Zeker. 2026 model. Prachtig ding.quote:
2 stopper denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:12 schreef Perox het volgende:
Gaan ze nog een tweede stop maken of is het gewoon een 1 stopper?
Ik ook hij zit er beter bij dan ik dacht.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik had wel verwacht dat Leclerc een stuk sneller zou zijn dan Hamilton.
Iets om naar uit te kijken voor als die zenuw normaal gaat doenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. 2026 model. Prachtig ding.
Nou turbo erop en 250 op het achterwiel dan maarquote:Op zondag 15 maart 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:pmponer nee, dat is heiligschennis.
zit al 5 rondes op +-2,5 secquote:
Iddquote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Iets om naar uit te kijken voor als die zenuw normaal gaat doen
Thanks!quote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou turbo erop en 250 op het achterwiel dan maar
Maar mooi ding idd, ik hoop dat je er weer snel op kan rijden.
Goed verhaalquote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat viaplay-commentaar ook....
"Hamilton ziet er nu uit als Hamilton, en daar moet Leclerc mee dealen".
Ja, jahoor.
die fappen al jaren op HAMquote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat viaplay-commentaar ook....
"Hamilton ziet er nu uit als Hamilton, en daar moet Leclerc mee dealen".
Ja, jahoor.
Die hebben nog F1 trauma's van hun periode in F1 in de 2000's.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef xzaz het volgende:
Waarom doet Toyota niet mee? Die maken goede hybride.
Of de BMW M12, 1400pk uit een 1,5L blokquote:Op zondag 15 maart 2026 09:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik stel voor dat we die maand in april gebruiken om alle teams te voorzien van badge-loze Cosworth ED4 3.0 V8's uit 1997. Iedereen krijgt 4 weken de tijd om 'm in het chassis te schroeven en in mei zien we het resultaat.
Ja volgens mij ookquote:Op zondag 15 maart 2026 09:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Melroy zegt constant dat degene met het recht op overtake meer energie mag terugwinnen terwijl het toch puur gaat om deployment?
Terugwinnen betekent eigenlijk harvesten lijkt mij
Die doen mee, maar niet als fabrikant. Gazoo Racing is Toyota's race department en die werken samen met Haasquote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef xzaz het volgende:
Een merk als Toyota zou zeker welkom zijn in de F1.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef xzaz het volgende:
Lekker knikkeren.quote:
Ze tonen het intervalquote:Op zondag 15 maart 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
Durven ze bij de FIA niet meer neer te zetten wie er op +1lap staat?
Zeg.quote:
Het moment dat Mercedes die starts onder knie krijgt zijn ze echt weg om niet meer teruggevonden te worden.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:15 schreef theguyver het volgende:
Bij de pre show zei men dat Russel wel een comeptitie zou krijgen van Kimi geen andere competitie alsof merc al kampioen was, kijkt naar tijden +-15 sec verschil met ferrari..
JUP!
Ja dan lijkt het niet zo erg ...quote:
Dat zijn lichtjarenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:16 schreef Mothzor het volgende:
Die verschillen, zelfs met een sc.
Mercedes
20s gap
Ferrari
20s gap
De rest
Volgens mij klopt het wel wat hij zegt.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Melroy zegt constant dat degene met het recht op overtake meer energie mag terugwinnen terwijl het toch puur gaat om deployment?
Terugwinnen betekent eigenlijk harvesten lijkt mij
marble maniaquote:
En Ferrari vervolgens 20 seconden voorsprong op de rest.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:15 schreef theguyver het volgende:
Bij de pre show zei men dat Russel wel een comeptitie zou krijgen van Kimi geen andere competitie alsof merc al kampioen was, kijkt naar tijden +-15 sec verschil met ferrari..
JUP!
Ik vraag me toch af wat andere teams 2 jaar lang hebben gedaan...quote:Op zondag 15 maart 2026 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het moment dat Mercedes die starts onder knie krijgt zijn ze echt weg om niet meer teruggevonden te worden.
Ja maar daar hoeven ze niet op te focusen, zolang je maar op elk recht stuk 0.3-0.8 wint op de rest is het prima, dan wordt er namelijk "gevochten om positie"quote:Op zondag 15 maart 2026 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het moment dat Mercedes die starts onder knie krijgt zijn ze echt weg om niet meer teruggevonden te worden.
Snel even leentjebuur spelen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:17 schreef greysbones het volgende:
Racing bulls heeft de degradatie wel onder controle?
Dan weet je hoe ver merc boven de rest uit steektquote:Op zondag 15 maart 2026 09:17 schreef LTVDK het volgende:
Ferrari verliest inmiddels al bijna een seconde per ronde
Het feit het zo onduidelijk is zegt genoeg over de staat van de sport.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:17 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het wel wat hij zegt.
Meer regeneratie binnen 1 seconden is de "overtake" mode.
En dan boost is nog iets anders.
Je zou haast denken dat ze instructies van de FIA hebben gehad om de start wat te verneuken zodat het nog een 'strijd' lijktquote:Op zondag 15 maart 2026 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die rijden zoveel mogelijk op hard al het hele weekend. Meer data op die band verzameld?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:17 schreef greysbones het volgende:
Racing bulls heeft de degradatie wel onder controle?
Dat zou ik toch eens adviseren om de doorkomst van ronde 1 en de doorkomst van straks naast elkaar te leggen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:19 schreef Mothzor het volgende:
En weer zo’n zaadloze 1 stop race…
Fix dat nou eens…races zijn daardoor al direct bepaald bij de start…
Denk dat Mercedes altijd wel 1 en 2 was geëindigd.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:19 schreef Mothzor het volgende:
En weer zo’n zaadloze 1 stop race…
Fix dat nou eens…races zijn daardoor al direct bepaald bij de start…
Die memo heeft Max dan te persoonlijk genomen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze instructies van de FIA hebben gehad om de start wat te verneuken zodat het nog een 'strijd' lijkt
zie het al voor me cybertruckF1quote:
Ja ik was te vroeg.quote:
Echt?quote:
Ja, scherm viel uit, dus electronica.quote:
geenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoeveel viaplay kijkers zetten hun tv uit?
quote:
De stroom stroomt leeg.quote:
Alle vier.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Niet eens onterechtquote:Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jaquote:Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je verwart het met Sky sports.quote:
Iets doet het niet meer in ieder gevalquote:
quote:Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jijquote:Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
gaat over Batt en die worden allemaal gecensureerdquote:Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen toeval dat we geen enkele boardradio hebben gehoord van Max denk ik.
Tv opladen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Regende het vorig jaar?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
De snelste ronde van dit jaar is sneller dan de snelste ronde van vorig jaar ...
Was het vorig jaar niet vochtig?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
De snelste ronde van dit jaar is sneller dan de snelste ronde van vorig jaar ...
Ik gun het Kimi wel.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:23 schreef Zorro het volgende:
Zoals het er nu voorstaat is het echt het meest verschrikkelijke podium wat mogelijk is.
2 Mercedessen en Hamilton
Kimi gun ik zijn win nog welquote:Op zondag 15 maart 2026 09:23 schreef Zorro het volgende:
Zoals het er nu voorstaat is het echt het meest verschrikkelijke podium wat mogelijk is.
Rus had nog 1 gekundquote:Op zondag 15 maart 2026 09:23 schreef Zorro het volgende:
Enige lichtpuntje hier jaquote:
De Holmatro?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:24 schreef greysbones het volgende:
Bij ocon hebben ze de betonschaar erbij gepakt
Och jeetje.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:23 schreef Zorro het volgende:
Want?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:25 schreef Rnie het volgende:
Laten we eerlijk wezen...Red Bull is fucking smerig.
Dat betwist ik ook nietquote:Op zondag 15 maart 2026 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 hebben toch echt actie op de baan gezien.
Is wel gaaf dat Ferrari weer meedoet na bijna 20 jaar.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:23 schreef Zorro het volgende:
Daarom zou je nu verwachten dat het wel mee zou vallen.quote:
Oude tijden herleven met het Italiaanse/Duitse volkslied.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ook. Kampioenschap is nog niet per se automatisch voor George.
Ja, en dan had je nog Spa in de regen (1998). Of Monaco in de regen (1996, Panis)quote:
al die energiedrink is niet te zuipenquote:
Die doen niet mee.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is wel gaaf dat Ferrari weer meedoet na bijna 20 jaar.
Mee doet voor het podium ja.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
'Meedoet'quote:Op zondag 15 maart 2026 09:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maar toen was er nog geen AIquote:
Ach Kimi eerste vind ik dan wel weer leuk.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:23 schreef Zorro het volgende:
Niet dat ik vaak energy drinks nuttig maar heb dan liever Monster Energy. Alleen jammer dat die bijna alleen maar te krijgen is in van die achterlijke grote blikken.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:25 schreef Rnie het volgende:
Laten we eerlijk wezen...Red Bull is fucking smerig.
Heb het nog nooit op en was ook niet van plan er mee te beginnenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
al die energiedrink is niet te zuipen
en ook nog eens de grootste troep
De kruimels oprapen achter Mercedes is geen meedoenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
2022 beldequote:Op zondag 15 maart 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kruimels oprapen achter Mercedes is geen meedoen
"Doe maar een wagentje"quote:Op zondag 15 maart 2026 09:28 schreef xzaz het volgende:
Welke prompt zou RB gebruikt hebben om deze wagen te ontwerpen?
it aint over tillquote:Op zondag 15 maart 2026 09:28 schreef Peterselieman het volgende:
#44 gaat straks zijn eerste podium in een hoofdrace voor Ferrari pakken. Hiermee komt een eind aan een bizarre statistiek, want hij heeft de meeste races ooit nodig gehad om met een Ferrari een podium te pakken
hopen op een plofje?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Linksvoor ziet er ook niet al te best uit
Zonde.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Uitgevallen door een probleem in het koelsysteem
Paintquote:Op zondag 15 maart 2026 09:28 schreef xzaz het volgende:
Welke prompt zou RB gebruikt hebben om deze wagen te ontwerpen?
Ik ben omstreeks ronde 27 afgehaakt.quote:
Vanmiddag 16.30 uur is er weer een IndyCar racequote:Op zondag 15 maart 2026 09:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik ben omstreeks ronde 27 afgehaakt.
De twee ferrari's die elkaar beurtelings inhalen vanwege een wel of niet gevulde batterij heeft helemaal niks meer met autosport te maken.
En dan ook nog de twee idioten die het nederlandse commentaar op f1tv verzorgen die ons met infantiel gebler proberen wijs te maken dat we naar geweldig racen zitten te kijekn. Brrrrrrr.
Ik ga de indycar kalender opsnorren en me daar op richten. Vond dat vroeger geen serieus racen omdat er voor elke scheet een neutralisatie werd toegepast maar de F1 is inmiddels nog veel kunstmatiger geworden.
Eind van de maand loopt mijn F1 abbo af ik gab dit ook nietb meer verlengen en ik kijk wel beetje via YT live streams...quote:Op zondag 15 maart 2026 09:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
De twee ferrari's die elkaar beurtelings inhalen vanwege een wel of niet gevulde batterij heeft helemaal niks meer met autosport te maken.
En dan ook nog de twee idioten die het nederlandse commentaar op f1tv verzorgen die ons met infantiel gebler proberen wijs te maken dat we naar geweldig racen zitten te kijekn. Brrrrrrr.
Ik ga de indycar kalender opsnorren en me daar op richten. Vond dat vroeger geen serieus racen omdat er voor elke scheet een neutralisatie werd toegepast maar de F1 is inmiddels nog veel kunstmatiger geworden.
Indycars is al begonnen. Maar vanavond racen ze op Arlington.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dan alquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vanmiddag 16.30 uur is er weer een IndyCar race
Je hebt allen zo weinig aan een pleister op een botbreukquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hadjar is de pleister op de wond.
mooi gevondenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt allen zo weinig aan een pleister op een botbreuk
16.30 uur alquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indycars is al begonnen. Maar vanavond racen ze op Arlington.
Dat is waarquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt allen zo weinig aan een pleister op een botbreuk
Vooralsnog zit het zusterteam ervóór..quote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hadjar is de pleister op de wond.
Waar te zien?quote:
Race is een uur vervroegd zag ik gisterquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan al![]()
Goed dat je het zegt anders was ik te laat gaan kijken wanneer het begint
Ziggo.quote:
SPT / [IndyCar] #110 Laatste wedstrijd van het seizoenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
Killmi?quote:
I know. Start om 17:00 uur.quote:
Waver, F.quote:
Die staat er voor de sier. Vaak zijn er 2 die met de vlag zwaaienquote:
Slim, voor je het weet wordt er te vroeg afgevlagdquote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die staat er voor de sier. Vaak zijn er 2 die met de vlag zwaaien
Heeft wel een lamme arm tegen de tijd dat P3 over de finish isquote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Daar heb je dan dik voor betaald om daar te mogen staan.
quote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft wel een lamme arm tegen de tijd dat P3 over de finish is
Lammezwaaiquote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft wel een lamme arm tegen de tijd dat P3 over de finish is
Dat is een keer wel een probleem geweest jaquote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Slim, voor je het weet wordt er te vroeg afgevlagd
Die zit in z'n hoofd allang op de Nordschleifequote:Op zondag 15 maart 2026 09:33 schreef Amp43 het volgende:
Dit wordt niets dit jaar voor max als ik hem was zou ik nu stoppen
quote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Daar heb je dan dik voor betaald om daar te mogen staan je dan flink voor ingelikt bij de partijbonzen.
Neuh.quote:
de zon schijntquote:Op zondag 15 maart 2026 09:36 schreef Questular het volgende:
Snoozefest, laten we hopen dat onze zondag voor de rest wat leuker gaat zijn.
Dat zijn ook wel ontzettend gewaagde voorspellingen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:37 schreef theguyver het volgende:
mijn voorspelling was kimi 1 russel 2 en leclerc 3 .. zat aardig goed!
Hangt er van af hoe graag je het kunstmatige gevecht van Ferrari wil zien en het F3 racen tussen Haas, Alpine en Verstappen.quote:
Hooguit eentje.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2026 09:38 schreef Perox het volgende:
Nou hier hoef ik verder geen post race van te zien ook. Blij dat het over is. Tot de volgende!
Dit was bijna net zo erg als Zack.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"HERE COMES THE THE HISTORY BOY!"
Fuck me sideways...
Hoeft ie niet 'leuk' te doen richting Russellquote:Op zondag 15 maart 2026 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toto nog nooit zo blij gezien.
Toto hoopt zelf misschien ook liever dat Antonelli kampioen wordt dan die kwal van een Russell.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toto nog nooit zo blij gezien.
Riskant wel om deze race vanuit bed te kijken, voor je het weet lig je weer te pittenquote:
Zak Hooi is dit weekend bij de IndyCarquote:
Max natuurlijk, Barcelonaquote:
Du du du duquote:
Meer dan 900 pk?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:40 schreef Mano_ het volgende:
Zo maar even een rondje rijden om deze 'race' te compenseren. In m'n auto die meer vermogen heeft dan de motor van de absolute top van de autosportManmanman...
Wat rij je?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:40 schreef Mano_ het volgende:
Zo maar even een rondje rijden om deze 'race' te compenseren. In m'n auto die meer vermogen heeft dan de motor van de absolute top van de autosportManmanman...
Je hebt een Koeningsegg?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:40 schreef Mano_ het volgende:
Dat is dan nog steeds ruim 450 pk.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De motor he, zonder accu (zoals de helft van de race)
Neuh totaal niet..quote:Op zondag 15 maart 2026 09:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel ontzettend gewaagde voorspellingen.
Knap.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:45 schreef LTVDK het volgende:
De Cadillacs zijn in ieder geval beiden gefinisht vandaag
Correctquote:
'Vechten'quote:Op zondag 15 maart 2026 09:45 schreef theguyver het volgende:
bij de rest Aston en Cadilac die vechten om de laaste plaats
Emoties horen erbij.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:46 schreef PzKpfw het volgende:
Ik had verwacht dat ie een nuchterder persoon zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |