Geweest? en zo ja, was het wat?quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Gibson88 het volgende:
Maar goed, vandaag sla ik de gym over en misschien dat ik die kant toch even op ga om te kijken.
Ja, maar meteen weer weg. 1: Entree geldquote:Op zondag 12 april 2026 18:22 schreef Chandler het volgende:
[..]
Geweest? en zo ja, was het wat?
Ik heb een heerlijk dagje in Niebert doorgebracht, aan het water met een hengel!Was zalig weer!
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis!quote:Op maandag 13 april 2026 06:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja, maar meteen weer weg. 1: Entree gelden twee: het was zo achterlijk druk, dat ik er geen zin in had.
Ik heb later nog even aan het water gezeten achter de Praxis en daarna de rest van de dag met een vriend doorgebracht.
Ja die Garage sales / yard sales vind ik wel leuk.quote:Op maandag 13 april 2026 08:26 schreef Chandler het volgende:
[..]
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis!
Maar mooi! Was een mooie dag!
Maar ik begreep dat de garagesale in Dot afgelopen zondag, weinig bijzonders had. Vooral kledingquote:Op maandag 13 april 2026 08:26 schreef Chandler het volgende:
[..]
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis!
Maar mooi! Was een mooie dag!
Daar ben ik dan ook niet geweest, gelukkig maarquote:Op maandag 13 april 2026 15:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar ik begreep dat de garagesale in Dot afgelopen zondag, weinig bijzonders had. Vooral kleding
Hoe mini is de meet? Noorderplantsoenweer komt er binnenkort wel weer aan natuurlijk,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Oh wat super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar das lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Herkenbaar.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn hart is gebroken. Al een tijdje. Maar ik heb even een slecht momentje,.
Iemand een goeien garp om me op te vrolijken?
Heb je interesse?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK ZOEK EEN GOEIEN GARP!! Een dad joke of zo. Iemand? Of moet ik triest aan ChatGPT een grap gaan vragen? Weinig zin in.
[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 17-04-2026 19:07:06 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Sinds twee weken is dat na 15 jaar gezamenlijk besloten.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lastige maar begrijpelijke situatie ..
Als je behoefte hebt aan een avondje gezelligheid, mensen om je heen ofzo, ben je altijd welkom
Goede grap? Ik kom zo op radio en tv, dat is wel grappig![]()
OK, nu een echte dan
Klaas (Kloas) uit Pekela wil graag op vakantie naar Peking.
Maarja, hij weet niet goed hoe hij er moet komen. Dus gaat hij naar de bushalte. De bus rijdt voor, en hij tegen de chauffeur: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De chauffeur zegt, "dat weet ik niet, maar ik kan je in ieder geval naar Veendam brengen, naar het station. Dan moet je daar maar even verder vragen."
De bus komt na een half uurtje aan bij het station van Veendam. Hij gaat naar zo'n Arriva-medewerker toe, "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De Arriva-medewerker geeft aan dat het het handigst is een kaartje te kopen naar het hoofdstation van Groningen en daar bij de balie verder te vragen.
Dus Klaas stapt in de trein, en komt aan op het station van Stad. Hij gaat naar de balie van Arriva.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking.". De Arriva-medewerker legt hem uit dat hij dan de trein moet nemen naar Leer, en daar verder moet vragen.
Dus Klaas koopt een treinkaartje naar Leer, stapt in de trein, moet in Bunde uitstappen want die brug is nog steeds niet klaar, gaat verder met de bus en is dan in Leer.
Daar bij de balie: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
"Meinherr, bitte reisen sie nach Bremen"
Niet veel later zit Klaas in de trein naar Bremen, en daar aangekomen gaat Klaas uiteraard weer naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Na een kleine spraakverwarring wordt hem aangeraden naar Berlijn te reizen. Hij koopt dus maar weer een kaartje en neem de trein naar Berlijn.
Na een paar uur komt hij aan op het hoofdstation van Berlijn en kijkt zijn ogen uit. Hij zoekt de balie, en als hij aan de beurt is.
Het duurt even, maar uiteindelijk snappen ze wat hij wil. Ze verkopen hem een kaartje naar Warschau, dat is teminste de goede kant op en Klaas wordt verwezen naar het juiste perron. Klaas stapt in de trein en reist naar de hoofdstad van Polen. Hier hetzelfde weer.
Er rijdt een trein naar Moskou, dus krijgt Klaas daar een kaartje voor, en hij stapt in de trein en komt in Rusland aan.
Op het station van Moskou gaat Klaas wederom naar de balie.
Peking, dat hebben die Russen niet als bestemming. Maar aangezien hij naar het oosten moet raden ze de Trans-Siberië Express aan. Dus stapt hij in deze beroemde trein en na een dagenlange treinrit komt hij aan op eindstation Vladivostok.
En je raadt het al, Klaas gaat naar de balie op het station.
"Peking? Beijing?" Jawel, een trein van Vladivostok naar Peking. Klaas is superblij. Hij koopt een kaartje en stapt in de trein. En na dag treinen komt hij eindelijk aan in Peking.
Klaas geniet dagenlang van alles wat er ook maar te zien is in deze stad. De Verboden Stad, het Plein van de Hemelse Vrede, de Chinese Muur, en wat al niet meer. Maar na 2 weken krijgt hij wel heimwee. Het wordt tijd voor de terugreis. Dus hij pakt zijn bagage en gaat richting het station van Peking en stapt naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Pekel."
De mevrouw achter de balie kijkt hem een beetje vreemd aan en vraagt dan, "Oale Pekel of Nije Pekel?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en dank je,. Misschien ook maar eens tijd voor een minimeet dan. Waarom kwam je op tv en radio?!
En die grap,![]()
. Bedankt! Tenminste iemand die levert
.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Oef, ook wel intens. En zeker wennen na zo’n lange tijd,quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:34 schreef Rene het volgende:
[..]
Sinds twee weken is dat na 15 jaar gezamenlijk besloten.
Ja. Best wel.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oef, ook wel intens. En zeker wennen na zo’n lange tijd,. Lijkt me althans.
Toe maar, wat een luxe. Ik kan er nog niet eens aan eentje komen,quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:07 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja. Best wel.
Ondertussen een nieuw huis gekocht!
Jeetje, renee. Dat is niet niks. Samen ook veel meegemaakt, in allerlei stappen in het leven. Sterkte. 😘quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:34 schreef Rene het volgende:
[..]
Wind mee gehad in de huizencrisis.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toe maar, wat een luxe. Ik kan er nog niet eens aan eentje komen,.
Maar wel gefeliciteerd met je nieuwe huis, en sterkte met het andere.
Dankjequote:Op vrijdag 17 april 2026 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeetje, renee. Dat is niet niks. Samen ook veel meegemaakt, in allerlei stappen in het leven. Sterkte. 😘
Blijf je in dezelfde contreien wonen?
Chipszak ook natuurlijk. Ook als je degene was die de knoop doorhakt, kan het pijn doen natuurlijk. Dat vergeten mensen soms.
quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]https://www.rtvnoord.nl/p(...)n-over-defect-filterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en dank je,. Misschien ook maar eens tijd voor een minimeet dan. Waarom kwam je op tv en radio?!
Vanwege dit. Ik was even kort te zien en te horen in Noord VandaagIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Fijn dat je zo gauw weer een plek voor jezelf gevonden hebt. Wel iets leuks, of meer even een tussentijdse oplossing en dan rustig verder kijken?quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:45 schreef Rene het volgende:
[..]
Dankje! Soms iets teveel waardoor je uit elkaar groeit. It is what it is
! De knoop samen doorgehakt.
Ik ga richting de andere kant van de stad, maar thank god wel in de stad ja
Wel iets leuks. Twee kamers. Netjes. Praktische plek.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn dat je zo gauw weer een plek voor jezelf gevonden hebt. Wel iets leuks, of meer even een tussentijdse oplossing en dan rustig verder kijken?
Gefeliciteerd !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
Moeten we dit keer dan wel effe werk van maken !quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe mini is de meet? Noorderplantsoenweer komt er binnenkort wel weer aan natuurlijk,.
Wel een dikke knuffel, hoop dat dt iets opbeurtquote:Op donderdag 16 april 2026 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn hart is gebroken. Al een tijdje. Maar ik heb even een slecht momentje,.
Iemand een goeien garp om me op te vrolijken?
Wat naar om te lezen, maar fijn dat het in goed overleg is gegaan.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:34 schreef Rene het volgende:
[..]
Ah mooi. En wanneer kun je over?quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:08 schreef Rene het volgende:
[..]
Wel iets leuks. Twee kamers. Netjes. Praktische plek.
Augustus ergens.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah mooi. En wanneer kun je over?
Komt allemaal wel goedquote:Op zaterdag 18 april 2026 13:46 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Moeten we dit keer dan wel effe werk van maken !
[..]
Wel een dikke knuffel, hoop dat dt iets opbeurt
[..]
Wat naar om te lezen, maar fijn dat het in goed overleg is gegaan.
Daarnaast ook fijn dat je qua wonen goed zit, heel fijn !
Noooo. Ik denk die verhuizen tot in de eeuwigheid samen om de paar jaar, dit was niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:34 schreef Rene het volgende:
Ik heb toch een Fat Lava bloempot en een Tiffany schildpadlamp op de kop getikt.quote:Op zondag 19 april 2026 12:33 schreef Gibson88 het volgende:
Vintage markt op de Vismarkt. Op zich best leuk, alleen herken veel gezichten van vorig jaar en meuk die ze uitstallen zijn 1 : ontvreemde verkeersborden, zou haast denken dat je je dan schuldig maakt aan heling. 2: Veel natgeregende meuk, en alles veel en veel te dur ingeschat/geprijsd.
Nice, die heb ik dan gemist helaas. Ik miste een beetje die Vietnamese Loempia kar die doorgaans in Groningen Zuid staat. Maar op zich verder wel typisch vintage marktje.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb toch een Fat Lava bloempot en een Tiffany schildpadlamp op de kop getikt.
Oh ja, dat is waar ook.quote:
Nee, wel de nieuws artikelen en filmpjes...quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Iemand gister nog iets meegekregen van die losgebroken stier?
Grappig schouwspel was dat
It gets better. Zag je vandaag ook fietsen, dus dat voelde al goed.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Noooo. Ik denk die verhuizen tot in de eeuwigheid samen om de paar jaar, dit was niet de bedoeling.
You good?
Zag iemand met dreads in de hood. Dus lijkt me logisch.quote:
quote:Op maandag 27 april 2026 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker gevrijmarkt! Ik kwam Tara en @:freecell nog tegen, zoals ieder jaar. Echt ieder jaar. En dit keer was @:maok met haar vriend erbij!
En Tara vertelde dat ze @:nietzman nog hadden zien lopen maar dat onze nietzie hun niet zag.
Ik heb jou ook niet gezien. Ik zocht de stand met de Barbies die er ieder jaar is maar nu nietquote:Op dinsdag 28 april 2026 07:35 schreef nietzman het volgende:
Ik zag jou ook niet.
Was ook veel te druk met onsuccesvol zoeken naar Sjors en Sjimmie bordjes.
Ja, was drukquote:Op woensdag 29 april 2026 07:27 schreef Chandler het volgende:
Enige die ik van gezicht/IRL ken is Tara, van heul lang geleden (Groningen mini meet).
Was het trouwens druk op de singels in de middag?in de ochtend (net iets na 6 was het zeeeer goed te doen)
Ik heb wel een idee bij @nietzman maar @Rene niet, jou niet. Geen ideequote:Op woensdag 29 april 2026 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, was druk.
Groningen heeft veel minimeets gehad maar je (her)kent alleen Tara,?
Toen waren jij een cz nog niet eens lid!quote:
Zeeeeeker wel. Weer vlak bij het Groninger Museum. Ze had wel een stuk minder dan vorige jaren.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb jou ook niet gezien. Ik zocht de stand met de Barbies die er ieder jaar is maar nu niet.
Ik heb nog gekeken!!!quote:Op donderdag 30 april 2026 07:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zeeeeeker wel. Weer vlak bij het Groninger Museum. Ze had wel een stuk minder dan vorige jaren.
Nope, wel de stad in geweest, maar vooral her en der in de binnenstad biertjes gedaan.quote:
Van hier weet ik dat Nietz dreads heeft, nu let ik op mensen met dreadsquote:Op woensdag 29 april 2026 08:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee bij @:Nietzman maar @:Rene niet, jou niet. Geen idee
En serieus, die Minimeets waar ik op doel waren rond het jaar 2000-2001..
Bedankt voor de tip. Ik ben vandaag even in Garnwerd wezen neuzenquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:41 schreef Chandler het volgende:
Mensen nog plannen voor het weekend?! ik wel ;-)
Zaterdag een garagesale in Garnwerd en zondag in dorpen in Oldambt! We hebben er zin in!
En wat gaan jullie doen? is er verder nog wat in de stad te beleven?
quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:16 schreef Gibson88 het volgende:
Iemand hier al wat actie gezien van Bureau Groningen ? Hier om de hoek schijnen ze al te zijn geweest waar een boze meneer tekeer ging dat ie niet gefilmd wilde worden maar ondertussen zelf een live stream aanzette toen ie stoer ging doen( Was bij de Schavuit )
Alleen een paar keer gehoord dat ze ergens bij waren geweestquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:16 schreef Gibson88 het volgende:
Iemand hier al wat actie gezien van Bureau Groningen ? Hier om de hoek schijnen ze al te zijn geweest waar een boze meneer tekeer ging dat ie niet gefilmd wilde worden maar ondertussen zelf een live stream aanzette toen ie stoer ging doen( Was bij de Schavuit )
Ja ik ook! Toevallig gisteren een short van 112-nogwat gezien over een aanhouding bij Ossenmarkt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef Chandler het volgende:
Nee, ik ook niet. Mijn zoon trouwens niet.
Ben wel heel erg benieuwd naar de uitzending!
Jij ook al, al ben ik de ramptoerist op TVquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:25 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Toevallig gisteren een short van 112-nogwat gezien over een aanhouding bij Ossenmarkt.
De ramptoerist in mij is behoorlijk nieuwsgierig naar alle actie
Ha nou ik hoef ook niet op televisie hoor. Ik kijk de afleveringen op de televisie welquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:51 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jij ook al, al ben ik de ramptoerist op TVik ga er echt niet bij staan. Heb wel wat beters te doen maar ben wel zeer geïnteresseerd als alles op tv komt..
Er gaat niets boven Grunn!!!
Nopla?quote:
What the helly. Is dat een officieuze afkorting of heb je die zelf bedacht?quote:
Gister nog ruzie met een vriendin gemaakt omdat ze het ook gebruikte. Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
What the helly. Is dat een officieuze afkorting of heb je die zelf bedacht?
Ik vind hem dramatisch,.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gister nog ruzie met een vriendin gemaakt omdat ze het ook gebruikte. Verschrikkelijk.
Foei René foei.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gister nog ruzie met een vriendin gemaakt omdat ze het ook gebruikte. Verschrikkelijk.
Foei René foei.
Zuiderplantsoen?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien is het nieuwe zupa dan ook wel iets voor je.
quote:Op zondag 24 mei 2026 18:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zuiderplantsoen?
Woon er wel in de buurt
Jaaa was er gisteren. Uiterst goed vermaakt. En ook enorm arm gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Bernouilleplein is ook wel gezellig dezer dagen
Dat is wel waarquote:Op maandag 25 mei 2026 18:34 schreef Rene het volgende:
[..]
Jaaa was er gisteren. Uiterst goed vermaakt. En ook enorm arm geworden
Home? Je bedoelt vast niet de kerk aan de Rijksweg, maar wat dan wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |