Een collega had de werkplek naast hem vrij gehouden voor een andere collega. Ik had zoiets van ik neem die werkplek in. Dan had die collega, maar eerder op kantoor moeten zijn. Ik zei dat ik alleen in de ochtend aanwezig was.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier heeft iedereen gewoon een vaste flexplek.
Lekker cru op de dag dat mijn vader is overleden. Ook al is dat lang geleden.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:57 schreef Strani het volgende:
Het is hier vandaag vaderdag. Mocht iemand hier zin hebben om iets met die informatie te doen.
Als je een vierdaagse werkweek hebt of een thuiswerkdag moet kiezen, zijn dinsdag of donderdag ook vrij onlogisch om thuis te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:05 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij had ooit Lubach een item gemaakt over dat op de dinsdag en donderdag het drukst is op de weg. Daar is helaas niets van gelogen
Ik heb van dit seizoen ook nog geen seconde gezien. En ik heb ook niet het idee dat ik iets belangrijks mis.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk het eerlijk gezegd helemaal niet
Ik werk bijna altijd op dinsdag en donderdag thuis, dus aan mij ligt het niet.quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je een vierdaagse werkweek hebt of een thuiswerkdag moet kiezen, zijn dinsdag of donderdag ook vrij onlogisch om thuis te zijn.
Ik heb mensen al zover gekregen dat ze niet op mijn plek mogen zittenquote:Op donderdag 19 maart 2026 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier heeft iedereen gewoon een vaste flexplek.
Oh, ja dat is wel slechte timing. Gelukkig maar dan dat het in Nederland op een andere dag is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker cru op de dag dat mijn vader is overleden. Ook al is dat lang geleden.
Ja ditquote:Op donderdag 19 maart 2026 10:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een collega had de werkplek naast hem vrij gehouden voor een andere collega. Ik had zoiets van ik neem die werkplek in. Dan had die collega, maar eerder op kantoor moeten zijn. Ik zei dat ik alleen in de ochtend aanwezig was.
Ik heb ook vaak de pech dat ik te laat ben en dat ik niet gelijk bij mijn directe collega's kan zitten.
Zonde van het papier.quote:
quote:
Wat is dit?quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:37 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive en anderen als ze mee willen doen. Invite link voor de ESPN March Madness bracket:
https://fantasy.espn.com/(...)cb-adda-ba2b04504a76
Password: duncanlaurence
Amerikaanse college basketball, het is daar een beetje een culturele traditie dat mensen een voorspelling maken van het jaarlijkse eindtoernooi met 64 ploegen. Leuk om te doenquote:
Bij dezen meld ik mij af om hieraan mee te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Amerikaanse college basketball, het is daar een beetje een culturele traditie dat mensen een voorspelling maken van het jaarlijkse eindtoernooi met 64 ploegen. Leuk om te doen
Soort poule dus.quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Amerikaanse college basketball, het is daar een beetje een culturele traditie dat mensen een voorspelling maken van het jaarlijkse eindtoernooi met 64 ploegen. Leuk om te doen
Verstandig, wat mij betreft doen we het in het vervolg altijd allemaal zo, vooral voor partijen als PVV of FVDquote:
Preciesquote:
Die eerste heb ik ook op mijn lijstquote:Op donderdag 19 maart 2026 08:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Octopath Traveler 1 & 2
Concordia The digital edition
Chrono Cross: The Radiacal Dreamer edition
Ging het goed?quote:Op donderdag 19 maart 2026 06:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Gisterenavond een pubquiz gedaan.
Super! ik zit erinquote:Op donderdag 19 maart 2026 11:37 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive en anderen als ze mee willen doen. Invite link voor de ESPN March Madness bracket:
https://fantasy.espn.com/(...)cb-adda-ba2b04504a76
Password: duncanlaurence
Waarom? Je hoeft er geen verstand van te hebben, want top 3 gaat gewoon lukken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij dezen meld ik mij af om hieraan mee te doen.
7de geworden van de 13 teams.quote:
Netjes!quote:
Ik heb niks met sporten die ze in de VS leuk vinden.quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Je hoeft er geen verstand van te hebben, want top 3 gaat gewoon lukken.
@:H_T, doe je ook mee?
Dat hangt er voor mij van af wat de tandarts gaat zeggen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga het gewoon vragen: Is er animo om zaterdagavond een oude/recente ESF editie terug te kijken en het retro topic een schop te geven?
Werkt jouw tandarts op zaterdag?quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hangt er voor mij van af wat de tandarts gaat zeggen.
Best een kans dat hij een kies gaat trekken en dan weet ik niet of ik zin heb in zoiets.
Scooters? En hoe ging het?quote:Op donderdag 19 maart 2026 06:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Gisterenavond een pubquiz gedaan.
quote:
En als je de lijst omdraait nog steedsquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
7de van de 13 teams die meededen.
Dat klinkt alsof iedereen die uit de pas loopt de gemeente moet verlaten.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:56 schreef Arizona het volgende:
Ik vind de slogan van de wappiepartij die gewonnen heeft zo angstaanjagend.
" Grip op 'insert Ari's woonplaats'"
Ik sowieso het idee dat veel mensen op partijen stemmen omdat ze dingen willen waar de gemeente helemaal niet over gaat.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof iedereen die uit de pas loopt de gemeente moet verlaten.
Hier is een nieuwe lokale partij ineens de grootste geworden. Maar de oprichtster van die partij heeft nogal een roerig verleden.
Afgesplitst van de VVD en een eigen partij begonnen. Daarna toch weer aangesloten bij een andere lokale partij en nu weer met haar eigen partij de verkiezingen in.
En ook zonder verkiezingsprogramma maar met een 10 punten plan. En over één van die 10 punten gaat de gemeente helemaal niet maar de provincie.
Hier heeft de FVD een aantal zetels gepaktquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:56 schreef Arizona het volgende:
Ik vind de slogan van de wappiepartij die gewonnen heeft zo angstaanjagend.
" Grip op 'insert Ari's woonplaats'"
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ze hier allebei meededen. FVD + 3 (van 0) en PVV van 2 naar 3.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier heeft de FVD een aantal zetels gepakt. Maar ik denk eigenlijk dat het komt omdat de PVV hier niet meedoet. Anders was die wel de grootste geweest.
Dus Retefijn met Redefine heeft opnieuw de kiesdrempel niet gehaald?quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:43 schreef Redefine het volgende:
In mijn gemeente doen gelukkig zowel PVV als FvD niet mee. Overigens in zijn geheel geen controversiële partijen. Of de tweede, kleinere, lokale partij zou dat moeten zijn.
Jawel, 100% van de stemmenquote:Op donderdag 19 maart 2026 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus Retefijn met Redefine heeft opnieuw de kiesdrempel niet gehaald?
hier is de PVV de grootste gewordenquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:43 schreef Redefine het volgende:
In mijn gemeente doen gelukkig zowel PVV als FvD niet mee. Overigens in zijn geheel geen controversiële partijen. Of de tweede, kleinere, lokale partij zou dat moeten zijn.
Zeker omdat hier Nederland, Spanje, IJsland, Ierland en Slovenië wel gewoon meedoen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Er komen gouden tijden aan dan voor jouw gemeente
Ja, is echt heel prettig.quote:
Dank je wel. Wortelkanaalbehandeling heb ik ook nooit gehad, dus heb niet echt een vergelijk, maar korter is beter imo.quote:In ieder geval sterkte
Ik vond een kies trekken eigenlijk nog wel meevallen. Minder rot dan een wortelkanaalbehandeling. Het duurt veel korter ook![]()
Hopelijk helpt dit
Die hebben nog niet door dat die partij niet meer meedoet.quote:Op donderdag 19 maart 2026 23:15 schreef Koen66 het volgende:
ik zie dat er zelfs 366 Zoetermeerders op de NSC gestemd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |