quote:
Ik vind het echt niet lekkerquote:
Spinazie kan bij mij niks meer goed doen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker en gezondAlleen wel een beetje saai als je er niks bij doet.
'Meer', zeg je, dus er is ooit een incident geweest?quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet lekker![]()
[..]
Spinazie kan bij mij niks meer goed doen.
Kreeg het blik waarschijnlijk niet open.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
'Meer', zeg je, dus er is ooit een incident geweest?
Niet genoeg spinazie gegeten danquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kreeg het blik waarschijnlijk niet open.
Als kind aten we het elke. Fokking. Maandag.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
'Meer', zeg je, dus er is ooit een incident geweest?
Daar heb ik geen spinazie voor nodig.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kreeg het blik waarschijnlijk niet open.
Ik heb ook een hekel aan spinaziequote:Op donderdag 12 maart 2026 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als kind aten we het elke. Fokking. Maandag.
Ik kreeg er heel snel een hekel aan.
Boks.quote:Op donderdag 12 maart 2026 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan spinazie
Er hoort wel een dansje bij ofzo inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo ja een mooie buikdanseresquote:Op donderdag 12 maart 2026 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er hoort wel een dansje bij ofzo inderdaad.
Je moet het wel combineren met een oplawaai voor een zeebonk inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik het huis uit was heb ik ook een tijd lang nauwelijks bloemkool gegeten omdat ik dat inmiddels behoorlijk zat was. En toen ik mijn studentenhuis uit ging stond broccoli op een laag pitjequote:Op donderdag 12 maart 2026 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als kind aten we het elke. Fokking. Maandag.
Ik kreeg er heel snel een hekel aan.
Ik ben wel pro-spinazie, algemeen beschouwdquote:Op donderdag 12 maart 2026 23:55 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat spinazie toch net de goedkeuring van deze SC kan wegdragen.
Ja, altijd prettig als dat zo is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 04:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen, even lekker nog een dagje werken en dan is het al weer weekend.
Tijd gaat snel zo.
Ik vind het vooral bijzonder dat ze weten dat Nederland het ticket definitief kwijt is en dus nooit meer terug krijgt.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 00:45 schreef Strani het volgende:
"Nederland raakt tweede Champions League-ticket in 2027 definitief kwijt"
Als je dat nu al weet, dan berg je dat ticket toch gewoon ergens op in een kluis zodat je 'm ook niet kwijt kunt raken?
Beetje gek dat je nu al weet dat iemand het volgend jaar gaat verliezen. Zorg dan dat diegene het niet in handen heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 00:45 schreef Strani het volgende:
"Nederland raakt tweede Champions League-ticket in 2027 definitief kwijt"
Als je dat nu al weet, dan berg je dat ticket toch gewoon ergens op in een kluis zodat je 'm ook niet kwijt kunt raken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |