Het is de taktiek van aantrekken en afstoten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms heeft hij ook een blik in zijn ogen die me totaal niet aan staat (tegen Mercedes) brrr.... Claimerig gedrag
Eensquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik geloof niet in zijn interesse in Mercedes. Wat mij betreft allemaal een spel om relevante tv te maken. Maar goed.
Beter nog, filmpje met geluidquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:52 schreef Cirilico het volgende:
Wie heeft nog een gifje van Melanie die tegen de muur aan kopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vrees dat Salar een mannetje is die graag een wat onderdanige dame wil hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:02 schreef schetterklep het volgende:
Oei, daar komt ineens en andere Salar in beeldErgens had ik dat niet verwacht maar het is wel ernstig jaloers ofzo ineens op Noah
Salar is jaloersquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Het eerste en grootste GTST optreden van het Duo Salar&Mercedes![]()
"Scheurtje in de relatie? " Nahh![]()
[ afbeelding ]
Jahh dat speelt 'ie goed.. Mercedes reageert een beetje te traag en bijna serieus, same old same old, vele koppeltjes hebben zo'n zelfde Show opgevoerd de afgelopen 1½ jaarquote:
Auw.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Het 2e slachtoffer van die balk
[ afbeelding ]
Precies de goedequote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Er lopen er genoeg die elders zonder twijfel al zo'n balk van dichtbij meegemaakt hebbenquote:
Hij zoekt gewoon iets om aan te grijpen om het 'netjes' te kunnen afronden vlak voor ze vertrekt. Dan is hij daar zonder al te veel gedoe vanaf.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh dat speelt 'ie goed.. Mercedes reageert een beetje te traag en bijna serieus, same old same old, vele koppeltjes hebben zo'n zelfde Show opgevoerd de afgelopen 1½ jaar
Dat lijkt me wel wat ver gaan, Mercedes alleen als "Cyclusliefje" te gebruiken tot ze weggaat.. maar aan de andere kant PapaBokito gaf zijn dochter hetzelfde adviesquote:Op zondag 15 maart 2026 06:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij zoekt gewoon iets om aan te grijpen om het 'netjes' te kunnen afronden vlak voor ze vertrekt. Dan is hij daar zonder al te veel gedoe vanaf.
En hij heeft ook wel een punt, dus dat speelt hij slim. Mercedes zou zulk gedrag niet hebben gepikt van hem, maar zelf kirt ze wel om Noah heen. Zogenaamd omdat het een vriend van Salar is, want om haaaaaar hoeft het niet.
Ik denk niet dat Salar ooit het plan had om daar een serieus meisje aan over te houden. Mercedes vond hij daar de enige wat acceptabele mooie meid (buitenkant) en papte met haar aan. Maar toen begon haar claem gedrag hem te irriteren en natuurlijk dat asociale gedrag van haar vader viel wat tegen. Ik denk ook dat hij er verder geen toekomst in zal zien. Beter zoetjesaan afstand nemen en Mercedes is inderdaad brutaler aan het worden en Salar valt op verlegen en stille meisjes.quote:Op zondag 15 maart 2026 08:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat ver gaan, Mercedes alleen als "Cyclusliefje" te gebruiken tot ze weggaat.. maar aan de andere kant PapaBokito gaf zijn dochter hetzelfde advies
Claim gedrag van haar?quote:Op zondag 15 maart 2026 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Salar ooit het plan had om daar een serieus meisje aan over te houden. Mercedes vond hij daar de enige wat acceptabele mooie meid (buitenkant) en papte met haar aan. Maar toen begon haar claem gedrag hem te irriteren en natuurlijk dat asociale gedrag van haar vader viel wat tegen. Ik denk ook dat hij er verder geen toekomst in zal zien. Beter zoetjesaan afstand nemen en Mercedes is inderdaad brutaler aan het worden en Salar valt op verlegen en stille meisjes.![]()
En wat Fianca betreft vind ik het heel herkenbaar geen mensen te hoeven missen als je met andere dingen bezig bent. Ik persoonlijk begrijp juist niet dat volwassenen niet enkele weken zonder hun familie of geliefden kunnen.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beter nog, filmpje met geluidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
Op naar de volgende over twee jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Terecht vroeg ze sjaggo of Salar haar aan fatshamen was.. het begin van de irritatie die dus escaleertquote:Op zondag 15 maart 2026 13:06 schreef Plots het volgende:
Ik vond die frustratie van Mercedes wel terecht na die opmerking van Salar deze week: "Stop is met vreten man". Ging gewoon om havermout.
Precies.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Terecht vroeg ze sjaggo of Salar haar aan fatshamen was.. het begin van de irritatie die dus escaleert
Ha. wie wel hierquote:Op zondag 15 maart 2026 14:57 schreef -Spring het volgende:
Salar is bang dat ie Mercedes gaat verliezen, daarom is het (onbewust) aan het organiseren, dan heeft ie het tenminste zelf in de hand.
Zn vader heeft 'm laten barsten zeker?
Nee, ik ben geen psycholoog, wel ervaringsdeskundige.
Oh gelukkig. Ik weet niet zo goed hoe de sfeer hier is, dus ik dacht: ik zeg het er even bij.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha. wie wel hier
Ohhja.. RLS deskundigen genoeg, dat wel![]()
Nahh. ga lekker los, de meeste hier hebben FokOpleiding Allesweter al achter de rug , anders komt @Dotteke wel vegenquote:Op zondag 15 maart 2026 15:32 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik weet niet zo goed hoe de sfeer hier is, dus ik dacht: ik zeg het er even bij.
quote:Op zondag 15 maart 2026 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh. ga lekker los, de meeste hier hebben FokOpleiding Allesweter al achter de rug , anders komt @:Dotteke wel vegen
Sinds ze die Loods in kwam als zorguldig opgebouwde "DJ Sjagerijnig&MooiPopje" act is ze emotioneel wel gegroeid.. ze is nu gewoon een gewoon Sjagerijnig MooiPopje met een soort van iets te oud vrindje ,hoe dat gaat uitwerken zien we Maandag..quote:Op zondag 15 maart 2026 17:34 schreef Plots het volgende:
Ik vind Mercedes slim en volwassen voor haar leeftijd.
Dat vind ik ook wel eigenlijkquote:Op zondag 15 maart 2026 17:34 schreef Plots het volgende:
Ik vind Mercedes slim en volwassen voor haar leeftijd.
Ze kan heel verstandige dingen zeggen, zoals: "Je bent je eigen nummer één." En die opmerkingen over het gedrag van Chess tegen Thomas.quote:
Ze is ook nog maar een kind in mijn ogen.. maar voor haar leeftijd vind ik haar wel volwassen overkomen.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze kan heel verstandige dingen zeggen, zoals: "Je bent je eigen nummer één." En die opmerkingen over het gedrag van Chess tegen Thomas.
Maar ze kan ook heel ongecontroleerd uitvallen tegen iemand over zaken die haar niet aangaan. En in het geval van Ricky ook nog eens onterecht.
En dat is best onvolwassen.
Dit ja.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze kan heel verstandige dingen zeggen, zoals: "Je bent je eigen nummer één." En die opmerkingen over het gedrag van Chess tegen Thomas.
Maar ze kan ook heel ongecontroleerd uitvallen tegen iemand over zaken die haar niet aangaan. En in het geval van Ricky ook nog eens onterecht.
En dat is best onvolwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |