quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Febo!!!! zeg ff tegen Salar dat hij kaal wordt
Jij niet alleenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
heb ik nu het hele toiletpapiergedoe gemist??
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
Verloren in de editroom?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
Ik geloof niet in zijn interesse in Mercedes. Wat mij betreft allemaal een spel om relevante tv te maken. Maar goed.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geen spel
dat is al de 2de keer dat hij dit zo doet bij Noah
neuhh dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik geloof niet in zijn interesse in Mercedes. Wat mij betreft allemaal een spel om relevante tv te maken. Maar goed.
Ja, dat laatste is wel waar, was vrij transparant in BB in z'n hele doen en laten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhh dat geloof ik niet
zelfs zijn moeder ziet wat anders
zo'n toneelspeler is het ook niet
is al vaker gebleken
Al vaker gebleken van wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhh dat geloof ik niet
zelfs zijn moeder ziet wat anders
zo'n toneelspeler is het ook niet
is al vaker gebleken
Soms heeft hij ook een blik in zijn ogen die me totaal niet aan staat (tegen Mercedes) brrr.... Claimerig gedragquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:50 schreef spapaars het volgende:
Dat belerende geklets van hem., vlucht Mercedes, vlucht!
Stel dat zijn interesse oprecht is, stel, dan lijkt hij inderdaad het controlerende, handtastelijke type.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms heeft hij ook een blik in zijn ogen die me totaal niet aan staat (tegen Mercedes) brrr.... Claimerig gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |