Zeker, ik zag dat het gatetopic in SHO weer heropend is na 17 jaarquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hadden jullie het nieuws al gezien?
Voor hoe lang blijft Tranquilo nog zijn Stylo?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef Momo het volgende:
Nu welquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef Momo het volgende:
Ik lees in SHO dat Jan ook veel tijd door brengt in Spanje, net als een bepaalde user hierquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:11 schreef Strani het volgende:
Nou als één van de dames hier een eigen stukje ESF-geschiedenis in huis wil halen is dit wel hét moment.
Ja. @Arizona komt hier de laatste tijd inderdaad wel érg veel.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik lees in SHO dat Jan ook veel tijd door brengt in Spanje, net als een bepaalde user hier
Ik wist niet dat @Arizona eigenlijk Jan heet.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. @:Arizona komt hier de laatste tijd inderdaad wel érg veel.
'Net als een bepaalde user hier', Fred. Dat ging duidelijk over Ari.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:arizona eigenlijk Jan heet.
Nee, die user dat ben jij natuurlijk. Dat begrijp je zelf ook wel. Ik wist alleen niet dat Jan uit Twente zo vaak langskwam.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
'Net als een bepaalde user hier', Fred. Dat ging duidelijk over Ari.
Ik denk dat zij de OG Gerda isquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Die moeder ziet er trouwens ook echt uit als een Gerda
Je bent m'n hele plan aan het verpesten met die rare ideeën van jequote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die user dat ben jij natuurlijk. Dat begrijp je zelf ook wel. Ik wist alleen niet dat Jan uit Twente zo vaak langskwam.
Ik ben daar wel aan gewend, want ik ben het er ook mee eens.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar iedereen hier al gewend aan het niet meedoen omdat Israël bommen gooit op Gaza?
Nou nee, niet echt. Daarom doen we juist niet mee.quote:Dat wordt dus maar geaccepteerd ofzo?
Ben ik het ook niet mee eens.quote:Dus Rusland doet ondertussen Lekker mee met de para Olympische spelen
Dat zij meedoen hebben wij weinig invloed op, zelf niet meedoen in reactie daarop kunnen we wel en doen we dus ook.quote:en Israël met het Eurovisie songfestival….
WTF?
Trollpost, niveau 1/10, beter je best doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 02:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus omdat ene relnicht ons afmeldde, staan wij gewoon weer buitenspel.
Ik wist niet dat jij ons hebt afgemeldquote:Op zaterdag 14 maart 2026 02:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus omdat ene relnicht ons afmeldde, staan wij gewoon weer buitenspel.
Kijk dat zijn nog eens de posts die wel graag zienquote:Op zaterdag 14 maart 2026 03:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Verder heb ik wel echt een heel gezellige avond gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |