Ik vraag me toch af wat andere teams 2 jaar lang hebben gedaan...quote:Op zondag 15 maart 2026 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het moment dat Mercedes die starts onder knie krijgt zijn ze echt weg om niet meer teruggevonden te worden.
Ja maar daar hoeven ze niet op te focusen, zolang je maar op elk recht stuk 0.3-0.8 wint op de rest is het prima, dan wordt er namelijk "gevochten om positie"quote:Op zondag 15 maart 2026 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het moment dat Mercedes die starts onder knie krijgt zijn ze echt weg om niet meer teruggevonden te worden.
Snel even leentjebuur spelen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:17 schreef greysbones het volgende:
Racing bulls heeft de degradatie wel onder controle?
Dan weet je hoe ver merc boven de rest uit steektquote:Op zondag 15 maart 2026 09:17 schreef LTVDK het volgende:
Ferrari verliest inmiddels al bijna een seconde per ronde
Het feit het zo onduidelijk is zegt genoeg over de staat van de sport.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:17 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het wel wat hij zegt.
Meer regeneratie binnen 1 seconden is de "overtake" mode.
En dan boost is nog iets anders.
Je zou haast denken dat ze instructies van de FIA hebben gehad om de start wat te verneuken zodat het nog een 'strijd' lijktquote:Op zondag 15 maart 2026 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die rijden zoveel mogelijk op hard al het hele weekend. Meer data op die band verzameld?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:17 schreef greysbones het volgende:
Racing bulls heeft de degradatie wel onder controle?
Dat zou ik toch eens adviseren om de doorkomst van ronde 1 en de doorkomst van straks naast elkaar te leggen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:19 schreef Mothzor het volgende:
En weer zo’n zaadloze 1 stop race…
Fix dat nou eens…races zijn daardoor al direct bepaald bij de start…
Denk dat Mercedes altijd wel 1 en 2 was geëindigd.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:19 schreef Mothzor het volgende:
En weer zo’n zaadloze 1 stop race…
Fix dat nou eens…races zijn daardoor al direct bepaald bij de start…
Die memo heeft Max dan te persoonlijk genomen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze instructies van de FIA hebben gehad om de start wat te verneuken zodat het nog een 'strijd' lijkt
zie het al voor me cybertruckF1quote:
Ja ik was te vroeg.quote:
Echt?quote:
Ja, scherm viel uit, dus electronica.quote:
geenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoeveel viaplay kijkers zetten hun tv uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |