Goed bezig broeder. Trots op jequote:
Inshallah broeder.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed bezig broeder. Trots op je
Uiteraard.quote:
Lokaalquote:Op woensdag 18 maart 2026 10:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nee twijfel nog. Landelijke of lokale partij
Vadsig zwijnquote:
Geniet ervanquote:
Wat ben je toch een vreetzak.quote:
Werken, sporten, pakje ophalen. (Geen lamp.) En jij?quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trots op je maatje. Wat brengt de dag verder?
Werken, koken, naar de voetbal (kinderen trainen) en een AED cursus.Dus je kunt straks met een gerust hart (haha) bij mij een hartaanval krijgenquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Werken, sporten, pakje ophalen. (Geen lamp.) En jij?
Jij gooit niet vaak zes hé.quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1733 4/6
⬜🟩🟨⬜🟨
🟨🟩🟨⬜⬜
🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1529 X/6
🟩🟨⬜⬜🟩⬜
🟩⬜⬜🟨🟩⬜
🟩⬜⬜⬜🟩🟩
🟩⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟨⬜⬜🟩⬜
🟩🟩⬜⬜🟩🟩
Respect dat je dit toch blijft proberenquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1733 4/6
⬜🟩🟨⬜🟨
🟨🟩🟨⬜⬜
🟩🟩⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1529 X/6
🟩🟨⬜⬜🟩⬜
🟩⬜⬜🟨🟩⬜
🟩⬜⬜⬜🟩🟩
🟩⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟨⬜⬜🟩⬜
🟩🟩⬜⬜🟩🟩
Strakt koken, is dat iets leukers dan broc en rijst?quote:
Ohquote:
Zekerquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strakt koken, is dat iets leukers dan broc en rijst?
Ik heb koude voetjes, maar dat kan je niet oplossenquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Sterkteals ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag!
Mij is altijd nog beter dan me.quote:
Doe je ook huis aan huis sessies?quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Sterkteals ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag!
Sterkte, op dat soort dagen verlies ik soms ook al mijn gevoel voor taal.quote:
zekerquote:
Ben je nog vandaag aan het tellen?quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterkte, op dat soort dagen verlies ik soms ook al mijn gevoel voor taal.
joden lopen altijd wegquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga straks ook nog even wandelen denk ik.....
Dat waren er zes hoor.quote:
Heeft je werk daar geen problemen mee?quote:
Ik ben niet op het werkquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft je werk daar geen problemen mee?
Oh sneakyquote:
Nee dat is duidelijk hahahaquote:
Oh ben je ziek wat heb jequote:Op woensdag 18 maart 2026 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zit in de ziektewet
En wil daar ook weg, heb nu gesolliciteerd, dus je moet keihard duimen voor mij goed?
Veel plezierquote:
Welke ziekte?quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zit in de ziektewet
En wil daar ook weg, heb nu gesolliciteerd, dus je moet keihard duimen voor mij goed?
Ik twijfel, of verder met de challenges van BO7 of Quiet Placequote:
Wat vindt jouw werkgever ervan dat je onder werktijd zit te gamen?quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft je werk daar geen problemen mee?
Oh oke sorry maar sterkte sowieso danquote:
Maar ik wil die baan heel graag, dus duim duim duimquote:
Ik had vrij op de dag dat jij zag dat ik aan het gamen was onder werktijdquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vindt jouw werkgever ervan dat je onder werktijd zit te gamen?
Dan heb je een hoop vrije dagen makker. VVD zekerquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had vrij op de dag dat jij zag dat ik aan het gamen was onder werktijd
Terechtquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ik verkloot de quote
Ik laat het gewoon staan
Hij had hem aangepast als ik er niet was. Meneer weet dondersgoed dat er aan een forumbeest niet te ontsnappen valtquote:
Die speelde zeker vals.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Werd gisteren even goed genaaid bij de start van de race van Abu Dhabi
[ afbeelding ]
Dat identificeer je goedquote:
Tankpas genot. Laat het schorriemorrie maar kilometers rijden.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-spuugzat~a0d30db4/
Stukje tanktoerimse.
@:Rambodirk
Talk Properly.quote:
STOP HIERMEEquote:
Dat is niet goatedquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hey ik zag dat het niet zo goed met je gaat. Sterktequote:
Ik heb hem op het matje laten roepen door hem te reporten aan de FIAquote:
Dankjewel ik ben niet stabiel en denk erover na mijn baan op te zeggen ik weet niet of onlogisch goeie adviezen heeft over het leven of relaties het loopt nu slecht ik ben haar kwijtquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey ik zag dat het niet zo goed met je gaat. Sterkte![]()
Als er ooit iets is wat onlogisch voor je kan doen schroom niet om hem een DM te sturen.
Je baan opzeggen is nooit de juiste keuze. Een beetje stabiliteit in je leven doet niemand kwaad!quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dankjewel ik ben niet stabiel en denk erover na mijn baan op te zeggen ik weet niet of onlogisch goeie adviezen heeft over het leven of relaties het loopt nu slecht ik ben haar kwijt
Baan misschien maar houden dan ik hoop dat onlogisch kan helpenquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je baan opzeggen is nooit de juiste keuze. Een beetje stabiliteit in je leven doet niemand kwaad!
quote:
Krijg ineens zin om Trackmania te spelenquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Stuntsquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg ineens zin om Trackmania te spelen
Die stuff is hot man. Zelf nooit gespeeld. Weleens bekeken op filmpjes.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg ineens zin om Trackmania te spelen
Met een mercedes vanuit het middenveld startenquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Niet altijd 50 euro tankenquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-spuugzat~a0d30db4/
Stukje tanktoerimse.
@:Rambodirk
En Bernie in een snelle(re) auto zettenquote:Op woensdag 18 maart 2026 16:13 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is een hele oude
Zelf banen maken
Alleen plakjes kaas erbij?quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Lasagne Verdequote:Op woensdag 18 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een varkentjequote:Op woensdag 18 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drie zachte bolletjes met Mexicanoquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je mag ook wel eens aan je voedingspatroon gaan werken.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Drie zachte bolletjes met Mexicano
Vier zachte bolletjes met 12 vissticks.
Ik had pittige spaghetti zonder kaasquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Drie zachte bolletjes met Mexicano
Vier zachte bolletjes met 12 vissticks.
Ja dat is niet heel gezond op het momentquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag ook wel eens aan je voedingspatroon gaan werken.
Ach, Wereldgozer.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1733 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1529 X/6
🟩🟨⬛⬛🟩⬛
🟩⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Oke
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een varkentje
Ik doe kip.
Het meest veelzijdige stukje vlees
Kip.
Hij was lastig hequote:Op woensdag 18 maart 2026 17:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1733 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1529 X/6
🟩🟨⬛⬛🟩⬛
🟩⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Oke
Wie was jij voor dit account?quote:
Oh, wist niet dat je boos werd.quote:
Over het algemeen is de gemeente, als bestuurslaag, een geldverslindende organisatie dat vrijwel uitsluitend zinloze regelgeving verzint en handhaaft en haar kerntaken veelal verzaakt.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:27 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om te stemmen?
Die reed alsof het een video game is ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in een videogame hoef je iemand niet te naaienquote:Op woensdag 18 maart 2026 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die reed alsof het een video game is ofzo
Nooit denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2026 19:27 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om te stemmen?
Wat was de penalty?quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hele modderfokking race naar de honden maat
De laffe snol heeft zijn POV nog niet gepost dus ze zijn nog niet begonnen met de afhandeling.quote:
Ban dus voor de volgende wedstrijdquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De laffe snol heeft zijn POV nog niet gepost dus ze zijn nog niet begonnen met de afhandeling.
Als die zijn POV niet heeft prijsgegeven binnen 24 uur krijgt die 10 warnings en een kwalibanquote:
Toch deze maar mooi gehaald!quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1734 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩⬛🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Wat zei je?quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch deze maar mooi gehaald!(die andere lukt je niet)
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 maart 2026 10:53 schreef GGMM het volgende:
Wow
Ik ben diep onder de indruk. Dit wordt jouw dag
Kijk, zo doe je dat.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
Woordle 1734 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩⬛🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1530 3/6
⬛⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Keurigquote:Op donderdag 19 maart 2026 12:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1734 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟨🟩
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1530 4/6
⬛🟩🟨⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Papendrecht in een rijtje met de grootste pauperdorpen van Nederlandquote:
Je begint zelf nare linkse trekjes te krijgen. Kom je toevallig uit Nijmegen????quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Papendrecht in een rijtje met de grootste pauperdorpen van Nederland
[ afbeelding ]
Leuke stad hoor, oudste van Nederland, altijd wat te doen, grootste terrasdichtheidquote:Op donderdag 19 maart 2026 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je begint zelf nare linkse trekjes te krijgen. Kom je toevallig uit Nijmegen????
Is Dordrecht niet de oudste stad van Nederland?quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke stad hoor, oudste van Nederland, altijd wat te doen, grootste terrasdichtheid
Kom eens langs makker
'begint'quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je begint zelf nare linkse trekjes te krijgen. Kom je toevallig uit Nijmegen????
quote:Lent is een dorp in het zuiden van de Nederlandse provincie Gelderland, en sinds 1998 een wijk binnen het stadsdeel Nijmegen-Noord. Het ligt aan de noordoever van de Waal in de gemeente Nijmegen.[2]
Het oorspronkelijk geheel zelfstandige dorp Lent maakte van 1818 tot 1998 deel uit van de gemeente Elst. In het laatstgenoemde jaar werd Lent bij de gemeente Nijmegen gevoegd. Sindsdien is het voormalige tuindersdorp uitgegroeid tot een integraal onderdeel van deze stad, mede door het grootschalige stedelijke uitbreidingsproject genaamd Waalsprong, dat de noordelijke oever van de Waal moest ontwikkelen tot nieuwe woon- en werkomgeving.
Lent telde in 2024 zo'n 14.500 inwoners. Het combineert een dorpskarakter met stedelijke invloeden.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is Dordrecht niet de oudste stad van Nederland?
Het is tegenwoordig eigenlijk gewoon Nijmegen. Het oude dorpje is redelijk opgesloktquote:
Goed te doen qua prijzen?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig eigenlijk gewoon Nijmegen. Het oude dorpje is redelijk opgeslokt
Nee niet echt, maar we konden de helft ongeveer zelf inbrengen dus dan valt de hypotheek nog wel mee.quote:
Krijg je een voordeligere hypotheek bij ABNAMRO of doet men daar tegenwoordig niet meer aan?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar we konden de helft ongeveer zelf inbrengen dus dan valt de hypotheek nog wel mee.
Das war einmal.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijg je een voordeligere hypotheek bij ABNAMRO of doet men daar tegenwoordig niet meer aan?
Gekruide aardappeltjes uit de airfryer, met zelf gepaneerde schnitzel en wat sla.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga bij m'n moeder eten. Ik zal het je nog even laten wetenquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk straksquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten. Ik zal het je nog even laten weten(ik laat nu niks meer weten haha)
Bedankt, jij ook!quote:
Akkoordquote:
Ik snap de grap niet, maar nette scorequote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1735 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛
🟨⬛🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1531 3/6
🟨⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
(Lol)
Goed bezig.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1735 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛
🟨⬛🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1531 3/6
🟨⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
(Lol)
Jij snapte de grap wel neem ik aan?quote:
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik gun Chevy een fijne vrijdag.
Moet de eerste mooie nog vinden.quote:
Wansmaakquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet de eerste mooie nog vinden.
Laat dat maar aan Nike over.
Het maakt niet uit in welke kleur je hem giet, maar als het frame lelijk is…quote:
Mijn tweede poging was een willekeurig woord, met zomaar de eerste 4 letters goed.quote:
In de vintage winkel?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit in welke kleur je hem giet, maar als het frame lelijk is…![]()
Trainingsjasjes van Adidas, met hoge kraag en dikke bies op de taille, zijn wel mooi. Gister nog een leren en spijkerstof versie in handen gehad.
Nee, de gewone grote Adidas winkel in de Kalverstraat.quote:
Heb je hem ook gekocht? Of hadden ze hem niet in XL?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit in welke kleur je hem giet, maar als het frame lelijk is…![]()
Trainingsjasjes van Adidas, met hoge kraag en dikke bies op de taille, zijn wel mooi. Gister nog een leren en spijkerstof versie in handen gehad.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je hem ook gekocht? Of hadden ze hem niet in XL?
@onlogisch stapt nu in de auto naar de Hornbach voor een hamer voor z'n tweede linkerhand.quote:'Huishoudens merken piek in prijsstijging door oorlog pas over 21 maanden'
Als de oorlog in het Midden-Oosten voortduurt, zullen huishoudens flink worden geraakt, en niet alleen aan de pomp. Ook kleding, gereedschap en eten worden op termijn duurder, hebben economen van de Rabobank berekend.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met maat XL koop je geen jasjes met taille denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
@GurneyIsBestOke is er niet dus je mag gewoon vertellen dat je je fluoriserende legging draagtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik doe mijn hardlooprondje ook regelmatig in een voetbalshirtje van Adidas.
Nu sta ik al helemaal voor lul hier.
wtfquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:onlogisch stond misschien heel toevallig chuck norris op je lijstje
Achquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wowquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hier schrik ik echt van.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:48 schreef GGMM het volgende:
Als de servers in 010 komen te staan kom ik hier niet meer.
Godver. Toch gelachen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:10 schreef Makamba_ het volgende:
80 uur per week bizarre babes genereren vanuit het Nederlands cultureel erfgoed
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:48 schreef GGMM het volgende:
Altijd al geweten dat klaas jouw dubbelaccount was.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:48 schreef GGMM het volgende:
Chineesje geklapt maat.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent walgelijkquote:
https://www.restaurant-amami.nl/img/Amami_Menukaart_2022.pdfquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh oke sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Doe rustig. Moet kunnen een keer
Dat is een zeer fraaie scorequote:Op zondag 22 maart 2026 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1737 3/6
⬜🟨🟨⬜⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1533 3/6
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
🟨⬜⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|