Zit je nou een minimeet voor te stellen?quote:
Hmmm,quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef nietzman het volgende:
Vind dat er trouwens opvallend veel jonge groepen Duitsers tussen zitten. Komen lekker nostalgisch naar Groningen.
Yes, wij een perzikboom, een kleine eucalyptus, tuingerbera en wat tomaten en paprika's voor in de kas. Ohja, ook wat dahlia's. Plus, weer zo'n groot avontuur dat we nietzman tegenkwamen (op dat moment nog zonder varens)quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef nietzman het volgende:
Ik heb net twee bussen Duitsers aan de kant getrapt en drie varens gescoord.
Jup, morgen ga ik verstoppertje spelen in de stad. Ik heb de home game van Jet Lag - the game: Hide & Seekquote:
Zegt mij helemaal niets. Maar verstoppertje spelen in de stad?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, morgen ga ik verstoppertje spelen in de stad. Ik heb de home game van Jet Lag - the game: Hide & Seek
(voor degenen die dit iets zeg)
Jazekerquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zegt mij helemaal niets. Maar verstoppertje spelen in de stad?
Asociaal! Dat dit kan in Groningenquote:
Eigenlijk best een goed punt. Maar nu al te laat voor mijquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En logisch. Daarom deel ik ook nauwelijks nog wat. Plus ik wil eigenlijk niet te veel met FOK! geassocieerd te worden voor, voor velen obvious reasons.
Ik zal 's een keer de Chap in wandelenquote:
Maandag jarig, dit jaar op 2e Paasdag, maar ga het straks bij moeders vieren en verder lekker rustig aan.quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Volk!
Onze @:gibson88 is jarig vandaag,.
Zeer zeker wel!quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit je nou een minimeet voor te stellen?
Van mijn nichtjes heb ik tekeningen/kleurplaten gekregenquote:
Wist helemaal niet dat die er was/zou zijn vandaag. Misschien dat ik vanmiddag effe ga loerenquote:Op zaterdag 11 april 2026 07:43 schreef Chandler het volgende:
Gaan er nog mensen naar Kardinge vandaag (de rommelmarkt?)
Oh! Klinkt leukquote:Op zaterdag 11 april 2026 07:43 schreef Chandler het volgende:
Gaan er nog mensen naar Kardinge vandaag (de rommelmarkt?)
Dat verpest het voor mij. Op de Vismarkt heb je ook wel 's van die Vintage marktjes maar die worden overspoeld met handelaren die krankzinnige prijzen willen voor de meuk die ze uitstallen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:50 schreef Chandler het volgende:
Was op zich best leuk moet ik zeggen! Al wel weer veel handelaren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |