Krijg je een voordeligere hypotheek bij ABNAMRO of doet men daar tegenwoordig niet meer aan?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar we konden de helft ongeveer zelf inbrengen dus dan valt de hypotheek nog wel mee.
Das war einmal.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijg je een voordeligere hypotheek bij ABNAMRO of doet men daar tegenwoordig niet meer aan?
Gekruide aardappeltjes uit de airfryer, met zelf gepaneerde schnitzel en wat sla.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga bij m'n moeder eten. Ik zal het je nog even laten wetenquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Eet smakelijk straksquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten. Ik zal het je nog even laten weten(ik laat nu niks meer weten haha)
Bedankt, jij ook!quote:
Akkoordquote:
Ik snap de grap niet, maar nette scorequote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1735 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛
🟨⬛🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1531 3/6
🟨⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
(Lol)
Goed bezig.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1735 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛
🟨⬛🟩⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1531 3/6
🟨⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
(Lol)
Jij snapte de grap wel neem ik aan?quote:
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik gun Chevy een fijne vrijdag.
Moet de eerste mooie nog vinden.quote:
Wansmaakquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet de eerste mooie nog vinden.
Laat dat maar aan Nike over.
Het maakt niet uit in welke kleur je hem giet, maar als het frame lelijk is…quote:
Mijn tweede poging was een willekeurig woord, met zomaar de eerste 4 letters goed.quote:
In de vintage winkel?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit in welke kleur je hem giet, maar als het frame lelijk is…![]()
Trainingsjasjes van Adidas, met hoge kraag en dikke bies op de taille, zijn wel mooi. Gister nog een leren en spijkerstof versie in handen gehad.
Nee, de gewone grote Adidas winkel in de Kalverstraat.quote:
Heb je hem ook gekocht? Of hadden ze hem niet in XL?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit in welke kleur je hem giet, maar als het frame lelijk is…![]()
Trainingsjasjes van Adidas, met hoge kraag en dikke bies op de taille, zijn wel mooi. Gister nog een leren en spijkerstof versie in handen gehad.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je hem ook gekocht? Of hadden ze hem niet in XL?
@onlogisch stapt nu in de auto naar de Hornbach voor een hamer voor z'n tweede linkerhand.quote:'Huishoudens merken piek in prijsstijging door oorlog pas over 21 maanden'
Als de oorlog in het Midden-Oosten voortduurt, zullen huishoudens flink worden geraakt, en niet alleen aan de pomp. Ook kleding, gereedschap en eten worden op termijn duurder, hebben economen van de Rabobank berekend.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met maat XL koop je geen jasjes met taille denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
@GurneyIsBestOke is er niet dus je mag gewoon vertellen dat je je fluoriserende legging draagtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik doe mijn hardlooprondje ook regelmatig in een voetbalshirtje van Adidas.
Nu sta ik al helemaal voor lul hier.
wtfquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:onlogisch stond misschien heel toevallig chuck norris op je lijstje
Achquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wowquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hier schrik ik echt van.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:48 schreef GGMM het volgende:
Als de servers in 010 komen te staan kom ik hier niet meer.
Godver. Toch gelachen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:10 schreef Makamba_ het volgende:
80 uur per week bizarre babes genereren vanuit het Nederlands cultureel erfgoed
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:48 schreef GGMM het volgende:
Als de servers in 010 komen te staan kom ik hier niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |