meer heb!"
"wacht, ik zal ze even uit doen , kost duur, nieuwe tanden"quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik ga je tanden uit je bek slaan!"
"Haha, ik drink zoveel energiedrank dat ik ze niet meer heb!"
Is het ziekenhuis oké?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:16 schreef Pheno het volgende:
Nog meer wereld doom-ellende: https://variety.com/2026/(...)ger-dies-1236694953/
RIP Chuck
steven segall, rocky en zo zijn er vast wel meerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:24 schreef LTVDK het volgende:
Bruce Willis zal ook wel niet lang meer duren
Wie?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Chuck Norris is overleden
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a7588a70/
quote:
quote:
Deze was 4.49. Wil het gewoon een keer proberen.quote:
Ook lekker.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:38 schreef LTVDK het volgende:
Ik had boterkoek, had, ik moet dat spul niet meer kopen
hoe lang had je het in huis?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:38 schreef LTVDK het volgende:
Gisterenquote:
dat valt dan nog best mee.quote:
waren vriendjes van elkaar dus dat zal vast goed komen.quote:
Oh ja morgen even langs de bakker lopenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:38 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik ben geen CherryLips he, ik heb nog enige vorm van zelfcontrolequote:
ik heb ook veel zelfcontrole. Zolang het pak dicht is lukt dat prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben geen CherryLips he, ik heb nog enige vorm van zelfcontrole
Of uberhaupt tanken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat er olietekort is in Thailand. Denk dat je snel moet zijn als je daar nog goedkoop wil tanken.
Het probleem is vooral het hebben. Als ik het niet in huis heb mis ik het niet, als ik het wel heb moet het opquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook veel zelfcontrole. Zolang het pak dicht is lukt dat prima.
Dan kan het weken in de kast liggen.
Als het pak aangebroken is.... kan het binnen een uur op
Zelfcontrole wat is dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben geen CherryLips he, ik heb nog enige vorm van zelfcontrole
ja dat is ook waar... afgelopen week geen zin om boodschappen te doen. genoeg in de vriezer enzo... maar dus geen snackies spul.... soms savonds wel even dat ik het heen en weer had. maar dan pakte ik maar een nieuwe bak T en was het ook wel weer voorbijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het probleem is vooral het hebben. Als ik het niet in huis heb mis ik het niet, als ik het wel heb moet het op
's Avonds heb ik eigenlijk nooit echt trek dus dan snack ik ook niks, tenzij ik en film ga kijken, dan moet er chips bijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is ook waar... afgelopen week geen zin om boodschappen te doen. genoeg in de vriezer enzo... maar dus geen snackies spul.... soms savonds wel even dat ik het heen en weer had. maar dan pakte ik maar een nieuwe bak T en was het ook wel weer voorbij
Confronterend herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het probleem is vooral het hebben. Als ik het niet in huis heb mis ik het niet, als ik het wel heb moet het op
mwa... een paar stukjes droge worst of kaas of idd sjippies, maar ook een koekje gewoon bij de T bijv... gewoon iets...quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Avonds heb ik eigenlijk nooit echt trek dus dan snack ik ook niks, tenzij ik en film ga kijken, dan moet er chips bij
Bij de thee na het eten moet er wel een chocolaatje bij jaquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa... een paar stukjes droge worst of kaas of idd sjippies, maar ook een koekje gewoon bij de T bijv... gewoon iets...
had ik ook niet in huis... was erg karig... maar goed ik ben naar de winkel geweest dus er is weer watquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de thee na het eten moet er wel een chocolaatje bij ja
Ik heb een periode gehad dat het me lukte om gewoon netjes een bakje chips te pakken en dan 5x met een zak chips te doen, rare tijdenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:54 schreef Nizno het volgende:
maar een zak sjips is ook open en op. want in de kast terugleggen is zonde ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |