Hij is te repareren en het komt van een Nederlands bedrijf.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren één gekocht voor 16 euro in de ActionWerkt prima. Zowel bluetooth als met kabel.
Wat kan die van jou allemaal?
Er zit niet eens een mini-koelkast in?quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is te repareren en het komt van een Nederlands bedrijf.
Earfridge.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zit niet eens een mini-koelkast in?
Ja, de Acción.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ho stop. Heeft Spanje een Action vestiging?
Lopen daar ook mensen in huispakken en sokken in sandalen? Hier gisteren wel.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens een artikel van een half jaar oud inmiddels 87Zijn de laatste paar jaar flink aan de weg aan het timmeren. Niet alleen in Spanje.
Nee dat soort mensen hebben we hier nietquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lopen daar ook mensen in huispakken en sokken in sandalen? Hier gisteren wel.
Die heb ik gisteren ook gekochtquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:20 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik ook gelijk melden dat de paaseitjes bij de action stuk goedkoper zijn dan in de supermarkten.
Oh, gisteren al een vermogen afgetikt in de supermarkt, dus volgende keer maar naar de Action.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:20 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik ook gelijk melden dat de paaseitjes bij de action stuk goedkoper zijn dan in de supermarkten.
Je kunt nog wel merken dat de cacao duurder is geworden maar de prijs is acceptabelquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, gisteren al een vermogen afgetikt in de supermarkt, dus volgende keer maar naar de Action.
Kan je daar ook boodschappen doen?quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, gisteren al een vermogen afgetikt in de supermarkt, dus volgende keer maar naar de Action.
Ow bah, holle paaseitjes. Daar ga ik niet goed op Strani!quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren ook gekochtDe iets grotere, die hol zijn van binnen.
Ze hebben daar ook pakjes noodles en nasi. Maar daar heb ik geen trek in.quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je daar ook boodschappen doen?
Oh dan eet ik ze zelf wel opquote:Op donderdag 12 maart 2026 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow bah, holle paaseitjes. Daar ga ik niet goed op Strani!
Klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.emergo en @:Momo, ik denk dat jullie blij worden van deze muziek. Klopt dat?
Bekijk deze YouTube-video
Je wordt toch vanzelf een bollequote:Op donderdag 12 maart 2026 14:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow bah, holle paaseitjes. Daar ga ik niet goed op Strani!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 12-03-2026 19:05:45 ]
quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Wat hebben jullie voor avondeten? Laat ik de mijne sceptisch omschrijven: ik heb de spaghetti laten aanbrandenFiletlapjes met tuinbonen met spekjes en appelmoes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wat hebben jullie voor avondeten? Laat ik de mijne sceptisch omschrijven: ik heb de spaghetti laten aanbrandenIk denk dat je cryptisch bedoelde. Of had je geen geloof in de goede afloop ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ja het is eind vd werkdag he?quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat je cryptisch bedoelde. Of had je geen geloof in de goede afloop ?
Dat is een goede afloop.quote:
Wat hebben jullie voor avondeten? Laat ik de mijne cryptisch omschrijven: ik heb de spaghetti laten aanbrandenWij aten bij mijn ouders. Kipburger, krieltjes en sla. Blijft lekker als je moeder kooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebakken krieltjes zijn ook wel lekker.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij aten bij mijn ouders. Kipburger, krieltjes en sla. Blijft lekker als je moeder kookt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |