Oh sneakyquote:
Nee dat is duidelijk hahahaquote:
Oh ben je ziek wat heb jequote:Op woensdag 18 maart 2026 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zit in de ziektewet
En wil daar ook weg, heb nu gesolliciteerd, dus je moet keihard duimen voor mij goed?
Veel plezierquote:
Welke ziekte?quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zit in de ziektewet
En wil daar ook weg, heb nu gesolliciteerd, dus je moet keihard duimen voor mij goed?
Ik twijfel, of verder met de challenges van BO7 of Quiet Placequote:
Wat vindt jouw werkgever ervan dat je onder werktijd zit te gamen?quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft je werk daar geen problemen mee?
Oh oke sorry maar sterkte sowieso danquote:
Maar ik wil die baan heel graag, dus duim duim duimquote:
Ik had vrij op de dag dat jij zag dat ik aan het gamen was onder werktijdquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vindt jouw werkgever ervan dat je onder werktijd zit te gamen?
Dan heb je een hoop vrije dagen makker. VVD zekerquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had vrij op de dag dat jij zag dat ik aan het gamen was onder werktijd
Terechtquote:Op woensdag 18 maart 2026 14:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ik verkloot de quote
Ik laat het gewoon staan
Hij had hem aangepast als ik er niet was. Meneer weet dondersgoed dat er aan een forumbeest niet te ontsnappen valtquote:
Die speelde zeker vals.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Werd gisteren even goed genaaid bij de start van de race van Abu Dhabi
[ afbeelding ]
Dat identificeer je goedquote:
Tankpas genot. Laat het schorriemorrie maar kilometers rijden.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-spuugzat~a0d30db4/
Stukje tanktoerimse.
@:Rambodirk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |