SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEER INFO?
› Kunst, Cultuur & Media
• Uitagenda Groningen
• Groninger Museum
• Eurosonic Noorderslag
• Noorderzon | Performing Arts Festival
• Sikkom - nieuws/community voor en door Groningse jongeren
• Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio en Televisie)
› Studie & Sport
• Rijksuniversiteit Groningen
• Hanzehogeschool Groningen
• FC Groningen
› Overig
• VisitGroningen - toeristische informatie
• Groningen.nl
• Gemeente Groningen
• Oude foto's van de Stad
• Diverse foto's van de Stad
[ Bericht 1% gewijzigd door Rene op 26-03-2026 17:05:02 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. Maar wel beter dan bipsie,.
Die had ik ook door inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu ik het vaker in m’n hoofd zeg, klinkt het eigenlijk als een Teletubbie,.
Beetje onze stamkroeg hier. Nou deze reeks ook even snel volrammen met gezelligheid. EN, eventueel een mini-meet erin. Wordt imho ook wel eem tiet jaaaaquote:
In de vorige ook niet zie ik nu. Heb in de vorige nog geprobeerd alle Ui-tjes mooi onder elkaar te krijgen maar op 1 of andere manier kreeg ik dat niet geregeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, mijn usericon staat niet in de OP. Kun je die erbij gooien ChipsZak.?
Ik dacht dat al die dingen automatisch meegingen? Dat de OP van de vorige delen gewoon worden overgenomen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He, mijn usericon staat niet in de OP. Kun je die erbij gooien ChipsZak.?
Als je zijn UI er nu in zet gaat ie de volgende reeks gewoon mee. Alleen die Stewie is mijn oude UIquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat al die dingen automatisch meegingen? Dat de OP van de vorige delen gewoon worden overgenomen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh er staat in de OP wie er grunnigs is!
Nog nooit opgevallen
Ik hoor er ook bij ! Woon netjes in Stadquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als je zijn UI er nu in zet gaat ie de volgende reeks gewoon mee. Alleen die Stewie is mijn oude UImaar goed, geeft verder niet.
[..]LOL
Wist ikquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoor er ook bij ! Woon netjes in Stad
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:32 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Wist ikZeker hoor je er gewoon bij
Wie heeft hem er ooit uitgehaald dan,quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als je zijn UI er nu in zet gaat ie de volgende reeks gewoon mee. Alleen die Stewie is mijn oude UImaar goed, geeft verder niet.
[..]LOL
Geen idee, misschien een andere Ts, dat er bijv een [?] stond omdat de afbeelding defect/ niet werken was.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie heeft hem er ooit uitgehaald dan,? Mijn oude UI staat er ook in, niet mijn huidige.
Ik zat er zostraks even naar te kijken (op mobiel) en probeerde usernames op te halen maar ik kom er niet bij elke UI meer op.
Wel @:JH87 en @:Bob. bijvoorbeeld, en iets van Jesse maar de exacte naam vergeten. Ook @:MaxMark en @:wizzkith en wie nog meer? Tangerine ook al een tijd niet meer gespot hier.
Moiquote:Op zondag 22 maart 2026 08:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien een andere Ts, dat er bijv een [?] stond omdat de afbeelding defect/ niet werken was.
Ja of die Arjen Robben UI, die 007 was iets met Fox of Fever? En die Usericon Boven naast en onder Stewie, kan me de namen niet herinneren maar weet nog wel dat het ook Stadjers waren.
Weten we zeker dat jij niet eerst een andere naam had,quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 22 maart 2026 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weten we zeker dat jij niet eerst een andere naam had,?!
Edit: hallo btw,.
Nou, welkomquote:Op zondag 22 maart 2026 08:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Eh nee, heb deze naam sinds 2009, maar woonde toen nog niet in stad
![]()
Dank Uquote:Op zondag 22 maart 2026 09:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, welkom. Hoe lang zit je nu in Stad dan,
?
Tel ik dan niet mee als Stadjer?quote:
Krijg jij mijn borrel ookquote:Op zondag 22 maart 2026 13:50 schreef Gibson88 het volgende:
10 jaar, hoort trouwens wel een jubileumborrel bij vind ik
Zeer zeker telt U mee edel gestelde Div.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Tel ik dan niet mee als Stadjer?
[..]
Krijg jij mijn borrel ook
Och gij levensgenieterquote:Op zondag 22 maart 2026 14:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zeer zeker telt U mee edel gestelde Div.
Zit momenteel in Panchamama aan een goed glaasje Char. ( aanrader, wel aan de prix , ook met eten ,maar zeker waard )
Oh absoluut, geniet waar en wanneer ik kan.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Och gij levensgenieter
Geen last van Urban Trailers in dat gedeelte van het centrum zeker
Enige tijd geleden bij de Hema heb ik mij gewaagd aan een 12-uurtje. Laat ik het zacht uitdrukken het was geen succes. Sloffe kroket, lauwe snert en het broodje was niet te eten. Hoeft voor mij geen tweede keer.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow, straks ook even naar het centum
Even wat dingen regelen (ID-kaart, notaris) en daarna lekker een broodje bij de Hema eten en naar de Pipoos. Misschien nog even langs de boekhandelKijken of ze de nieuwe Historia hebben
Oh, maar ik ben een complete barbaar die Hemabroodjes lekker vindtquote:Op maandag 23 maart 2026 09:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Enige tijd geleden bij de Hema heb ik mij gewaagd aan een 12-uurtje. Laat ik het zacht uitdrukken het was geen succes. Sloffe kroket, lauwe snert en het broodje was niet te eten. Hoeft voor mij geen tweede keer.
Bakker Bart daarentegen vind ik dan wel weer een prima plek om even een broodje te happen.
Anyway, succes in de stad en hopelijk kom je nog wat leuks tegen!
Wij horen er niet bijquote:Op maandag 23 maart 2026 09:41 schreef Chandler het volgende:
Moggel stadjers!
Mijn icoontje mag ook toegevoegd worden aan de lijst hoor!
quote:Op maandag 23 maart 2026 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben een complete barbaar die Hemabroodjes lekker vindt
Als ik de stad in ga, ga ik standaard even lunchen bij de HemaMet mazzel bij het raam zitten
Bakker Bart nog nooit geweest eigenlijk
Komt wel goed! Weet precies wat ik wil en bij de Pipoos hebben ze dat (garens, bij Het Achterpand zijn ze dicht op maandag helaas, maar Pipoos kan ook) en waarschijnlijk meer
@Rene, jij bent mod, kan jij de UserIcons in de OP plakken ? Dank alvastquote:Op maandag 23 maart 2026 09:41 schreef Chandler het volgende:
Moggel stadjers!
Mijn icoontje mag ook toegevoegd worden aan de lijst hoor!
Dan is het aan degene die het nieuwe deel opent. Wat wel kan is dat we de nieuwe OP alvast samenstellenquote:Op maandag 23 maart 2026 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi!
Voor mij is de OP ook al een tijdje niet meer te wijzigen dus vandaar dat er niets door mij is toegevoegd. Ook zit ik eigenlijk nooit via laptop,. Maar dat terzijde.
-Eensquote:Op maandag 23 maart 2026 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan is het aan degene die het nieuwe deel opent. Wat wel kan is dat we de nieuwe OP alvast samenstellen
De eervolle vermelding is absoluut niet verouderd. Hoe durf je.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
-EensDie kan her en der wel wat opgepoetst worden / update gebruiken. Onder andere de user icons mooi uitgelijnd met actuele icons. ( en misschien de username erbij ? Makkelijker om je mede-stajder te mentionen )
- Eervolle vermelding is m.i. verouderd
- Muziek gewoon zo houden.
- Uitagenda kan weg, die doet het niet (meer)
- Eurosonic weg, doet het ook niet meer
- Stadjes Tv ook niet werkzaam > weg
Studie en Sport kunnen wel gewoon blijven staan denk ik en Overig, ik kijk/klik er nooit op. Maar weet niet hoe nuttig anderen dit (nog) vinden. Als er iets van gemeentelijke nieuwswaarde is staat dat ook wel op Oog en of Sikkom.
Mijn broodje caprese met een glas sap was erg lekker en luxe voor mijn doenquote:Op maandag 23 maart 2026 10:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Ach verschil moet er zijn. Misschien dat ik ook wel gewoon pech heb gehad en dat het anders wel gewoon prima in orde is.
[..]
@:Rene, jij bent mod, kan jij de UserIcons in de OP plakken ? Dank alvast
Oh dat wist ik dan weer niet, excuus.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De eervolle vermelding is absoluut niet verouderd. Hoe durf je.
Dat was ons heel actieve user Sebasser die in 2009 is overleden. Hij was ook vaak bij de mini-meets.
Klinkt goed ! Ik vind aarbeien,mango, bananen smoothie doorgaans erg lekker. Maar een cranberrie sap doet het ook erg goed !quote:Op maandag 23 maart 2026 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn broodje caprese met een glas sap was erg lekker en luxe voor mijn doen
Was het zeker! Alleen ze beleggen altijd lullig. Vooraan het papiertje heel veel beleg en dan aan de achterkant niksquote:Op maandag 23 maart 2026 16:02 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klinkt goed ! Ik vind aarbeien,mango, bananen smoothie doorgaans erg lekker. Maar een cranberrie sap doet het ook erg goed !
Geeft niet, hij wordt nog veel gemist,quote:Op maandag 23 maart 2026 16:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik dan weer niet, excuus.
Wordt absoluut gemistquote:Op maandag 23 maart 2026 16:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geeft niet, hij wordt nog veel gemist,. @:nietzman @:alexxxxx
Dit is de huidige uitagendaquote:Op maandag 23 maart 2026 12:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
-EensDie kan her en der wel wat opgepoetst worden / update gebruiken. Onder andere de user icons mooi uitgelijnd met actuele icons. ( en misschien de username erbij ? Makkelijker om je mede-stajder te mentionen )
- Eervolle vermelding is m.i. verouderd
- Muziek gewoon zo houden.
- Uitagenda kan weg, die doet het niet (meer)
- Eurosonic weg, doet het ook niet meer
- Stadjes Tv ook niet werkzaam > weg
Studie en Sport kunnen wel gewoon blijven staan denk ik en Overig, ik kijk/klik er nooit op. Maar weet niet hoe nuttig anderen dit (nog) vinden. Als er iets van gemeentelijke nieuwswaarde is staat dat ook wel op Oog en of Sikkom.
Zondag gezellig op het sontplein gezeten bij de visboer. Zo weird is dat, midden op een parkeerplaatsquote:Op zondag 22 maart 2026 21:24 schreef Rene het volgende:
Was echt druk op de zonnige terrasjes. Konden geen plek vinden bijna
Ah, als ik de autorisaties had gehad zou ik de OP actief bijwerken. Maar helaas, dat kan ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit is de huidige uitagenda
https://www.visitgroningen.nl/nl/doen/uitgaan
Ha sowieso dat Rene met de verrekijker paraat heeft gestaanquote:Op maandag 23 maart 2026 18:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zondag gezellig op het sontplein gezeten bij de visboer. Zo weird is dat, midden op een parkeerplaatsmaar hey, zon en goed vreet'n
UIO_AMS is (de enige) mod in STA. Hij kan evt. de OP anpassen, maar we kunnen deze ook volspammen en dan bij het volgende deel de OP zelf opkalefateren.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:04 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah, als ik de autorisaties had gehad zou ik de OP actief bijwerken. Maar helaas, dat kan ik niet.
@Rene woont in Het Hout? Grappig, toen ik er zondag langsreed zag ik nog een 'te koop' bordje hangen ergens op een vrij hoge etage. Die even opgezocht op Funda vandaag, zeer puik appartement maar iets te prijzig denk ikquote:Ha sowieso dat Rene met de verrekijker paraat heeft gestaan![]()
Ook een goed idee. Kunnen we alle ideeen in de Lapo plempen.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
UIO_AMS is (de enige) mod in STA. Hij kan evt. de OP anpassen, maar we kunnen deze ook volspammen en dan bij het volgende deel de OP zelf opkalefateren.
[..]
@:Rene woont in Het Hout? Grappig, toen ik er zondag langsreed zag ik nog een 'te koop' bordje hangen ergens op een vrij hoge etage. Die even opgezocht op Funda vandaag, zeer puik appartement maar iets te prijzig denk ik
quote:
Las het net terug. Ik was net een jaar ouder dan hij. Veel te jong en wat een kolere rot ziektequote:
Hij was nét een maandje achttien,quote:Op maandag 23 maart 2026 18:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Las het net terug. Ik was net een jaar ouder dan hij. Veel te jong en wat een kolere rot ziekteHeb de opmerking uit mijn post weggehaald. Begrijp dat het behoorlijk lomp overkwam.
Haal tegenwoordig mijn kibbeling in de Oosterpark bij de Michiel noekie. 100% beter.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zondag gezellig op het sontplein gezeten bij de visboer. Zo weird is dat, midden op een parkeerplaatsmaar hey, zon en goed vreet'n
Ik ben niet eens meer ingelogd op m’n laptop op FOKquote:Op maandag 23 maart 2026 10:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Ach verschil moet er zijn. Misschien dat ik ook wel gewoon pech heb gehad en dat het anders wel gewoon prima in orde is.
[..]
@:Rene, jij bent mod, kan jij de UserIcons in de OP plakken ? Dank alvast
jaaa. In de Appie in Vinkhuizenquote:Op maandag 23 maart 2026 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij was nét een maandje achttien,. Hij kwam hier vaak en de mede-Grunnegers uit dit topic pestten ons hier met grapjes dat hij en ik vlieft waren,
![]()
. Overigens een vrij bekende FOK!ker.
En @:nietzman begint altijd over het biertje dat hij hem verschafte oid,. @:Rene had hem wel eens voor de kassa bij de Jumbo (?) en ik kwam regelmatig bij hem thuis.
En de rest vaak bij de minimeets en hijzelf ging ook wel eens naar de grotere FOK!meets, meer dan de rest van ons. Met @:Alexxxxx en Lyssa (geen Groningse) gingen we wel naar de ONZ Arnhem meet.
Woon aan de waterkantquote:Op maandag 23 maart 2026 18:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
UIO_AMS is (de enige) mod in STA. Hij kan evt. de OP anpassen, maar we kunnen deze ook volspammen en dan bij het volgende deel de OP zelf opkalefateren.
[..]
@:Rene woont in Het Hout? Grappig, toen ik er zondag langsreed zag ik nog een 'te koop' bordje hangen ergens op een vrij hoge etage. Die even opgezocht op Funda vandaag, zeer puik appartement maar iets te prijzig denk ik
overdag of 's nachts/'s avonds?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is de sfeer in de binnenstad nou minder geworden of had ik "pech"
Grote groep pubers die liepen te schreeuwen en doen. Hondsbrutaal tegen de politie etc
Was in de middagquote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
overdag of 's nachts/'s avonds?
Overdag merk ik weinig bijzonders mbt sfeer in de binnenstad, die is over het algemeen prima
Ah check. Kwam deze tegen: https://www.funda.nl/deta(...)et-hout-43/43385227/quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:39 schreef Rene het volgende:
Woon aan de waterkant! Ik zie vaak de borrelboten en ander gespuis op het water. Veel mooier. Haha.
Sinds de invasie van de fatbike epidemie aan de gang is is het zeer zeker anders. Verschilt per dag maar herken wat je zegt. Maar goedquote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is de sfeer in de binnenstad nou minder geworden of had ik "pech"
Grote groep pubers die liepen te schreeuwen en doen. Hondsbrutaal tegen de politie etc
Op een Zaterdagmiddag Herestraat wil het nog wel 's drama zijn, helemaal t.h.v. van de Mac.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
overdag of 's nachts/'s avonds?
Overdag merk ik weinig bijzonders mbt sfeer in de binnenstad, die is over het algemeen prima
Ja... ben een tijdje niet in het centrum geweest, was oprecht verbaasd.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Sinds de invasie van de fatbike epidemie aan de gang is is het zeer zeker anders. Verschilt per dag maar herken wat je zegt. Maar goed
[..]
Op een Zaterdagmiddag Herestraat wil het nog wel 's drama zijn, helemaal t.h.v. van de Mac.
Hij wordt zeker nog gemist.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De eervolle vermelding is absoluut niet verouderd. Hoe durf je.
Dat was ons heel actieve user Sebasser die in 2009 is overleden. Hij was ook vaak bij de mini-meets.
Totaal nietquote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:09 schreef Gibson88 het volgende:
Heb een Stadjer gespot @:OllieA of was ie al bekend hier. Bij mij in ieder geval niet![]()
Ahaaaa, jij zat in hetzelfde topic als ik want ik dacht hetzelfde toen ik het las,quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:09 schreef Gibson88 het volgende:
Heb een Stadjer gespot @:OllieA of was ie al bekend hier. Bij mij in ieder geval niet![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaaaa, jij zat in hetzelfde topic als ik want ik dacht hetzelfde toen ik het las,.
Nog niet bekend hier.
Queeee. Wies olie.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Wie weet kunnen we nog meer Stadjers bij elkaar sprokkelen in deze reeks
Dank je.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Las het net terug. Ik was net een jaar ouder dan hij. Veel te jong en wat een kolere rot ziekteHeb de opmerking uit mijn post weggehaald. Begrijp dat het behoorlijk lomp overkwam.
Centrum is al lang niet zo leuk meer. Op bepaalde avonden/dagen groepjes met capuchon en buideltasjes jongeren, gezellig......quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... ben een tijdje niet in het centrum geweest, was oprecht verbaasd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |