Maar toen was er nog geen AIquote:
Ach Kimi eerste vind ik dan wel weer leuk.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:23 schreef Zorro het volgende:
Zoals het er nu voorstaat is het echt het meest verschrikkelijke podium wat mogelijk is.
2 Mercedessen en Hamilton
Niet dat ik vaak energy drinks nuttig maar heb dan liever Monster Energy. Alleen jammer dat die bijna alleen maar te krijgen is in van die achterlijke grote blikken.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:25 schreef Rnie het volgende:
Laten we eerlijk wezen...Red Bull is fucking smerig.
Heb het nog nooit op en was ook niet van plan er mee te beginnenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
al die energiedrink is niet te zuipen
en ook nog eens de grootste troep
De kruimels oprapen achter Mercedes is geen meedoenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is wel gaaf dat Ferrari weer meedoet na bijna 20 jaar.
2022 beldequote:Op zondag 15 maart 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kruimels oprapen achter Mercedes is geen meedoen
"Doe maar een wagentje"quote:Op zondag 15 maart 2026 09:28 schreef xzaz het volgende:
Welke prompt zou RB gebruikt hebben om deze wagen te ontwerpen?
it aint over tillquote:Op zondag 15 maart 2026 09:28 schreef Peterselieman het volgende:
#44 gaat straks zijn eerste podium in een hoofdrace voor Ferrari pakken. Hiermee komt een eind aan een bizarre statistiek, want hij heeft de meeste races ooit nodig gehad om met een Ferrari een podium te pakken
hopen op een plofje?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Linksvoor ziet er ook niet al te best uit
Zonde.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Uitgevallen door een probleem in het koelsysteem
Paintquote:Op zondag 15 maart 2026 09:28 schreef xzaz het volgende:
Welke prompt zou RB gebruikt hebben om deze wagen te ontwerpen?
Ik ben omstreeks ronde 27 afgehaakt.quote:
Vanmiddag 16.30 uur is er weer een IndyCar racequote:Op zondag 15 maart 2026 09:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik ben omstreeks ronde 27 afgehaakt.
De twee ferrari's die elkaar beurtelings inhalen vanwege een wel of niet gevulde batterij heeft helemaal niks meer met autosport te maken.
En dan ook nog de twee idioten die het nederlandse commentaar op f1tv verzorgen die ons met infantiel gebler proberen wijs te maken dat we naar geweldig racen zitten te kijekn. Brrrrrrr.
Ik ga de indycar kalender opsnorren en me daar op richten. Vond dat vroeger geen serieus racen omdat er voor elke scheet een neutralisatie werd toegepast maar de F1 is inmiddels nog veel kunstmatiger geworden.
Eind van de maand loopt mijn F1 abbo af ik gab dit ook nietb meer verlengen en ik kijk wel beetje via YT live streams...quote:Op zondag 15 maart 2026 09:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
De twee ferrari's die elkaar beurtelings inhalen vanwege een wel of niet gevulde batterij heeft helemaal niks meer met autosport te maken.
En dan ook nog de twee idioten die het nederlandse commentaar op f1tv verzorgen die ons met infantiel gebler proberen wijs te maken dat we naar geweldig racen zitten te kijekn. Brrrrrrr.
Ik ga de indycar kalender opsnorren en me daar op richten. Vond dat vroeger geen serieus racen omdat er voor elke scheet een neutralisatie werd toegepast maar de F1 is inmiddels nog veel kunstmatiger geworden.
Indycars is al begonnen. Maar vanavond racen ze op Arlington.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dan alquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vanmiddag 16.30 uur is er weer een IndyCar race
Je hebt allen zo weinig aan een pleister op een botbreukquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hadjar is de pleister op de wond.
mooi gevondenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt allen zo weinig aan een pleister op een botbreuk
16.30 uur alquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indycars is al begonnen. Maar vanavond racen ze op Arlington.
Dat is waarquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt allen zo weinig aan een pleister op een botbreuk
Vooralsnog zit het zusterteam ervóór..quote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hadjar is de pleister op de wond.
Waar te zien?quote:
Race is een uur vervroegd zag ik gisterquote:Op zondag 15 maart 2026 09:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan al![]()
Goed dat je het zegt anders was ik te laat gaan kijken wanneer het begint
Ziggo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |