RIP vaccinatiesquote:Op donderdag 19 maart 2026 07:49 schreef Arizona het volgende:
De wappiepartij heeft enorm gewonnen hier![]()
Wat valt me dat tegen.
Welke?quote:
Octopath Traveler 1 & 2quote:
Voor je JRPG fixquote:Op donderdag 19 maart 2026 08:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Octopath Traveler 1 & 2
Concordia The digital edition
Chrono Cross: The Radiacal Dreamer edition
Behalve Concordia, want dat is een bordspel.quote:
Ik 200+quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb 173 games in mijn steam library
Ja, mij ook.quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:49 schreef Arizona het volgende:
De wappiepartij heeft enorm gewonnen hier![]()
Wat valt me dat tegen.
Succes!quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag naar het ziekenhuis in een dorp verderop om bloed te prikken.
Jij ook succes.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Succes!
Ik zo naar de fysio.
Hoe kan ik dat zien.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb 173 games in mijn steam library
Bijna 8% hier voor de FVD. Gelukkig PVDA/GL de grootste, maar die hebben wel flink verloren.quote:
In je steam library dan aan de linkerkant boveaan de lijst met games. (Desktop app)quote:
Oh ja. Ik ben nu op kantoor, dus kan dat niet zien dan. Heb wel de app op mijn telefoon staan.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In je steam library dan aan de linkerkant boveaan de lijst met games. (Desktop app)
Hier deed FvD niet mee. PvdA nog wel de grootste, wel 1 zetel ingeleverd.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bijna 8% hier voor de FVD. Gelukkig PVDA/GL de grootste, maar die hebben wel flink verloren.
Bij je profiel op de mobiele app.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Ik ben nu op kantoor, dus kan dat niet zien dan. Heb wel de app op mijn telefoon staan.
301quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij je profiel op de mobiele app.
Dan ben ik een zuinige koper of ik koop games die lang duren om uit te spelen.quote:
128.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij je profiel op de mobiele app.
Combi denk ik. Ik heb best wat indiegames ook.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben ik een zuinige koper of ik koop games die lang duren om uit te spelen.
Dat deed ik heel goedquote:Op donderdag 19 maart 2026 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet meer raggen tussen mijn tanden van de mondhygiëniste.
Of dit. Heb enkele EA games dacht ik. Gravelord is er eentje van.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Staan ook nog genoeg games in die EA waren en al lang niet gespeeld heb. Daarvan zou ik ook weer eens moeten kijken hoe die er nu voor staan.
Ik heb vaak geen zin om extra keer in te loggen Origin.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Staan ook nog genoeg games in die EA waren en al lang niet gespeeld heb. Daarvan zou ik ook weer eens moeten kijken hoe die er nu voor staan.
Jij... hebt... Origin...?quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vaak geen zin om extra keer in te loggen Origin.
Ik heb sims 4 lang niet meer gespeeld. The sims 1 en 2 legacy zijn van erbamelijke kwaliteit dat ik ze niet durf te kopen.
Op Origin heb ik ook nog een paar games ja, maar dit speel ik al helemaal nooit meer. Waaronder Sims 4.quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vaak geen zin om extra keer in te loggen Origin.
Ik heb sims 4 lang niet meer gespeeld. The sims 1 en 2 legacy zijn van erbamelijke kwaliteit dat ik ze niet durf te kopen.
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:05 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij had ooit Lubach een item gemaakt over dat op de dinsdag en donderdag het drukst is op de weg. Daar is helaas niets van gelogen
Dat wist ik allang. Daarbij hoefde Lubach echt niet een speciaal item voor te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:05 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij had ooit Lubach een item gemaakt over dat op de dinsdag en donderdag het drukst is op de weg. Daar is helaas niets van gelogen
Hij moet zijn programma toch dagelijks vullen met iets.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wist ik allang. Daarbij hoefde Lubach echt niet een speciaal item voor te maken.
"Hoe vul ik mijn programma - les 1"quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij moet zijn programma toch dagelijks vullen met iets.
Dat kan je ook aan chatgpt vragenquote:Op donderdag 19 maart 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hoe vul ik mijn programma - les 1"
Zou me niets verbazen als ie dat ook doetquote:Op donderdag 19 maart 2026 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kan je ook aan chatgpt vragen
Eigenlijk toen ik dat item zag viel het mij pas echt opquote:Op donderdag 19 maart 2026 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wist ik allang. Daarbij hoefde Lubach echt niet een speciaal item voor te maken.
Op dinsdag en donderdag de weg op gaan na half 7 's ochtends of na half 4 's middags is niet slim.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eigenlijk toen ik dat item zag viel het mij pas echt op![]()
Vooral op de donderdag is hier extreem.
Toen hij bij de NPO zat was het nog erger met z'n 'nou is het afgelopen' rubriek wat weinig inhoud en erg eenzijdig was.quote:Op donderdag 19 maart 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hoe vul ik mijn programma - les 1"
Ik kijk het eerlijk gezegd helemaal nietquote:Op donderdag 19 maart 2026 10:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toen hij bij de NPO zat was het nog erger met z'n 'nou is het afgelopen' rubriek wat weinig inhoud en erg eenzijdig was.
Eigenlijk heb ik van dit seizoen nog weinig tot niets gezien.
Toen het van wekelijks naar dagelijks ging, ben ik afgehaakt. Af en toe zie ik nog wel items via youtube.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toen hij bij de NPO zat was het nog erger met z'n 'nou is het afgelopen' rubriek wat weinig inhoud en erg eenzijdig was.
Eigenlijk heb ik van dit seizoen nog weinig tot niets gezien.
Ik wel.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk het eerlijk gezegd helemaal niet
Er zitten af en toe goede items tussen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen het van wekelijks naar dagelijks ging, ben ik afgehaakt. Af en toe zie ik nog wel items via youtube.
Ja, hier is het ook altijd te zien in de kantine op werkquote:Op donderdag 19 maart 2026 10:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eigenlijk toen ik dat item zag viel het mij pas echt op![]()
Vooral op de donderdag is hier extreem.
De kantine wordt leeg gegeten?quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, hier is het ook altijd te zien in de kantine op werk
Staat er een file voor de koffiezetapparaat?quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, hier is het ook altijd te zien in de kantine op werk
Op dinsdag en donderdag wel jaquote:
Zo ongeveerquote:Op donderdag 19 maart 2026 10:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Staat er een file voor de koffiezetapparaat?
Hier heeft iedereen gewoon een vaste flexplek.quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo ongeveer![]()
Of dat je geen werkplek meer kunt vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |