Kwam het persbericht tegen en dacht aan jullie.quote:
Wel fijn dat je aan ons dacht.quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam het persbericht tegen en dacht aan jullie.![]()
Maar fijn dat jullie het al wisten en besproken hebben
Succes, hopelijk is het daarna een stukje beterquote:Op donderdag 12 maart 2026 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Weer bij de fysio.
Kan nooit kwaad om het te delen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2026 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam het persbericht tegen en dacht aan jullie.![]()
Maar fijn dat jullie het al wisten en besproken hebben
Daar ga ik om 12:00 uur heen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Weer bij de fysio.
Ik heb 2 nachten amper geslapen omdat ik mijn schouder/nek voelde. Kon geen houding vinden. Nu net weer een behandeling gehad. Voelde het goed dus ik denk dat het de goede kant op gaat. Volgende week weer.quote:Op donderdag 12 maart 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Succes, hopelijk is het daarna een stukje beter
Succesquote:
Sterktequote:Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb 2 nachten amper geslapen omdat ik mijn schouder/nek voelde. Kon geen houding vinden. Nu net weer een behandeling gehad. Voelde het goed dus ik denk dat het de goede kant op gaat. Volgende week weer.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb 2 nachten amper geslapen omdat ik mijn schouder/nek voelde. Kon geen houding vinden. Nu net weer een behandeling gehad. Voelde het goed dus ik denk dat het de goede kant op gaat. Volgende week weer.
Thanksquote:
Ja, hele arm tot aan de eerste drie vingers toe. Hij zei ook dat het de lange adem is, dus ik heb me daar bij neergelegd.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]heb jij geen uitstraling door je hele arm?
Hoop dat deze behandeling even aanhoudt met goed voelen
quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ja, hele arm tot aan de eerste drie vingers toe. Hij zei ook dat het de lange adem is, dus ik heb me daar bij neergelegd.
Tja, het ergste vind ik dat ik niet kan motorrijden. Ook al zei hij dat ik het best mocht proberen om te zien of ik er last van zou hebben. Maar ik ben niet meer zo eigenwijs als vroeger dus ik laat hem mooi staan.quote:
Heb je geen ;ast van achter je laptop of computer zitten of een mobiel in je handen hebben?quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, het ergste vind ik dat ik niet kan motorrijden. Ook al zei hij dat ik het best mocht proberen om te zien of ik er last van zou hebben. Maar ik ben niet meer zo eigenwijs als vroeger dus ik laat hem mooi staan.
Als ik achter de pc zit dan voel ik het wel. Mobiel veel minder. Maar komt ook door dezelfde houding. Dus ik verzit wat meer.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen ;ast van achter je laptop of computer zitten of een mobiel in je handen hebben?
Ik kon dat toen echt niet langer den 10 min of zo en voelde ik het al erger worden
Je zou daar ook in kunnen minderen achter een pc laptop iztten werkt ook niet bevordelijk voor genezing is mijn ervaringquote:Op donderdag 12 maart 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik achter de pc zit dan voel ik het wel. Mobiel veel minder. Maar komt ook door dezelfde houding. Dus ik verzit wat meer.
Klopt ook. Maar werk moet ook afquote:Op donderdag 12 maart 2026 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou daar ook in kunnen minderen achter een pc laptop iztten werkt ook niet bevordelijk voor genezing is mijn ervaring
Heb je wel eens gehoord van ziekmeldenquote:Op donderdag 12 maart 2026 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar werk moet ook af
Haha, ja hoor. Maar ik neem pauzes tussendoor. Elke zoveel tijd even achter de pc weg.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van ziekmelden
Ik heb er gisteren één gekocht voor 16 euro in de Actionquote:Op donderdag 12 maart 2026 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb een koptelefoon besteld voor 199 euro
Rijke tataquote:Op donderdag 12 maart 2026 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb een koptelefoon besteld voor 199 euro
Ho stop. Heeft Spanje een Action vestiging?quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren één gekocht voor 16 euro in de ActionWerkt prima. Zowel bluetooth als met kabel.
Wat kan die van jou allemaal?
Volgens een artikel van een half jaar oud inmiddels 87quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ho stop. Heeft Spanje een Action vestiging?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |