Precies, zag meerdere keren dat hij faalde.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:45 schreef Scottie16 het volgende:
Salar deed veel fout, kan niet tegen verlies.
Je ziet 'm daar nog op bed liggen....quote:Op maandag 16 maart 2026 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, zag meerdere keren dat hij faalde.
Dit is dus gewoon een script.
Ja, en door wie kwam dat!? Precies! Door Mercedes.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:45 schreef Scottie16 het volgende:
Salar deed veel fout, kan niet tegen verlies.
AI-psychquote:Op maandag 16 maart 2026 19:51 schreef spapaars het volgende:
Wat hebben ze nu verzonnen, Salar lult tegen een scherm.
Ik kon de pannen nog afwassenquote:
Script pagina 10065quote:Op maandag 16 maart 2026 19:55 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik kon de pannen nog afwassenEn sinds wanneer hebben Melvin en Noah wat met elkaar
Nahh er zitten hele zware lullen bij, dat telt ookquote:Op maandag 16 maart 2026 20:06 schreef spapaars het volgende:
Oneerlijk spelletje, mannen hebben geen borsten die meewegen.
Dat wordt weer de laatste plaats gok ik zo. Hoe gaat dat als je met -300 eindigt, wie gaat dat terugbetalen dan ofzo als iedereen van de haaien ergens anders in gaat?quote:
Nieuwe cyclus begint gewoon weer op nul. Of je nu in de plus of min stond.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:07 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dat wordt weer de laatste plaats gok ik zo. Hoe gaat dat als je met -300 eindigt, wie gaat dat terugbetalen dan ofzo als iedereen van de haaien ergens anders in gaat?
Dat denken ze, maar zijn gewoon hun ego's.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh er zitten hele zware lullen bij, dat telt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |