Zat je gewoon te liegen bij het opgeven.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Krijg een mail van de verzekering: uw motorverzekering is gewijzigd.
Ik denk: wtf.
Staat in de brief: u heeft 12 schadevrije jaren opgegeven. Dit is niet correct.
Ik: *zweet*
Brief: u heeft er 13. Daarom is uw premie aangepast.
Ik:
Op mijn oude verzekering stond 12quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zat je gewoon te liegen bij het opgeven.![]()
Net even gezocht, ik sta op 12.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op mijn oude verzekering stond 12
Maar ik keek net op de ladder en ik zit al in de maximale korting
Voor motoren is het anders dan auto's zag ik. Ik heb nu 75% korting. Auto's gaan tot 80% dacht ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net even gezocht, ik sta op 12.
Sterkte!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straks naar de opticien om een nieuwe bril uit te zoeken en voor een oogmeting.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Wat hebben jullie voor avondeten? Laat ik de mijne cryptisch omschrijven: ik heb de spaghetti laten aanbrandenIk ben bij jou echt heel vaak onder de indruk over hoeveel moeite jij voor je eten doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker op een doordeweekse donderdag staan er hier nooit sjieke pastagerechten op de planning, dus respect!!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Alweerquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:01 schreef NailQueen het volgende:
Het is vrijdag de 13de mensen![]()
[ afbeelding ]
En ik heb 13 schadevrije jarenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:01 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom kwalificeert Max zo slecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:01 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet echt weer dat uitnodigt om naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb geen zin om naar buiten te gaan, maar het moet helaas.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Krijg een mail van de verzekering: uw motorverzekering is gewijzigd.
Ik denk: wtf.
Staat in de brief: u heeft 12 schadevrije jaren opgegeven. Dit is niet correct.
Ik: *zweet*
Brief: u heeft er 13. Daarom is uw premie aangepast.
Ik:
Premie dus niet aangepast maar extra jaar erbij is welquote:
Ah, daarom is het zo'n goeie dag vandaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:01 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een zwart montuur. Hij staat me leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vertel ons er alles over, zou ik zeggen.
Mooi dat te weten. Dan kan je die kwaliteitsposts van @Strani en mij nog makkelijker lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is een zwart montuur. Hij staat me leuk.
Dat zijn altijd relposts.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi dat te weten. Dan kan je die kwaliteitsposts van @:strani en mij nog makkelijker lezen.
Ook nog een andere sterkte erbij?
Fijn dat je dat zelf vindtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees op insta dat de laatste keer dat we in maart een vrijdag de 13de hadden was in 2020. En we weten allemaal wat er daarna in de wereld gebeurde.
Nu mogen we wel naar buitenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jaVanaf de 14e mochten we hier niet meer naar buiten.
Het is de 14e nog niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu mogen we wel naar buiten
Dan ben ik vandaag 6 jaar gestopt met rokenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees op insta dat de laatste keer dat we in maart een vrijdag de 13de hadden was in 2020. En we weten allemaal wat er daarna in de wereld gebeurde.
Maar nu willen we niet want het regent dat het giet!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu mogen we wel naar buiten
Hier breekt net de zon door.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar nu willen we niet want het regent dat het giet!
Prins Bernhard jr. is ook blij met zijn brillen, dus dat zegt nog niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit dat in koffie?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:47 schreef Strani het volgende:
Hier is het zo'n 20 graden geweest vandaag met volop zon. Dus een paar koffies genomen op verschillende plekken en nog een stuk om het dorp gewandeld. Zit weer helemaal vol met vitamine D
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben bij jou echt heel vaak onder de indruk over hoeveel moeite jij voor je eten doetZeker op een doordeweekse donderdag staan er hier nooit sjieke pastagerechten op de planning, dus respect!!
Hier was het ouderwets klotenweer vandaag. Al gaat het snel weer beter worden gelukkig.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:47 schreef Strani het volgende:
Hier is het zo'n 20 graden geweest vandaag met volop zon. Dus een paar koffies genomen op verschillende plekken en nog een stuk om het dorp gewandeld. Zit weer helemaal vol met vitamine D
Vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier was het ouderwets klotenweer vandaag. Al gaat het snel weer beter worden gelukkig.
Of dat verstandig is geweest ga je vannacht merken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Net nog gesnoeid in de tuin. Of ja, een van de bomen.
Deze moest wel. Ik ben soms net Bert Visscher jaquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of dat verstandig is geweest ga je vannacht merken.
Je bent niet iemand die stil wil zitten geloof ik.
Maar dan wel Bert Visscher met betere humor.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze moest wel. Ik ben soms net Bert Visscher ja
Thanksquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar dan wel Bert Visscher met betere humor.
Als je nou vandaag ergens tegenaan rijdt ben je van dat ongeluksgetal schadevrije jaren afquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik heb 13 schadevrije jaren
Coincidence?
I. THINK. NOT.
Ik hoorde het op de radio. Tragischquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hadden jullie het nieuws al gezien?
Zeker, ik zag dat het gatetopic in SHO weer heropend is na 17 jaarquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef Momo het volgende:
Voor hoe lang blijft Tranquilo nog zijn Stylo?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef Momo het volgende:
Nu welquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef Momo het volgende:
Ik lees in SHO dat Jan ook veel tijd door brengt in Spanje, net als een bepaalde user hierquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:11 schreef Strani het volgende:
Nou als één van de dames hier een eigen stukje ESF-geschiedenis in huis wil halen is dit wel hét moment.
Ja. @Arizona komt hier de laatste tijd inderdaad wel érg veel.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik lees in SHO dat Jan ook veel tijd door brengt in Spanje, net als een bepaalde user hier
Ik wist niet dat @Arizona eigenlijk Jan heet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. @:Arizona komt hier de laatste tijd inderdaad wel érg veel.
'Net als een bepaalde user hier', Fred. Dat ging duidelijk over Ari.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:arizona eigenlijk Jan heet.
Nee, die user dat ben jij natuurlijk. Dat begrijp je zelf ook wel. Ik wist alleen niet dat Jan uit Twente zo vaak langskwam.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
'Net als een bepaalde user hier', Fred. Dat ging duidelijk over Ari.
Ik denk dat zij de OG Gerda isquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Die moeder ziet er trouwens ook echt uit als een Gerda
Je bent m'n hele plan aan het verpesten met die rare ideeën van jequote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die user dat ben jij natuurlijk. Dat begrijp je zelf ook wel. Ik wist alleen niet dat Jan uit Twente zo vaak langskwam.
Ik ben daar wel aan gewend, want ik ben het er ook mee eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar iedereen hier al gewend aan het niet meedoen omdat Israël bommen gooit op Gaza?
Nou nee, niet echt. Daarom doen we juist niet mee.quote:Dat wordt dus maar geaccepteerd ofzo?
Ben ik het ook niet mee eens.quote:Dus Rusland doet ondertussen Lekker mee met de para Olympische spelen
Dat zij meedoen hebben wij weinig invloed op, zelf niet meedoen in reactie daarop kunnen we wel en doen we dus ook.quote:en Israël met het Eurovisie songfestival….
WTF?
Trollpost, niveau 1/10, beter je best doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 02:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus omdat ene relnicht ons afmeldde, staan wij gewoon weer buitenspel.
Ik wist niet dat jij ons hebt afgemeldquote:Op zaterdag 14 maart 2026 02:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus omdat ene relnicht ons afmeldde, staan wij gewoon weer buitenspel.
Kijk dat zijn nog eens de posts die wel graag zienquote:Op zaterdag 14 maart 2026 03:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Verder heb ik wel echt een heel gezellige avond gehad.
Had je wat anders verwacht dan? Als winnaar?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bedankt nos voor het spoileren van de winnaar van de sprintrace.
Dat is het punt niet. Als je nog moet terugkijken wil je de uitslag nog niet weten. Dat kijkt andersquote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan? Als winnaar?
Truequote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Als je nog moet terugkijken wil je de uitslag nog niet weten. Dat kijkt anders
Ik ookquote:
Nu tijd voor ontbijt.quote:
Straks kibbelinggenot.quote:
Wijsneusquote:
quote:
Ja, liever in NWS en niet hier.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 03:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Trollpost, niveau 1/10, beter je best doen.
Dat niet, maar ik had daar geen push-melding voor hoeven te krijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 08:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan? Als winnaar?
Ik dacht dat die nachtelijke Allora een duidelijk hint was dat dit het ESF SC isquote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, liever in NWS en niet hier.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
Blijkbaar was er een aardbeving van 3.0 vlakbij Assen afgelopen nacht. Luide knal en alles. Ik heb er alleen niks van gemerkt.
Of het goed met me gaat staat los van een aardbeving.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Goed dat je wel even komt melden dat alles goed met je gaat.
Ja, ok.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of het goed met me gaat staat los van een aardbeving.
Dan heb je goed geslapenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
Blijkbaar was er een aardbeving van 3.0 vlakbij Assen afgelopen nacht. Luide knal en alles. Ik heb er alleen niks van gemerkt.
Dan moet er wel een banner zijn/gemaakt worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Omdat eigenlijk niemand het opvalt: Moet de banner bovenaan op dit forum niet inmiddels veranderd worden naar 'Wenen 2026'?
Wanneer denk je hem af te hebben?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan moet er wel een banner zijn/gemaakt worden.
Het was nou juist m'n plan om dat aan jou uit te besteden.quote:
Ik vroeg me af. Welke banner.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
Omdat eigenlijk niemand het opvalt: Moet de banner bovenaan op dit forum niet inmiddels veranderd worden naar 'Wenen 2026'?
Hier is (met wat voorzichtige en onopvallende AI-elementen) het resultaat:quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was nou juist m'n plan om dat aan jou uit te besteden.
Met de vlaggen van de landen die niet meedoen?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier is (met wat voorzichtige en onopvallende AI-elementen) het resultaat:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |