Oh sneakyquote:
Nee dat is duidelijk hahahaquote:
Oh ben je ziek wat heb jequote:Op woensdag 18 maart 2026 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zit in de ziektewet
En wil daar ook weg, heb nu gesolliciteerd, dus je moet keihard duimen voor mij goed?
Veel plezierquote:
Welke ziekte?quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zit in de ziektewet
En wil daar ook weg, heb nu gesolliciteerd, dus je moet keihard duimen voor mij goed?
Ik twijfel, of verder met de challenges van BO7 of Quiet Placequote:
Wat vindt jouw werkgever ervan dat je onder werktijd zit te gamen?quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft je werk daar geen problemen mee?
Oh oke sorry maar sterkte sowieso danquote:
Maar ik wil die baan heel graag, dus duim duim duimquote:
Ik had vrij op de dag dat jij zag dat ik aan het gamen was onder werktijdquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vindt jouw werkgever ervan dat je onder werktijd zit te gamen?
Dan heb je een hoop vrije dagen makker. VVD zekerquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had vrij op de dag dat jij zag dat ik aan het gamen was onder werktijd
Terechtquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ik verkloot de quote
Ik laat het gewoon staan
Hij had hem aangepast als ik er niet was. Meneer weet dondersgoed dat er aan een forumbeest niet te ontsnappen valtquote:
Die speelde zeker vals.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Werd gisteren even goed genaaid bij de start van de race van Abu Dhabi
[ afbeelding ]
Dat identificeer je goedquote:
Tankpas genot. Laat het schorriemorrie maar kilometers rijden.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-spuugzat~a0d30db4/
Stukje tanktoerimse.
@:Rambodirk
Talk Properly.quote:
STOP HIERMEEquote:
Dat is niet goatedquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hey ik zag dat het niet zo goed met je gaat. Sterktequote:
Ik heb hem op het matje laten roepen door hem te reporten aan de FIAquote:
Dankjewel ik ben niet stabiel en denk erover na mijn baan op te zeggen ik weet niet of onlogisch goeie adviezen heeft over het leven of relaties het loopt nu slecht ik ben haar kwijtquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey ik zag dat het niet zo goed met je gaat. Sterkte![]()
Als er ooit iets is wat onlogisch voor je kan doen schroom niet om hem een DM te sturen.
Je baan opzeggen is nooit de juiste keuze. Een beetje stabiliteit in je leven doet niemand kwaad!quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dankjewel ik ben niet stabiel en denk erover na mijn baan op te zeggen ik weet niet of onlogisch goeie adviezen heeft over het leven of relaties het loopt nu slecht ik ben haar kwijt
Baan misschien maar houden dan ik hoop dat onlogisch kan helpenquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je baan opzeggen is nooit de juiste keuze. Een beetje stabiliteit in je leven doet niemand kwaad!
quote:
Krijg ineens zin om Trackmania te spelenquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Stuntsquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg ineens zin om Trackmania te spelen
Die stuff is hot man. Zelf nooit gespeeld. Weleens bekeken op filmpjes.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg ineens zin om Trackmania te spelen
Met een mercedes vanuit het middenveld startenquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Niet altijd 50 euro tankenquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-spuugzat~a0d30db4/
Stukje tanktoerimse.
@:Rambodirk
En Bernie in een snelle(re) auto zettenquote:Op woensdag 18 maart 2026 16:13 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is een hele oude
Zelf banen maken
Alleen plakjes kaas erbij?quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Lasagne Verdequote:Op woensdag 18 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een varkentjequote:Op woensdag 18 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Drie zachte bolletjes met Mexicanoquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je mag ook wel eens aan je voedingspatroon gaan werken.quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Drie zachte bolletjes met Mexicano
Vier zachte bolletjes met 12 vissticks.
Ik had pittige spaghetti zonder kaasquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2026 17:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Drie zachte bolletjes met Mexicano
Vier zachte bolletjes met 12 vissticks.
Ja dat is niet heel gezond op het momentquote:Op woensdag 18 maart 2026 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag ook wel eens aan je voedingspatroon gaan werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |