Geen chocolade in huis?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ik ook niet in huis... was erg karig... maar goed ik ben naar de winkel geweest dus er is weer wat
dat klinkt engquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat het me lukte om gewoon netjes een bakje chips te pakken en dan 5x met een zak chips te doen, rare tijden
als je niet naar de winkel gaat dan gaat het een keer op hequote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen chocolade in huis?Dat het ik hier altijd, al-tijd
Dan zou ik 3 maanden niet naar de winkel moeten ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je niet naar de winkel gaat dan gaat het een keer op he
ow nee zoveel haal ik niet in huis. want ook zo veel gaat in een week opquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou ik 3 maanden niet naar de winkel moeten ofzo?
Gewoon telkens meer kopen dan je opeetquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee zoveel haal ik niet in huis. want ook zo veel gaat in een week op
uhuh dan heb ik dus niet 3 maand aan voorraad hequote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon telkens meer kopen dan je opeet
Je hoeft ook niet gelijk voor 3 maanden te halen, het is een geleidelijk procesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh dan heb ik dus niet 3 maand aan voorraad he
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet gelijk voor 3 maanden te halen, het is een geleidelijk proces
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee zoveel haal ik niet in huis. want ook zo veel gaat in een week op
Als je 10 kilo in een week haalt gaat dat echt niet op hoorquote:
hhahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahaaaquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je 10 kilo in een week haalt gaat dat echt niet op hoor
Ben jij stiekem de zus van CL?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
hhahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahaaa
neequote:
Amateurquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je 10 kilo in een week haalt gaat dat echt niet op hoor
Nou en?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:30 schreef CherryLips het volgende:
FWP: Leuke schoenen gezien bij de Van Haren, nu met 30% korting. Heeft m'n zus natuurlijk precies die schoenen gekocht
gezellig de dubbelganger zijn van je zusquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:30 schreef CherryLips het volgende:
FWP: Leuke schoenen gezien bij de Van Haren, nu met 30% korting. Heeft m'n zus natuurlijk precies die schoenen gekocht
Van alleen dezelfde schoenen word je geen dubbelganger hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig de dubbelganger zijn van je zus
Er zit 30 kilo tussen ons dus dat wordt lastig, maar toch.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gezellig de dubbelganger zijn van je zus
vrijdagmiddag 16:40quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik: lekker op tijd naar huis om de files voor te zijn
A4: haha!
Ok, de ergere files danquote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vrijdagmiddag 16:40Nah
![]()
14:00 misschien nog net. 14:30 is al te laat.
Er valt niets te vrezen behalve de vrees zelf, en precies dat is het probleem meestal. Wat een kutsituatiequote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
M’n moeder heeft dit jaar een tia gehad en is nu bang dat het weer zal gebeuren. Nu heeft ze waarschijnlijk van de stress een hoge bloeddruk en daarvoor medicatie gekregen.
Kan wel zeggen dat ze zich niet druk moet maken maar dat heeft geen zin.
Toch maar eens proberen haar richting de huisarts te bewegen, misschien kunnen ze haar van de angst afhelpen
Ik hoorde dat er voor NL nog geen tekorten zijn en geen maatregelen afgekondigd worden.quote:
Dit is voorbereiding voor het ergste. Wat ze in 2020 nagelaten hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er voor NL nog geen tekorten zijn en geen maatregelen afgekondigd worden.
Dat gaat nog wel veranderen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er voor NL nog geen tekorten zijn en geen maatregelen afgekondigd worden.
Mijn contract loopt eind juni af.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog een jaar goedkope stroom en gas, dus het zal wel.
Gaan we hoor.quote:
De prijs schiet alleen enorm omhoog.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De prijs schiet alleen enorm omhoog.
En gaan weer een paar mensen enorm rijk worden hiervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |