SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
je bent zelf hetzelfdequote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie elk seizoen hetzelfde was
Seizoen 1:quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie elk seizoen hetzelfde was
heb je nou al een date geregeld?quote:
Gaaf welquote:
Wie gaat naar wie?quote:
Vechten nog wel.quote:
Het is vanaf vandaag officieel lente.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:54 schreef Pheno het volgende:
Is er al leuker nieuws dan oorlog, energiepaniek, Canarische eilanden met sneeuw en meer ellende?
Ah, kak, dan gaat binnenkort die klok weer een uur vooruit.quote:
Ik heb de was buiten hangen, de hond ligt ook buiten uit te hijgen. En ik ben AI agents aan het werk aan het zetten, zodat ik kan lamballen. Nu nog een AI agent die de was kan doen en ophangenquote:
quote:
Ik dacht dat dat morgen pas wasquote:
Is het weer donker in de ochtendquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, kak, dan gaat binnenkort die klok weer een uur vooruit.
binnenkort salarisboot?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:54 schreef Pheno het volgende:
Is er al leuker nieuws dan oorlog, energiepaniek, Canarische eilanden met sneeuw en meer ellende?
Klinkt als iets dat de Mayas voorspeld hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag om 15:46 is de vernal equinox en dan is het lente
Het is niet heel moeilijk als je weet hoe het werkt nee. Maar dat is met alles.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat de Mayas voorspeld hebben
Ik krijg nog de jaarlijkse evaluatie, waarvan ik weet dat ik er geen aars bij ga krijgen, laat staan euro's. Ondanks "prima gefunctioneerd". Maar je moet tegenwoordig helemaal iets bijzonders doen (lees klanten binnenhalen of zo als tester) zodat je erg positief opvalt om er een procent of 1 bij te krijgen. Ja de groetenquote:
Ik heb geen idee hoe het werkt. Behalve dat een weerman of -vrouw zegt dat de lente is begonnen. Maar dan heb je ook nog de meteorologische wisseling, omdat ze zelf te lui zijn om de statistiekjes moeilijker te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk als je weet hoe het werkt nee. Maar dat is met alles.
Blij dat ik die gevaarlijkse stad uit ben gevlucht.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:09 schreef Ama het volgende:
NWS / klopjacht in Utrecht @:dud0r Moet dat nou.
Misschien waren ze wel op zoek naar jouquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:13 schreef Haags het volgende:
Ik was vanmorgen nog in Utrecht, het komt wel dichtbij zo.
Gewoon zonder broek lopen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
Weer een broek kapot gelopen, meer stapjes is niet alleen maar meer hapjes maar dus ook meer broekje
Dan kan ik de telefoon niet in mijn broekzak doen om de stapjes te tellenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zonder broek lopen. Probleem opgelost.
Ik heb drie weken geleden Utrecht nog gezien op de kaart, het komt echt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:13 schreef Haags het volgende:
Ik was vanmorgen nog in Utrecht, het komt wel dichtbij zo.
Met elastiekje om je piemel binden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan ik de telefoon niet in mijn broekzak doen om de stapjes te tellen
quote:
Derde been.quote:
Ik ben er vijf weken geleden nog geweest. Aan de dood ontsnapt zie ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb drie weken geleden Utrecht nog gezien op de kaart, het komt echt dichtbij zo.
Elke keer ook dat geluidseffect.quote:
Ik was vorig jaar nog op de Utrechtse Heuvelrug, komt wel erg dichtbij zoquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er vijf weken geleden nog geweest. Aan de dood ontsnapt zie ik.
ov is inderdaad ook bizar duur gewordenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:25 schreef Pheno het volgende:
Ik kan nergens heen, dus ook niet naar Utrecht. Benzine is veel te duur, OV onbetaalbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |