maatquote:Op maandag 23 maart 2026 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een maaltijdsalade met zalm doe vandaag.
Mocht dat veranderden dan maat ik het nog wel even weten.
maatquote:Op maandag 23 maart 2026 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een maaltijdsalade met zalm doe vandaag.
Mocht dat veranderden dan maat ik het nog wel even weten.
veranderden moest ook veranderen zijnquote:
5D chessquote:Op maandag 23 maart 2026 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
veranderden moest ook veranderen zijn
Dat had je niet gezien he
Wollah ik vreemdeling zijn. Jij geen respect heb? Racist.quote:
Maar even toch? Of nemen we afscheid van elkaar voor een week?quote:
Dat was al bekend.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan wil ik jullie nog maar even vertellen dat ik naar Nederland - Japan ga in dat enge Amerika van meneer Donald.
Het was eerst nog een beetje onder voorbehoud omdat ik nog een beetje twijfelde.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was al bekend.
En je gaat samen met @:scrummie
Graag vlag mee met viesdik.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was eerst nog een beetje onder voorbehoud omdat ik nog een beetje twijfelde.
Zojuist 800 eurootjes gedokt voor een vliegticket dus nu is er GEEN weg meer terug.
Hoed met wortelen?quote:Op maandag 23 maart 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was eerst nog een beetje onder voorbehoud omdat ik nog een beetje twijfelde.
Zojuist 800 eurootjes gedokt voor een vliegticket dus nu is er GEEN weg meer terug.
Is je social media toonbaar?quote:Op maandag 23 maart 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan wil ik jullie nog maar even vertellen dat ik naar Nederland - Japan ga in dat enge Amerika van meneer Donald.
Veel plezierquote:Op maandag 23 maart 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Akkoordquote:Op maandag 23 maart 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind social media eng.
U.S. Customs and Border Protection: Hold my beerquote:Op maandag 23 maart 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ICE goden binnenkort.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 02:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
U.S. Customs and Border Protection: Hold my beer
@ChevyCapricequote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:46 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1739 4/6
⬛⬛⬛🟩🟨
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1535 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛🟨
🟩🟨🟨🟩🟨⬛
⬛⬛🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:vino_tinto
Goedemorgen
Klopt maat. Ik kwam alleen maar om sensatie te schoppenquote:Op maandag 23 maart 2026 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
veranderden moest ook veranderen zijn
Dat had je niet gezien he
Als Chevy graag een mention wil kan hij dat vast zelf zeggen. Daar heeft hij jou niet voor nodigquote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:03 schreef Hetekip het volgende:
[..]
@:chevycaprice
De beste moet je niet vergeten
user @DombohetOlifantje1 doet er goed aan alvast na te denken bij welke prison gang hij wil aansluiten.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 02:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ter illustratie:quote:Op dinsdag 24 maart 2026 02:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vlag met VBL On Tour er opquote:
Kijken naar geurenquote:Friesland legt geurerfgoed vast: 'Mensen kijken vaak niet naar geuren'
De zilte zeelucht van de Wadden of de weeïge walm van de stjonkfabryk. Zoet suikerbrood, een kruidige berenburg, het anijs van een dúmke. Plattelandsgeuren als het jarjen van mest of het drekslootje bij het fierljeppen. In Friesland begint vandaag onder de naam Een Neus voor Erfgoed een zoektocht naar het geurerfgoed van de provincie.
"Het is nog een vrij nieuw idee om over geuren als erfgoed na te denken", zegt onderzoeksleider Inger Leemans, hoogleraar cultuurgeschiedenis aan de VU. "Mensen kijken niet vaak naar geuren, maar wij proberen uit te leggen dat die belangrijk zijn voor het dagelijks leven, voor je identiteitsvorming. Daar zijn we ons niet genoeg van bewust."
Ik ontvang graag wat advies.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
user @:Dombohetolifantje1 doet er goed aan alvast na te denken bij welke prison gang hij wil aansluiten.
Als Chevy niet wil dat ik hem mention dat jij hem moet mentionen kan hij dat vast zelf zeggen. Daar heeft hij jou niet voor nodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Chevy graag een mention wil kan hij dat vast zelf zeggen. Daar heeft hij jou niet voor nodig
Kip.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een visje.
Je bent een walgelijk varkenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:13 schreef Hetekip het volgende:
Stokbrood met twee vegetarische namaakkipschnitzel.
En een bakje mora sate voor in de microgolf.
Misschien nog ijs na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |