Hij is te repareren en het komt van een Nederlands bedrijf.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren één gekocht voor 16 euro in de ActionWerkt prima. Zowel bluetooth als met kabel.
Wat kan die van jou allemaal?
Er zit niet eens een mini-koelkast in?quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is te repareren en het komt van een Nederlands bedrijf.
Earfridge.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zit niet eens een mini-koelkast in?
Ja, de Acción.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ho stop. Heeft Spanje een Action vestiging?
Lopen daar ook mensen in huispakken en sokken in sandalen? Hier gisteren wel.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens een artikel van een half jaar oud inmiddels 87Zijn de laatste paar jaar flink aan de weg aan het timmeren. Niet alleen in Spanje.
Nee dat soort mensen hebben we hier nietquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lopen daar ook mensen in huispakken en sokken in sandalen? Hier gisteren wel.
Die heb ik gisteren ook gekochtquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:20 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik ook gelijk melden dat de paaseitjes bij de action stuk goedkoper zijn dan in de supermarkten.
Oh, gisteren al een vermogen afgetikt in de supermarkt, dus volgende keer maar naar de Action.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:20 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik ook gelijk melden dat de paaseitjes bij de action stuk goedkoper zijn dan in de supermarkten.
Je kunt nog wel merken dat de cacao duurder is geworden maar de prijs is acceptabelquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, gisteren al een vermogen afgetikt in de supermarkt, dus volgende keer maar naar de Action.
Kan je daar ook boodschappen doen?quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, gisteren al een vermogen afgetikt in de supermarkt, dus volgende keer maar naar de Action.
Ow bah, holle paaseitjes. Daar ga ik niet goed op Strani!quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren ook gekochtDe iets grotere, die hol zijn van binnen.
Ze hebben daar ook pakjes noodles en nasi. Maar daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je daar ook boodschappen doen?
Oh dan eet ik ze zelf wel opquote:Op donderdag 12 maart 2026 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow bah, holle paaseitjes. Daar ga ik niet goed op Strani!
Klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.emergo en @:Momo, ik denk dat jullie blij worden van deze muziek. Klopt dat?
Bekijk deze YouTube-video
Je wordt toch vanzelf een bollequote:Op donderdag 12 maart 2026 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow bah, holle paaseitjes. Daar ga ik niet goed op Strani!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 12-03-2026 19:05:45 ]
quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Wat hebben jullie voor avondeten? Laat ik de mijne sceptisch omschrijven: ik heb de spaghetti laten aanbrandenFiletlapjes met tuinbonen met spekjes en appelmoes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wat hebben jullie voor avondeten? Laat ik de mijne sceptisch omschrijven: ik heb de spaghetti laten aanbrandenIk denk dat je cryptisch bedoelde. Of had je geen geloof in de goede afloop ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ja het is eind vd werkdag he?quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat je cryptisch bedoelde. Of had je geen geloof in de goede afloop ?
Dat is een goede afloop.quote:
Wat hebben jullie voor avondeten? Laat ik de mijne cryptisch omschrijven: ik heb de spaghetti laten aanbrandenWij aten bij mijn ouders. Kipburger, krieltjes en sla. Blijft lekker als je moeder kooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebakken krieltjes zijn ook wel lekker.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij aten bij mijn ouders. Kipburger, krieltjes en sla. Blijft lekker als je moeder kookt
quote:
Ik vind het echt niet lekkerquote:
Spinazie kan bij mij niks meer goed doen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker en gezondAlleen wel een beetje saai als je er niks bij doet.
'Meer', zeg je, dus er is ooit een incident geweest?quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet lekker![]()
[..]
Spinazie kan bij mij niks meer goed doen.
Kreeg het blik waarschijnlijk niet open.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
'Meer', zeg je, dus er is ooit een incident geweest?
Niet genoeg spinazie gegeten danquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kreeg het blik waarschijnlijk niet open.
Als kind aten we het elke. Fokking. Maandag.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
'Meer', zeg je, dus er is ooit een incident geweest?
Daar heb ik geen spinazie voor nodig.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kreeg het blik waarschijnlijk niet open.
Ik heb ook een hekel aan spinaziequote:Op donderdag 12 maart 2026 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als kind aten we het elke. Fokking. Maandag.
Ik kreeg er heel snel een hekel aan.
Boks.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan spinazie
Er hoort wel een dansje bij ofzo inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo ja een mooie buikdanseresquote:Op donderdag 12 maart 2026 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er hoort wel een dansje bij ofzo inderdaad.
Je moet het wel combineren met een oplawaai voor een zeebonk inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik het huis uit was heb ik ook een tijd lang nauwelijks bloemkool gegeten omdat ik dat inmiddels behoorlijk zat was. En toen ik mijn studentenhuis uit ging stond broccoli op een laag pitjequote:Op donderdag 12 maart 2026 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als kind aten we het elke. Fokking. Maandag.
Ik kreeg er heel snel een hekel aan.
Ik ben wel pro-spinazie, algemeen beschouwdquote:Op donderdag 12 maart 2026 23:55 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat spinazie toch net de goedkeuring van deze SC kan wegdragen.
Ja, altijd prettig als dat zo is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 04:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, even lekker nog een dagje werken en dan is het al weer weekend.
Tijd gaat snel zo.
Ik vind het vooral bijzonder dat ze weten dat Nederland het ticket definitief kwijt is en dus nooit meer terug krijgt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 00:45 schreef Strani het volgende:
"Nederland raakt tweede Champions League-ticket in 2027 definitief kwijt"
Als je dat nu al weet, dan berg je dat ticket toch gewoon ergens op in een kluis zodat je 'm ook niet kwijt kunt raken?
Beetje gek dat je nu al weet dat iemand het volgend jaar gaat verliezen. Zorg dan dat diegene het niet in handen heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 00:45 schreef Strani het volgende:
"Nederland raakt tweede Champions League-ticket in 2027 definitief kwijt"
Als je dat nu al weet, dan berg je dat ticket toch gewoon ergens op in een kluis zodat je 'm ook niet kwijt kunt raken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |