En nu komen ze met een tintje het land in.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, we stammen allemaal af van de donkere Afrikanen, dus niet zo gek dat ze hier vroeger een tintje hadden
nee moet binnenkort weer gaan denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en jij? elk (half) jaar naar de tandarts?
Maar dan moet je bellen, en dat is juist het grote probleem, dus dan stel je dat uit en moet je toch naar de afspraak omdat je het verzetten hebt uitgesteldquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hint van Clint: Vervolgafspraak kun je ook weer verzetten en annuleren![]()
Ja dit ookquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Idee van iemand met een andere kutnaam dan Ambar die wel rijmt op idee: Als ze vragen of je verdoving wilt is het antwoord ja.
Ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en jij? elk (half) jaar naar de tandarts?
valt wel meequote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:50 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie schol nu niet een onwijze baas
Ja dat is gewoon een manier van de natuur om de balans te houden. Alleen denken wij mensen dat we plots onoverwinnelijk zijn omdat het nu net een paar decennia lukt een deel van de besmettelijke ziektes te verspreidenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug een boek gelezen over hoe besmettelijke ziektes de wereld hebben veranderd, veel 'oorspronkelijke' bewoners werden uitgeroeid door ziektes van de nieuwkomers. Beetje Amerika-effect.
Ja, want het is kut.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:50 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie schol nu niet een onwijze baas
Ja mijn huidige tandarts is echt super relaxt en alsnog lig ik daar altijd vol spanning in die stoelquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want het is kut.
Ik heb een superlieve tandarts. En toch wil ik niet.
Zal ik meegaan om je hand vast te houden?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want het is kut.
Ik heb een superlieve tandarts. En toch wil ik niet.
verder wel goed gebit?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet binnenkort weer gaan denk ik
Ik zat zowat te janken voor de wortelkanaalbehandeling, zo bang was ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn huidige tandarts is echt super relaxt en alsnog lig ik daar altijd vol spanning in die stoel
Alleen maar omdat m'n tandarts zo mooi is zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik meegaan om je hand vast te houden?
wauwquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:55 schreef Ama het volgende:
Ik ga braaf ieder half jaar en ook meteen schoonmaak.
Pics van je tandarts?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen maar omdat m'n tandarts zo mooi is zeker
ik voelde daar ook niets van.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat zowat te janken voor de wortelkanaalbehandeling, zo bang was ikEn ik heb er NIETS van gevoeld. Moest later nog terug voor deel 2 en toen waren die zenuwen zo goed als weg.
Als ze zeggen keurig, dan is het goed.quote:
Ik heb volgens mij 3 keer een wortelkanaalbehandeling gehad, de eerste keer was echt pure hel. Dat was toen na mijn ongeluk waar ze niet echt naar mijn gebit hebben gekeken (zit er allemaal nog in dus niet boeiend), tot ik van de zware medicatie af ging en ik daar de ontsteking voelde. Heeft toen geloof ik 5 behandelingen gekost voordat die aan het werk kon, de eerste paar keer dat die er in ging lopen peuteren zat ik tegen het dak van de pijn ondanks liters verdovingquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat zowat te janken voor de wortelkanaalbehandeling, zo bang was ikEn ik heb er NIETS van gevoeld. Moest later nog terug voor deel 2 en toen waren die zenuwen zo goed als weg.
quote:
netjesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze zeggen keurig, dan is het goed.
hmm, dat is wel jammer jaquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm heb inmiddels 2 kroken en wat gaatjes gehad dus mwa
Of wijzen ze naar de koffiemachinequote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze zeggen keurig, dan is het goed.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 3 keer een wortelkanaalbehandeling gehad, de eerste keer was echt pure hel. Dat was toen na mijn ongeluk waar ze niet echt naar mijn gebit hebben gekeken (zit er allemaal nog in dus niet boeiend), tot ik van de zware medicatie af ging en ik daar de ontsteking voelde. Heeft toen geloof ik 5 behandelingen gekost voordat die aan het werk kon, de eerste paar keer dat die er in ging lopen peuteren zat ik tegen het dak van de pijn ondanks liters verdovingNa een zware antibioticakuur en nog wat geklooi kon de laatste behandeling opeens zonder verdoving en ook geen pijn.
ik ben dus een enorme zoetekauw dus ben oprecht verbaasd dat ik niet meer gaatjes hebquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef Ama het volgende:
Sowieso sinds ik ben gestopt met energiedrankjes heb ik nooit meer gaatjes. Dat drink ik ook al jaren niet meer.
OKE, DIT WAS DE LAATSTE KEER DAT IK GINGquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 3 keer een wortelkanaalbehandeling gehad, de eerste keer was echt pure hel. Dat was toen na mijn ongeluk waar ze niet echt naar mijn gebit hebben gekeken (zit er allemaal nog in dus niet boeiend), tot ik van de zware medicatie af ging en ik daar de ontsteking voelde. Heeft toen geloof ik 5 behandelingen gekost voordat die aan het werk kon, de eerste paar keer dat die er in ging lopen peuteren zat ik tegen het dak van de pijn ondanks liters verdovingNa een zware antibioticakuur en nog wat geklooi kon de laatste behandeling opeens zonder verdoving en ook geen pijn.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben dus een enorme zoetekauw dus ben oprecht verbaasd dat ik niet meer gaatjes heb
Ja was wel een hoop gedoetjes, ben er nu nog steeds mee bezig omdat kaakchirurg daar ook al twee keer heeft lopen klooien voor de restantjes van die ontsteking. En een hoop gedoetjes bij de verzekering van de kaakdeskundige of het wel gerelateerd is aan het ongelukquote:
Zijn wel drie kiezen getrokken en de 4e moet in de toekomst wellicht.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
netjes
[..]
hmm, dat is wel jammer ja
Als je niet eerst een boom gaat knuffelen en vervolgens een paar maanden in het ziekenhuis ligt valt het allemaal best meequote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
OKE, DIT WAS DE LAATSTE KEER DAT IK GING
Ook geen energie meerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef Ama het volgende:
Sowieso sinds ik ben gestopt met energiedrankjes heb ik nooit meer gaatjes. Dat drink ik ook al jaren niet meer.
quote:
Ja dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al flauwe grappen gelezen over z'n ziekenhuisbezoek, maar niet dat het zo ernstig was.
En dit.quote:
ja heb je een erg goed gebitquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben dus een enorme zoetekauw dus ben oprecht verbaasd dat ik niet meer gaatjes heb
Oh ik wou net even een colaatje pakken.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:00 schreef Ama het volgende:
cola zero een optie?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik wou net even een colaatje pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |