abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220567299
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Gibson88 het volgende:
Maar goed, vandaag sla ik de gym over en misschien dat ik die kant toch even op ga om te kijken.
Geweest? en zo ja, was het wat?

Ik heb een heerlijk dagje in Niebert doorgebracht, aan het water met een hengel! :Y Was zalig weer!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220570249
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:22 schreef Chandler het volgende:

[..]
Geweest? en zo ja, was het wat?

Ik heb een heerlijk dagje in Niebert doorgebracht, aan het water met een hengel! :Y Was zalig weer!
Ja, maar meteen weer weg. 1: Entree geld :') en twee: het was zo achterlijk druk, dat ik er geen zin in had.

Ik heb later nog even aan het water gezeten achter de Praxis en daarna de rest van de dag met een vriend doorgebracht.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220570479
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 06:22 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ja, maar meteen weer weg. 1: Entree geld :') en twee: het was zo achterlijk druk, dat ik er geen zin in had.

Ik heb later nog even aan het water gezeten achter de Praxis en daarna de rest van de dag met een vriend doorgebracht.
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis! :+

Maar mooi! Was een mooie dag! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220570773
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:26 schreef Chandler het volgende:

[..]

Ja die Garage sales / yard sales vind ik wel leuk.

Zeker was heerlijk weer. Trouwens ook nog effe lekker zitten zonnen aan het Schuitendiep.
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 april 2026 @ 15:51:21 #205
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220573795
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:26 schreef Chandler het volgende:

[..]

Maar ik begreep dat de garagesale in Dot afgelopen zondag, weinig bijzonders had. Vooral kleding
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_220574522
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar ik begreep dat de garagesale in Dot afgelopen zondag, weinig bijzonders had. Vooral kleding
Daar ben ik dan ook niet geweest, gelukkig maar ;)

Maar dat kan je natuurlijk ook niet echt een garagesale noemen... want een garagesale is bij de mensen zelf op het terrein!
Like trump...
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:29:57 #207
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220580206
Hoi!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:30:46 #208
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220580211
quote:
11s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:29 schreef nietzman het volgende:

[..]
Zeer zeker wel!
Hoe mini is de meet? Noorderplantsoenweer komt er binnenkort wel weer aan natuurlijk, :+.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:31:46 #209
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220580222
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 april 2026 @ 21:15:41 #210
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220582604
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220582636
quote:
SPOILER
Oh wat super!
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:21:18 #212
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220582686
Dank jullie, O+ *O*.
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:53:34 #213
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220583616
quote:
SPOILER
Jamaar das lekker!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_220594687
Mijn hart is gebroken. Al een tijdje. Maar ik heb even een slecht momentje, ;(.

Iemand een goeien garp om me op te vrolijken?
  donderdag 16 april 2026 @ 21:45:42 #215
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220596063
quote:
17s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:

Herkenbaar. :@
  vrijdag 17 april 2026 @ 07:06:54 #216
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220596973
Zijn jullie weer single?!?
Ik ga naar huis.
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:39:56 #217
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220598011
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef Rene het volgende:

[..]
Herkenbaar. :@
:'( :*
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:43:48 #218
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220598034
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2026 07:06 schreef nietzman het volgende:
Heb je interesse?

Nee grapje, maar ja, single. Bij mij wel eigen keuze geweest, en dat ging een paar keer ‘mis’ van beide kanten waardoor het wat knipperde, maar ja. Nu wel echt voorbij. Overigens niet de jongen waar ik zo’n zes jaar mee was, maar deze twee jaar.

SPOILER
IK ZOEK EEN GOEIEN GARP!! Een dad joke of zo. Iemand? Of moet ik triest aan ChatGPT een grap gaan vragen? Weinig zin in.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 17-04-2026 19:07:06 ]
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:34:43 #219
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220598781
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2026 07:06 schreef nietzman het volgende:
Sinds twee weken is dat na 15 jaar gezamenlijk besloten. :s)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 april 2026 @ 12:35:26 #220
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220598785
Lastige maar begrijpelijke situatie ..

Als je behoefte hebt aan een avondje gezelligheid, mensen om je heen ofzo, ben je altijd welkom

Goede grap? Ik kom zo op radio en tv, dat is wel grappig :X

OK, nu een echte dan

Klaas (Kloas) uit Pekela wil graag op vakantie naar Peking.
Maarja, hij weet niet goed hoe hij er moet komen. Dus gaat hij naar de bushalte. De bus rijdt voor, en hij tegen de chauffeur: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De chauffeur zegt, "dat weet ik niet, maar ik kan je in ieder geval naar Veendam brengen, naar het station. Dan moet je daar maar even verder vragen."

De bus komt na een half uurtje aan bij het station van Veendam. Hij gaat naar zo'n Arriva-medewerker toe, "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De Arriva-medewerker geeft aan dat het het handigst is een kaartje te kopen naar het hoofdstation van Groningen en daar bij de balie verder te vragen.
Dus Klaas stapt in de trein, en komt aan op het station van Stad. Hij gaat naar de balie van Arriva.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking.". De Arriva-medewerker legt hem uit dat hij dan de trein moet nemen naar Leer, en daar verder moet vragen.
Dus Klaas koopt een treinkaartje naar Leer, stapt in de trein, moet in Bunde uitstappen want die brug is nog steeds niet klaar, gaat verder met de bus en is dan in Leer.
Daar bij de balie: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
"Meinherr, bitte reisen sie nach Bremen"
Niet veel later zit Klaas in de trein naar Bremen, en daar aangekomen gaat Klaas uiteraard weer naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Na een kleine spraakverwarring wordt hem aangeraden naar Berlijn te reizen. Hij koopt dus maar weer een kaartje en neem de trein naar Berlijn.

Na een paar uur komt hij aan op het hoofdstation van Berlijn en kijkt zijn ogen uit. Hij zoekt de balie, en als hij aan de beurt is.
Het duurt even, maar uiteindelijk snappen ze wat hij wil. Ze verkopen hem een kaartje naar Warschau, dat is teminste de goede kant op en Klaas wordt verwezen naar het juiste perron. Klaas stapt in de trein en reist naar de hoofdstad van Polen. Hier hetzelfde weer.
Er rijdt een trein naar Moskou, dus krijgt Klaas daar een kaartje voor, en hij stapt in de trein en komt in Rusland aan.

Op het station van Moskou gaat Klaas wederom naar de balie.
Peking, dat hebben die Russen niet als bestemming. Maar aangezien hij naar het oosten moet raden ze de Trans-Siberië Express aan. Dus stapt hij in deze beroemde trein en na een dagenlange treinrit komt hij aan op eindstation Vladivostok.
En je raadt het al, Klaas gaat naar de balie op het station.
"Peking? Beijing?" Jawel, een trein van Vladivostok naar Peking. Klaas is superblij. Hij koopt een kaartje en stapt in de trein. En na dag treinen komt hij eindelijk aan in Peking.

Klaas geniet dagenlang van alles wat er ook maar te zien is in deze stad. De Verboden Stad, het Plein van de Hemelse Vrede, de Chinese Muur, en wat al niet meer. Maar na 2 weken krijgt hij wel heimwee. Het wordt tijd voor de terugreis. Dus hij pakt zijn bagage en gaat richting het station van Peking en stapt naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Pekel."
De mevrouw achter de balie kijkt hem een beetje vreemd aan en vraagt dan, "Oale Pekel of Nije Pekel?"
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:05:30 #221
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220601157
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lastige maar begrijpelijke situatie ..

Als je behoefte hebt aan een avondje gezelligheid, mensen om je heen ofzo, ben je altijd welkom

Goede grap? Ik kom zo op radio en tv, dat is wel grappig :X

OK, nu een echte dan

Klaas (Kloas) uit Pekela wil graag op vakantie naar Peking.
Maarja, hij weet niet goed hoe hij er moet komen. Dus gaat hij naar de bushalte. De bus rijdt voor, en hij tegen de chauffeur: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De chauffeur zegt, "dat weet ik niet, maar ik kan je in ieder geval naar Veendam brengen, naar het station. Dan moet je daar maar even verder vragen."

De bus komt na een half uurtje aan bij het station van Veendam. Hij gaat naar zo'n Arriva-medewerker toe, "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De Arriva-medewerker geeft aan dat het het handigst is een kaartje te kopen naar het hoofdstation van Groningen en daar bij de balie verder te vragen.
Dus Klaas stapt in de trein, en komt aan op het station van Stad. Hij gaat naar de balie van Arriva.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking.". De Arriva-medewerker legt hem uit dat hij dan de trein moet nemen naar Leer, en daar verder moet vragen.
Dus Klaas koopt een treinkaartje naar Leer, stapt in de trein, moet in Bunde uitstappen want die brug is nog steeds niet klaar, gaat verder met de bus en is dan in Leer.
Daar bij de balie: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
"Meinherr, bitte reisen sie nach Bremen"
Niet veel later zit Klaas in de trein naar Bremen, en daar aangekomen gaat Klaas uiteraard weer naar de balie.
Na een kleine spraakverwarring wordt hem aangeraden naar Berlijn te reizen. Hij koopt dus maar weer een kaartje en neem de trein naar Berlijn.

Na een paar uur komt hij aan op het hoofdstation van Berlijn en kijkt zijn ogen uit. Hij zoekt de balie, en als hij aan de beurt is.
Het duurt even, maar uiteindelijk snappen ze wat hij wil. Ze verkopen hem een kaartje naar Warschau, dat is teminste de goede kant op en Klaas wordt verwezen naar het juiste perron. Klaas stapt in de trein en reist naar de hoofdstad van Polen. Hier hetzelfde weer.
Er rijdt een trein naar Moskou, dus krijgt Klaas daar een kaartje voor, en hij stapt in de trein en komt in Rusland aan.

Op het station van Moskou gaat Klaas wederom naar de balie.
Peking, dat hebben die Russen niet als bestemming. Maar aangezien hij naar het oosten moet raden ze de Trans-Siberië Express aan. Dus stapt hij in deze beroemde trein en na een dagenlange treinrit komt hij aan op eindstation Vladivostok.
En je raadt het al, Klaas gaat naar de balie op het station.
"Peking? Beijing?" Jawel, een trein van Vladivostok naar Peking. Klaas is superblij. Hij koopt een kaartje en stapt in de trein. En na dag treinen komt hij eindelijk aan in Peking.

Klaas geniet dagenlang van alles wat er ook maar te zien is in deze stad. De Verboden Stad, het Plein van de Hemelse Vrede, de Chinese Muur, en wat al niet meer. Maar na 2 weken krijgt hij wel heimwee. Het wordt tijd voor de terugreis. Dus hij pakt zijn bagage en gaat richting het station van Peking en stapt naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Pekel."
De mevrouw achter de balie kijkt hem een beetje vreemd aan en vraagt dan, "Oale Pekel of Nije Pekel?"
SPOILER
Oh en dank je, O+. Misschien ook maar eens tijd voor een minimeet dan. Waarom kwam je op tv en radio?! :o

En die grap, :D :+. Bedankt! Tenminste iemand die levert :(.
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:05:58 #222
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220601164
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:34 schreef Rene het volgende:

[..]
Oef, ook wel intens. En zeker wennen na zo’n lange tijd, ;(. Lijkt me althans.
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:07:10 #223
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220601494
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oef, ook wel intens. En zeker wennen na zo’n lange tijd, ;(. Lijkt me althans.
Ja. Best wel.
Ondertussen een nieuw huis gekocht :') !
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:10:11 #224
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220601523
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:07 schreef Rene het volgende:

[..]
Ja. Best wel.
Ondertussen een nieuw huis gekocht :') !
Toe maar, wat een luxe. Ik kan er nog niet eens aan eentje komen, :').

Maar wel gefeliciteerd met je nieuwe huis, en sterkte met het andere ;(.
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:54:01 #225
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220601820
Edit, dubbel
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:55:42 #226
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220601834
quote:

[..]
Jeetje, renee. Dat is niet niks. Samen ook veel meegemaakt, in allerlei stappen in het leven. Sterkte. 😘
Blijf je in dezelfde contreien wonen?

Chipszak ook natuurlijk. Ook als je degene was die de knoop doorhakt, kan het pijn doen natuurlijk. Dat vergeten mensen soms.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:43:38 #227
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220602541
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Toe maar, wat een luxe. Ik kan er nog niet eens aan eentje komen, :').

Maar wel gefeliciteerd met je nieuwe huis, en sterkte met het andere ;(.
Wind mee gehad in de huizencrisis.
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:45:05 #228
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220602547
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Jeetje, renee. Dat is niet niks. Samen ook veel meegemaakt, in allerlei stappen in het leven. Sterkte. 😘
Blijf je in dezelfde contreien wonen?

Chipszak ook natuurlijk. Ook als je degene was die de knoop doorhakt, kan het pijn doen natuurlijk. Dat vergeten mensen soms.
Dankje O+ ! Soms iets teveel waardoor je uit elkaar groeit. It is what it is :) ! De knoop samen doorgehakt.
Ik ga richting de andere kant van de stad, maar thank god wel in de stad ja :Y
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 april 2026 @ 00:44:39 #229
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220602695
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
SPOILER
Oh en dank je, O+. Misschien ook maar eens tijd voor een minimeet dan. Waarom kwam je op tv en radio?! :o

https://www.rtvnoord.nl/p(...)n-over-defect-filter

Vanwege dit. Ik was even kort te zien en te horen in Noord Vandaag
  zaterdag 18 april 2026 @ 11:53:44 #230
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220604799
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:45 schreef Rene het volgende:

[..]
Dankje O+ ! Soms iets teveel waardoor je uit elkaar groeit. It is what it is :) ! De knoop samen doorgehakt.
Ik ga richting de andere kant van de stad, maar thank god wel in de stad ja :Y
Fijn dat je zo gauw weer een plek voor jezelf gevonden hebt. Wel iets leuks, of meer even een tussentijdse oplossing en dan rustig verder kijken?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:08:26 #231
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220604918
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Fijn dat je zo gauw weer een plek voor jezelf gevonden hebt. Wel iets leuks, of meer even een tussentijdse oplossing en dan rustig verder kijken?
Wel iets leuks. Twee kamers. Netjes. Praktische plek.
pi_220605405
quote:
SPOILER
Gefeliciteerd ! :*
Ook in moeilijke tijden.
pi_220605483
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hoe mini is de meet? Noorderplantsoenweer komt er binnenkort wel weer aan natuurlijk, :+.
Moeten we dit keer dan wel effe werk van maken !
quote:
17s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:

Wel een dikke knuffel, hoop dat dt iets opbeurt O+
quote:

[..]
Wat naar om te lezen, maar fijn dat het in goed overleg is gegaan.

Daarnaast ook fijn dat je qua wonen goed zit, heel fijn !
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 18 april 2026 @ 15:05:58 #234
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220606311
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:08 schreef Rene het volgende:

[..]
Wel iets leuks. Twee kamers. Netjes. Praktische plek.
Ah mooi. En wanneer kun je over?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 18 april 2026 @ 23:47:22 #235
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220609413
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 15:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ah mooi. En wanneer kun je over?
Augustus ergens. :7
  zaterdag 18 april 2026 @ 23:47:43 #236
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220609414
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:46 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Moeten we dit keer dan wel effe werk van maken !
[..]
Wel een dikke knuffel, hoop dat dt iets opbeurt O+
[..]
Wat naar om te lezen, maar fijn dat het in goed overleg is gegaan.

Daarnaast ook fijn dat je qua wonen goed zit, heel fijn !
Komt allemaal wel goed :)
  zondag 19 april 2026 @ 12:33:19 #237
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220611503
Vintage markt op de Vismarkt. Op zich best leuk, alleen herken veel gezichten van vorig jaar en meuk die ze uitstallen zijn 1 : ontvreemde verkeersborden, zou haast denken dat je je dan schuldig maakt aan heling. 2: Veel natgeregende meuk, en alles veel en veel te dur ingeschat/geprijsd.

Straks nog wel effe de stad in, effe ergens een wijntje doen / hapje eten. Maar eerst bijkomen van de sportschool, douchen, omkleden dit dat.
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 21 april 2026 @ 15:32:25 #238
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220627111
quote:
Noooo. Ik denk die verhuizen tot in de eeuwigheid samen om de paar jaar, dit was niet de bedoeling.

You good?
Ik ga naar huis.
  dinsdag 21 april 2026 @ 15:32:55 #239
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220627117
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb je interesse?
Jij bent nog steeds zestien toch?!
Ik ga naar huis.
  dinsdag 21 april 2026 @ 15:33:55 #240
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220627124
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:33 schreef Gibson88 het volgende:
Vintage markt op de Vismarkt. Op zich best leuk, alleen herken veel gezichten van vorig jaar en meuk die ze uitstallen zijn 1 : ontvreemde verkeersborden, zou haast denken dat je je dan schuldig maakt aan heling. 2: Veel natgeregende meuk, en alles veel en veel te dur ingeschat/geprijsd.
Ik heb toch een Fat Lava bloempot en een Tiffany schildpadlamp op de kop getikt.
Ik ga naar huis.
pi_220627371
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 april 2026 15:33 schreef nietzman het volgende:

[..]
Ik heb toch een Fat Lava bloempot en een Tiffany schildpadlamp op de kop getikt.
Nice, die heb ik dan gemist helaas. Ik miste een beetje die Vietnamese Loempia kar die doorgaans in Groningen Zuid staat. Maar op zich verder wel typisch vintage marktje.
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 21 april 2026 @ 17:54:59 #242
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220627711
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 april 2026 15:32 schreef nietzman het volgende:

[..]
Jij bent nog steeds zestien toch?!
Oh ja, dat is waar ook.
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:19:58 #243
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220627845
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 april 2026 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh ja, dat is waar ook.
Het had zo mooi kunnen wezen hè?
Ik ga naar huis.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 april 2026 @ 20:30:53 #244
Maffe Fries
pi_220628836
Iemand gister nog iets meegekregen van die losgebroken stier?

Grappig schouwspel was dat _O-
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 april 2026 @ 20:31:22 #245
Maffe Fries
pi_220628844
oh, en knuffel voor Chips en Rene
pi_220629660
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Iemand gister nog iets meegekregen van die losgebroken stier?

Grappig schouwspel was dat _O-
Nee, wel de nieuws artikelen en filmpjes... :r

Ik had een LSD vandaag, die een klein beetje uit de hand liep..
Like trump...
  dinsdag 21 april 2026 @ 23:30:36 #247
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220629985
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 april 2026 15:32 schreef nietzman het volgende:

[..]
Noooo. Ik denk die verhuizen tot in de eeuwigheid samen om de paar jaar, dit was niet de bedoeling.

You good?
It gets better. Zag je vandaag ook fietsen, dus dat voelde al goed.
  woensdag 22 april 2026 @ 09:24:49 #248
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220631052
Was ik 't wel echt?
Ik ga naar huis.
  woensdag 22 april 2026 @ 09:41:41 #249
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220631241
quote:
9s.gif Op woensdag 22 april 2026 09:24 schreef nietzman het volgende:
Was ik 't wel echt?
Zag iemand met dreads in de hood. Dus lijkt me logisch.
  zaterdag 25 april 2026 @ 13:27:53 #250
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220651107
Anyhow
  maandag 27 april 2026 @ 16:07:28 #251
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220666035
Nog gevrijmarkt?
Ik ga naar huis.
pi_220666055
Yes! Stad was super leuk al heb ik daar niets gescoord, wel in Zuidlaren.

Was er zelf tering vroeg dus was het heerlijk wandelen!
Like trump...
  maandag 27 april 2026 @ 20:07:55 #253
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220667465
Zeker gevrijmarkt! Ik kwam Tara en @freecell nog tegen, zoals ieder jaar. Echt ieder jaar. En dit keer was @maok met haar vriend erbij!

En Tara vertelde dat ze @nietzman nog hadden zien lopen maar dat onze nietzie hun niet zag.
  dinsdag 28 april 2026 @ 07:35:25 #254
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220669243
Ik zag jou ook niet.

Was ook veel te druk met onsuccesvol zoeken naar Sjors en Sjimmie bordjes.
Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 april 2026 @ 12:32:33 #255
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220670906
quote:
17s.gif Op maandag 27 april 2026 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker gevrijmarkt! Ik kwam Tara en @:freecell nog tegen, zoals ieder jaar. Echt ieder jaar. En dit keer was @:maok met haar vriend erbij!

En Tara vertelde dat ze @:nietzman nog hadden zien lopen maar dat onze nietzie hun niet zag.
*O*
Ik was er inderdaad, in volledig ornaat :D
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:12:13 #256
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220673286
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 april 2026 07:35 schreef nietzman het volgende:
Ik zag jou ook niet.

Was ook veel te druk met onsuccesvol zoeken naar Sjors en Sjimmie bordjes.
Ik heb jou ook niet gezien. Ik zocht de stand met de Barbies die er ieder jaar is maar nu niet -O-.
  woensdag 29 april 2026 @ 07:20:59 #257
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220675916
Was onderweg. Kwam iemand tegen. Koffie gedaan. Daarna richting uurwerker en kwam ik weer iemand tegen. Bier wijn en toen was het 23u :')
pi_220675928
Enige die ik van gezicht/IRL ken is Tara, van heul lang geleden (Groningen mini meet :+ ).

Was het trouwens druk op de singels in de middag? :7 in de ochtend (net iets na 6 was het zeeeer goed te doen)
Like trump...
  woensdag 29 april 2026 @ 08:06:39 #259
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220676011
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 07:27 schreef Chandler het volgende:
Enige die ik van gezicht/IRL ken is Tara, van heul lang geleden (Groningen mini meet :+ ).

Was het trouwens druk op de singels in de middag? :7 in de ochtend (net iets na 6 was het zeeeer goed te doen)
Ja, was druk :+.

Groningen heeft veel minimeets gehad maar je (her)kent alleen Tara, :o?
pi_220676019
quote:
17s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja, was druk :+.

Groningen heeft veel minimeets gehad maar je (her)kent alleen Tara, :o?
Ik heb wel een idee bij @nietzman maar @Rene niet, jou niet. Geen idee :@

En serieus, die Minimeets waar ik op doel waren rond het jaar 2000-2001..
Like trump...
  woensdag 29 april 2026 @ 15:56:34 #261
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220678568
Poehhh 25 jaar geleden :o
pi_220679045
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:56 schreef Rene het volgende:
Poehhh 25 jaar geleden :o
Toen waren jij een cz nog niet eens lid! :@
Like trump...
  donderdag 30 april 2026 @ 07:45:03 #263
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220681791
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb jou ook niet gezien. Ik zocht de stand met de Barbies die er ieder jaar is maar nu niet -O-.
Zeeeeeker wel. Weer vlak bij het Groninger Museum. Ze had wel een stuk minder dan vorige jaren.
Ik ga naar huis.
pi_220682114
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:45 schreef nietzman het volgende:

[..]
Zeeeeeker wel. Weer vlak bij het Groninger Museum. Ze had wel een stuk minder dan vorige jaren.
Ik heb nog gekeken!!!

;(.

Nou ja, dan volgend jaar maar eentje extra kopen. Maar wat je zegt zou me niet verbazen. Op den duur raken ze op. Ik meende dat het een verzameling is geweest van iemand in haar leven.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:09:12 #265
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220688736
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:07 schreef nietzman het volgende:
Nog gevrijmarkt?
Nope, wel de stad in geweest, maar vooral her en der in de binnenstad biertjes gedaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:08 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik heb wel een idee bij @:Nietzman maar @:Rene niet, jou niet. Geen idee :@

En serieus, die Minimeets waar ik op doel waren rond het jaar 2000-2001..
Van hier weet ik dat Nietz dreads heeft, nu let ik op mensen met dreads :+ Van chips weet ik nu hoe ze er uit ziet, alleen nog niet tegengekomen in het gebouw.

De rest, geen flauw idee. :+
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:27:18 #266
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220692932
Okee :7
pi_220792988
Mensen nog plannen voor het weekend?! ik wel ;-)

Zaterdag een garagesale in Garnwerd en zondag in dorpen in Oldambt! We hebben er zin in!

En wat gaan jullie doen? is er verder nog wat in de stad te beleven?
Like trump...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:16 #268
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220811402
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:41 schreef Chandler het volgende:
Mensen nog plannen voor het weekend?! ik wel ;-)

Zaterdag een garagesale in Garnwerd en zondag in dorpen in Oldambt! We hebben er zin in!

En wat gaan jullie doen? is er verder nog wat in de stad te beleven?
Bedankt voor de tip. Ik ben vandaag even in Garnwerd wezen neuzen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:18:56 #269
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220816784
Euhhh… sporten biertje eten vrienden leven :7
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:19:08 #270
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220816787
Ohja. Huis verkopen die dingen.
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:16:44 #271
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220847322
Iemand hier al wat actie gezien van Bureau Groningen ? Hier om de hoek schijnen ze al te zijn geweest waar een boze meneer tekeer ging dat ie niet gefilmd wilde worden maar ondertussen zelf een live stream aanzette toen ie stoer ging doen :') ( Was bij de Schavuit )
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:22:58 #272
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220849067
Nee. Nergens. Jammer!
pi_220849977
Nee, ik ook niet. Mijn zoon trouwens niet.

Ben wel heel erg benieuwd naar de uitzending! :)
Like trump...
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:26:19 #274
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220850323
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:16 schreef Gibson88 het volgende:
Iemand hier al wat actie gezien van Bureau Groningen ? Hier om de hoek schijnen ze al te zijn geweest waar een boze meneer tekeer ging dat ie niet gefilmd wilde worden maar ondertussen zelf een live stream aanzette toen ie stoer ging doen :') ( Was bij de Schavuit )
:'). Wat een pipo.

Maar nog niets gezien!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 mei 2026 @ 21:10:41 #275
Maffe Fries
pi_220850674
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:16 schreef Gibson88 het volgende:
Alleen een paar keer gehoord dat ze ergens bij waren geweest
pi_220853599
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef Chandler het volgende:
Nee, ik ook niet. Mijn zoon trouwens niet.

Ben wel heel erg benieuwd naar de uitzending! :)
Ja ik ook! Toevallig gisteren een short van 112-nogwat gezien over een aanhouding bij Ossenmarkt.

De ramptoerist in mij is behoorlijk nieuwsgierig naar alle actie :+
Ook in moeilijke tijden.
pi_220855771
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:25 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ja ik ook! Toevallig gisteren een short van 112-nogwat gezien over een aanhouding bij Ossenmarkt.

De ramptoerist in mij is behoorlijk nieuwsgierig naar alle actie :+
Jij ook al, al ben ik de ramptoerist op TV :+ ik ga er echt niet bij staan. Heb wel wat beters te doen maar ben wel zeer geïnteresseerd als alles op tv komt..

Er gaat niets boven Grunn!!!
Like trump...
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:08:42 #278
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220860002
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:51 schreef Chandler het volgende:

[..]
Jij ook al, al ben ik de ramptoerist op TV :+ ik ga er echt niet bij staan. Heb wel wat beters te doen maar ben wel zeer geïnteresseerd als alles op tv komt..

Er gaat niets boven Grunn!!!
Ha nou ik hoef ook niet op televisie hoor. Ik kijk de afleveringen op de televisie wel :P
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:47:12 #279
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220866983
Vanavond maar even de barbecue aanslingeren, elektrisch weliswaar, maar mag de pret niet drukken.

Fijn Pinksterweekend allen ! B:)B
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:11:43 #280
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220868019
Gebeurt momenteel al in nopla
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:12:49 #281
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220868028
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:11 schreef Rene het volgende:
Gebeurt momenteel al in nopla
Nopla?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:14:53 #282
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220868035
Hier in de flat pleuren ze vanavond ook de barbecue aan maar ik zit er niet echt op te wachten met dit soort volk en zo’n groepsgrootte, :').

Misschien is het maar goed dat ik die hele mooie woning toen heb afgewezen vanwege een gebrek aan balkon. Zonder balkon kan ik nooit barbecuen in m’n eentje of met z’n twee! Dan zit ik vast aan géén barbecue of aan dit soort dingen (waar ik nooit heen zal gaan).
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:26:00 #283
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220868076
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nopla?
Noorder plantsoen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:00:03 #284
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220868260
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:26 schreef Rene het volgende:

[..]
Noorder plantsoen.
What the helly. Is dat een officieuze afkorting of heb je die zelf bedacht?

Ik vind hem dramatisch, :'(.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:08:02 #285
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220868288
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
What the helly. Is dat een officieuze afkorting of heb je die zelf bedacht?

Ik vind hem dramatisch, :'(.
Gister nog ruzie met een vriendin gemaakt omdat ze het ook gebruikte. Verschrikkelijk.

Foei René foei.
Ik ga naar huis.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 17:43:29 #286
Maffe Fries
pi_220869184
Bernouilleplein is ook wel gezellig dezer dagen
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:21:42 #287
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220869557
Bedoel je het berple?
Ik ga naar huis.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 18:39:50 #288
Maffe Fries
pi_220869739
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:21 schreef nietzman het volgende:
Bedoel je het berple?
Ze hebben er prima bier
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:45:05 #289
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220869788
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef nietzman het volgende:

[..]
Gister nog ruzie met een vriendin gemaakt omdat ze het ook gebruikte. Verschrikkelijk.

Foei René foei.
:') srrry. Je kan ook beter liggen in de pipa (pioenpark) :+
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:07:42 #290
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220871001
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef nietzman het volgende:

[..]

Foei René foei.
_O-.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:37:26 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220874513
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ze hebben er prima bier
Misschien is het nieuwe zupa dan ook wel iets voor je.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 24 mei 2026 @ 12:52:20 #292
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220875551
Of de Groma > Grote Markt.... :') Godver, nu krijg ik die niet meer uit mijn hoofd _O-
Ook in moeilijke tijden.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 mei 2026 @ 18:11:19 #293
Maffe Fries
pi_220878372
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Misschien is het nieuwe zupa dan ook wel iets voor je.
Zuiderplantsoen?

Woon er wel in de buurt
  zondag 24 mei 2026 @ 21:05:24 #294
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220879759
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:11 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Zuiderplantsoen?

Woon er wel in de buurt
:Y Zuiderpark/zuiderplantsoen.

Maar het ging me er vooral om dat zupa wel leuk klinkt als je het over bierdrinken hebt. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 mei 2026 @ 18:34:06 #295
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220886896
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Bernouilleplein is ook wel gezellig dezer dagen
Jaaa was er gisteren. Uiterst goed vermaakt. En ook enorm arm geworden :')
  maandag 25 mei 2026 @ 18:34:34 #296
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220886898
Net nog ff bij Home gezeten. Was goed toeven :7
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 21:04:01 #297
Maffe Fries
pi_220887938
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:34 schreef Rene het volgende:

[..]
Jaaa was er gisteren. Uiterst goed vermaakt. En ook enorm arm geworden :')
Dat is wel waar

En voor het inleveren van een beker krijg je een waardeloos muntje
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 mei 2026 @ 21:11:33 #298
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220887986
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:34 schreef Rene het volgende:
Net nog ff bij Home gezeten. Was goed toeven :7
Home? Je bedoelt vast niet de kerk aan de Rijksweg, maar wat dan wel? :D
  maandag 25 mei 2026 @ 21:38:29 #299
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220888186
Hoornsemeer. Of hopla mag ook :7
  maandag 25 mei 2026 @ 21:45:46 #300
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220888243
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:38 schreef Rene het volgende: