Goed verhaalquote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat viaplay-commentaar ook....
"Hamilton ziet er nu uit als Hamilton, en daar moet Leclerc mee dealen".
Ja, jahoor.
die fappen al jaren op HAMquote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat viaplay-commentaar ook....
"Hamilton ziet er nu uit als Hamilton, en daar moet Leclerc mee dealen".
Ja, jahoor.
Die hebben nog F1 trauma's van hun periode in F1 in de 2000's.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef xzaz het volgende:
Waarom doet Toyota niet mee? Die maken goede hybride.
Of de BMW M12, 1400pk uit een 1,5L blokquote:Op zondag 15 maart 2026 09:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik stel voor dat we die maand in april gebruiken om alle teams te voorzien van badge-loze Cosworth ED4 3.0 V8's uit 1997. Iedereen krijgt 4 weken de tijd om 'm in het chassis te schroeven en in mei zien we het resultaat.
Ja volgens mij ookquote:Op zondag 15 maart 2026 09:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Melroy zegt constant dat degene met het recht op overtake meer energie mag terugwinnen terwijl het toch puur gaat om deployment?
Terugwinnen betekent eigenlijk harvesten lijkt mij
Die doen mee, maar niet als fabrikant. Gazoo Racing is Toyota's race department en die werken samen met Haasquote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef xzaz het volgende:
Een merk als Toyota zou zeker welkom zijn in de F1.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:13 schreef xzaz het volgende:
Lekker knikkeren.quote:
Ze tonen het intervalquote:Op zondag 15 maart 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
Durven ze bij de FIA niet meer neer te zetten wie er op +1lap staat?
Zeg.quote:
Het moment dat Mercedes die starts onder knie krijgt zijn ze echt weg om niet meer teruggevonden te worden.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:15 schreef theguyver het volgende:
Bij de pre show zei men dat Russel wel een comeptitie zou krijgen van Kimi geen andere competitie alsof merc al kampioen was, kijkt naar tijden +-15 sec verschil met ferrari..
JUP!
Ja dan lijkt het niet zo erg ...quote:
Dat zijn lichtjarenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:16 schreef Mothzor het volgende:
Die verschillen, zelfs met een sc.
Mercedes
20s gap
Ferrari
20s gap
De rest
Volgens mij klopt het wel wat hij zegt.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Melroy zegt constant dat degene met het recht op overtake meer energie mag terugwinnen terwijl het toch puur gaat om deployment?
Terugwinnen betekent eigenlijk harvesten lijkt mij
marble maniaquote:
En Ferrari vervolgens 20 seconden voorsprong op de rest.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:15 schreef theguyver het volgende:
Bij de pre show zei men dat Russel wel een comeptitie zou krijgen van Kimi geen andere competitie alsof merc al kampioen was, kijkt naar tijden +-15 sec verschil met ferrari..
JUP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |