quote:Op maandag 16 maart 2026 16:12 schreef KinKiJan het volgende:
Als het met Thomas niks wordt, weet ik nog wel een vrijgezelle oud-loodsbewoner die dit wel kan waarderen ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Als het met Thomas niks wordt, weet ik nog wel een vrijgezelle oud-loodsbewoner die dit wel kan waarderen ....
Die krijgt er nu al een hard plassertje van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Heb ik trouwens ergens gemist dat het tegenoverstaand iedereen even recht werd gezet en zo iedereen wist hoe die toxic roxy had gehandeld? Want we zien altijd wel uitgebreid wat er onstaat door dit soort dingen maar netjes afhandelen en ook op beeld, dat is er vaak niet bij of maar heel kort.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze kan heel verstandige dingen zeggen, zoals: "Je bent je eigen nummer één." En die opmerkingen over het gedrag van Chess tegen Thomas.
Maar ze kan ook heel ongecontroleerd uitvallen tegen iemand over zaken die haar niet aangaan. En in het geval van Ricky ook nog eens onterecht.
En dat is best onvolwassen.
Ik heb er nog helemaal niets van gezien of gehoord.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:25 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heb ik trouwens ergens gemist dat het tegenoverstaand iedereen even recht werd gezet en zo iedereen wist hoe die toxic roxy had gehandeld? Want we zien altijd wel uitgebreid wat we onstaat door dit soort dingen maar netjes afhandelen en ook op beeld dat is er vaak niet bij of maar heel kort.
Het grappige is dat Anouk exact zo kijkt omdat ze ook zenuwachtig is. Maar daar hoor je niemand over.quote:
Roxy vreet Frank zijn deel op.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:35 schreef greysbones het volgende:
Frank weet wel hoe hij gewicht moet kwijtraken
misschien kan hij wat tips geven aan Roxy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |