Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ruggegraat van ;n gummiebeertjequote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:37 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Omdat Thomas geen enkele ruggengraat heeft
Als je dit tegen Robert zou zeggen, rent ie naar de slijter omdat ie niet beter weet dan dat je om 'rum' riep.quote:
Valentijne is weggestuurd na haar eerste maand, maar ze is duidelijk nog lang niet klaar met de bondgenoten. Ook dat heeft iets treurigs.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:42 schreef schetterklep het volgende:
Ik lees weer op n vage site dat Valentijne blijkbaar nog lang niet klaar is met Chess. Ze noemt geen namenmaar ze weet wel dat je blij moet zijn als je uit het spinnenweb van haar bent. Ze is er een van aantrekken en afstoten
dat geen spelquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:49 schreef Cirilico het volgende:
Salar speelt ff 'jaloers'.
Normaal spoel ik hun gesprekken door.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Febo!!!! zeg ff tegen Salar dat hij kaal wordt
Jij niet alleenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
heb ik nu het hele toiletpapiergedoe gemist??
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
Verloren in de editroom?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
Ik geloof niet in zijn interesse in Mercedes. Wat mij betreft allemaal een spel om relevante tv te maken. Maar goed.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geen spel
dat is al de 2de keer dat hij dit zo doet bij Noah
neuhh dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik geloof niet in zijn interesse in Mercedes. Wat mij betreft allemaal een spel om relevante tv te maken. Maar goed.
Ja, dat laatste is wel waar, was vrij transparant in BB in z'n hele doen en laten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhh dat geloof ik niet
zelfs zijn moeder ziet wat anders
zo'n toneelspeler is het ook niet
is al vaker gebleken
Al vaker gebleken van wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhh dat geloof ik niet
zelfs zijn moeder ziet wat anders
zo'n toneelspeler is het ook niet
is al vaker gebleken
Soms heeft hij ook een blik in zijn ogen die me totaal niet aan staat (tegen Mercedes) brrr.... Claimerig gedragquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:50 schreef spapaars het volgende:
Dat belerende geklets van hem., vlucht Mercedes, vlucht!
Stel dat zijn interesse oprecht is, stel, dan lijkt hij inderdaad het controlerende, handtastelijke type.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms heeft hij ook een blik in zijn ogen die me totaal niet aan staat (tegen Mercedes) brrr.... Claimerig gedrag
Het is de taktiek van aantrekken en afstoten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms heeft hij ook een blik in zijn ogen die me totaal niet aan staat (tegen Mercedes) brrr.... Claimerig gedrag
Eensquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik geloof niet in zijn interesse in Mercedes. Wat mij betreft allemaal een spel om relevante tv te maken. Maar goed.
Beter nog, filmpje met geluidquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:52 schreef Cirilico het volgende:
Wie heeft nog een gifje van Melanie die tegen de muur aan kopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vrees dat Salar een mannetje is die graag een wat onderdanige dame wil hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:02 schreef schetterklep het volgende:
Oei, daar komt ineens en andere Salar in beeldErgens had ik dat niet verwacht maar het is wel ernstig jaloers ofzo ineens op Noah
Salar is jaloersquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Het eerste en grootste GTST optreden van het Duo Salar&Mercedes![]()
"Scheurtje in de relatie? " Nahh![]()
[ afbeelding ]
Jahh dat speelt 'ie goed.. Mercedes reageert een beetje te traag en bijna serieus, same old same old, vele koppeltjes hebben zo'n zelfde Show opgevoerd de afgelopen 1½ jaarquote:
Auw.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Het 2e slachtoffer van die balk
[ afbeelding ]
Precies de goedequote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Er lopen er genoeg die elders zonder twijfel al zo'n balk van dichtbij meegemaakt hebbenquote:
Hij zoekt gewoon iets om aan te grijpen om het 'netjes' te kunnen afronden vlak voor ze vertrekt. Dan is hij daar zonder al te veel gedoe vanaf.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh dat speelt 'ie goed.. Mercedes reageert een beetje te traag en bijna serieus, same old same old, vele koppeltjes hebben zo'n zelfde Show opgevoerd de afgelopen 1½ jaar
Dat lijkt me wel wat ver gaan, Mercedes alleen als "Cyclusliefje" te gebruiken tot ze weggaat.. maar aan de andere kant PapaBokito gaf zijn dochter hetzelfde adviesquote:Op zondag 15 maart 2026 06:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij zoekt gewoon iets om aan te grijpen om het 'netjes' te kunnen afronden vlak voor ze vertrekt. Dan is hij daar zonder al te veel gedoe vanaf.
En hij heeft ook wel een punt, dus dat speelt hij slim. Mercedes zou zulk gedrag niet hebben gepikt van hem, maar zelf kirt ze wel om Noah heen. Zogenaamd omdat het een vriend van Salar is, want om haaaaaar hoeft het niet.
Ik denk niet dat Salar ooit het plan had om daar een serieus meisje aan over te houden. Mercedes vond hij daar de enige wat acceptabele mooie meid (buitenkant) en papte met haar aan. Maar toen begon haar claem gedrag hem te irriteren en natuurlijk dat asociale gedrag van haar vader viel wat tegen. Ik denk ook dat hij er verder geen toekomst in zal zien. Beter zoetjesaan afstand nemen en Mercedes is inderdaad brutaler aan het worden en Salar valt op verlegen en stille meisjes.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat ver gaan, Mercedes alleen als "Cyclusliefje" te gebruiken tot ze weggaat.. maar aan de andere kant PapaBokito gaf zijn dochter hetzelfde advies
Claim gedrag van haar?quote:Op zondag 15 maart 2026 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Salar ooit het plan had om daar een serieus meisje aan over te houden. Mercedes vond hij daar de enige wat acceptabele mooie meid (buitenkant) en papte met haar aan. Maar toen begon haar claem gedrag hem te irriteren en natuurlijk dat asociale gedrag van haar vader viel wat tegen. Ik denk ook dat hij er verder geen toekomst in zal zien. Beter zoetjesaan afstand nemen en Mercedes is inderdaad brutaler aan het worden en Salar valt op verlegen en stille meisjes.![]()
En wat Fianca betreft vind ik het heel herkenbaar geen mensen te hoeven missen als je met andere dingen bezig bent. Ik persoonlijk begrijp juist niet dat volwassenen niet enkele weken zonder hun familie of geliefden kunnen.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beter nog, filmpje met geluidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
Op naar de volgende over twee jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Terecht vroeg ze sjaggo of Salar haar aan fatshamen was.. het begin van de irritatie die dus escaleertquote:Op zondag 15 maart 2026 13:06 schreef Plots het volgende:
Ik vond die frustratie van Mercedes wel terecht na die opmerking van Salar deze week: "Stop is met vreten man". Ging gewoon om havermout.
Precies.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Terecht vroeg ze sjaggo of Salar haar aan fatshamen was.. het begin van de irritatie die dus escaleert
Ha. wie wel hierquote:Op zondag 15 maart 2026 14:57 schreef -Spring het volgende:
Salar is bang dat ie Mercedes gaat verliezen, daarom is het (onbewust) aan het organiseren, dan heeft ie het tenminste zelf in de hand.
Zn vader heeft 'm laten barsten zeker?
Nee, ik ben geen psycholoog, wel ervaringsdeskundige.
Oh gelukkig. Ik weet niet zo goed hoe de sfeer hier is, dus ik dacht: ik zeg het er even bij.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha. wie wel hier
Ohhja.. RLS deskundigen genoeg, dat wel![]()
Nahh. ga lekker los, de meeste hier hebben FokOpleiding Allesweter al achter de rug , anders komt @Dotteke wel vegenquote:Op zondag 15 maart 2026 15:32 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik weet niet zo goed hoe de sfeer hier is, dus ik dacht: ik zeg het er even bij.
quote:Op zondag 15 maart 2026 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh. ga lekker los, de meeste hier hebben FokOpleiding Allesweter al achter de rug , anders komt @:Dotteke wel vegen
Sinds ze die Loods in kwam als zorguldig opgebouwde "DJ Sjagerijnig&MooiPopje" act is ze emotioneel wel gegroeid.. ze is nu gewoon een gewoon Sjagerijnig MooiPopje met een soort van iets te oud vrindje ,hoe dat gaat uitwerken zien we Maandag..quote:Op zondag 15 maart 2026 17:34 schreef Plots het volgende:
Ik vind Mercedes slim en volwassen voor haar leeftijd.
Dat vind ik ook wel eigenlijkquote:Op zondag 15 maart 2026 17:34 schreef Plots het volgende:
Ze kan heel verstandige dingen zeggen, zoals: "Je bent je eigen nummer één." En die opmerkingen over het gedrag van Chess tegen Thomas.quote:
Ze is ook nog maar een kind in mijn ogen.. maar voor haar leeftijd vind ik haar wel volwassen overkomen.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze kan heel verstandige dingen zeggen, zoals: "Je bent je eigen nummer één." En die opmerkingen over het gedrag van Chess tegen Thomas.
Maar ze kan ook heel ongecontroleerd uitvallen tegen iemand over zaken die haar niet aangaan. En in het geval van Ricky ook nog eens onterecht.
En dat is best onvolwassen.
Dit ja.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze kan heel verstandige dingen zeggen, zoals: "Je bent je eigen nummer één." En die opmerkingen over het gedrag van Chess tegen Thomas.
Maar ze kan ook heel ongecontroleerd uitvallen tegen iemand over zaken die haar niet aangaan. En in het geval van Ricky ook nog eens onterecht.
Heb ik gezien en dat lijkt het tegenovergestelde, alsof Salar haar claimt maar het enige wat hij duidelijk wilde maken was hoe ZIJ daar mee omgaat als het andersom gebeurd. In ieder geval lijkt zij het verlegen meisje maar die blikken van haar vertellen alles. Laten we het er maar op houden dat ze ELKAAR claimen.quote:Op zondag 15 maart 2026 12:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Claim gedrag van haar?
Heb je gisteren gekeken?
Daar lijkt het inderdaad wel op. Ik laat jou in de steek voordat je het mij aandoet.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:57 schreef -Spring het volgende:
Salar is bang dat ie Mercedes gaat verliezen, daarom is het (onbewust) aan het organiseren, dan heeft ie het tenminste zelf in de hand.
Zn vader heeft 'm laten barsten zeker?
Nee, ik ben geen psycholoog, wel ervaringsdeskundige.
Maar in de liefde speelt ze alsof ze 4 jaar is.quote:Op zondag 15 maart 2026 17:34 schreef Plots het volgende:
Helemaal eens en die opmerking over je eigen nummer 1 zijn kwam van een van haar ouders toch?quote:Op zondag 15 maart 2026 22:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat was dan een stukje goede opvoeding. En goed dat ze dat onthouden heeft en op een juist ogenblik gebruikt.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal eens en die opmerking over je eigen nummer 1 zijn kwam van een van haar ouders toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 16 maart 2026 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Dit beloofd nog wat te worden
Pas op spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 16-03-2026 11:37:16 ]![]()
quote:Op maandag 16 maart 2026 11:36 schreef LionHeart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk rechtstreeks overgenomen van kijk.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
'Slaande ruzie hebben' is gewoon een uitdrukking.Ja, het gaat hem ook niet meer om de inhoud. Dat zie je ook op het moment dat hij achter haar aan blijft lopen en zegt: “Je moet niet zo schreeuwen tegen mij.” Hij is echt op oorlogspad.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op. Ik laat jou in de steek voordat je het mij aandoet.
En dat vind ik wel heftig. En ik vind dat je hierbij ook wel het leeftijdsverschil in acht moet nemen. Hij is echt in de relatie tekeer aan het gaan tegen een meisje van, wat is het, vijftien jaar jonger.![]()
Dus moet hij haar met fluwelen handschoenen behandelen??quote:Op maandag 16 maart 2026 13:15 schreef -Spring het volgende:
'Slaande ruzie hebben' is gewoon een uitdrukking.
[..]
Ja, het gaat hem ook niet meer om de inhoud. Dat zie je ook op het moment dat hij achter haar aan blijft lopen en zegt: “Je moet niet zo schreeuwen tegen mij.” Hij is echt op oorlogspad.
En dat vind ik wel heftig. En ik vind dat je hierbij ook wel het leeftijdsverschil in acht moet nemen. Hij is echt in de relatie tekeer aan het gaan tegen een meisje van, wat is het, vijftien jaar jonger.
Volgens mij zou je in een relatie gelijkwaardig moeten zijn.
Dus ook in discussies![]()
Door zo tegen haar tekeer te gaan behandelt ie haar per definitie niet gelijkwaardig. Hiernaast onbreekt het hem aan aanpassingsvermogen, wat hem niet zou misstaan in een relatie met een persoon met minder levenservaring dan hij.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:26 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Dus moet hij haar met fluwelen handschoenen behandelen??
Dus ook in discussies![]()
Dit ja!quote:Op maandag 16 maart 2026 13:26 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Dus moet hij haar met fluwelen handschoenen behandelen??
Dus ook in discussiesMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
31quote:Op maandag 16 maart 2026 13:49 schreef -Spring het volgende:
Hij zou echt beter moeten weten op zn 35e![]()
Je hebt toch altijd invloed op hóe je reageert? En hoe ouder je bent, hoe beter je je gedrag en reacties onder controle zou moeten hebben.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Actie/reactie daarin maakt leeftijd niet uit.
Je kunt prima gelijkwaardig zijn en je tegelijkertijd volwassener gedragen dan je 11 jaar jongere vriendin.
Gelijkwaardig zijn is iets anders dan hetzelfde zijn.![]()
10 jaarquote:Op maandag 16 maart 2026 15:19 schreef -Spring het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd invloed op hóe je reageert? En hoe ouder je bent, hoe beter je je gedrag en reacties onder controle zou moeten hebben.
Je kunt prima gelijkwaardig zijn en je tegelijkertijd volwassener gedragen dan je 11 jaar jongere vriendin.
Gelijkwaardig zijn is iets anders dan hetzelfde zijn.![]()
![]()
Eens. Ze schreeuwde niet eens. Hoogstens verhief ze haar stem een beetje. Dan meteen vals beschuldigen van Salar: "Niet zo schreeuwen". Ook zo overdreven.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:15 schreef -Spring het volgende:
'Slaande ruzie hebben' is gewoon een uitdrukking.
[..]
Ja, het gaat hem ook niet meer om de inhoud. Dat zie je ook op het moment dat hij achter haar aan blijft lopen en zegt: “Je moet niet zo schreeuwen tegen mij.” Hij is echt op oorlogspad.
En dat vind ik wel heftig. En ik vind dat je hierbij ook wel het leeftijdsverschil in acht moet nemen. Hij is echt in de relatie tekeer aan het gaan tegen een meisje van, wat is het, vijftien jaar jonger.![]()
Als het met Thomas niks wordt, weet ik nog wel een vrijgezelle oud-loodsbewoner die dit wel kan waarderen ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
quote:Op maandag 16 maart 2026 16:12 schreef KinKiJan het volgende:
Als het met Thomas niks wordt, weet ik nog wel een vrijgezelle oud-loodsbewoner die dit wel kan waarderen ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die krijgt er nu al een hard plassertje van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!![]()
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb ik trouwens ergens gemist dat het tegenoverstaand iedereen even recht werd gezet en zo iedereen wist hoe die toxic roxy had gehandeld? Want we zien altijd wel uitgebreid wat er onstaat door dit soort dingen maar netjes afhandelen en ook op beeld, dat is er vaak niet bij of maar heel kort.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:57 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat is best onvolwassen.you tokkie to me?![]()
Ik heb er nog helemaal niets van gezien of gehoord.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:25 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heb ik trouwens ergens gemist dat het tegenoverstaand iedereen even recht werd gezet en zo iedereen wist hoe die toxic roxy had gehandeld? Want we zien altijd wel uitgebreid wat we onstaat door dit soort dingen maar netjes afhandelen en ook op beeld dat is er vaak niet bij of maar heel kort.
Jammer want ze mag van mij wel op haar bek gaan.![]()
Frank weet wel hoe hij gewicht moet kwijtraken
misschien kan hij wat tips geven aan RoxyEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Nog meer ruzie als de helft straks kan toekijken hoe de rest sushi zit weg te werken
you tokkie to me?![]()
Het grappige is dat Anouk exact zo kijkt omdat ze ook zenuwachtig is. Maar daar hoor je niemand over.quote:![]()
Roxy vreet Frank zijn deel op.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:
Frank weet wel hoe hij gewicht moet kwijtraken
misschien kan hij wat tips geven aan RoxyIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig lust Mercedes geen shushi, die hadden al gewonnen in hun hoofd
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Salar vindt dat het niet mis bij hem ging. Terwijl hij op het laatst steeds de verkeerde kant opkeek. Gaat ie Mercedes de schuld geven.![]()
Precies, zag meerdere keren dat hij faalde.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:45 schreef Scottie16 het volgende:
Salar deed veel fout, kan niet tegen verlies.
Dit is dus gewoon een script.![]()
Wel een beetje sneu voor de haaien want die hadden dan een keer lekker kunnen eten. Die Roland moet eens wat meer gaan verliezen want die wordt echt te vervelend.you tokkie to me?![]()
Je ziet 'm daar nog op bed liggen....quote:Op maandag 16 maart 2026 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, zag meerdere keren dat hij faalde.
Dit is dus gewoon een script.![]()
Blijven neerpraten en beschuldigen lekker bezig Salar. (Hij moest zelfs keer sorry zeggen omdat hij zelf niet oplette en daarom niet op tijd draaide)
Wellicht pakten ze het dven te luchtig. Maar kwam vooral doordat de anderen ineens wel goed ging waar ze ervoor alles lieten vallen.![]()
Ja, en door wie kwam dat!? Precies! Door Mercedes.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:45 schreef Scottie16 het volgende:
Salar deed veel fout, kan niet tegen verlies.![]()
Roxy zit in het verkeerde bondje, die had bij de haaien moeten zitten
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
AI-psychquote:Op maandag 16 maart 2026 19:51 schreef spapaars het volgende:
Wat hebben ze nu verzonnen, Salar lult tegen een scherm.![]()
![]()
Ik kon de pannen nog afwassenquote:En sinds wanneer hebben Melvin en Noah wat met elkaar
you tokkie to me?![]()
Script pagina 10065quote:Op maandag 16 maart 2026 19:55 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik kon de pannen nog afwassenEn sinds wanneer hebben Melvin en Noah wat met elkaar
![]()
![]()
Nieuwe spelshow dat ipv Overtreders voor de bondgenoten komt is ook weer met BN'ers...
Nahh er zitten hele zware lullen bij, dat telt ookquote:Op maandag 16 maart 2026 20:06 schreef spapaars het volgende:
Oneerlijk spelletje, mannen hebben geen borsten die meewegen.![]()
![]()
Dat wordt weer de laatste plaats gok ik zo. Hoe gaat dat als je met -300 eindigt, wie gaat dat terugbetalen dan ofzo als iedereen van de haaien ergens anders in gaat?quote:you tokkie to me?![]()
Nieuwe cyclus begint gewoon weer op nul. Of je nu in de plus of min stond.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:07 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat wordt weer de laatste plaats gok ik zo. Hoe gaat dat als je met -300 eindigt, wie gaat dat terugbetalen dan ofzo als iedereen van de haaien ergens anders in gaat?![]()
Dat denken ze, maar zijn gewoon hun ego's.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh er zitten hele zware lullen bij, dat telt ook![]()
Zo te horen wel, dat gaat weer verder de min in zo.quote:Iedereen is een kutlultrut
Kan niet missen inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Valt me nog mee dat het geen pokerspel wordt.. maar dat komt misschien nog wel![]()
die wordt steeds verwaanderquote:
denkt alles te kunnen winnenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Maar dit zou wel een spel voor hem kunnen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wordt steeds verwaander
denkt alles te kunnen winnen![]()
nee hoe kun je die vraag fout hebben![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Chess in 2 seconden de vraag beantwoord ... Die past dus toch wel goed bij Thomas
ik had hem nooit eerder gezienquote:Op maandag 16 maart 2026 20:28 schreef LionHeart het volgende:
Hoe kun je dat plaatje van de parkeerplaats nooit eerder hebben gezien?
maar wel goedEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is die loods niks voor jou?quote:Op maandag 16 maart 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had hem nooit eerder gezien
maar wel goed![]()
Kristie: "Jezus, kijk die buik"
Cynthia: "Ja vind je dat gek?!"Moet een kerel tegen haar zeggen
Nee want de dames zijn gewend dat ze "Welnee, valt wel mee, doe niet zo gek" te horen krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... Kristie krijgt een buik maar wil dat niet van een ander bevestigd krijgen![]()
[ afbeelding ]
Pluspuntje voor Cynthia
toch knapquote:Op maandag 16 maart 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... Kristie krijgt een buik maar wil dat niet van een ander bevestigd krijgen![]()
[ afbeelding ]
bondje dat al meer dan een week in de min staat en punten leent van anderen
heeft dus zoveel te eten dat ze er van aankomenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja dat is idd wel vreemd, van havermout kan je nauwelijks aankomen.. tenzij ze bij de Febo bijgevoerd worden natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2026 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch knap
bondje dat al meer dan een week in de min staat en punten leent van anderen
heeft dus zoveel te eten dat ze er van aankomen![]()
![]()
nu is Kristie/christie/christy niet de meest bewegelijke daarquote:Op maandag 16 maart 2026 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel vreemd, van havermout kan je nauwelijks aankomen.. tenzij ze bij de Febo bijgevoerd worden natuurlijk
maar als je bijna niks eet
moet je toch niet aankomenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat ze eten zijn frikandellen en mayo. Dat kan ook anders.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel vreemd, van havermout kan je nauwelijks aankomen.. tenzij ze bij de Febo bijgevoerd worden natuurlijkIedereen is een kutlultrut
Nahh.. het niveau ½Del+likkie mayo wordt je echt niet dik van, daar moet meer aan de hand zijnquote:Op maandag 16 maart 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ze eten zijn frikandellen en mayo. Dat kan ook anders.![]()
![]()
![]()
Misschien bedoelt ze juist dat ze een kleinere buik heeft en zegt Cynthia 'vind je het gek' omdat ze geen punten hebben (wel gelachen, dat wel).![]()
Het klonk niet erg "dun"quote:Op maandag 16 maart 2026 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien bedoelt ze juist dat ze een kleinere buik heeft en zegt Cynthia 'vind je het gek' omdat ze geen punten hebben (wel gelachen, dat wel).![]()
![]()
![]()
![]()
Die fittie tussen Merkedes en Salar was een begrijpelijke. Merkedes verloor op het laatst haar focus totaal en begon helemaal in zichzelf te geloven en begon te lullen dat ze sushi helemaal niet lekker vind. Snap wel dat Salar, die altijd speelt om te winnen, dat liet hij in BB vaak genoeg zien, hier helemaal lijp van werd. Volkomen gelijk dat hij Merkedes van repliek gaf. Dat heeft niets te maken met haar persoonlijk maar om een spel te winnen in team verband. In een voetbalelftal doen ze dat ook als iemand anders niet zit op te letten, dan geven ze elkaar ook van repliek. Ik snap dat wel dat fanatisme van hem.
Die nieuwe opdracht is veel te intellectueel voor dit programma en deze bewoners. Dit zijn IQ quiz vragen dus nu slaan ze een beetje door met die opdrachten.
Nog iemand die vind dat ze te dik wordt. Goh, hoe zou dat nou komen, mayo met Frikandellen als dagelijkse levensbehoefte en zeker voor de Haaien nu ze laatste staan. Daar krijg je wel een buikje van.Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat mij opviel bij de (voor de camera) one man show van Salar is dat hij naast het benoemen van zijn gevoelens voor Mercedes en het belangrijk vond om haar het duidelijk te maken doormiddel van haar te verrassen en bla bla bla..en er zelfs pen en papier bij nodig had om die tips op te schrijven dat hij nogal benadrukte dat hij niet zo moeilijk is en de draad wel weer op pakt en makkelijk is in de omgang (iets in die geest)quote:Op maandag 16 maart 2026 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, net als de 'echte' zit ie er weleens gigantisch naast.
Ik hoor deze liefde is echt.
Waarom zou je dat benoemen zo direct in de camera waar hij wel snel achteraan zei dat het wel zwaar zou worden als ze weg is.
Leek me een voorzetje dat ze niet veel van hem hoeft te verwachten.Iedereen is een kutlultrut
Salar laat zijn ware aard zien: agressief. Zonder fatsoenlijke reden is ie boos op Mercedes en schreeuwt ie naar haar. Ja, hij kan niet tegen zijn verlies...
Sluit weer perfect aan bij zijn eerdere schwalbes en pogingen tot valsspelerij.
Bij Melvin, die naar eigen zeggen "altijd iedereen alles gunt", is het weer 'ikke-ikke-ikke'.![]()
Die quiz is erg leuk! Ik had alles goed dus het verbaast mij een beetje dat zij het zo slecht doen.Nou ja, Frank verbaast mij niks.
Hotapnyc![]()
Als er dan toch iets gescript is, dan was het dat wel. Daar is echt wel ontzettend gecoacht door de Febo wat te zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat mij opviel bij de (voor de camera) one man show van Salar is dat hij naast het benoemen van zijn gevoelens voor Mercedes en het belangrijk vond om haar het duidelijk te maken doormiddel van haar te verrassen en bla bla bla..en er zelfs pen en papier bij nodig had om die tips op te schrijven dat hij nogal benadrukte dat hij niet zo moeilijk is en de draad wel weer op pakt en makkelijk is in de omgang (iets in die geest)
Waarom zou je dat benoemen zo direct in de camera waar hij wel snel achteraan zei dat het wel zwaar zou worden als ze weg is.
Leek me een voorzetje dat ze niet veel van hem hoeft te verwachten.![]()
Dat sowieso en ik snap nog steeds de toevoeging/reden er niet van, ze lullen gewoon met een persoon. Maar het ging mij om het showtje wat Salar aan het opvoeren was om zichzelf te verkopen.quote:Op maandag 16 maart 2026 23:16 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Als er dan toch iets gescript is, dan was het dat wel. Daar is echt wel ontzettend gecoacht door de Febo wat te zeggen.Iedereen is een kutlultrut
Zie zelden of nooit een bord groenten met aardappelen daar op tafel.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ze eten zijn frikandellen en mayo. Dat kan ook anders.![]()
Haha, Oh echt (ik heb dat hele gesprek direct overgeslagen)? Typisch Salar.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat mij opviel bij de (voor de camera) one man show van Salar is dat hij naast het benoemen van zijn gevoelens voor Mercedes en het belangrijk vond om haar het duidelijk te maken doormiddel van haar te verrassen en bla bla bla..en er zelfs pen en papier bij nodig had om die tips op te schrijven dat hij nogal benadrukte dat hij niet zo moeilijk is en de draad wel weer op pakt en makkelijk is in de omgang (iets in die geest)
Leek me een voorzetje dat ze niet veel van hem hoeft te verwachten.![]()
Hotapnyc![]()
Je kan wel merken dat het een stel verwende mokkels zijn (haaien) die niet gewend zijn met weinig geld een gezonde maaltijd op tafel te zetten. Ze komen niet verder dan frikandellen met een dikke laag mayo.![]()
Waarom geen pan uiensoep, heb je weinig voor nodig, kost bijna niets en gezond.(runderbouillonblokjes, uien bakken in knoflook en Franse kruiden, bakken tot ze glazig zijn en dan bij de bouillon in doen, tijdje laten koken, eventueel indikken met maïzena of bloem. (het lekkerste is natuurlijk met een (stok)broodje erop met kaas en dan even in de oven![]()
Of chili con carne, blik bruine bonen ( ik maak het altijd met jonge kapucijners) wat kruiden, die ze daar altijd hebben, paar tomaten en 1 paprika, een ui en je hebt een maaltijd die vult en gezond is, ik maak het met gehakt, maar is niet persé nodig, kan ook zonder (vegan)
Volkoren pasta, cherrytomaatjes (of andere tomaten als die goedkoper zijn), uien en kruidenkaas , wat Italiaanse kruiden erbij en klaar.
Ze zijn zo niet creatief en dom bezig, ik erger me daar kapot aan.
ik begrijp dat écht niet, zo ongezond eten, niet begrijpen dat je kilo's aankomt en niet nadenken over een gezonde, vullende maaltijd en dat hoeft echt niet duur te zijn.
Ik zou een kookboek kunnen schrijven voor mensen die weinig te besteden hebben, heb het een jaar met 2 kinderen moeten doen en ze kwamen niets te kort en gingen met een goed gevulde buik naar bed met gezond eten..if it's meant to be, it will be![]()
Dat is eigenlijk wat hij doorlopend doet. Misschien is hij ambivalent, al verdenk ik hem van voorbedachte rade. Uitgekookt. Vooral in zijn contact met Mercedes is het duidelijk voor mij dat hij haar alleen gebruikt voor zijn eigen plezier en haar aan het lijntje houdt. Hij laat haar duidelijk merken dat het na de loods niks wordt, maar zwakt dat altijd af met een waterval aan zoete woordjes.quote:Op maandag 16 maart 2026 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat sowieso en ik snap nog steeds de toevoeging/reden er niet van, ze lullen gewoon met een persoon. Maar het ging mij om het showtje wat Salar aan het opvoeren was om zichzelf te verkopen.![]()
Sowieso opvallend dat er in al die cycli maar een paar waren die van weinig toch wat fatsoenlijks wisten te maken. Wat mij betreft zetten ze daar AI voor in in plaats van het ongeloofwaardige gelul wat ze nu hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 02:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Je kan wel merken dat het een stel verwende mokkels zijn (haaien) die niet gewend zijn met weinig geld een gezonde maaltijd op tafel te zetten. Ze komen niet verder dan frikandellen met een dikke laag mayo.![]()
Waarom geen pan uiensoep, heb je weinig voor nodig, kost bijna niets en gezond.(runderbouillonblokjes, uien bakken in knoflook en Franse kruiden, bakken tot ze glazig zijn en dan bij de bouillon in doen, tijdje laten koken, eventueel indikken met maïzena of bloem. (het lekkerste is natuurlijk met een (stok)broodje erop met kaas en dan even in de oven![]()
Of chili con carne, blik bruine bonen ( ik maak het altijd met jonge kapucijners) wat kruiden, die ze daar altijd hebben, paar tomaten en 1 paprika, een ui en je hebt een maaltijd die vult en gezond is, ik maak het met gehakt, maar is niet persé nodig, kan ook zonder (vegan)
Volkoren pasta, cherrytomaatjes (of andere tomaten als die goedkoper zijn), uien en kruidenkaas , wat Italiaanse kruiden erbij en klaar.
Ze zijn zo niet creatief en dom bezig, ik erger me daar kapot aan.
ik begrijp dat écht niet, zo ongezond eten, niet begrijpen dat je kilo's aankomt en niet nadenken over een gezonde, vullende maaltijd en dat hoeft echt niet duur te zijn.
Ik zou een kookboek kunnen schrijven voor mensen die weinig te besteden hebben, heb het een jaar met 2 kinderen moeten doen en ze kwamen niets te kort en gingen met een goed gevulde buik naar bed met gezond eten..
Eventueel 1x per cyclus gekoppeld aan een opdracht ofzo, heeft de kijker ook meer aan dan zien hoe de zoveelste pita mayo naar binnen gaat voor er weer een slipper om de klink geschoven wordt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 4,0 Marktaandeel: 14,8 Kijkcijfer: 664.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 17
Mooie cijfers wederom. 588.000 kijkers keken gisteren naar de fittie tussen Merkedes en Salar. Mooie weekstart.
Allemaal cabaretteketet!![]()
Eh, zag bij Chess ook wel wat vetrollen onder haar bh! Niet normaal!quote:Op maandag 16 maart 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
Je ziet de pondjes er aan vliegen bij Roxy
Ze zouden eens een weegmoment moeten doen, voor de camera.![]()
Chess heeft een dikke kop gekregenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Eh, zag bij Chess ook wel wat vetrollen onder haar bh! Niet normaal!
Ze zouden eens een weegmoment moeten doen, voor de camera.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Misschien eens in een opdracht verpakken om af te vallen. Meer fysieke opdrachten dus. Die domme lazy quizjes aan een desk mag wel wat minder. Of doe een ramadan weekje of zo. Genoeg dingen te verzinnen! Weer eens week opdrachten doen of opdrachten waar je voor moet wakker moet blijven en intensief moet zijn.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ze hebben een eigen sportzaal. De meeste vallen af daar en degene die aankomen zijn daar zelf debet aan. Gister zag je ook hoe trots Roxy was omdat het haar eerste tosti (met mayo) was die week de broodjes frikandel tellen blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:51 schreef freaky40 het volgende:
Misschien eens in een opdracht verpakken om af te vallen. Meer fysieke opdrachten dus. Die domme lazy quizjes aan een desk mag wel wat minder. Of doe een ramadan weekje of zo. Genoeg dingen te verzinnen! Weer eens week opdrachten doen of opdrachten waar je voor moet wakker moet blijven en intensief moet zijn.Iedereen is een kutlultrut
Ja, Jan zei dat wel: Chess had het antwoord al in 2 seconden. Had het moeten benadrukken door nogmaals "2 seconden!" te zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Chess in 2 seconden de vraag beantwoord ... Die past dus toch wel goed bij ThomasNee, Cynthia is slank!!quote:Op maandag 16 maart 2026 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Kristie: "Jezus, kijk die buik"
Cynthia: "Ja vind je dat gek?!"Moet een kerel tegen haar zeggen
Misschien zit ze net voor een menstruatie, dan kan je buik ook altijd wat opgezet zijn.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:54 schreef greysbones het volgende:
nu is Kristie/christie/christy niet de meest bewegelijke daar
maar als je bijna niks eet
moet je toch niet aankomenSalar liet heel veel ballen vallen!!quote:Op maandag 16 maart 2026 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Die fittie tussen Merkedes en Salar was een begrijpelijke. Merkedes verloor op het laatst haar focus totaal en begon helemaal in zichzelf te geloven en begon te lullen dat ze sushi helemaal niet lekker vind. Snap wel dat Salar, die altijd speelt om te winnen, dat liet hij in BB vaak genoeg zien, hier helemaal lijp van werd. Volkomen gelijk dat hij Merkedes van repliek gaf. Dat heeft niets te maken met haar persoonlijk maar om een spel te winnen in team verband. In een voetbalelftal doen ze dat ook als iemand anders niet zit op te letten, dan geven ze elkaar ook van repliek. Ik snap dat wel dat fanatisme van hem.
Die nieuwe opdracht is veel te intellectueel voor dit programma en deze bewoners. Dit zijn IQ quiz vragen dus nu slaan ze een beetje door met die opdrachten.
Nog iemand die vind dat ze te dik wordt. Goh, hoe zou dat nou komen, mayo met Frikandellen als dagelijkse levensbehoefte en zeker voor de Haaien nu ze laatste staan. Daar krijg je wel een buikje van.![]()
Dat is allemaal leuk en aardig maar als je ze nauwelijks ziet sporten kun je daar wat aan doen, en het nuttige met het aangename verenigen en het fysieke in opdrachten terug brengen zodat ze spelenderwijs wat kunnen doen om af te vallen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Nadat Merkedes ze verkeerd had over gebracht naar Salar en ze lulde teveel tijdens de opdracht en er was geen focus.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, Jan zei dat wel: Chess had het antwoord al in 2 seconden. Had het moeten benadrukken door nogmaals "2 seconden!" te zeggen.
[..]
Nee, Cynthia is slank!!
[..]
Misschien zit ze net voor een menstruatie, dan kan je buik ook altijd wat opgezet zijn.
[..]
Salar liet heel veel ballen vallen!!Allemaal cabaretteketet!![]()
Spelenderwijs, het zijn godverdomme geen kleuters.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Dat is allemaal leuk en aardig maar als je ze nauwelijks ziet sporten kun je daar wat aan doen, en het nuttige met het aangename verenigen en het fysieke in opdrachten terug brengen zodat ze spelenderwijs wat kunnen doen om af te vallen.
Ja ok jij je zinquote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Doe niet zo onnozel, je weet best wat ik bedoel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Dotteke op 17-03-2026 13:14:15 ]Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:44 schreef freaky40 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Dotteke op 17-03-2026 13:14:33 ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dotteke op 17-03-2026 13:14:52 ]![]()
Ze kunnen ze beter een maandje laterln studeren op een quiz over gezonder voeding. Sporten en bewegen is belangrijk, maar 2 of 3 opdrachten van een half uur per week gaat geen zoden aan de dijk zetten. De basis is gezonde voeding, zonder dat kun je sporten tot je er bij neervalt.![]()
Viel mij ook op. Die heeft ongeveer dezelfde eetgewoontes zoals Roxy, alleen wordt dat minder in beeld gebracht.quote:
Toen Thomas naar de Quiz met ballen mocht en ze toen nog dacht dat hij een dag weg zou blijven, zat ze ook een halve pot chocopasta weg te double dippen uit frustratie omdat ze even geen macht over hem had.All those angels with their wings glued on.![]()
Dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Die heeft ongeveer dezelfde eetgewoontes zoals Roxy, alleen wordt dat minder in beeld gebracht.
Toen Thomas naar de Quiz met ballen mocht en ze toen nog dacht dat hij een dag weg zou blijven, zat ze ook een halve pot chocopasta weg te double dippen uit frustratie omdat ze even geen macht over hem had.en dat terwijl geen geld voor eten hebben
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Composer, Lyricist: Robert Schipperquote:
Composer: Mercedes Schipper
All those angels with their wings glued on.![]()
Tijd voor een "Jureerbare Opdracht" Maak een gezonde saladequote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:30 schreef LionHeart het volgende:
Ze kunnen ze beter een maandje laterln studeren op een quiz over gezonder voeding. Sporten en bewegen is belangrijk, maar 2 of 3 opdrachten van een half uur per week gaat geen zoden aan de dijk zetten. De basis is gezonde voeding, zonder dat kun je sporten tot je er bij neervalt.![]()
Slangen -50 , teveel mayo![]()
![]()
Je moet ergens beginnen en het is een leuke geste omdat ze bij de FEBO ook wel zien dat het de spuigaten uit loopt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:30 schreef LionHeart het volgende:
Ze kunnen ze beter een maandje laterln studeren op een quiz over gezonder voeding. Sporten en bewegen is belangrijk, maar 2 of 3 opdrachten van een half uur per week gaat geen zoden aan de dijk zetten. De basis is gezonde voeding, zonder dat kun je sporten tot je er bij neervalt.Allemaal cabaretteketet!![]()
Het loopt de spuigaten uit bij een paar personen daar is de FEBO niet verantwoordelijk voor. Als ze besluiten om de hele dag op hun reet te zitten moeten ze dat zelf weten. Ik zie de FEBO er nog eerder voor aan een dealtje af te sluiten met de JUMBO om frikandellen en mayo in de aanbieding te gooien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen en het is een leuke geste omdat ze bij de FEBO ook wel zien dat het de spuigaten uit loopt.
Des te meer drama over de putjesbillen en buikvet
Ze stonden 8-1 voor. Dan moet je de overwinning gewoon binnenhalen. Ook als Mercedes zo'n opmerking maakt of als iemand er even bij gaat zitten.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Nog iemand die vind dat ze te dik wordt. Goh, hoe zou dat nou komen, mayo met Frikandellen als dagelijkse levensbehoefte en zeker voor de Haaien nu ze laatste staan. Daar krijg je wel een buikje van.
Zo'n voorsprong weggeven is een groepsfalen en niet van alleen Mercedes. Ze deed het goed, want ze had zelfs kramp in haar vingers, omdat ze geen sushi eet. Dus zo vreemd was die opmerking ook niet eens van haar.![]()
Ik voel een after-loods-remix aankomen: "Laat me doordraaien"quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik voel een after-loods-remix aankomen: "Laat me doordraaien"
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het is toch niet aan de FEBO om te zorgen dat Roxy gezonder gaat eten, meer gaat bewegen en haar overtollige kilo's kwijt gaat raken? Er zijn meerdere bewoners geweest die (bewust) zijn afgevallen, waarbij Angelo de meest recente is. Als Roxy daadwerkelijk wil afvallen is dat vrij makkelijk, geen frikadellen met majo en koekjes met chocopasta stuk voor stuk naar binnenwerken en gewoon meer bewegen er is namelijk zeeën van tijd om actief te zijn (zelfs staan is al een verbetering dan op de bank hangen), Roxy wil niet afvallen, maar lekker vreten en andere horen zeggen dat het wel meevalt met het aankomen.![]()
Ik snap die misplaatste verontwaardiging hier echt niet. Het is toch alleen maar leuk dat de FEBO eens opdrachten gaat verzinnen die lichaamsbeweging bevorderlijk zijn i.p.v. al die infantiele quizjes en opdrachtjes waarmee je niets bereikt? Ze zijn zoveel aan het tweaken en experimenteren met Zwarte Schapen, Schorpioenen etc, kan dat er ook wel eens bij.Allemaal cabaretteketet!![]()
Alles draait natuurlijk om zelfbeheersing, ik zie AnoekiePoekie bijvoorbeeld geen gram aankomen terwijl die in een bondje zit die nog kunnen kopen wat ze willenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:07 schreef KapiteinChris het volgende:
Het is toch niet aan de FEBO om te zorgen dat Roxy gezonder gaat eten, meer gaat bewegen en haar overtollige kilo's kwijt gaat raken? Er zijn meerdere bewoners geweest die (bewust) zijn afgevallen, waarbij Angelo de meest recente is. Als Roxy daadwerkelijk wil afvallen is dat vrij makkelijk, geen frikadellen met majo en koekjes met chocopasta stuk voor stuk naar binnenwerken en gewoon meer bewegen er is namelijk zeeën van tijd om actief te zijn (zelfs staan is al een verbetering dan op de bank hangen), Roxy wil niet afvallen, maar lekker vreten en andere horen zeggen dat het wel meevalt met het aankomen.![]()
![]()
Ja, daar ben ik het wel mee eens, alle activiteiten worden ook al door de FEBO bedacht en door hun verplicht om mee te doen, dan zouden ze inderdaad wel iets meer fysieke activiteiten kunnen verplichten/organiseren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap die misplaatste verontwaardiging hier echt niet. Het is toch alleen maar leuk dat de FEBO eens opdrachten gaat verzinnen die lichaamsbeweging bevorderlijk zijn i.p.v. al die infantiele quizjes en opdrachtjes waarmee je niets bereikt? Ze zijn zoveel aan het tweaken en experimenteren met Zwarte Schapen, Schorpioenen etc, kan dat er ook wel eens bij.
Ik moet altijd wel lachten als de voice-over zegt dat loods bewoner X en Y, activiteiten Z hebben georganiseerd (noem een "over de streep" of een Zumba) maar je als kijker wel weet dat FEBO dit heeft gepland en iedereen verplicht is om mee te doen. Ik zou gillend gek worden van de luiheid die soms wordt getoond en die door ouds bewoners word verteld.![]()
Toch maar even gevraagd aan De AllesWeter![]()
🥣 Wat krijgen deelnemers zonder punten/geld?
Als ze geen punten (budget) meer hebben om boodschappen te doen, vallen ze terug op een karig standaardmenu:
ontbijt: havermout
lunch: een paar sneetjes brood
avondeten: een simpele pasta- of rijstmaaltijd
? Waarom zo sober?
Het idee van het programma is:
teams moeten punten verdienen met opdrachten
die punten zijn hun "valuta" voor boodschappen
hoe beter ze presteren, hoe luxer ze kunnen eten
Dus:
weinig punten = overleven op basiseten
veel punten = extra's zoals snacks, vlees, luxe producten
? Effect (bewust door de makers)
Dit systeem zorgt voor:
extra spanning en irritaties (honger speelt mee)
strategische keuzes: sparen of direct uitgeven
groepsdruk (wie eet wat, wie "verspilt" punten)
Dus, geen frikandellen en MaxiPotten mayo
[ Bericht 38% gewijzigd door 5thencounter op 17-03-2026 14:34:13 ]![]()
Ja daarom, als iemand toch niet wil afvallen en/of gezonder wil eten, zal er ook niks van terecht komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles draait natuurlijk om zelfbeheersing, ik zie AnoekiePoekie bijvoorbeeld geen gram aankomen terwijl die in een bondje zit die nog kunnen kopen wat ze willen
De FEBO organiseert volgens mij zo'n beetje alle activiteiten in de loods en zou meer moeten aanmoedigen om meer fysiek bezig te zijn, maar als Roxy liever klaagt dat ze zo dik word om vervolgens gewoon een frikadel met mayonaise naar binnen te werken, zal extra lichaamsbeweging ook niet het gewenste effect opleveren omdat ze dan gewoon het minimale doen en het zo mogelijk gaat af rafelen.![]()
Jup, je kan het paard wel naar de bron toe brengen .. enz enzz maar ze moeten het zelf doen, dus dat gejengel van wat wordt ik dik geeft al aan dat het begin van bewustwording er isquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:31 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ja daarom, als iemand toch niet wil afvallen en/of gezonder wil eten, zal er ook niks van terecht komen.
De FEBO organiseert volgens mij zo'n beetje alle activiteiten in de loods en zou meer moeten aanmoedigen om meer fysiek bezig te zijn, maar als Roxy liever klaagt dat ze zo dik word om vervolgens gewoon een frikadel met mayonaise naar binnen te werken, zal extra lichaamsbeweging ook niet het gewenste effect opleveren omdat ze dan gewoon het minimale doen en het zo mogelijk gaat af rafelen.![]()
![]()
Het was al weken geleden dat het gejengel (letterlijk janken) begon over aankomen. Sindsdien zijn de potten choco nog steeds binnen een dag leeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, je kan het paard wel naar de bron toe brengen .. enz enzz maar ze moeten het zelf doen, dus dat gejengel van wat wordt ik dik geeft al aan dat het begin van bewustwording er is
De AllesWeter geeft niet aan of de potten choco ook in het basispakket zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was al weken geleden dat het gejengel (letterlijk janken) begon over aankomen. Sindsdien zijn de potten choco nog steeds binnen een dag leeg.![]()
![]()
Vraag ook even hoe het zit met roken. Is dat onderdeel van het boodschappengeld of krijgen ze dat gratis? Het wordt flink buiten beeld gehouden (toch zie ik ze soms via het keukenraampje buiten staan paffen), maar er zitten daar sowieso een aantal kettingrokers. Als ze het gratis krijgen van de febo, krijgen de mensen daar die niet roken dan compensatie in een andere vorm?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Toch maar even gevraagd aan De AllesWeter![]()
🥣 Wat krijgen deelnemers zonder punten/geld?
Als ze geen punten (budget) meer hebben om boodschappen te doen, vallen ze terug op een karig standaardmenu:
ontbijt: havermout
lunch: een paar sneetjes brood
avondeten: een simpele pasta- of rijstmaaltijd
? Waarom zo sober?
Het idee van het programma is:
teams moeten punten verdienen met opdrachten
die punten zijn hun "valuta" voor boodschappen
hoe beter ze presteren, hoe luxer ze kunnen eten
Dus:
weinig punten = overleven op basiseten
veel punten = extra's zoals snacks, vlees, luxe producten
? Effect (bewust door de makers)
Dit systeem zorgt voor:
extra spanning en irritaties (honger speelt mee)
strategische keuzes: sparen of direct uitgeven
groepsdruk (wie eet wat, wie "verspilt" punten)
Dus, geen frikandellen en MaxiPotten mayoAll those angels with their wings glued on.![]()
Toevallig zag je Mercedes gisteren met een bus shag staan. En in die openstaande lade en op het aanrecht stonden er nog veel meerquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vraag ook even hoe het zit met roken. Is dat onderdeel van het boodschappengeld of krijgen ze dat gratis? Het wordt flink buiten beeld gehouden (toch zie ik ze soms via het keukenraampje buiten staan paffen), maar er zitten daar sowieso een aantal kettingrokers. Als ze het gratis krijgen van de febo, krijgen de mensen daar die niet roken dan compensatie in een andere vorm?
Dat kopen ze van hun eigen budget heb ik begrepen, zou ook niet eerlijk zijn voor de niet rokers.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vraag ook even hoe het zit met roken. Is dat onderdeel van het boodschappengeld of krijgen ze dat gratis? Het wordt flink buiten beeld gehouden (toch zie ik ze soms via het keukenraampje buiten staan paffen), maar er zitten daar sowieso een aantal kettingrokers. Als ze het gratis krijgen van de febo, krijgen de mensen daar die niet roken dan compensatie in een andere vorm?
(Ze kopen ook kleding)Iedereen is een kutlultrut
Dat vroeg ik mij al af hoe dat zatquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sow!!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toevallig zag je Mercedes gisteren met een bus shag staan. En in die openstaande lade en op het aanrecht stonden er nog veel meer
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Goeie vraagquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Vraag ook even hoe het zit met roken. Is dat onderdeel van het boodschappengeld of krijgen ze dat gratis? Het wordt flink buiten beeld gehouden (toch zie ik ze soms via het keukenraampje buiten staan paffen), maar er zitten daar sowieso een aantal kettingrokers. Als ze het gratis krijgen van de febo, krijgen de mensen daar die niet roken dan compensatie in een andere vorm?Op de een of andere manier suggereert de AllesWeter wel dat er door de Regie "iets geregeld wordt"
Sigaretten / shag verkrijgen:
Rookwaren worden doorgaans niet onbeperkt verstrekt door de productie. In veel van dit soort programma’s geldt:
óf deelnemers moeten het zelf inkopen via het interne budget / punten-systeem (zoals ook voor boodschappen),
óf ze krijgen een beperkte basisvoorraad om ontwenningsproblemen te voorkomen (dit verschilt per seizoen/productie).
Geen stimulatie van roken:
Producties zoals deze proberen roken niet actief in beeld te promoten. Daarom zie je het vaak minder prominent of alleen op de achtergrond.
Rookruimte:
Deelnemers mogen niet overal roken. Er is vrijwel altijd een aangewezen rookplek (vaak buiten of in een aparte ruimte). Dit voorkomt overlast voor niet-rokers en is ook praktisch voor cameraregistratie.
Rookmomenten / toestemming:
Roken gebeurt meestal niet volledig vrij wanneer iemand wil, maar op momenten dat het past binnen het programma en de opnames. Soms moet een deelnemer even “uit de situatie” stappen naar de rookplek.
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dat op brood doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bestaat pruimtabak nog? Dat zou een "rookvrije" oplossing zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dat op brood doen![]()
![]()
Actieve houding is een mooie term.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:20 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eens, alle activiteiten worden ook al door de FEBO bedacht en door hun verplicht om mee te doen, dan zouden ze inderdaad wel iets meer fysieke activiteiten kunnen verplichten/organiseren.
Ik moet altijd wel lachten als de voice-over zegt dat loods bewoner X en Y, activiteiten Z hebben georganiseerd (noem een "over de streep" of een Zumba) maar je als kijker wel weet dat FEBO dit heeft gepland en iedereen verplicht is om mee te doen. Ik zou gillend gek worden van de luiheid die soms wordt getoond en die door ouds bewoners word verteld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok, dan zou ik als niet roker gewoon extra voedsel achter de hand houden als je -50 of -100 staat. Van het geld dat wordt opgerookt kun je voldoende ingrediënten kopen om mooie gerechten van te bereiden, alleen heb ik dat tot op heden nog niemand zien doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kopen ze van hun eigen budget heb ik begrepen, zou ook niet eerlijk zijn voor de niet rokers.
(Ze kopen ook kleding)Wow, goed gezien. Ik neem aan dat elke roker zijn/haar eigen bus heeft, vanwege dat akkefietje met het doorspoelen van shag een tijd geleden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toevallig zag je Mercedes gisteren met een bus shag staan. En in die openstaande lade en op het aanrecht stonden er nog veel meer
[ afbeelding ]All those angels with their wings glued on.![]()
Een ander oorwurm liedje luisteren waar je wel tegen kan om Merrie, Merrie, Merrie uit je hoofd te krijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:53 schreef -Spring het volgende:
Ik heb dat Liedjes per ongeluk geluisterd en sindsdien zit het in mn hoofd. Wat een ellende.
All those angels with their wings glued on.![]()
Die opdrachten om de tijd te vullen werden al bedacht toen het nog EJVJL heette.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:20 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eens, alle activiteiten worden ook al door de FEBO bedacht en door hun verplicht om mee te doen, dan zouden ze inderdaad wel iets meer fysieke activiteiten kunnen verplichten/organiseren.
Ik moet altijd wel lachten als de voice-over zegt dat loods bewoner X en Y, activiteiten Z hebben georganiseerd (noem een "over de streep" of een Zumba) maar je als kijker wel weet dat FEBO dit heeft gepland en iedereen verplicht is om mee te doen. Ik zou gillend gek worden van de luiheid die soms wordt getoond en die door ouds bewoners word verteld.Allemaal cabaretteketet!![]()
Toen rookten ze nog gezellig buiten bij de houtkachelquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:58 schreef freaky40 het volgende:
Die opdrachten om de tijd te vullen werden al bedacht toen het nog EJVJL heette.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze toch niet per ongeluk zwanger geraakt in Paradise Hotel?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: