Heb je die prutsers wel eens bezig gezien?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 06:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat ze weten dat Nederland het ticket definitief kwijt is en dus nooit meer terug krijgt.
Zat je gewoon te liegen bij het opgeven.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Krijg een mail van de verzekering: uw motorverzekering is gewijzigd.
Ik denk: wtf.
Staat in de brief: u heeft 12 schadevrije jaren opgegeven. Dit is niet correct.
Ik: *zweet*
Brief: u heeft er 13. Daarom is uw premie aangepast.
Ik:
Op mijn oude verzekering stond 12quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zat je gewoon te liegen bij het opgeven.![]()
Net even gezocht, ik sta op 12.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op mijn oude verzekering stond 12
Maar ik keek net op de ladder en ik zit al in de maximale korting
Voor motoren is het anders dan auto's zag ik. Ik heb nu 75% korting. Auto's gaan tot 80% dacht ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net even gezocht, ik sta op 12.
Sterkte!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks naar de opticien om een nieuwe bril uit te zoeken en voor een oogmeting.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Wat hebben jullie voor avondeten? Laat ik de mijne cryptisch omschrijven: ik heb de spaghetti laten aanbrandenIk ben bij jou echt heel vaak onder de indruk over hoeveel moeite jij voor je eten doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker op een doordeweekse donderdag staan er hier nooit sjieke pastagerechten op de planning, dus respect!!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Alweerquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:01 schreef NailQueen het volgende:
Het is vrijdag de 13de mensen![]()
[ afbeelding ]
En ik heb 13 schadevrije jarenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:01 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom kwalificeert Max zo slecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:01 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet echt weer dat uitnodigt om naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb geen zin om naar buiten te gaan, maar het moet helaas.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Krijg een mail van de verzekering: uw motorverzekering is gewijzigd.
Ik denk: wtf.
Staat in de brief: u heeft 12 schadevrije jaren opgegeven. Dit is niet correct.
Ik: *zweet*
Brief: u heeft er 13. Daarom is uw premie aangepast.
Ik:
Premie dus niet aangepast maar extra jaar erbij is welquote:
Ah, daarom is het zo'n goeie dag vandaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:01 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een zwart montuur. Hij staat me leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vertel ons er alles over, zou ik zeggen.
Mooi dat te weten. Dan kan je die kwaliteitsposts van @Strani en mij nog makkelijker lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is een zwart montuur. Hij staat me leuk.
Dat zijn altijd relposts.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi dat te weten. Dan kan je die kwaliteitsposts van @:strani en mij nog makkelijker lezen.
Ook nog een andere sterkte erbij?
Fijn dat je dat zelf vindtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees op insta dat de laatste keer dat we in maart een vrijdag de 13de hadden was in 2020. En we weten allemaal wat er daarna in de wereld gebeurde.
Nu mogen we wel naar buitenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jaVanaf de 14e mochten we hier niet meer naar buiten.
Het is de 14e nog niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu mogen we wel naar buiten
Dan ben ik vandaag 6 jaar gestopt met rokenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees op insta dat de laatste keer dat we in maart een vrijdag de 13de hadden was in 2020. En we weten allemaal wat er daarna in de wereld gebeurde.
Maar nu willen we niet want het regent dat het giet!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu mogen we wel naar buiten
Hier breekt net de zon door.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar nu willen we niet want het regent dat het giet!
Prins Bernhard jr. is ook blij met zijn brillen, dus dat zegt nog niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit dat in koffie?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:47 schreef Strani het volgende:
Hier is het zo'n 20 graden geweest vandaag met volop zon. Dus een paar koffies genomen op verschillende plekken en nog een stuk om het dorp gewandeld. Zit weer helemaal vol met vitamine D
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben bij jou echt heel vaak onder de indruk over hoeveel moeite jij voor je eten doetZeker op een doordeweekse donderdag staan er hier nooit sjieke pastagerechten op de planning, dus respect!!
Hier was het ouderwets klotenweer vandaag. Al gaat het snel weer beter worden gelukkig.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:47 schreef Strani het volgende:
Hier is het zo'n 20 graden geweest vandaag met volop zon. Dus een paar koffies genomen op verschillende plekken en nog een stuk om het dorp gewandeld. Zit weer helemaal vol met vitamine D
Vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier was het ouderwets klotenweer vandaag. Al gaat het snel weer beter worden gelukkig.
Of dat verstandig is geweest ga je vannacht merken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net nog gesnoeid in de tuin. Of ja, een van de bomen.
Deze moest wel. Ik ben soms net Bert Visscher jaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of dat verstandig is geweest ga je vannacht merken.
Je bent niet iemand die stil wil zitten geloof ik.
Maar dan wel Bert Visscher met betere humor.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze moest wel. Ik ben soms net Bert Visscher ja
Thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar dan wel Bert Visscher met betere humor.
Als je nou vandaag ergens tegenaan rijdt ben je van dat ongeluksgetal schadevrije jaren afquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik heb 13 schadevrije jaren
Coincidence?
I. THINK. NOT.
Ik hoorde het op de radio. Tragischquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hadden jullie het nieuws al gezien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |