SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEER INFO?
› Kunst, Cultuur & Media
• Uitagenda Groningen
• Groninger Museum
• Eurosonic Noorderslag
• Noorderzon | Performing Arts Festival
• Sikkom - nieuws/community voor en door Groningse jongeren
• Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio en Televisie)
› Studie & Sport
• Rijksuniversiteit Groningen
• Hanzehogeschool Groningen
• FC Groningen
› Overig
• VisitGroningen - toeristische informatie
• Groningen.nl
• Gemeente Groningen
• Oude foto's van de Stad
• Diverse foto's van de Stad
[ Bericht 1% gewijzigd door Rene op 26-03-2026 17:05:02 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. Maar wel beter dan bipsie,.
Die had ik ook door inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu ik het vaker in m’n hoofd zeg, klinkt het eigenlijk als een Teletubbie,.
Beetje onze stamkroeg hier. Nou deze reeks ook even snel volrammen met gezelligheid. EN, eventueel een mini-meet erin. Wordt imho ook wel eem tiet jaaaaquote:
In de vorige ook niet zie ik nu. Heb in de vorige nog geprobeerd alle Ui-tjes mooi onder elkaar te krijgen maar op 1 of andere manier kreeg ik dat niet geregeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, mijn usericon staat niet in de OP. Kun je die erbij gooien ChipsZak.?
Ik dacht dat al die dingen automatisch meegingen? Dat de OP van de vorige delen gewoon worden overgenomen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, mijn usericon staat niet in de OP. Kun je die erbij gooien ChipsZak.?
Als je zijn UI er nu in zet gaat ie de volgende reeks gewoon mee. Alleen die Stewie is mijn oude UIquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat al die dingen automatisch meegingen? Dat de OP van de vorige delen gewoon worden overgenomen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh er staat in de OP wie er grunnigs is!
Nog nooit opgevallen
Ik hoor er ook bij ! Woon netjes in Stadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als je zijn UI er nu in zet gaat ie de volgende reeks gewoon mee. Alleen die Stewie is mijn oude UImaar goed, geeft verder niet.
[..]LOL
Wist ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoor er ook bij ! Woon netjes in Stad
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:32 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wist ikZeker hoor je er gewoon bij
Wie heeft hem er ooit uitgehaald dan,quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als je zijn UI er nu in zet gaat ie de volgende reeks gewoon mee. Alleen die Stewie is mijn oude UImaar goed, geeft verder niet.
[..]LOL
Geen idee, misschien een andere Ts, dat er bijv een [?] stond omdat de afbeelding defect/ niet werken was.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie heeft hem er ooit uitgehaald dan,? Mijn oude UI staat er ook in, niet mijn huidige.
Ik zat er zostraks even naar te kijken (op mobiel) en probeerde usernames op te halen maar ik kom er niet bij elke UI meer op.
Wel @:JH87 en @:Bob. bijvoorbeeld, en iets van Jesse maar de exacte naam vergeten. Ook @:MaxMark en @:wizzkith en wie nog meer? Tangerine ook al een tijd niet meer gespot hier.
Moiquote:Op zondag 22 maart 2026 08:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien een andere Ts, dat er bijv een [?] stond omdat de afbeelding defect/ niet werken was.
Ja of die Arjen Robben UI, die 007 was iets met Fox of Fever? En die Usericon Boven naast en onder Stewie, kan me de namen niet herinneren maar weet nog wel dat het ook Stadjers waren.
Weten we zeker dat jij niet eerst een andere naam had,quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 22 maart 2026 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weten we zeker dat jij niet eerst een andere naam had,?!
Edit: hallo btw,.
Nou, welkomquote:Op zondag 22 maart 2026 08:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Eh nee, heb deze naam sinds 2009, maar woonde toen nog niet in stad
![]()
Dank Uquote:Op zondag 22 maart 2026 09:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, welkom. Hoe lang zit je nu in Stad dan,
?
Tel ik dan niet mee als Stadjer?quote:
Krijg jij mijn borrel ookquote:Op zondag 22 maart 2026 13:50 schreef Gibson88 het volgende:
10 jaar, hoort trouwens wel een jubileumborrel bij vind ik
Zeer zeker telt U mee edel gestelde Div.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Tel ik dan niet mee als Stadjer?
[..]
Krijg jij mijn borrel ook
Och gij levensgenieterquote:Op zondag 22 maart 2026 14:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zeer zeker telt U mee edel gestelde Div.
Zit momenteel in Panchamama aan een goed glaasje Char. ( aanrader, wel aan de prix , ook met eten ,maar zeker waard )
Oh absoluut, geniet waar en wanneer ik kan.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Och gij levensgenieter
Geen last van Urban Trailers in dat gedeelte van het centrum zeker
Enige tijd geleden bij de Hema heb ik mij gewaagd aan een 12-uurtje. Laat ik het zacht uitdrukken het was geen succes. Sloffe kroket, lauwe snert en het broodje was niet te eten. Hoeft voor mij geen tweede keer.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow, straks ook even naar het centum
Even wat dingen regelen (ID-kaart, notaris) en daarna lekker een broodje bij de Hema eten en naar de Pipoos. Misschien nog even langs de boekhandelKijken of ze de nieuwe Historia hebben
Oh, maar ik ben een complete barbaar die Hemabroodjes lekker vindtquote:Op maandag 23 maart 2026 09:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Enige tijd geleden bij de Hema heb ik mij gewaagd aan een 12-uurtje. Laat ik het zacht uitdrukken het was geen succes. Sloffe kroket, lauwe snert en het broodje was niet te eten. Hoeft voor mij geen tweede keer.
Bakker Bart daarentegen vind ik dan wel weer een prima plek om even een broodje te happen.
Anyway, succes in de stad en hopelijk kom je nog wat leuks tegen!
Wij horen er niet bijquote:Op maandag 23 maart 2026 09:41 schreef Chandler het volgende:
Moggel stadjers!
Mijn icoontje mag ook toegevoegd worden aan de lijst hoor!
quote:Op maandag 23 maart 2026 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben een complete barbaar die Hemabroodjes lekker vindt
Als ik de stad in ga, ga ik standaard even lunchen bij de HemaMet mazzel bij het raam zitten
Bakker Bart nog nooit geweest eigenlijk
Komt wel goed! Weet precies wat ik wil en bij de Pipoos hebben ze dat (garens, bij Het Achterpand zijn ze dicht op maandag helaas, maar Pipoos kan ook) en waarschijnlijk meer
@Rene, jij bent mod, kan jij de UserIcons in de OP plakken ? Dank alvastquote:Op maandag 23 maart 2026 09:41 schreef Chandler het volgende:
Moggel stadjers!
Mijn icoontje mag ook toegevoegd worden aan de lijst hoor!
Dan is het aan degene die het nieuwe deel opent. Wat wel kan is dat we de nieuwe OP alvast samenstellenquote:Op maandag 23 maart 2026 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi!
Voor mij is de OP ook al een tijdje niet meer te wijzigen dus vandaar dat er niets door mij is toegevoegd. Ook zit ik eigenlijk nooit via laptop,. Maar dat terzijde.
-Eensquote:Op maandag 23 maart 2026 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan is het aan degene die het nieuwe deel opent. Wat wel kan is dat we de nieuwe OP alvast samenstellen
De eervolle vermelding is absoluut niet verouderd. Hoe durf je.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
-EensDie kan her en der wel wat opgepoetst worden / update gebruiken. Onder andere de user icons mooi uitgelijnd met actuele icons. ( en misschien de username erbij ? Makkelijker om je mede-stajder te mentionen )
- Eervolle vermelding is m.i. verouderd
- Muziek gewoon zo houden.
- Uitagenda kan weg, die doet het niet (meer)
- Eurosonic weg, doet het ook niet meer
- Stadjes Tv ook niet werkzaam > weg
Studie en Sport kunnen wel gewoon blijven staan denk ik en Overig, ik kijk/klik er nooit op. Maar weet niet hoe nuttig anderen dit (nog) vinden. Als er iets van gemeentelijke nieuwswaarde is staat dat ook wel op Oog en of Sikkom.
Mijn broodje caprese met een glas sap was erg lekker en luxe voor mijn doenquote:Op maandag 23 maart 2026 10:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Ach verschil moet er zijn. Misschien dat ik ook wel gewoon pech heb gehad en dat het anders wel gewoon prima in orde is.
[..]
@:Rene, jij bent mod, kan jij de UserIcons in de OP plakken ? Dank alvast
Oh dat wist ik dan weer niet, excuus.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De eervolle vermelding is absoluut niet verouderd. Hoe durf je.
Dat was ons heel actieve user Sebasser die in 2009 is overleden. Hij was ook vaak bij de mini-meets.
Klinkt goed ! Ik vind aarbeien,mango, bananen smoothie doorgaans erg lekker. Maar een cranberrie sap doet het ook erg goed !quote:Op maandag 23 maart 2026 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn broodje caprese met een glas sap was erg lekker en luxe voor mijn doen
Was het zeker! Alleen ze beleggen altijd lullig. Vooraan het papiertje heel veel beleg en dan aan de achterkant niksquote:Op maandag 23 maart 2026 16:02 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klinkt goed ! Ik vind aarbeien,mango, bananen smoothie doorgaans erg lekker. Maar een cranberrie sap doet het ook erg goed !
Geeft niet, hij wordt nog veel gemist,quote:Op maandag 23 maart 2026 16:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik dan weer niet, excuus.
Wordt absoluut gemistquote:Op maandag 23 maart 2026 16:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geeft niet, hij wordt nog veel gemist,. @:nietzman @:alexxxxx
Dit is de huidige uitagendaquote:Op maandag 23 maart 2026 12:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
-EensDie kan her en der wel wat opgepoetst worden / update gebruiken. Onder andere de user icons mooi uitgelijnd met actuele icons. ( en misschien de username erbij ? Makkelijker om je mede-stajder te mentionen )
- Eervolle vermelding is m.i. verouderd
- Muziek gewoon zo houden.
- Uitagenda kan weg, die doet het niet (meer)
- Eurosonic weg, doet het ook niet meer
- Stadjes Tv ook niet werkzaam > weg
Studie en Sport kunnen wel gewoon blijven staan denk ik en Overig, ik kijk/klik er nooit op. Maar weet niet hoe nuttig anderen dit (nog) vinden. Als er iets van gemeentelijke nieuwswaarde is staat dat ook wel op Oog en of Sikkom.
Zondag gezellig op het sontplein gezeten bij de visboer. Zo weird is dat, midden op een parkeerplaatsquote:Op zondag 22 maart 2026 21:24 schreef Rene het volgende:
Was echt druk op de zonnige terrasjes. Konden geen plek vinden bijna
Ah, als ik de autorisaties had gehad zou ik de OP actief bijwerken. Maar helaas, dat kan ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit is de huidige uitagenda
https://www.visitgroningen.nl/nl/doen/uitgaan
Ha sowieso dat Rene met de verrekijker paraat heeft gestaanquote:Op maandag 23 maart 2026 18:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zondag gezellig op het sontplein gezeten bij de visboer. Zo weird is dat, midden op een parkeerplaatsmaar hey, zon en goed vreet'n
UIO_AMS is (de enige) mod in STA. Hij kan evt. de OP anpassen, maar we kunnen deze ook volspammen en dan bij het volgende deel de OP zelf opkalefateren.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:04 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah, als ik de autorisaties had gehad zou ik de OP actief bijwerken. Maar helaas, dat kan ik niet.
@Rene woont in Het Hout? Grappig, toen ik er zondag langsreed zag ik nog een 'te koop' bordje hangen ergens op een vrij hoge etage. Die even opgezocht op Funda vandaag, zeer puik appartement maar iets te prijzig denk ikquote:Ha sowieso dat Rene met de verrekijker paraat heeft gestaan![]()
Ook een goed idee. Kunnen we alle ideeen in de Lapo plempen.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
UIO_AMS is (de enige) mod in STA. Hij kan evt. de OP anpassen, maar we kunnen deze ook volspammen en dan bij het volgende deel de OP zelf opkalefateren.
[..]
@:Rene woont in Het Hout? Grappig, toen ik er zondag langsreed zag ik nog een 'te koop' bordje hangen ergens op een vrij hoge etage. Die even opgezocht op Funda vandaag, zeer puik appartement maar iets te prijzig denk ik
quote:
Las het net terug. Ik was net een jaar ouder dan hij. Veel te jong en wat een kolere rot ziektequote:
Hij was nét een maandje achttien,quote:Op maandag 23 maart 2026 18:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Las het net terug. Ik was net een jaar ouder dan hij. Veel te jong en wat een kolere rot ziekteHeb de opmerking uit mijn post weggehaald. Begrijp dat het behoorlijk lomp overkwam.
Haal tegenwoordig mijn kibbeling in de Oosterpark bij de Michiel noekie. 100% beter.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zondag gezellig op het sontplein gezeten bij de visboer. Zo weird is dat, midden op een parkeerplaatsmaar hey, zon en goed vreet'n
Ik ben niet eens meer ingelogd op m’n laptop op FOKquote:Op maandag 23 maart 2026 10:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Ach verschil moet er zijn. Misschien dat ik ook wel gewoon pech heb gehad en dat het anders wel gewoon prima in orde is.
[..]
@:Rene, jij bent mod, kan jij de UserIcons in de OP plakken ? Dank alvast
jaaa. In de Appie in Vinkhuizenquote:Op maandag 23 maart 2026 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij was nét een maandje achttien,. Hij kwam hier vaak en de mede-Grunnegers uit dit topic pestten ons hier met grapjes dat hij en ik vlieft waren,
![]()
. Overigens een vrij bekende FOK!ker.
En @:nietzman begint altijd over het biertje dat hij hem verschafte oid,. @:Rene had hem wel eens voor de kassa bij de Jumbo (?) en ik kwam regelmatig bij hem thuis.
En de rest vaak bij de minimeets en hijzelf ging ook wel eens naar de grotere FOK!meets, meer dan de rest van ons. Met @:Alexxxxx en Lyssa (geen Groningse) gingen we wel naar de ONZ Arnhem meet.
Woon aan de waterkantquote:Op maandag 23 maart 2026 18:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
UIO_AMS is (de enige) mod in STA. Hij kan evt. de OP anpassen, maar we kunnen deze ook volspammen en dan bij het volgende deel de OP zelf opkalefateren.
[..]
@:Rene woont in Het Hout? Grappig, toen ik er zondag langsreed zag ik nog een 'te koop' bordje hangen ergens op een vrij hoge etage. Die even opgezocht op Funda vandaag, zeer puik appartement maar iets te prijzig denk ik
overdag of 's nachts/'s avonds?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is de sfeer in de binnenstad nou minder geworden of had ik "pech"
Grote groep pubers die liepen te schreeuwen en doen. Hondsbrutaal tegen de politie etc
Was in de middagquote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
overdag of 's nachts/'s avonds?
Overdag merk ik weinig bijzonders mbt sfeer in de binnenstad, die is over het algemeen prima
Ah check. Kwam deze tegen: https://www.funda.nl/deta(...)et-hout-43/43385227/quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:39 schreef Rene het volgende:
Woon aan de waterkant! Ik zie vaak de borrelboten en ander gespuis op het water. Veel mooier. Haha.
Sinds de invasie van de fatbike epidemie aan de gang is is het zeer zeker anders. Verschilt per dag maar herken wat je zegt. Maar goedquote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is de sfeer in de binnenstad nou minder geworden of had ik "pech"
Grote groep pubers die liepen te schreeuwen en doen. Hondsbrutaal tegen de politie etc
Op een Zaterdagmiddag Herestraat wil het nog wel 's drama zijn, helemaal t.h.v. van de Mac.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
overdag of 's nachts/'s avonds?
Overdag merk ik weinig bijzonders mbt sfeer in de binnenstad, die is over het algemeen prima
Ja... ben een tijdje niet in het centrum geweest, was oprecht verbaasd.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Sinds de invasie van de fatbike epidemie aan de gang is is het zeer zeker anders. Verschilt per dag maar herken wat je zegt. Maar goed
[..]
Op een Zaterdagmiddag Herestraat wil het nog wel 's drama zijn, helemaal t.h.v. van de Mac.
Hij wordt zeker nog gemist.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De eervolle vermelding is absoluut niet verouderd. Hoe durf je.
Dat was ons heel actieve user Sebasser die in 2009 is overleden. Hij was ook vaak bij de mini-meets.
Totaal nietquote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:09 schreef Gibson88 het volgende:
Heb een Stadjer gespot @:OllieA of was ie al bekend hier. Bij mij in ieder geval niet![]()
Ahaaaa, jij zat in hetzelfde topic als ik want ik dacht hetzelfde toen ik het las,quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:09 schreef Gibson88 het volgende:
Heb een Stadjer gespot @:OllieA of was ie al bekend hier. Bij mij in ieder geval niet![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaaaa, jij zat in hetzelfde topic als ik want ik dacht hetzelfde toen ik het las,.
Nog niet bekend hier.
Queeee. Wies olie.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Wie weet kunnen we nog meer Stadjers bij elkaar sprokkelen in deze reeks
Dank je.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Las het net terug. Ik was net een jaar ouder dan hij. Veel te jong en wat een kolere rot ziekteHeb de opmerking uit mijn post weggehaald. Begrijp dat het behoorlijk lomp overkwam.
Centrum is al lang niet zo leuk meer. Op bepaalde avonden/dagen groepjes met capuchon en buideltasjes jongeren, gezellig......quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... ben een tijdje niet in het centrum geweest, was oprecht verbaasd.
Het raakt me oprecht. Ik ben zelf pas sinds 2008 actief en daarvoor heel deze reeks gemist. Daardoor wist ik ook niet beter. Had hem graag ontmoet als ik alles zo lees.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ben nog steeds boos. Niet op jou. Maar dat Sebas er niet meer is. en ik denk dat ik dat over 20 jaar nog steeds ben.
Eens,quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ben nog steeds boos. Niet op jou. Maar dat Sebas er niet meer is. en ik denk dat ik dat over 20 jaar nog steeds ben.
Het zijn soberso niet allemaal Grunnegers,quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:00 schreef Chandler het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er meer dan 1000 verschillende mensen gepost hebben in deze reeks, of ze allemaal Groningers zijn valt te betwisten!en dat deze reeks al bijna op 200k aan posts zit
Tsjong, ik heb echt een hoop gemist!
was even een tooltje voor FOK aan het testen en heb dat even op deze reeks gedaan!
Hij werd over het hele forum ook wel gekscherend Sebagger genoemd. Dat zegt ook wel iets,quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Het raakt me oprecht. Ik ben zelf pas sinds 2008 actief en daarvoor heel deze reeks gemist. Daardoor wist ik ook niet beter. Had hem graag ontmoet als ik alles zo lees.
Gasunie?quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zit in een training op werk, jongens,.
/boeiendeinfo
Edit: eigenlijk best oke tbh want dan hoef ik in ieder geval geen belletjes te plegen,.
Heb je nog wat geleerd?quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Nope, DUO. We werken in hetzelfde gebouw alleen andere overheidsinstellingenquote:
Ik ook, zat in Zwolle. Maar had een klote nachtrust, eigenlijk totaal niet geslapen, letterlijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
/boeiendeinfo
Edit: eigenlijk best oke tbh want dan hoef ik in ieder geval geen belletjes te plegen,.
Nee, thank God niet,quote:
Best wel! Maar ben nu wel gaar want het was al de tweede dag op rij,quote:
Misschien binnenkort niet meer want ik kreeg vanochtend een telefoontje dat ik voor een andere, gespecialiseerde, afdeling ben aangenomen! Dus wel DUO maar op een andere locatie,quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nope, DUO. We werken in hetzelfde gebouw alleen andere overheidsinstellingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Oh no! Was er iets specifieks aan de hand of gewoon zo’n nacht die onverklaarbaar kut is?quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:37 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik ook, zat in Zwolle. Maar had een klote nachtrust, eigenlijk totaal niet geslapen, letterlijkDus vandaag weinig opgeslagen van de trainingsdag.
Aye ayequote:Op donderdag 26 maart 2026 12:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
@:Rene, bij deze de updates voor de OP mbt links, alles onder 'meer info'
MEER INFO?
› Kunst, Cultuur & Media
• Uitagenda Groningen
• Groninger Museum
• Eurosonic Noorderslag
• Noorderzon | Performing Arts Festival
• Sikkom - nieuws/community voor en door Groningse jongeren
• Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio en Televisie)
› Studie & Sport
• Rijksuniversiteit Groningen
• Hanzehogeschool Groningen
• FC Groningen
› Overig
• VisitGroningen - toeristische informatie
• Groningen.nl
• Gemeente Groningen
• Oude foto's van de Stad
• Diverse foto's van de Stad
quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien binnenkort niet meer want ik kreeg vanochtend een telefoontje dat ik voor een andere, gespecialiseerde, afdeling ben aangenomen! Dus wel DUO maar op een andere locatie,.
Had gisteren de sollicitatie en ik zou pas uiterlijk mid volgende week wat horen maar het was ze direct duidelijk en dus kreeg ik nu al het belletje. Zelfs referentie opvragen bij m’n manager vonden ze niet meer nodig,.
Spannend ! Heb 2 jaar geleden een sollicitatie gehad voor DUO aan het Cascdeplein. Schuldenbeheer bij mensen die verkast zijn naar het buitenland. Ze hadden me wel gewild maar ik zag het niet zitten om dagen lang aan de telefoon te hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap sowieso al slecht, maar heb een ander bed gekregen, alleen het ligt voor geen meter en mijn oude heb ik al verkochtquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh no! Was er iets specifieks aan de hand of gewoon zo’n nacht die onverklaarbaar kut is?Gisteravond op de bank gaan liggen en nu net wakker. Bijna het klokje rond geslapen na bijna 36 uur aaneengesloten wakker zijn. Zo niet meer.
Ook in moeilijke tijden.
Noem je me hier verkapt een koe,quote:
Ah, dan gok ik op PGI-buitenland?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Spannend ! Heb 2 jaar geleden een sollicitatie gehad voor DUO aan het Cascdeplein. Schuldenbeheer bij mensen die verkast zijn naar het buitenland. Ze hadden me wel gewild maar ik zag het niet zitten om dagen lang aan de telefoon te hangen
[..]
Slaap sowieso al slecht, maar heb een ander bed gekregen, alleen het ligt voor geen meter en mijn oude heb ik al verkochtGisteravond op de bank gaan liggen en nu net wakker. Bijna het klokje rond geslapen na bijna 36 uur aaneengesloten wakker zijn. Zo niet meer.
Ik heb wel een overzicht van de 100 beste postersquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dank. Dan nu nog het overzicht met UI's
Zeker niet, wat is er mis met de apenrots?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 00:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Noem je me hier verkapt een koe,?
Klopt inderdaad, PGI was het.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 01:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah, dan gok ik op PGI-buitenland?
Oh, van dat bed is wel echt naar,. Denk je dat het bed nog wat gaat wennen? En hoezo ‘gekregen’? Sowieso lijkt me een slechte slaper zijn standaard wel kut, trouwens.
Beetje suffe vraag misschien maar jouw kant van KB heeft denk ik dezelfde kantine?
Oh, dat is wel handigquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik heb wel een overzicht van de 100 beste posters
Naam + UI
Alleen weet ik niet zeker of ze echt allemaal Groningers zijn!
Goede gok,quote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, PGI was het.
Jawel, heb de topper eraf gehaald. Was Memroy-foam. Ik vind het ongelooflijk rot liggen. Van moeders gehad
En KB heeft toch maar 1 kantine ? Op de noord-kant. Eet er wel 's wat maar vind het nou niet echt hoogstaande kwaliteitGrand Cafe kom ik nog maar zelden. Vind het vaak ook veel te druk daar.
Goede vraag !quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goede gok,.
Waarom geeft je moeder je ineens een matras,?
Of KB één kantine heeft, wist ik dus niet zeker. Vandaar m’n vraag. Kantine kom ik regelmatig maar alleen voor de vlaflip en omdat ik mijn eten regelmatig vergeet of te weinig mee heb. Grand café alleen voor de soort van mangosap soms.
Het is me wel overal te druk inderdaad. Ik haat drukte en mensen, dus wat dat betreft is het niet echt fijn,. Dat laatste is een understatement. Daarom ga ik vaak wat tegen ‘t einde van de openingstijden. En dan hoop ik op de vlaflip (is er meestal nog!).
Ik mag helaas niet altijd zelf mijn tijden kiezen,quote:Op zaterdag 28 maart 2026 23:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Goede vraag !![]()
Ik ga dus altijd om 11:30, voor de drukte aan, ik heb ook een rothekel aan hordes mensen
Dat is mooi balen ! Ik mag gaan wanneer ik wilquote:Op zondag 29 maart 2026 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik mag helaas niet altijd zelf mijn tijden kiezen,.
Maar ik ren toch altijd direct naar de vlaflip en ben pleite.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Weer een treinrit,. Ik kan de komende tijd weinig tot niet thuiswerken. Janken. Nu niet eens KB12. Sorry @:gibson88
.
Hoe is ‘t met @:nietzman?
Wat leuk,quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:33 schreef nietzman het volgende:
Er zaten een paar koolmeesjes aan m'n aan de boom getiewrapte vogelhuisje te snuffelen.
De wat? Chap?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:33 schreef nietzman het volgende:
Maar heerlijk. Ze zijn de Chap alleen aan aan het schuren op het moment dus ik heb er voor gekozen vandaag maar een beetje thuis te werken.
Met jou dan snorkel?
Iemand die jij wél herkent,quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Neeeee ! Naar wie moet ik nu gaan zwaaien ?
Neequote:
Wellicht dat je me ooit had herkend zou hebben als je wist waar je op moet letten want ik val wel enigszins op,quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
NeeRene misschien wel als hij een selfie in zijn UI heeft. Nietz misschien aan de dreads maar verder, zou het niet weten.
Chaplin pub, waar Nietz normaliter boven werktquote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De wat? Chap?
Ik ben aangenomen bij een andere afdeling maar weet dus (nog steeds) niet of ik wel wil en nu zit ik in paniekmodus,. Een verlammende. Lekker dan.
Ondertussen nu training voor een ‘skill’ () die ik straks niet meer nodig heb omdat ik weg ben naar de andere afdeling. Maar de training is wel relax dus ik houd gewoon m’n mond,
.
Volgens mij ben ik ook redelijk herkenbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
NeeRene misschien wel als hij een selfie in zijn UI heeft. Nietz misschien aan de dreads maar verder, zou het niet weten.
Uhm lastig, netjes gekleed en brilquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wellicht dat je me ooit had herkend zou hebben als je wist waar je op moet letten want ik val wel enigszins op,. Niet zo moeilijk binnen die saaie bende daar dus zo extreem is ‘t ook weer niet.
Had ik jóu kunnen herkennen?
Typische ambtenaar.quote:
Bijzondere vraagquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg @:Tararaboemdijee
Mag je binnen jullie interpretatie van het geloof van elkaar scheiden?
Bedankt voor de uitleg,quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bijzondere vraag
En best ingewikkeld om te beantwoorden.
We (onze kerk) houden wat dat betreft een bijbels principe aan. Het huwelijk is in principe bedoeld tot de dood je scheid. Maar er zijn talloze situaties en redenen waarom een scheiding van toepassing is, in sommige gevallen zelfs verstandig of volkomen vanzelfsprekend. Aan een huwelijk moet je werken, en dat zal een eerste uitgangspunt zijn, werken aan je relatie, met bijv relatietherapie ofzo. Maar je hebt gevallen dat 1 partij dat niet wil, of dat de ontstane situatie dat stadium ver voorbij is. We hebben zelfs enkele gevallen gehad waarin een scheiding werd aangeraden. In de bijbel staan ook nodige scheidingen, regels bij scheiding etc.
We hebben in onze kerk ook heus een aardig aantal gescheiden mensen.
Maar blijven lastige situaties en moet je altijd per geval bekijken.
We beschouwen een scheiding niet als een zondig iets waardoor je uit de kerk wordt gezet, of wordt gezien als paria. Verre van.
Ja Chips is kleurrijk voor wat ik begrepen hebquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook redelijk herkenbaar
(en inderdaad, ChipsZak. is ook wel uit een menigte te pikken)
quote:Op woensdag 1 april 2026 07:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja Chips is kleurrijk voor wat ik begrepen heb
Alertheid modus is nu ingeschakeldquote:
Oke, zoals gezegd zou ik hier nog wat verder op ingaan,quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bijzondere vraag
En best ingewikkeld om te beantwoorden.
We (onze kerk) houden wat dat betreft een bijbels principe aan. Het huwelijk is in principe bedoeld tot de dood je scheid. Maar er zijn talloze situaties en redenen waarom een scheiding van toepassing is, in sommige gevallen zelfs verstandig of volkomen vanzelfsprekend. Aan een huwelijk moet je werken, en dat zal een eerste uitgangspunt zijn, werken aan je relatie, met bijv relatietherapie ofzo. Maar je hebt gevallen dat 1 partij dat niet wil, of dat de ontstane situatie dat stadium ver voorbij is. We hebben zelfs enkele gevallen gehad waarin een scheiding werd aangeraden. In de bijbel staan ook nodige scheidingen, regels bij scheiding etc.
We hebben in onze kerk ook heus een aardig aantal gescheiden mensen.
Maar blijven lastige situaties en moet je altijd per geval bekijken.
We beschouwen een scheiding niet als een zondig iets waardoor je uit de kerk wordt gezet, of wordt gezien als paria. Verre van.
Alertheidmodus,quote:Op woensdag 1 april 2026 09:24 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Alertheid modus is nu ingeschakeldOf kan ik je ergens terugzien in de vorige reeks topic dat toen de demonstratie tegen femicide gaande was
? Daar staan een hele rits aan foto's en meen mij ter herinneren dat je daaraan hebt meegedaan.
Zie DMquote:Op woensdag 1 april 2026 09:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alertheidmodus,. Ik deed inderdaad mee aan de mars tegen femicide. Maar denk maar niet dat ik iets ga delen zonder trade deal,
. Beetje mij gaan lopen herkennen straks maar ik niet weet wie mij weet. Moiuhhhh
Gevonden,quote:Op woensdag 1 april 2026 10:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zie DMvoor een prachtige foto van een Gibs in het wild
Lang blond haar, en treed wel eens als woordvoerder voor de wijk opquote:Op woensdag 1 april 2026 07:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja Chips is kleurrijk voor wat ik begrepen heb
Edit: Nou ben ik benieuwd hoe ik jou kan herkennen Tara
Bedenk dat er zoveel verschillende soorten kerken zijn, ieder weer met andere interpretaties, regeltjes, of juist niet. Sommige leer is behoorlijk streng, meestal ook veroordelend. Anderen hebben weer een totale andere inslag. Dat is best lastig. Ik zie dat verschil in de VS heel erg duidelijk, waar je aan de ene kant de veroordelende lui van MAGA hebt, en aan de andere kant christenen zoals Jimmy Carter en Mr. Rogers dat waren, of zoals Dolly Parton dat is.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oke, zoals gezegd zou ik hier nog wat verder op ingaan,. Ik was er benieuwd naar omdat, zover ik mij kan herinneren, jullie toch wel vrij ‘actief’ gelovig zijn, als je snapt wat ik bedoel? Er zijn mensen die gelovig zijn maar waar je verder volledig niets van merkt. Geen Amen, geen enkele keer een kerkbezoekje of gebed.
Nu boeit mij dat niet en ik kijk niet anders naar die anderen of als ‘minder gelovig’ oid maar ik zal ze die vraag over het huwelijk niet stellen,.
En waarom ik er ineens aan moest denken was omdat ik een jonge collega had, een twintigjarige jongen en hij werkt hier nu niet meer, en die was zeer gelovig. Hij wilde uiteindelijk ook naar een meerjarige Bijbelschool met zijn (in de kerk ontmoette) vriendin. Die overigens bizar snel zijn verloofde werd en binnen een jaar waren ze getrouwd en had hij op zijn 21e een vrouw. Ik vond dat zo vreemd klinken..
Hoe dan ook, hij was dus ook van mening dat je niet mag scheiden. Gewoon totaal niet. Hij zou nog iets voor me uitzoeken maar daar is hij niet aan toegekomen maar dat betrof mijn vraag of je mag scheiden als bijvoorbeeld je vent is vreemdgegaan. Dan heb jij je namelijk wel aan ‘de regels’ gehouden maar heeft de ander dit kapotgemaakt. Mag je dan besluiten te scheiden (binnen zijn interpretatie)? Hij zou daar dus wat verder induiken want hij wist het niet met honderd procent zeker zeggen maar hij was vrij snel daarna weg bij het bedrijf, dus alas.
Jaquote:Op woensdag 1 april 2026 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij had het overigens wel een keer over het huwelijk (toen dit gesprek gaande was dus) dat Jezus een soort bruid is oid al je trouwt en er zo naar moet kijken. Zoiets. Ik moest lachen maar gelukkig wist ik dit grotendeels in te houden.
Weet jij waar hij op doelt?
Weet niet eens wat mn usericon is. Hehe.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ha ha ja ja 1 Aprilquote:Op woensdag 1 april 2026 10:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gevonden,. Ik moet me nu ook aan m’n belofte houden maar heb eerst haast want m’n Pilatesles begint zo,
.
quote:Op woensdag 1 april 2026 12:59 schreef Rene het volgende:
[..]
Weet niet eens wat mn usericon is. Hehe.
Ah verdilleme, dan blijf je een mysteriequote:
Onze Tara behoort bij onze Dolly Parton. Leuk setje.quote:Op woensdag 1 april 2026 12:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bedenk dat er zoveel verschillende soorten kerken zijn, ieder weer met andere interpretaties, regeltjes, of juist niet. Sommige leer is behoorlijk streng, meestal ook veroordelend. Anderen hebben weer een totale andere inslag. Dat is best lastig. Ik zie dat verschil in de VS heel erg duidelijk, waar je aan de ene kant de veroordelende lui van MAGA hebt, en aan de andere kant christenen zoals Jimmy Carter en Mr. Rogers dat waren, of zoals Dolly Parton dat is.
Ik weet wel onder welke groep ik mijzelf schaar
Maar zo snel verloven en trouwen, dat komt wel vaker voor, en dat is vooral vanwege 1 ding: seks, want seks hoort binnen het huwelijk, dus trouwen ze maar snel, zodat ze 'niet in verlelding komen'. Nadeel is dat je elkaar amper kent, en dus elkaar flink kan tegenkomen als echtpaar.
Maar je hebt gelijk, er zijn bijbelse voorbeelden waarin het gerechtigd was om te scheiden, en overspel (vreemd gaan) is daarbij een voorbeeld. Iemand breekt de echtelijke trouw, dus staat het de ander vrij om te vertrekken.
[..]
Ja
Dit komt vanuit een tekst waarin de man opgedragen wordt je vrouw lief te hebben zoals Jezus zijn kerk lief heeft (Efeziërs 5). Er zijn heel veel gelijkenissen tussen de rituelen rondom een Joods huwelijk, zoals in de Bijbel beschreven, en de terugkomst van Jezus. Namelijk een bruidegom zal zich kenbaar maken, om de hand van de bruid vragen, dan vertrekken, een huis bouwen (of uitbouwen) voor zijn bruid en toekomstig gezin, en dan terugkeren om zijn bruid op te halen.
Daarom wordt de kerk/de gelovigen ook wel de 'bruid van Christus' genoemd, en Jezus dus gezien als bruidegom.
Best wel diepzinnig, theologische stuff
Maar mede daarom wordt het huwelijk vanuit kerken gezien als een speciaal verbond, waar je goed mee om moet gaan.
Wie ben jij wel?! Volgens mij heb ik jou ook nog nooit gezien.quote:
Nietes,quote:
Klopt. Hahaquote:Op woensdag 1 april 2026 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie ben jij wel?! Volgens mij heb ik jou ook nog nooit gezien.
Ik ben ineens heel shocked,quote:
Ja shiiiitquote:Op woensdag 1 april 2026 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben ineens heel shocked,. Je bent er actief al zo lang dat ik het me eigenlijk nooit heb beseft,
. Mede omdat Sebas je natuurlijk wel ‘kende’, en volgens mij meer mensen uit dit topic, waardoor ik er nooit bij stil heb gestaan.
Precies. Bevalt me totaal niet dit.quote:
Dat weet jij heul niet! Je hebt er simpelweg niet meer naar gevraagd.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:23 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Welles! Je hebt je woord niet gehouden.
Bij deze mag ik een aanwijzing/een kiekje van jou?quote:Op woensdag 1 april 2026 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet! Je hebt er simpelweg niet meer naar gevraagd.
quote:Op donderdag 2 april 2026 08:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Bij deze mag ik een aanwijzing / een kiekje van jou?
Nogmaals de vraag, heb de post aangepast.quote:Op donderdag 2 april 2026 08:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Enkel als je nogmaals vraagt en die spaties voor en na de schuine streep weghaalt want dat hoort niet én zo blijft dat vraagteken ook op die ene regel in plaats van zijn eigen,
.
quote:Op donderdag 2 april 2026 08:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag, heb de post aangepast.
Je kunt op imgur foto's prive plaatsen, die zijn alleen zichtbaar voor degenen met de link.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik zit nu op werk maar zal thuis eens kijken. En even kijken hoe ik dat ga regelen zonder deze op FOK! te plaatsen. Hoe doe ik dingen verwijderen van imgur,?
Maar ik wil dus geen account op imgur hebben,quote:Op donderdag 2 april 2026 10:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je kunt op imgur foto's prive plaatsen, die zijn alleen zichtbaar voor degenen met de link.
Als je vervolgens naar posts gaat in je account, de afbeelding aanklikt waar het om gaat, dan staat 'delete post' rechts onderin
Was je niet te zien op YouTube ?quote:Op donderdag 2 april 2026 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik zit nu op werk maar zal thuis eens kijken. En even kijken hoe ik dat ga regelen zonder deze op FOK! te plaatsen. Hoe doe ik dingen verwijderen van imgur,?
Super spannond !quote:Op donderdag 2 april 2026 12:30 schreef nietzman het volgende:
Potver wat zijn we allemaal mysterieus hier.
Gibson valt te vinden! Heeeeel recent zelfs. Maar ik kan moeilijk delen zonder toestemming natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:30 schreef nietzman het volgende:
Potver wat zijn we allemaal mysterieus hier.
Wil je doen dan?quote:Op woensdag 1 april 2026 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies. Bevalt me totaal niet dit.
Nee joh. Vroeger genoeg van mezelf gedeeld. Alleen mede ivm m’n werk wat terughoudender geworden.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gibson valt te vinden! Heeeeel recent zelfs. Maar ik kan moeilijk delen zonder toestemming natuurlijk.
En jij, lieve nietz, weet wel hoe ik eruit zie. Al heb ik jou al een tijdje niet gezien. Rene, die is pas mysterieus.
Ik lag er lekker vroeg in, weet niet eens meer hoe laatquote:Op donderdag 2 april 2026 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Jongens, ik ben extreem moe. Wat is dit allemaal joh.
Begrijpelijk ook wel. Om die reden plaats ik weinig op Social Media, en als ik iets post is het wel neutraal.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:44 schreef Rene het volgende:
[..]
Nee joh. Vroeger genoeg van mezelf gedeeld. Alleen mede ivm m’n werk wat terughoudender geworden.
Slaan of eisenquote:
En logisch. Daarom deel ik ook nauwelijks nog wat. Plus ik wil eigenlijk niet te veel met FOK! geassocieerd te worden voor, voor velen obvious reasons.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:44 schreef Rene het volgende:
[..]
Nee joh. Vroeger genoeg van mezelf gedeeld. Alleen mede ivm m’n werk wat terughoudender geworden.
Same sisssssquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En logisch. Daarom deel ik ook nauwelijks nog wat. Plus ik wil eigenlijk niet te veel met FOK! geassocieerd te worden voor, voor velen obvious reasons.
Kom biertje doen dan.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Al heb ik jou al een tijdje niet gezien. Rene, die is pas mysterieus.
Kan over de koppen lopenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo maar eens naar de bloemetjesmarkt
Ik of Rene?quote:
Dat verklaart al die Duitsers die ik gisteren in de stad tegenkwam.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo maar eens naar de bloemetjesmarkt
You go girl!quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef nietzman het volgende:
Ik heb net twee bussen Duitsers aan de kant getrapt en drie varens gescoord.
Zit je nou een minimeet voor te stellen?quote:
Hmmm,quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef nietzman het volgende:
Vind dat er trouwens opvallend veel jonge groepen Duitsers tussen zitten. Komen lekker nostalgisch naar Groningen.
Yes, wij een perzikboom, een kleine eucalyptus, tuingerbera en wat tomaten en paprika's voor in de kas. Ohja, ook wat dahlia's. Plus, weer zo'n groot avontuur dat we nietzman tegenkwamen (op dat moment nog zonder varens)quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef nietzman het volgende:
Ik heb net twee bussen Duitsers aan de kant getrapt en drie varens gescoord.
Jup, morgen ga ik verstoppertje spelen in de stad. Ik heb de home game van Jet Lag - the game: Hide & Seekquote:
Zegt mij helemaal niets. Maar verstoppertje spelen in de stad?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, morgen ga ik verstoppertje spelen in de stad. Ik heb de home game van Jet Lag - the game: Hide & Seek
(voor degenen die dit iets zeg)
Jazekerquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zegt mij helemaal niets. Maar verstoppertje spelen in de stad?
Asociaal! Dat dit kan in Groningenquote:
Eigenlijk best een goed punt. Maar nu al te laat voor mijquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En logisch. Daarom deel ik ook nauwelijks nog wat. Plus ik wil eigenlijk niet te veel met FOK! geassocieerd te worden voor, voor velen obvious reasons.
Ik zal 's een keer de Chap in wandelenquote:
Maandag jarig, dit jaar op 2e Paasdag, maar ga het straks bij moeders vieren en verder lekker rustig aan.quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Volk!
Onze @:gibson88 is jarig vandaag,.
Zeer zeker wel!quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit je nou een minimeet voor te stellen?
Van mijn nichtjes heb ik tekeningen/kleurplaten gekregenquote:
Wist helemaal niet dat die er was/zou zijn vandaag. Misschien dat ik vanmiddag effe ga loerenquote:Op zaterdag 11 april 2026 07:43 schreef Chandler het volgende:
Gaan er nog mensen naar Kardinge vandaag (de rommelmarkt?)
Oh! Klinkt leukquote:Op zaterdag 11 april 2026 07:43 schreef Chandler het volgende:
Gaan er nog mensen naar Kardinge vandaag (de rommelmarkt?)
Dat verpest het voor mij. Op de Vismarkt heb je ook wel 's van die Vintage marktjes maar die worden overspoeld met handelaren die krankzinnige prijzen willen voor de meuk die ze uitstallen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:50 schreef Chandler het volgende:
Was op zich best leuk moet ik zeggen! Al wel weer veel handelaren
Geweest? en zo ja, was het wat?quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Gibson88 het volgende:
Maar goed, vandaag sla ik de gym over en misschien dat ik die kant toch even op ga om te kijken.
Ja, maar meteen weer weg. 1: Entree geldquote:Op zondag 12 april 2026 18:22 schreef Chandler het volgende:
[..]
Geweest? en zo ja, was het wat?
Ik heb een heerlijk dagje in Niebert doorgebracht, aan het water met een hengel!Was zalig weer!
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis!quote:Op maandag 13 april 2026 06:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja, maar meteen weer weg. 1: Entree gelden twee: het was zo achterlijk druk, dat ik er geen zin in had.
Ik heb later nog even aan het water gezeten achter de Praxis en daarna de rest van de dag met een vriend doorgebracht.
Ja die Garage sales / yard sales vind ik wel leuk.quote:Op maandag 13 april 2026 08:26 schreef Chandler het volgende:
[..]
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis!
Maar mooi! Was een mooie dag!
Maar ik begreep dat de garagesale in Dot afgelopen zondag, weinig bijzonders had. Vooral kledingquote:Op maandag 13 april 2026 08:26 schreef Chandler het volgende:
[..]
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis!
Maar mooi! Was een mooie dag!
Daar ben ik dan ook niet geweest, gelukkig maarquote:Op maandag 13 april 2026 15:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar ik begreep dat de garagesale in Dot afgelopen zondag, weinig bijzonders had. Vooral kleding
Hoe mini is de meet? Noorderplantsoenweer komt er binnenkort wel weer aan natuurlijk,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Oh wat super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar das lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Herkenbaar.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn hart is gebroken. Al een tijdje. Maar ik heb even een slecht momentje,.
Iemand een goeien garp om me op te vrolijken?
Heb je interesse?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK ZOEK EEN GOEIEN GARP!! Een dad joke of zo. Iemand? Of moet ik triest aan ChatGPT een grap gaan vragen? Weinig zin in.
[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 17-04-2026 19:07:06 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Sinds twee weken is dat na 15 jaar gezamenlijk besloten.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lastige maar begrijpelijke situatie ..
Als je behoefte hebt aan een avondje gezelligheid, mensen om je heen ofzo, ben je altijd welkom
Goede grap? Ik kom zo op radio en tv, dat is wel grappig![]()
OK, nu een echte dan
Klaas (Kloas) uit Pekela wil graag op vakantie naar Peking.
Maarja, hij weet niet goed hoe hij er moet komen. Dus gaat hij naar de bushalte. De bus rijdt voor, en hij tegen de chauffeur: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De chauffeur zegt, "dat weet ik niet, maar ik kan je in ieder geval naar Veendam brengen, naar het station. Dan moet je daar maar even verder vragen."
De bus komt na een half uurtje aan bij het station van Veendam. Hij gaat naar zo'n Arriva-medewerker toe, "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De Arriva-medewerker geeft aan dat het het handigst is een kaartje te kopen naar het hoofdstation van Groningen en daar bij de balie verder te vragen.
Dus Klaas stapt in de trein, en komt aan op het station van Stad. Hij gaat naar de balie van Arriva.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking.". De Arriva-medewerker legt hem uit dat hij dan de trein moet nemen naar Leer, en daar verder moet vragen.
Dus Klaas koopt een treinkaartje naar Leer, stapt in de trein, moet in Bunde uitstappen want die brug is nog steeds niet klaar, gaat verder met de bus en is dan in Leer.
Daar bij de balie: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
"Meinherr, bitte reisen sie nach Bremen"
Niet veel later zit Klaas in de trein naar Bremen, en daar aangekomen gaat Klaas uiteraard weer naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Na een kleine spraakverwarring wordt hem aangeraden naar Berlijn te reizen. Hij koopt dus maar weer een kaartje en neem de trein naar Berlijn.
Na een paar uur komt hij aan op het hoofdstation van Berlijn en kijkt zijn ogen uit. Hij zoekt de balie, en als hij aan de beurt is.
Het duurt even, maar uiteindelijk snappen ze wat hij wil. Ze verkopen hem een kaartje naar Warschau, dat is teminste de goede kant op en Klaas wordt verwezen naar het juiste perron. Klaas stapt in de trein en reist naar de hoofdstad van Polen. Hier hetzelfde weer.
Er rijdt een trein naar Moskou, dus krijgt Klaas daar een kaartje voor, en hij stapt in de trein en komt in Rusland aan.
Op het station van Moskou gaat Klaas wederom naar de balie.
Peking, dat hebben die Russen niet als bestemming. Maar aangezien hij naar het oosten moet raden ze de Trans-Siberië Express aan. Dus stapt hij in deze beroemde trein en na een dagenlange treinrit komt hij aan op eindstation Vladivostok.
En je raadt het al, Klaas gaat naar de balie op het station.
"Peking? Beijing?" Jawel, een trein van Vladivostok naar Peking. Klaas is superblij. Hij koopt een kaartje en stapt in de trein. En na dag treinen komt hij eindelijk aan in Peking.
Klaas geniet dagenlang van alles wat er ook maar te zien is in deze stad. De Verboden Stad, het Plein van de Hemelse Vrede, de Chinese Muur, en wat al niet meer. Maar na 2 weken krijgt hij wel heimwee. Het wordt tijd voor de terugreis. Dus hij pakt zijn bagage en gaat richting het station van Peking en stapt naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Pekel."
De mevrouw achter de balie kijkt hem een beetje vreemd aan en vraagt dan, "Oale Pekel of Nije Pekel?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en dank je,. Misschien ook maar eens tijd voor een minimeet dan. Waarom kwam je op tv en radio?!
En die grap,![]()
. Bedankt! Tenminste iemand die levert
.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Oef, ook wel intens. En zeker wennen na zo’n lange tijd,quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:34 schreef Rene het volgende:
[..]
Sinds twee weken is dat na 15 jaar gezamenlijk besloten.
Ja. Best wel.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oef, ook wel intens. En zeker wennen na zo’n lange tijd,. Lijkt me althans.
Toe maar, wat een luxe. Ik kan er nog niet eens aan eentje komen,quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:07 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja. Best wel.
Ondertussen een nieuw huis gekocht!
Jeetje, renee. Dat is niet niks. Samen ook veel meegemaakt, in allerlei stappen in het leven. Sterkte. 😘quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:34 schreef Rene het volgende:
[..]
Wind mee gehad in de huizencrisis.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toe maar, wat een luxe. Ik kan er nog niet eens aan eentje komen,.
Maar wel gefeliciteerd met je nieuwe huis, en sterkte met het andere.
Dankjequote:Op vrijdag 17 april 2026 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeetje, renee. Dat is niet niks. Samen ook veel meegemaakt, in allerlei stappen in het leven. Sterkte. 😘
Blijf je in dezelfde contreien wonen?
Chipszak ook natuurlijk. Ook als je degene was die de knoop doorhakt, kan het pijn doen natuurlijk. Dat vergeten mensen soms.
quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]https://www.rtvnoord.nl/p(...)n-over-defect-filterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en dank je,. Misschien ook maar eens tijd voor een minimeet dan. Waarom kwam je op tv en radio?!
Vanwege dit. Ik was even kort te zien en te horen in Noord VandaagIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Fijn dat je zo gauw weer een plek voor jezelf gevonden hebt. Wel iets leuks, of meer even een tussentijdse oplossing en dan rustig verder kijken?quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:45 schreef Rene het volgende:
[..]
Dankje! Soms iets teveel waardoor je uit elkaar groeit. It is what it is
! De knoop samen doorgehakt.
Ik ga richting de andere kant van de stad, maar thank god wel in de stad ja
Wel iets leuks. Twee kamers. Netjes. Praktische plek.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn dat je zo gauw weer een plek voor jezelf gevonden hebt. Wel iets leuks, of meer even een tussentijdse oplossing en dan rustig verder kijken?
Gefeliciteerd !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
Moeten we dit keer dan wel effe werk van maken !quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe mini is de meet? Noorderplantsoenweer komt er binnenkort wel weer aan natuurlijk,.
Wel een dikke knuffel, hoop dat dt iets opbeurtquote:Op donderdag 16 april 2026 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn hart is gebroken. Al een tijdje. Maar ik heb even een slecht momentje,.
Iemand een goeien garp om me op te vrolijken?
Wat naar om te lezen, maar fijn dat het in goed overleg is gegaan.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:34 schreef Rene het volgende:
[..]
Ah mooi. En wanneer kun je over?quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:08 schreef Rene het volgende:
[..]
Wel iets leuks. Twee kamers. Netjes. Praktische plek.
Augustus ergens.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah mooi. En wanneer kun je over?
Komt allemaal wel goedquote:Op zaterdag 18 april 2026 13:46 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Moeten we dit keer dan wel effe werk van maken !
[..]
Wel een dikke knuffel, hoop dat dt iets opbeurt
[..]
Wat naar om te lezen, maar fijn dat het in goed overleg is gegaan.
Daarnaast ook fijn dat je qua wonen goed zit, heel fijn !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |