Oh, maar in Twente hebben ze toch ook wel wortels?quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Omdat daar een deel van mijn wortels liggen natuurlijk!
Dokkum
Dat klopt, daar liggen mijn andere wortelsquote:Op woensdag 18 maart 2026 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, maar in Twente hebben ze toch ook wel wortels?
Ja maar daar kunnen ze dan weer niet stemmen. Althans dat denk ik?quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, maar in Twente hebben ze toch ook wel wortels?
Wortels zullen wel Code Oranje stemmen denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen ze dan weer niet stemmen. Althans dat denk ik?
Wellus, ik heb het hokje van mijn keuze heel mooi omcirkeld!quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen ze dan weer niet stemmen. Althans dat denk ik?
Oh ja wacht jullie hebben natuurlijk van die nepstemhokjes om de mensen rustig te houden.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wellus, ik heb het hokje van mijn keuze heel mooi omcirkeld!
CHA.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:28 schreef zorro28 het volgende:
Op Schier alle drie de partijen even veel zetels
Omdat Wim-Lex daar binnenkort gaat pilsen.quote:
Wybren van Haga is er populair, opmerkelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Omdat Wim-Lex daar binnenkort gaat pilsen.
quote:Het wereldberoemde aapje Punch lijkt een vriendinnetje te hebben. Hij wordt meermaals gespot met het 5 jaar oude vrouwtje, Momo-Chan. De twee kunnen het duidelijk heel goed vinden met elkaar.
Dat is wel bijzonder ja.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wybren van Haga is er populair, opmerkelijk.
Lachen is gezondquote:Op woensdag 18 maart 2026 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moest hierom echt hard lachen maar dat kan eigenlijk niet
Daarna dat je ei en ij hetzelfde uitspreekt in eiken en ijken, maar dat je lijk anders uitspreekt dan het laatste deel van gewoonlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |