Je kunt op imgur foto's prive plaatsen, die zijn alleen zichtbaar voor degenen met de link.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik zit nu op werk maar zal thuis eens kijken. En even kijken hoe ik dat ga regelen zonder deze op FOK! te plaatsen. Hoe doe ik dingen verwijderen van imgur,?
Maar ik wil dus geen account op imgur hebben,quote:Op donderdag 2 april 2026 10:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je kunt op imgur foto's prive plaatsen, die zijn alleen zichtbaar voor degenen met de link.
Als je vervolgens naar posts gaat in je account, de afbeelding aanklikt waar het om gaat, dan staat 'delete post' rechts onderin
Was je niet te zien op YouTube ?quote:Op donderdag 2 april 2026 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik zit nu op werk maar zal thuis eens kijken. En even kijken hoe ik dat ga regelen zonder deze op FOK! te plaatsen. Hoe doe ik dingen verwijderen van imgur,?
Super spannond !quote:Op donderdag 2 april 2026 12:30 schreef nietzman het volgende:
Potver wat zijn we allemaal mysterieus hier.
Gibson valt te vinden! Heeeeel recent zelfs. Maar ik kan moeilijk delen zonder toestemming natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:30 schreef nietzman het volgende:
Potver wat zijn we allemaal mysterieus hier.
Wil je doen dan?quote:Op woensdag 1 april 2026 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies. Bevalt me totaal niet dit.
Nee joh. Vroeger genoeg van mezelf gedeeld. Alleen mede ivm m’n werk wat terughoudender geworden.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gibson valt te vinden! Heeeeel recent zelfs. Maar ik kan moeilijk delen zonder toestemming natuurlijk.
En jij, lieve nietz, weet wel hoe ik eruit zie. Al heb ik jou al een tijdje niet gezien. Rene, die is pas mysterieus.
Ik lag er lekker vroeg in, weet niet eens meer hoe laatquote:Op donderdag 2 april 2026 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Jongens, ik ben extreem moe. Wat is dit allemaal joh.
Begrijpelijk ook wel. Om die reden plaats ik weinig op Social Media, en als ik iets post is het wel neutraal.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:44 schreef Rene het volgende:
[..]
Nee joh. Vroeger genoeg van mezelf gedeeld. Alleen mede ivm m’n werk wat terughoudender geworden.
Slaan of eisenquote:
En logisch. Daarom deel ik ook nauwelijks nog wat. Plus ik wil eigenlijk niet te veel met FOK! geassocieerd te worden voor, voor velen obvious reasons.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:44 schreef Rene het volgende:
[..]
Nee joh. Vroeger genoeg van mezelf gedeeld. Alleen mede ivm m’n werk wat terughoudender geworden.
Same sisssssquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En logisch. Daarom deel ik ook nauwelijks nog wat. Plus ik wil eigenlijk niet te veel met FOK! geassocieerd te worden voor, voor velen obvious reasons.
Kom biertje doen dan.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Al heb ik jou al een tijdje niet gezien. Rene, die is pas mysterieus.
Kan over de koppen lopenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo maar eens naar de bloemetjesmarkt
Ik of Rene?quote:
Dat verklaart al die Duitsers die ik gisteren in de stad tegenkwam.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo maar eens naar de bloemetjesmarkt
You go girl!quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef nietzman het volgende:
Ik heb net twee bussen Duitsers aan de kant getrapt en drie varens gescoord.
Zit je nou een minimeet voor te stellen?quote:
Hmmm,quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef nietzman het volgende:
Vind dat er trouwens opvallend veel jonge groepen Duitsers tussen zitten. Komen lekker nostalgisch naar Groningen.
Yes, wij een perzikboom, een kleine eucalyptus, tuingerbera en wat tomaten en paprika's voor in de kas. Ohja, ook wat dahlia's. Plus, weer zo'n groot avontuur dat we nietzman tegenkwamen (op dat moment nog zonder varens)quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef nietzman het volgende:
Ik heb net twee bussen Duitsers aan de kant getrapt en drie varens gescoord.
Jup, morgen ga ik verstoppertje spelen in de stad. Ik heb de home game van Jet Lag - the game: Hide & Seekquote:
Zegt mij helemaal niets. Maar verstoppertje spelen in de stad?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, morgen ga ik verstoppertje spelen in de stad. Ik heb de home game van Jet Lag - the game: Hide & Seek
(voor degenen die dit iets zeg)
Jazekerquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zegt mij helemaal niets. Maar verstoppertje spelen in de stad?
Asociaal! Dat dit kan in Groningenquote:
Eigenlijk best een goed punt. Maar nu al te laat voor mijquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En logisch. Daarom deel ik ook nauwelijks nog wat. Plus ik wil eigenlijk niet te veel met FOK! geassocieerd te worden voor, voor velen obvious reasons.
Ik zal 's een keer de Chap in wandelenquote:
Maandag jarig, dit jaar op 2e Paasdag, maar ga het straks bij moeders vieren en verder lekker rustig aan.quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Volk!
Onze @:gibson88 is jarig vandaag,.
Zeer zeker wel!quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit je nou een minimeet voor te stellen?
Van mijn nichtjes heb ik tekeningen/kleurplaten gekregenquote:
Wist helemaal niet dat die er was/zou zijn vandaag. Misschien dat ik vanmiddag effe ga loerenquote:Op zaterdag 11 april 2026 07:43 schreef Chandler het volgende:
Gaan er nog mensen naar Kardinge vandaag (de rommelmarkt?)
Oh! Klinkt leukquote:Op zaterdag 11 april 2026 07:43 schreef Chandler het volgende:
Gaan er nog mensen naar Kardinge vandaag (de rommelmarkt?)
Dat verpest het voor mij. Op de Vismarkt heb je ook wel 's van die Vintage marktjes maar die worden overspoeld met handelaren die krankzinnige prijzen willen voor de meuk die ze uitstallen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:50 schreef Chandler het volgende:
Was op zich best leuk moet ik zeggen! Al wel weer veel handelaren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |