quote:Op maandag 27 april 2026 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker gevrijmarkt! Ik kwam Tara en @:freecell nog tegen, zoals ieder jaar. Echt ieder jaar. En dit keer was @:maok met haar vriend erbij!
En Tara vertelde dat ze @:nietzman nog hadden zien lopen maar dat onze nietzie hun niet zag.
Ik heb jou ook niet gezien. Ik zocht de stand met de Barbies die er ieder jaar is maar nu nietquote:Op dinsdag 28 april 2026 07:35 schreef nietzman het volgende:
Ik zag jou ook niet.
Was ook veel te druk met onsuccesvol zoeken naar Sjors en Sjimmie bordjes.
Ja, was drukquote:Op woensdag 29 april 2026 07:27 schreef Chandler het volgende:
Enige die ik van gezicht/IRL ken is Tara, van heul lang geleden (Groningen mini meet).
Was het trouwens druk op de singels in de middag?in de ochtend (net iets na 6 was het zeeeer goed te doen)
Ik heb wel een idee bij @nietzman maar @Rene niet, jou niet. Geen ideequote:Op woensdag 29 april 2026 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, was druk.
Groningen heeft veel minimeets gehad maar je (her)kent alleen Tara,?
Toen waren jij een cz nog niet eens lid!quote:
Zeeeeeker wel. Weer vlak bij het Groninger Museum. Ze had wel een stuk minder dan vorige jaren.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb jou ook niet gezien. Ik zocht de stand met de Barbies die er ieder jaar is maar nu niet.
Ik heb nog gekeken!!!quote:Op donderdag 30 april 2026 07:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zeeeeeker wel. Weer vlak bij het Groninger Museum. Ze had wel een stuk minder dan vorige jaren.
Nope, wel de stad in geweest, maar vooral her en der in de binnenstad biertjes gedaan.quote:
Van hier weet ik dat Nietz dreads heeft, nu let ik op mensen met dreadsquote:Op woensdag 29 april 2026 08:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee bij @:Nietzman maar @:Rene niet, jou niet. Geen idee
En serieus, die Minimeets waar ik op doel waren rond het jaar 2000-2001..
Bedankt voor de tip. Ik ben vandaag even in Garnwerd wezen neuzenquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:41 schreef Chandler het volgende:
Mensen nog plannen voor het weekend?! ik wel ;-)
Zaterdag een garagesale in Garnwerd en zondag in dorpen in Oldambt! We hebben er zin in!
En wat gaan jullie doen? is er verder nog wat in de stad te beleven?
quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:16 schreef Gibson88 het volgende:
Iemand hier al wat actie gezien van Bureau Groningen ? Hier om de hoek schijnen ze al te zijn geweest waar een boze meneer tekeer ging dat ie niet gefilmd wilde worden maar ondertussen zelf een live stream aanzette toen ie stoer ging doen( Was bij de Schavuit )
Alleen een paar keer gehoord dat ze ergens bij waren geweestquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:16 schreef Gibson88 het volgende:
Iemand hier al wat actie gezien van Bureau Groningen ? Hier om de hoek schijnen ze al te zijn geweest waar een boze meneer tekeer ging dat ie niet gefilmd wilde worden maar ondertussen zelf een live stream aanzette toen ie stoer ging doen( Was bij de Schavuit )
Ja ik ook! Toevallig gisteren een short van 112-nogwat gezien over een aanhouding bij Ossenmarkt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef Chandler het volgende:
Nee, ik ook niet. Mijn zoon trouwens niet.
Ben wel heel erg benieuwd naar de uitzending!
Jij ook al, al ben ik de ramptoerist op TVquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:25 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Toevallig gisteren een short van 112-nogwat gezien over een aanhouding bij Ossenmarkt.
De ramptoerist in mij is behoorlijk nieuwsgierig naar alle actie
Ha nou ik hoef ook niet op televisie hoor. Ik kijk de afleveringen op de televisie welquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:51 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jij ook al, al ben ik de ramptoerist op TVik ga er echt niet bij staan. Heb wel wat beters te doen maar ben wel zeer geïnteresseerd als alles op tv komt..
Er gaat niets boven Grunn!!!
Nopla?quote:
What the helly. Is dat een officieuze afkorting of heb je die zelf bedacht?quote:
Gister nog ruzie met een vriendin gemaakt omdat ze het ook gebruikte. Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
What the helly. Is dat een officieuze afkorting of heb je die zelf bedacht?
Ik vind hem dramatisch,.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gister nog ruzie met een vriendin gemaakt omdat ze het ook gebruikte. Verschrikkelijk.
Foei René foei.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gister nog ruzie met een vriendin gemaakt omdat ze het ook gebruikte. Verschrikkelijk.
Foei René foei.
Zuiderplantsoen?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien is het nieuwe zupa dan ook wel iets voor je.
quote:Op zondag 24 mei 2026 18:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zuiderplantsoen?
Woon er wel in de buurt
Jaaa was er gisteren. Uiterst goed vermaakt. En ook enorm arm gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Bernouilleplein is ook wel gezellig dezer dagen
Dat is wel waarquote:Op maandag 25 mei 2026 18:34 schreef Rene het volgende:
[..]
Jaaa was er gisteren. Uiterst goed vermaakt. En ook enorm arm geworden
Home? Je bedoelt vast niet de kerk aan de Rijksweg, maar wat dan wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |