Je kunt op imgur foto's prive plaatsen, die zijn alleen zichtbaar voor degenen met de link.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik zit nu op werk maar zal thuis eens kijken. En even kijken hoe ik dat ga regelen zonder deze op FOK! te plaatsen. Hoe doe ik dingen verwijderen van imgur,?
Maar ik wil dus geen account op imgur hebben,quote:Op donderdag 2 april 2026 10:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je kunt op imgur foto's prive plaatsen, die zijn alleen zichtbaar voor degenen met de link.
Als je vervolgens naar posts gaat in je account, de afbeelding aanklikt waar het om gaat, dan staat 'delete post' rechts onderin
Was je niet te zien op YouTube ?quote:Op donderdag 2 april 2026 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik zit nu op werk maar zal thuis eens kijken. En even kijken hoe ik dat ga regelen zonder deze op FOK! te plaatsen. Hoe doe ik dingen verwijderen van imgur,?
Super spannond !quote:Op donderdag 2 april 2026 12:30 schreef nietzman het volgende:
Potver wat zijn we allemaal mysterieus hier.
Gibson valt te vinden! Heeeeel recent zelfs. Maar ik kan moeilijk delen zonder toestemming natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:30 schreef nietzman het volgende:
Potver wat zijn we allemaal mysterieus hier.
Wil je doen dan?quote:Op woensdag 1 april 2026 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies. Bevalt me totaal niet dit.
Nee joh. Vroeger genoeg van mezelf gedeeld. Alleen mede ivm m’n werk wat terughoudender geworden.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gibson valt te vinden! Heeeeel recent zelfs. Maar ik kan moeilijk delen zonder toestemming natuurlijk.
En jij, lieve nietz, weet wel hoe ik eruit zie. Al heb ik jou al een tijdje niet gezien. Rene, die is pas mysterieus.
Ik lag er lekker vroeg in, weet niet eens meer hoe laatquote:Op donderdag 2 april 2026 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Jongens, ik ben extreem moe. Wat is dit allemaal joh.
Begrijpelijk ook wel. Om die reden plaats ik weinig op Social Media, en als ik iets post is het wel neutraal.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:44 schreef Rene het volgende:
[..]
Nee joh. Vroeger genoeg van mezelf gedeeld. Alleen mede ivm m’n werk wat terughoudender geworden.
Slaan of eisenquote:
En logisch. Daarom deel ik ook nauwelijks nog wat. Plus ik wil eigenlijk niet te veel met FOK! geassocieerd te worden voor, voor velen obvious reasons.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:44 schreef Rene het volgende:
[..]
Nee joh. Vroeger genoeg van mezelf gedeeld. Alleen mede ivm m’n werk wat terughoudender geworden.
Same sisssssquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En logisch. Daarom deel ik ook nauwelijks nog wat. Plus ik wil eigenlijk niet te veel met FOK! geassocieerd te worden voor, voor velen obvious reasons.
Kom biertje doen dan.quote:Op donderdag 2 april 2026 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Al heb ik jou al een tijdje niet gezien. Rene, die is pas mysterieus.
Kan over de koppen lopenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo maar eens naar de bloemetjesmarkt
Ik of Rene?quote:
Dat verklaart al die Duitsers die ik gisteren in de stad tegenkwam.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo maar eens naar de bloemetjesmarkt
You go girl!quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef nietzman het volgende:
Ik heb net twee bussen Duitsers aan de kant getrapt en drie varens gescoord.
Zit je nou een minimeet voor te stellen?quote:
Hmmm,quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef nietzman het volgende:
Vind dat er trouwens opvallend veel jonge groepen Duitsers tussen zitten. Komen lekker nostalgisch naar Groningen.
Yes, wij een perzikboom, een kleine eucalyptus, tuingerbera en wat tomaten en paprika's voor in de kas. Ohja, ook wat dahlia's. Plus, weer zo'n groot avontuur dat we nietzman tegenkwamen (op dat moment nog zonder varens)quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:37 schreef nietzman het volgende:
Ik heb net twee bussen Duitsers aan de kant getrapt en drie varens gescoord.
Jup, morgen ga ik verstoppertje spelen in de stad. Ik heb de home game van Jet Lag - the game: Hide & Seekquote:
Zegt mij helemaal niets. Maar verstoppertje spelen in de stad?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, morgen ga ik verstoppertje spelen in de stad. Ik heb de home game van Jet Lag - the game: Hide & Seek
(voor degenen die dit iets zeg)
Jazekerquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zegt mij helemaal niets. Maar verstoppertje spelen in de stad?
Asociaal! Dat dit kan in Groningenquote:
Eigenlijk best een goed punt. Maar nu al te laat voor mijquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En logisch. Daarom deel ik ook nauwelijks nog wat. Plus ik wil eigenlijk niet te veel met FOK! geassocieerd te worden voor, voor velen obvious reasons.
Ik zal 's een keer de Chap in wandelenquote:
Maandag jarig, dit jaar op 2e Paasdag, maar ga het straks bij moeders vieren en verder lekker rustig aan.quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Volk!
Onze @:gibson88 is jarig vandaag,.
Zeer zeker wel!quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit je nou een minimeet voor te stellen?
Van mijn nichtjes heb ik tekeningen/kleurplaten gekregenquote:
Wist helemaal niet dat die er was/zou zijn vandaag. Misschien dat ik vanmiddag effe ga loerenquote:Op zaterdag 11 april 2026 07:43 schreef Chandler het volgende:
Gaan er nog mensen naar Kardinge vandaag (de rommelmarkt?)
Oh! Klinkt leukquote:Op zaterdag 11 april 2026 07:43 schreef Chandler het volgende:
Gaan er nog mensen naar Kardinge vandaag (de rommelmarkt?)
Dat verpest het voor mij. Op de Vismarkt heb je ook wel 's van die Vintage marktjes maar die worden overspoeld met handelaren die krankzinnige prijzen willen voor de meuk die ze uitstallen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:50 schreef Chandler het volgende:
Was op zich best leuk moet ik zeggen! Al wel weer veel handelaren
Geweest? en zo ja, was het wat?quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Gibson88 het volgende:
Maar goed, vandaag sla ik de gym over en misschien dat ik die kant toch even op ga om te kijken.
Ja, maar meteen weer weg. 1: Entree geldquote:Op zondag 12 april 2026 18:22 schreef Chandler het volgende:
[..]
Geweest? en zo ja, was het wat?
Ik heb een heerlijk dagje in Niebert doorgebracht, aan het water met een hengel!Was zalig weer!
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis!quote:Op maandag 13 april 2026 06:22 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja, maar meteen weer weg. 1: Entree gelden twee: het was zo achterlijk druk, dat ik er geen zin in had.
Ik heb later nog even aan het water gezeten achter de Praxis en daarna de rest van de dag met een vriend doorgebracht.
Ja die Garage sales / yard sales vind ik wel leuk.quote:Op maandag 13 april 2026 08:26 schreef Chandler het volgende:
[..]
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis!
Maar mooi! Was een mooie dag!
Maar ik begreep dat de garagesale in Dot afgelopen zondag, weinig bijzonders had. Vooral kledingquote:Op maandag 13 april 2026 08:26 schreef Chandler het volgende:
[..]
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis!
Maar mooi! Was een mooie dag!
Daar ben ik dan ook niet geweest, gelukkig maarquote:Op maandag 13 april 2026 15:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar ik begreep dat de garagesale in Dot afgelopen zondag, weinig bijzonders had. Vooral kleding
Hoe mini is de meet? Noorderplantsoenweer komt er binnenkort wel weer aan natuurlijk,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Oh wat super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar das lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Herkenbaar.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn hart is gebroken. Al een tijdje. Maar ik heb even een slecht momentje,.
Iemand een goeien garp om me op te vrolijken?
Heb je interesse?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK ZOEK EEN GOEIEN GARP!! Een dad joke of zo. Iemand? Of moet ik triest aan ChatGPT een grap gaan vragen? Weinig zin in.
[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 17-04-2026 19:07:06 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Sinds twee weken is dat na 15 jaar gezamenlijk besloten.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lastige maar begrijpelijke situatie ..
Als je behoefte hebt aan een avondje gezelligheid, mensen om je heen ofzo, ben je altijd welkom
Goede grap? Ik kom zo op radio en tv, dat is wel grappig![]()
OK, nu een echte dan
Klaas (Kloas) uit Pekela wil graag op vakantie naar Peking.
Maarja, hij weet niet goed hoe hij er moet komen. Dus gaat hij naar de bushalte. De bus rijdt voor, en hij tegen de chauffeur: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De chauffeur zegt, "dat weet ik niet, maar ik kan je in ieder geval naar Veendam brengen, naar het station. Dan moet je daar maar even verder vragen."
De bus komt na een half uurtje aan bij het station van Veendam. Hij gaat naar zo'n Arriva-medewerker toe, "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De Arriva-medewerker geeft aan dat het het handigst is een kaartje te kopen naar het hoofdstation van Groningen en daar bij de balie verder te vragen.
Dus Klaas stapt in de trein, en komt aan op het station van Stad. Hij gaat naar de balie van Arriva.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking.". De Arriva-medewerker legt hem uit dat hij dan de trein moet nemen naar Leer, en daar verder moet vragen.
Dus Klaas koopt een treinkaartje naar Leer, stapt in de trein, moet in Bunde uitstappen want die brug is nog steeds niet klaar, gaat verder met de bus en is dan in Leer.
Daar bij de balie: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
"Meinherr, bitte reisen sie nach Bremen"
Niet veel later zit Klaas in de trein naar Bremen, en daar aangekomen gaat Klaas uiteraard weer naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Na een kleine spraakverwarring wordt hem aangeraden naar Berlijn te reizen. Hij koopt dus maar weer een kaartje en neem de trein naar Berlijn.
Na een paar uur komt hij aan op het hoofdstation van Berlijn en kijkt zijn ogen uit. Hij zoekt de balie, en als hij aan de beurt is.
Het duurt even, maar uiteindelijk snappen ze wat hij wil. Ze verkopen hem een kaartje naar Warschau, dat is teminste de goede kant op en Klaas wordt verwezen naar het juiste perron. Klaas stapt in de trein en reist naar de hoofdstad van Polen. Hier hetzelfde weer.
Er rijdt een trein naar Moskou, dus krijgt Klaas daar een kaartje voor, en hij stapt in de trein en komt in Rusland aan.
Op het station van Moskou gaat Klaas wederom naar de balie.
Peking, dat hebben die Russen niet als bestemming. Maar aangezien hij naar het oosten moet raden ze de Trans-Siberië Express aan. Dus stapt hij in deze beroemde trein en na een dagenlange treinrit komt hij aan op eindstation Vladivostok.
En je raadt het al, Klaas gaat naar de balie op het station.
"Peking? Beijing?" Jawel, een trein van Vladivostok naar Peking. Klaas is superblij. Hij koopt een kaartje en stapt in de trein. En na dag treinen komt hij eindelijk aan in Peking.
Klaas geniet dagenlang van alles wat er ook maar te zien is in deze stad. De Verboden Stad, het Plein van de Hemelse Vrede, de Chinese Muur, en wat al niet meer. Maar na 2 weken krijgt hij wel heimwee. Het wordt tijd voor de terugreis. Dus hij pakt zijn bagage en gaat richting het station van Peking en stapt naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Pekel."
De mevrouw achter de balie kijkt hem een beetje vreemd aan en vraagt dan, "Oale Pekel of Nije Pekel?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en dank je,. Misschien ook maar eens tijd voor een minimeet dan. Waarom kwam je op tv en radio?!
En die grap,![]()
. Bedankt! Tenminste iemand die levert
.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Oef, ook wel intens. En zeker wennen na zo’n lange tijd,quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:34 schreef Rene het volgende:
[..]
Sinds twee weken is dat na 15 jaar gezamenlijk besloten.
Ja. Best wel.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oef, ook wel intens. En zeker wennen na zo’n lange tijd,. Lijkt me althans.
Toe maar, wat een luxe. Ik kan er nog niet eens aan eentje komen,quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:07 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja. Best wel.
Ondertussen een nieuw huis gekocht!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |