SPT / [IndyCar] #110 Laatste wedstrijd van het seizoenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:30 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik ben omstreeks ronde 27 afgehaakt.
De twee ferrari's die elkaar beurtelings inhalen vanwege een wel of niet gevulde batterij heeft helemaal niks meer met autosport te maken.
En dan ook nog de twee idioten die het nederlandse commentaar op f1tv verzorgen die ons met infantiel gebler proberen wijs te maken dat we naar geweldig racen zitten te kijekn. Brrrrrrr.
Ik ga de indycar kalender opsnorren en me daar op richten. Vond dat vroeger geen serieus racen omdat er voor elke scheet een neutralisatie werd toegepast maar de F1 is inmiddels nog veel kunstmatiger geworden.
Killmi?quote:
I know. Start om 17:00 uur.quote:
Waver, F.quote:
Die staat er voor de sier. Vaak zijn er 2 die met de vlag zwaaienquote:
Slim, voor je het weet wordt er te vroeg afgevlagdquote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die staat er voor de sier. Vaak zijn er 2 die met de vlag zwaaien
Heeft wel een lamme arm tegen de tijd dat P3 over de finish isquote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Daar heb je dan dik voor betaald om daar te mogen staan.
quote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft wel een lamme arm tegen de tijd dat P3 over de finish is
Lammezwaaiquote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft wel een lamme arm tegen de tijd dat P3 over de finish is
Dat is een keer wel een probleem geweest jaquote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Slim, voor je het weet wordt er te vroeg afgevlagd
Die zit in z'n hoofd allang op de Nordschleifequote:Op zondag 15 maart 2026 09:33 schreef Amp43 het volgende:
Dit wordt niets dit jaar voor max als ik hem was zou ik nu stoppen
quote:Op zondag 15 maart 2026 09:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Daar heb je dan dik voor betaald om daar te mogen staan je dan flink voor ingelikt bij de partijbonzen.
Neuh.quote:
de zon schijntquote:Op zondag 15 maart 2026 09:36 schreef Questular het volgende:
Snoozefest, laten we hopen dat onze zondag voor de rest wat leuker gaat zijn.
Dat zijn ook wel ontzettend gewaagde voorspellingen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:37 schreef theguyver het volgende:
mijn voorspelling was kimi 1 russel 2 en leclerc 3 .. zat aardig goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |